Деловодна информация
56
ОХ-11-74 23/04/2018 (дд/мм/гггг)
не
56-2018-0006 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Харманли-Кмет- Мария Иванова Киркова 000903939
гр.Харманли, пл. Възраждане № 1
Харманли BG422 6450 България
Гергана Стоилова +359 373-82015
obshtina@harmanli.bg +359 373-82525

Интернет адрес/и

www.harmanli.bg

https://harmanli.nit.bg/proczeduri-po-zop-sled-15.04.2016-g/dostavka-na-asfalt/


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
https://harmanli.nit.bg/proczeduri-po-zop-sled-15.04.2016-g/dostavka-na-asfalt/
Горепосоченото/ите място/места за контакт
до следния адрес: (моля, посочете друг адрес)
НЕ  
Община Харманли- Кмет- Мария Иванова Киркова 000903939
ул. Петко Каравелов №4
Харманли BG422 6450 България
Снежа Йорданова и Петя Делева +359 373-83383
obshtina@harmanli.bg +359 373-82525

Интернет адрес/и

www.harmanli.bg

https://harmanli.nit.bg/proczeduri-po-zop-sled-15.04.2016-g/dostavka-na-asfalt/

НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

“Доставка на плътна асфалтова смес за износващ пласт АС8 ИЗН. В50/70 и битумна емулсия за извършване на ремонтни дейности на улиците на територията на Община Харманли 2018г.”
44113600      
Доставки

Доставка на 800 тона плътна асфалтова смес за износващ пласт АС8 ИЗН. В50/70 и 9 тона битумна емулсия за извършване на ремонтни дейности на улиците на територията на Община Харманли.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
120000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
44113600      
44113610      
44113620      
II.2.3) Място на изпълнение
BG422

Производствена база на участника избран за изпълнител.
ВАЖНО !!! Производствената база на участника избран за изпълнител, не трябва да е на разстояние по-голямо от 50 км. от Община Харманли.

Доставка на 800 тона плътна асфалтова смес за износващ пласт АС8 ИЗН. В50/70 и 9 тона битумна емулсия за извършване на ремонтни дейности на улиците на територията на Община Харманли.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
120000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
12

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Възложителя не поставя изисквания.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Възложителя не поставя изисквания.

Възложителя не поставя изисквания.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

Плътната асфалтова смес трябва да отговаря на БДС ЕN13108-1/НА:2017 и/или еквивалентно/и, а битумната емулсия да отговаря на БДС EN13808:2017/НА 2017 и/или еквивалентно/и, както и ISO 9001:2008/2015 -“Система за управление на качеството” и/или еквивалентно/и.

- Тези обстоятелства се доказват със заверени копия на съответния валиден сертификат, издаден от акредитирани институции или агенции за управление на качеството.
- Участниците трябва да са изпълнили успешно през последните 3 /три/ години, считано от датата на подаване на офертата, най-малко една доставка, която е идентична и/или сходна с предмета и обема на обществената поръчка. Доставката следва да е изпълнена в посочения период и изпълнението й да е приключило успешно.
ВАЖНО !!! Под „доставка идентична и/или сходна“ с предмета и обема на поръчката следва да се разбира, участникът да е извършил поне една доставка на плътна асфалтова смес и битумна емулсия , с приблизително същите количества през последните 3 /три/ години. Изискването се доказва със Списък на доставките, сходни с предмета и/или обема на обществената поръчката придружен с удостоверения за добро изпълнения, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


1.Участниците трябва да бъдат специализирани фирми с предмет на дейност в областта на доставката на плътна асфалтова смес и битумна емулсия.
2. Производствената база на участника не е задължително да е собствена, а може да бъде и наета. Това обстоятелство се доказва със заверено копие на акт за собственост или съответно на договор за наем.
ВАЖНО !!! Производствената база на участниците не трябва да е на разстояние по-голямо от 50 км. от Община Харманли. В противен случай, съответния участник ще бъде отстранен от поръчката.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

14/05/2018 (дд/мм/гггг)   18:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата

12/08/2018 (дд/мм/гггг)
или

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

15/05/2018 (дд/мм/гггг)   10:30 (чч:мм)

Сградата на общинска администрация, Конферетна зала, етаж 4

Получените оферти се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Информация за задълженията, свързани с данъци и осигуровки, опазване на околната среда, закрила на заетостта и условията на труд.
1.Относно задълженията, свързани с данъци и осигуровки:
Национална агенция по приходите:
– Информационен телефон на НАП – 0700 18 700;
– Интернет адрес: http://www.nap.bg/
2.Относно задълженията, опазване на околната среда:
Министерство на околната среда и водите:
– Информационен център на МОСВ; работи за посетители всеки работен ден от 14 до 17ч.;
– София 1000, ул.“У.Гладстон“№6, Телефон: 02/940 6331;
– Интернет адрес: http://www.moew.government.bg/.
3.Относно задълженията, закрила на заетостта и условията на труд:
Министерство на труда и социалната политика:
– София 1051, ул.“Триадица“№2, Телефон: 02/811 9443;
– Интернет адрес: http://www.mlsp.government.bg.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

10 дневен срок от публикуването в РОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 23/04/2018 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва