Деловодна информация
00851Община Пирдоп
1200-33 23/04/2018 (дд/мм/гггг)
не
00851-2018-0002 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Пирдоп 000777216
пл. Тодор Влайков № 2
Пирдоп BG412 2070 България
Светозар Стоянов +359 7181-5242
Obshtina_pirdop05@abv.bg +359 7181-5242

Интернет адрес/и

www.pirdop.bg

http://www.pirdop.bg/?option=buyer_profile&bp_id=9


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://www.pirdop.bg/?option=buyer_profile&bp_id=9
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Избор на изпълнител за „Изпълнение на СМР по проект „Ремонт на общинска образователна инфраструктура - ДГ „Пека и Карло Чоконяни“, ведно със сгради „Невена Генчева“ и „Снежанка“ гр. Пирдоп”
45000000      
Строителство

В предметния обхват на възлагане с обществената поръчка е включено изпълнението на строително-монтажни работи на следните три подобекта: Подобект 1: „Ремонт на общинска образователна инфраструктура - ДГ „Пека и Карло Чоконяни“ в гр. Пирдоп – централна сграда“; Подобект 2: „Ремонт на общинска образователна инфраструктура - ДГ „Пека и Карло Чоконяни“ в гр. Пирдоп – сграда (филиал) „Невена Генчева“; Подобект 3: „Ремонт на общинска образователна инфраструктура - ДГ „Пека и Карло Чоконяни“ в гр. Пирдоп – сграда (филиал) „Снежанка“. Пълно и детайлно специфициране на конкретните видове работи за всеки един от подобектите на строителна интервенция, както и съответното, необходимо количество за изпълнението им, е подробно описано в Техническата спецификация, с приложени обяснителни записки и количествени сметки.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
1423856.72      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
II.2.3) Място на изпълнение
BG412

гр. Пирдоп

Подобект 1: „Ремонт на общинска образователна инфраструктура - ДГ „Пека и Карло Чоконяни“ в гр. Пирдоп – централна сграда“: Предвидено е:
- Подмяна на същ. дървена външна дограма;
- боядисване на сградата отвътре с боя по одобрена мостра.
- подмяна на вътрешната дограма за да отговаря на изискванията на Наредба Ip-1971 за строително-техническите правила и норми за осигуряване на безопасност при пожар.
- демонтиране старите дървени вътрешни врати и ще се монтират нови плътни от ПВЦ
- ремонт на покрива като се предвижда подмяна на неподменената ламарина
- демонтаж на старите водосточни тръби, казанчета и улуци и ще се монтират нови поцинковани такива.
- топлоизолация по фасадите и покрива по проект ЕЕ
- рампа за достъп на хора в неравностойно положение на служебния вход на сградата;
- почистване на сградата и настилките в коридорите и стълбищата.
- полагане на топлоизолация върху фасадите и изпълняване на полимерна мазилка.
- Цокълът на сградата ще се изпълни с мазилка;
- подмяна на всички водосточин тръби, казанчета и улуци с нови поцинковани.
Подобект 2: „Ремонт на общинска образователна инфраструктура - ДГ „Пека и Карло Чоконяни“ в гр. Пирдоп – сграда (филиал) „Невена Генчева“ Предвидено е:
- подмяна но същ. дървена външна дограма
- боядисване на сградата отвътре.
- подмяна на вътрешната дограма.
- Демонтаж на старите дървени вътрешни врати и монтиране на нови плътни от ПВЦ
- Ремонт на покрива като се предвижда подмяна на ламарината
- Демонтаж на старите водосточни тръби, казанчета и улуци и монтаж на нови поцинковани такива.
- топлоизолация по фасадите и покрива;
- рампа за достъп на хора в неравностойно положение на служебния вход на сградата;
- полагане на топлоизолация върху фасадите и изпълняване на полимерна мазилка.
- Цокълът на сградата ще се изпълни с мазилка;
- подмяна на всички водосточин тръби, казанчета и улуци с нови поцинковани.
Подобект 3: „Ремонт на общинска образователна инфраструктура - ДГ „Пека и Карло Чоконяни“ в гр. Пирдоп – сграда (филиал) „Снежанка“. Предвидено е:
- подмяна на същ. дървена външна дограма
- боядисване на сградата отвътре.
- подмяна на вътрешната дограма.
- Демонтаж на старите дървени вътрешни врати и монтаж на нови плътни от ПВЦ
- Ремонт на покрива като се предвижда подмяна на всички керемиди
- Демонтаж на старите водосточни тръби, казанчета и улуци и монтаж на нови поцинковани такива.
- топлоизолация по фасадите и покрива
- платформа за хора в неравностойно положение на главния вход на сградата.
- полагане на топлоизолация върху фасадите и изпълняване на полимерна мазилка.
- Цокълът на сградата ще се изпълни с мазилка;
- подмяна на всички водосточин тръби, казанчета и улуци с нови поцинковани.
Критериите по-долу
 
ДА Качество на техническото предложение    50
Цена
50
II.2.6) Прогнозна стойност
1423856.72      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
180

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Финансовите средства ще бъдат осигурени съгласно ДБФП № 23/07/2/0/00782 от 15.11.2017 г., между Община Пирдоп и ДФ „Земеделие” по Програмата за развитие на селските райони за периода 2014-2020г.

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участникът трябва да има валидна регистрация (вписване) в Централния професионален регистър на строителя, поддържан от Камарата на строителите в Република България, а за чуждестранни лица - в аналогичен регистър, съгласно националното им законодателство и при условията на взаимно признаване, за изпълнение на строежи от І-ва (първа) група, IV-та (четвърта) категория, съгласно чл. 5, ал. 6, т. 1.4.1. и 1.4.3. от Правилника за реда за вписване и водене на централния професионален регистър на строителя (ПРВВЦПРС), във връзка с чл. 137, ал. 1, т. 4, буква „б“ и буква „д“ от ЗУТ.
За съответстващ с поставеното изискване и на основание чл. 9, ал. 6 от ПРВВЦПРС, Възложителят ще приеме и Участник, който е вписан за строежи първа група и категория, по-висока от четвърта.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

1. Участникът да е реализирал минимален оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката. Под „оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката“, ще се приема оборота от изпълнение на СМР/СРР - изграждане/ново строителство и/или преустройство и/или основен ремонт и/или реконструкция и/или основно обновяване на сгради и вътрешни сградни инсталации.
Данните за оборота трябва да обхващат последните три приключили финансови години, в зависимост от датата, на която Участникът е създаден или е започнал дейността си. За Участник – чуждестранно лице, оборотът се изчислява по официалния курс на БНБ за съответната валута, в лева към датата на подаване на офертата.
2. Всеки Участник, подаващ оферта в процедурата, трябва да е застрахован с валидна застраховка „Професионална отговорност на участниците в проектирането и строителството“ по смисъла на чл. 171, ал. 1 от ЗУТ (клауза „строител“), с покритие, съответстващо на категорията на строежа, обект на обществената поръчка.
За Участник или партньор в Обединение – Участник, който е установен/регистриран извън Република България, застраховката за професионална отговорност следва да бъде еквивалентна на тази по чл. 171, ал. 1 от ЗУТ, но издадена съгласно законодателството на държавата, в която е установен/регистриран стопанския субект.


1. Участникът да е реализирал през последните 3 приключени финансови години, в зависимост от датата, на която е създаден или е започнал дейността си, минимален оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката, в размер на не по-малко от 1 423 000 лв. (един милион четиристотин двадесет и три хиляди лева).
2. Всеки Участник, подаващ оферта в процедурата, трябва да е застрахован с валидна застраховка „Професионална отговорност на участниците в проектирането и строителството“ по смисъла на чл. 171, ал. 1 от ЗУТ (клауза „строител“), с покритие, съответстващо на категорията на строежа, обект на обществената поръчка, а именно: в размер не по-малък от 100 000 лв. (сто хиляди лева), каквато е минималната застрахователна сума за строителство IVта категория по чл. 137, ал. 1, т. 4 от ЗУТ, съобразно чл. 5, ал. 2, т. 4 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участникът да има опит в изпълнение на строителни дейности, с предмет, идентичен или сходен с предмета на настоящата обществена поръчка.Под „строителна дейност с предмет, идентичен или сходен“ с предмета на настоящата обществена поръчка, следва да се разбира: изпълнение на СМР или СРР - изграждане/ново строителство и/или преустройство и/или основен ремонт и/или реконструкция и/или основно обновяване на сгради и вътрешни сградни инсталации.
2. Участникът трябва да разполага с необходимия брой технически лица.
3. Участниците следва да имат разработена, внедрена и сертифицирана система за управление на качеството по Стандарт EN ISO 9001:2008 (9001:2015), или еквивалентен, с предметен обхват в областта на сградното строителство.
4. Участникът трябва да има разработена, внедрена и сертифицирана интегрирана система за управление на околна среда по Стандарт EN ISO 14001:2004 (14001:2005), или еквивалент, с предметен обхват в областта на сградното строителство.


1. През предходните 5 години, считано от датата на подаване на офертата, е изпълнил поне 2 строителни дейности, с предмет, идентичен или сходен с предмета на настоящата обществена поръчка.
Възложителят не поставя изискване за изпълнени от Участниците строително-ремонтни/строително-монтажни работи с конкретен обем на дейността, който да се приема като идентичен или сходен с обема на настоящата обществена поръчка.
Дейностите (строителството), се считат за „изпълнени”, когато за завършения строеж, по реда на чл. 176, ал. 1 от ЗУТ е съставен Констативен акт за установяване годността за приемане на строежа - обр. 15 към Наредба № 3/2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството, или друг документ за предаване и приемане на строежа от Възложителя.
2. - Ръководител обект: с призната образ.-квалиф. с-н „бакалавър” или „магистър”, с придоб. Спец. „ПГС“, или „ССС“, или еквив. (вкл. и за чужд. експ. и/или експ., с придобита в чужб. спец.); мин. 5 г. проф. опит по спец.; опит като ръковод. на екип, или ръковод. на обект на мин. 2 стр. обекта за изграждане/ново с-во и/или преустройство и/или основен ремонт и/или реконстр. и/или основно обновяване на строежи в областта на сградното с-во.- Технически ръководител: с прид. проф. квалиф., отговаряща на изискв. на чл. 163а, ал. 2 от ЗУТ, или еквив. (вкл. и за чужд. експ. и/или експ., с придобита в чужб. спец.); мин. 3 г. проф. опит по спец.; опит като техн. рък-л на поне 2 строителни обекта за изграждане/ново с-во и/или преустройство и/или основен ремонт и/или реконстр. и/или основно обновяване на строежи в областта на сградното с-во.- Експерт по част „Електро”: техн. правосп. лице, получило диплом от акредитирано ВУЗ с квалиф. „електроинженер“, или лице със средно образ. с 4г. курс на обуч. и придоб. спец. „електротехник“, или еквив. (и за чужд. експ. и/или експ., с придобита в чужб. спец.); мин. 3 г. проф. опит по спец.; опит в извършване на дейности по част „Електро“ на мин. 1 изпълнен обект за изграждане/ново с-во и/или преустройство и/или основен ремонт и/или реконстр. и/или основно обновяване на строежи в областта на сградното с-во.- Експерт по част „ВиК”: с призната образ.-квалиф. с-н „бакалавър” или „магистър”, с прид. цпец. „ВиК”, или еквив. (вкл. и за чужд. експ. и/или експ., с придобита в чужб. спец.); мин. 3г. проф. опит по спец., опит в извършване на дейности по част „ВиК“ на мин. 1 изпълнен обект за изграждане/ново с-тво и/или преустройство и/или основен ремонт и/или реконстр. и/или основно обновяване на строежи в областта на сградното с-во.- Експерт по част „ОВК“: с придобита образ.-квалиф. с-н „бакалавър” или „магистър”, с придобита спец. „ОВК”/„ОВИ“, „Топлотехника“ или еквив. (вкл. и за чужд. експ. и/или експ., с придобита в чужб. спец.); мин. 3г. проф. опит по спец., опит в извършване на дейности по част „ОВК“ на минимум 1 изпълнен обект за изграждане/ново с-во и/или преустройство и/или основен ремонт и/или реконстр. и/или основно обновяване на строежи в областта на сградното с-во.- Отговорник/специалист по КК: с придобита проф. квалиф., отговаряща на изискв. на чл. 163а, ал. 2 от ЗУТ, или еквив. (вкл. и за чужд. експ. и/или експ., с придобита в чужб. спец.); мин. 1г. опит в осъществяването на КК при изпълн. на СМР на обект/и сградно с-во; валиден към датата на подаване на офертата документ за преминат курс за осъществяване КК на изпълнение на с-вото и за съответствие на влаганите в строежите строителни продукти със съществените изисквания по ЗУТ.- Координатор/длъжностно лице по БЗ: с придобита проф. квалиф., отговаряща на изискв. на чл. 163а, ал.2 от ЗУТ, или еквив. (вкл. и за чужд. експ. и/или експ., с придобита в чужб. спец.); мин. 1г. опит в областта на БЗ при изпълнение на СМР на обект/и сградно с-во; валиден към датата на подаване на офертата документ за преминат курс на обучение за КБЗ в с-вото. 3. и 4. С-ти за прилагане на Станд. EN ISO 9001:2008 (9001:2015) и EN ISO 14001:2004 (14001:2005), или еквив. с обхват в обл. на сградното с-во.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)
836755

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

23/05/2018 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

28/05/2018 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

гр. Пирдоп, пл. Тодор Влайков № 2, ет.3, заседателна зала

Получените оферти се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Продължение от III.1.3.:В случай че Участникът е Обединение, което не е юридическо лице, съответствието с поставените критерии за подбор, се доказват от Обединението - Участник, а не от всяко от лицата, включени в него, с изключение на съответна регистрация, представяне на сертификат или друго условие, необходимо за изпълнение на поръчката, съгласно изискванията на нормативен или административен акт.
При подаването на офертата, Участникът декларира съответствието си с критериите за подбор и липсата на основанията за отстраняване само посредством попълване на изискуемата информация в ЕЕДОП. На основание и при условията на чл. 67, ал. 5 и ал. 6 от ЗОП, в хода на процедурата или преди сключване на договора за възлагане изпълнението на обществената поръчка, за доказване съответствието с поставените минимални изисквания и липсата на основанията за отстраняване се представят документи, чрез които се доказва достоверността на декларираната в ЕЕДОП информация. Документите, подлежащи на представяне чл. 67, ал. 5 и ал. 6 от ЗОП се представят и за подизпълнителите, според вида и дела от поръчката, който ще изпълняват (важи само за подизпълнителите, които ще изпълняват строителство) и за третите лица (ако има такива), в случай, че Участникът се позовава на техния капацитет за доказването на икономическото и финонсово състояние, техническите способности и професионалната компетентност.
Възложителят отстранява от участие в процедура за възлагане на Обществената поръчка участник, ако:
а) e осъден с влязла в сила присъда, освен ако е реабилитиран, за престъпление по чл. 108а, чл. 159а - 159г, чл. 172, чл. 192а, чл. 194 - 217, чл. 219 - 252, чл. 253 - 260, чл. 301 - 307, чл. 321, 321а и чл. 352 - 353е от Наказателния кодекс (НК) или за престъпления, аналогични на посочените в друга държава членка или трета страна (чл. 54, ал.1, т.1 и 2 от ЗОП);
б) има задължения за данъци и задължителни осигурителни вноски по смисъла на чл. 162, ал. 2, т. 1 от Данъчно-осигурителния процесуален кодекс и лихвите по тях, към държавата или към общината по седалището на Възложителя и на участника, или аналогични задължения, установени с акт на компетентен орган, съгласно законодателството на държавата, в която участникът е установен, освен ако е допуснато разсрочване, отсрочване или обезпечение на задълженията или задължението е по акт, който не е влязъл в сила; (чл. 54, ал.1, т.3 от ЗОП);
в) е налице неравнопоставеност в случаите по чл. 44, ал. 5 от ЗОП; (чл. 54, ал.1, т.4 от ЗОП);
г) е установено, че:
aa) е представил документ с невярно съдържание, свързан с удостоверяване липсата на основания за отстраняване или изпълнението на критериите за подбор;
бб) не е предоставил изискваща се информация, свързана с удостоверяване липсата на основания за отстраняване или изпълнението на критериите за подбор; (чл. 54, ал.1, т.5 от ЗОП);
д) е установено с влязло в сила наказателно постановление или съдебно решение, че при изпълнение на договор за обществена поръчка е нарушил чл. 118, чл. 128, чл. 245 и чл. 301 - 305 от Кодекса на труда или аналогични задължения, установени с акт на компетентен орган, съгласно законодателството на държавата, в която участникът е установен; (чл. 54, ал.1, т.6 от ЗОП);
е) е налице конфликт на интереси , който не може да бъде отстранен; (чл. 54, ал.1, т.7 от ЗОП);
За участниците не трябва да важат забраните по чл. 3, т.8 от ЗИФОДРЮПДРСТЛТДС.
Гаранцията за изпълнение на договора за обществена поръчка е в размер на 3% от стойността на договора без ДДС, в една от следните форми: депозит на парична сума; банкова гаранция; застраховка, която обезпечава изпълнението.
Участниците могат да получат необходимата информация за задълженията, свързани с данъци и осигуровки, опазване на околната среда, закрила на заетостта и условията на труд,
които са в сила в РБ и относими към услугите, предмет на поръчката, от: НАП; МОСВ, МТСП. Точни координати на институциите са посочени в Документацията за участие.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл. 197, ал.1 т. 4 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 23/04/2018 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва