Деловодна информация
00056
ОХ-11-72 20/04/2018 (дд/мм/гггг)
да
да
20/04/2018 (дд/мм/гггг)
00056-2018-0005 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Харманли 000903939
пл. Възраждане № 1
Харманли BG422 6450 България
Гергана Стоилова и инж.Тончо Тончев +359 373-82015
obstina@harmanli.bg +359 373-82525

Интернет адрес/и

www.harmanli.bg

https://harmanli.nit.bg/proczeduri-po-zop-sled-15.04.2016-g/konservacziya-na-istoricheski-muzej-gr.xarmanli/


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
https://harmanli.nit.bg/proczeduri-po-zop-sled-15.04.2016-g/konservacziya-na-istoricheski-muzej-gr.xarmanli/
Горепосоченото/ите място/места за контакт
до следния адрес: (моля, посочете друг адрес)
НЕ  
Община Харманли 000903939
ул.Петко Каравелов № 4
Харманли BG422 6450 България
Снежа Йорданова +359 373-83383
obshtina@harmanli.bg +359 373-82525

Интернет адрес/и

www.harmanli.bg

https://harmanli.nit.bg/proczeduri-po-zop-sled-15.04.2016-g/konservacziya-na-istoricheski-muzej-gr.xarmanli/

НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Основен ремонт, реконструкция, консервация и реставрация на Исторически музей – гр. Харманли – част сграда и вертикална планировка“
45212350      
Строителство

Настоящата обществена поръчка предвижда основен ремонт, реконструкция, реставрация и консервация на исторически музей - гр. Харманли в УПИ III, кв. 159б. Обектът е разположен в централната градска част на град Харманли. Предвидените ремонтни работи включват изпълнение на архитектурно-строителни дейности, вкл. достъп за хора с увреждания, подмяна на вътрешни водопроводни и канализационни системи, изпълнение на нови ГРТ, доизграждане на ел. инсталация в новоизградени помещения и поемане на новите електрически консуматори, изграждане на мълниезащита и доизграждане на аварийно и евакуационно осветление, изпълнение на отопление, охлаждане и вентилация и изпълнение на вертикална планировка. Предвидените видове дейности са подробно описани в техническите сецификации.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
319862.86      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45212350      
II.2.3) Място на изпълнение
BG422

Исторически музей – гр. Харманли, област Хасково, с административен адрес: гр. Харманли, област Хасково, пл. „Възраждане“ №11.

Настоящата обществена поръчка предвижда основен ремонт, реконструкция, реставрация и консервация на исторически музей - гр. Харманли в УПИ III, кв. 159б.
Сградата е със застроена площ от 450.61м2,общата разгъната застроена площ е 1164.94м2.За решаване на основните проблеми на сградата е необходимо да се извършат следните неотложни работи:Да се създадат шаблони за изтегляне на декоративните елементи, фризове и корнизи, които трябва да се възстановят.Да се провери покритието на покрива, като се подменят повредените участъци. Да се изпълни монтаж на топлоизолация от минерална вата между ребрата на тавана на втория етаж с прилежащите към нея пароизолация и еднопропусклива пароиазолация.Да се изпълни топлоизолация по тавана на сутерена също от минерална вата между ребрата.Да се изпълни ремонтирането на пропаданията на партерното ниво. В зоната на пропаданията, да се изгребе повърхностния земен слой до дълбочина 40см, като се замести с подложка от трошен камък и трамбова до достигане на необходимите параметри за земен натиск.Да се предвиди подложен бетон, хидроизолация и стоманобетонна настилка.Над нея да се предвиди монтажа на нова настилка от дюшеме, положено върху дървена скара от ребра 8/14см.Между ребрата да се положи топлоизолация от минерална вата с пароизолации към нея.Компрометираните мазилки в партерно ниво трябва да се обрушат и изкърпят с варови и боядисат с боя по подобие на съществуващата.Над корнизите, декоративните елементи и фронтоните следва да се възстановят полите от ламарина.Същите да се изпълнят с цинкова ламарина.Да се подменят и всички водосточни тръби и олуци с такива изтеглени от цинкова ламарина.В сградата от северната страна от двете страни на стълбищната клетка има изградени стоманобетонни плочи.Да се изпълни монтаж на метална конструкция и затварянето им със стъкло.Да се предвиди изграждането на вентилационна система с рекооперация на входящия и изходящия въздух.Да се проектира и отоплителен и охлаждащ блок към вентилационната система. Електрическата инсталация следва да се подмени.Да се подменят и всички осветителни тела с енергоспестяващи.Да се проектира охранителна система и видео-наблюдение.Следва да се монтира нова мълниезащитна инсталация.Да се обособи мултимедийна зала,Да се подмени водопроводната и канализационна мрежа,Да се създаде общодостъпна среда за хора с увреждания. Фасадата следва цялостно да се измаже и боядиса, като се възстановят всички декоративни елементи.Всички линейни елементи — корнизи и фризове следва да се изтеглят на ново с шаблони, заснети от съществуващите елементи.Каменната облицовка да се почисти, префугира и възстанови там където е компрометирана.Керемидите да се подменят с подобни на тези вложени към момента в покрива.Да се сменят олуците и водосточните тръби с цинкови или медни.По част „ВиК” е предвидено да се направи демонтаж на вътрешната водопроводна и канализационна мрежа, като се изградят нови от ПВЦ тръби.По часл „Електрическа” трябва да се извърши цялостна подмяна на съществуващото ГРТ и монтиране на съвременна апаратура в него, отговаряща на нормативните изисквания. Подменят се всички местни разпределителни табла, като се захранват новите консуматори. Електрическата инсталация за тоалетните и новопроектираните зали се изграждат на ново. Ел. инсталацията в останалите помещения се запазва. Изпълнява се заземяване. Предвижда се промяна на всички съществуващи осветителни тела. Аварийното и евакуационното осветление трябва да се захрани автономно. Предвижда се изграждането на нова мълниезащитна инсталация и др.Отоплението и охлаждането на сградата ще се изпълни чрез климатизатори, с монтаж на външните тела на задната фасада. В проекта е предвидено частично изпълнение на вертикална планировка.
Критериите по-долу
 
ДА „Измерител на качество, вкл. технически параметри, естетически и функционални характеристики, достъпност, предназначение за всички потребители, екологични и др. свързани с изпълнението на СМР“    45
„Предложен срок за изпълнение на предмета на поръчката“    5
Цена
50
II.2.6) Прогнозна стойност
319862.86      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
540

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Настоящата обществена поръчка се финансира по „Програма за развитие на селските райони 2014-2020“.

Максималният срок на изпълнение на строителството е 540 дни, но не по-късно от 01.12.2020 г.
Начин на плащане по договора: Виж проект на договор за обществена поръчка.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участниците, регистрирани на територията на РБългария следва да са вписани в Централния професионален регистър на строителя за изпълнение на строежи от: четвърта категория, съгл. чл. 137, ал. 1, т. 4, буква "е" – „недвижими културни ценности с категория "местно значение" от ЗУТ и първа група съгласно чл. 5, ал. 6, т. 1.4.4 от Правилник за реда за вписване и водене на централния професионален регистър на строителя (ПРВВЦПРС) в сила 01.01.2018г., към момента на подаване на офертата, а за чуждестранни лица – в аналогични регистри съгласно законодателството на държавата членка, в която са установени.
В случай на участие на обединение, което не е юридическо лице спазването на изискването се доказва от тези членове на обединението, които съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидени в договора за създаване на обединението са ангажирани с изпълнението на строителството.
Когато участникът предвижда участие на подизпълнители изискването се доказва за тези подизпълнители, които ще изпълняват строителство, съобразно вида и дела от поръчката.
При подаване на оферта участниците декларират съответствието с този критерий за подбор само като попълват съответния раздел в Единен европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП) - част ІV, раздел А „Годност“ на ЕЕДОП.
Доказване на посоченото изискване.
Документът, с който се доказва изискването е Удостоверение за вписване в ЦПРС към Строителната камара за изпълнение на строежи от категорията строеж, в която попада обекта на поръчката: строежи от: четвърта категория, първа група а за чуждестранни лица – в аналогични регистри съгласно законодателството на държавата членка, в която са установени. В случай, че участникът е чуждестранно лице той може да представи валиден еквивалентен документ или декларация или удостоверение, издадени от компетентен орган на държава - членка на Европейския съюз, или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, доказващи вписването на участника в съответен регистър на тази държава.
Документите за доказване съответствието с поставеното изискване се представят от участника, определен за изпълнител или при поискване в хода на процедурата – в случаите на чл. 67, ал. 5 и 6 ЗОП. Документите се представят и за подизпълнителите, според вида и дела от поръчката, които изпълняват (важи само за подизпълнителите, които ще изпълняват строителство).
При участие на обединения, документите се представят за участника/ците в обединението, които ще изпълняват строителство.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Всеки участник в процедурата за възлагане на обществената поръчка трябва да:
1. Е реализирал минимален общ оборот, включително оборот в сферата, попадаща в обхвата на обществената поръчка, изчислен на база годишни обороти под двукратния на прогнозната стойност на обществената поръчка размер, посочен конкретно по-долу.
Под „Оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката“ следва да се разбира сума, равна на частта от нетните приходи от продажби, реализирана от следните дейности – строително-монтажни работи и/или консервация и/или реставрация.
При подаване на оферта участниците декларират съответствието с този критерий за подбор като попълват част IV Критерии за подбор, раздел Б, Икономическо и финансово състояние в Единен европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП). За доказване на икономическото си и финансово състояние участниците могат да представят при условията на чл. 67, ал. 5 и 6 от ЗОП един или няколко от следните документи, във връзка с поставените изисквания: Годишните финансови отчети или техни съставни части, когато публикуването им се изисква, справка за общия оборот, и/или за оборота в сферата, попадаща в обхвата на поръчката. Когато по основателна причина участник не е в състояние да представи поисканите от Възложителя документи, той може да докаже своето икономическо и финансово състояние с помощта на всеки друг документ, който Възложителя приеме за подходящ. Документите за доказване съответствието с поставеното изискване се представят от участника, определен за изпълнител или при поискване в хода на процедурата – в случаите на чл. 67, ал. 5 и 6 ЗОП. Документите се представят и за подизпълнителите, съобразно вида и дела от поръчката, който ще изпълняват, и от третите лица (ако има такива), на чиито капацитет, участникът се позовава за доказване на този критерий за подбор.
При участие на обединения, които не са юридически лица, съответствието с минималните изисквания за икономическо и финансово състояние се доказва от обединението участник, а не от всяко от лицата, включени в него.
2. Участникът следва да има сключена валидна застраховка „Професионална отговорност на участниците в строителството” по чл. 171 от ЗУТ за лица, регистрирани на територията на Република България или еквивалентна за чуждестранни лица, в съответствие със законодателството на държавата в която са установени.
При подаване на оферта участниците декларират съответствието с този критерий за подбор ЕЕДОП, като попълнят част IV Критерии за подбор, раздел Б, Икономическо и финансово състояние, поле 5). За доказване на икономическото си и финансово състояние по този критерий участниците могат да представят при условията на чл. 67, ал. 5 и 6 от ЗОП следните документи, във връзка с поставените изисквания: За участниците регистрирани в България, валидна застраховка „Професионална отговорност на участниците в строителството” по чл. 171 от ЗУТ или еквивалентна за чуждестранни лица, в съответствие със законодателството на държавата в която са установени.
Документите за доказване съответствието с поставеното изискване се представят от участника, определен за изпълнител или при поискване в хода на процедурата – в случаите на чл. 67, ал. 5 и 6 ЗОП. Документите се представят и за подизпълнителите, съобразно вида и дела от поръчката, който ще изпълняват.
При участие на обединения, които не са юридически лица, съответствието с минималните изисквания за икономическо и финансово състояние по т. 2 се доказва от всяко от лицата, включени в него, които ще изпълняват строителство.


Всеки участник в процедурата за възлагане на обществената поръчка трябва да отговаря на следните минимални изисквания за икономическо и финансово състояние: По т. 1 от критериите за икономическо и финансово състояние: Участникът следва да е реализирал минимален общ оборот, включително оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката, изчислен на база годишните обороти най-много за последните три приключили финансови години в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си, в размер равен или надвишаващ 400 000.00 (четиристотин хиляди) лева.
По т. 2 от критериите за икономическо и финансово състояние: Участникът следва да има сключена валидна застраховка „Професионална отговорност на участниците в строителството” по чл. 171 от ЗУТ за лица, регистрирани на територията на Република България или еквивалентна за чуждестранни лица, в съответствие със законодателството на държавата в която са установени, покриваща минималната застрахователна сума за строител за вида и категорията на строежа по настоящата обществена поръчка (четвърта категория,първа група), съгласно чл. 5 от Наредба за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството.
Минималните критерии за подбор за икономическо и финансово състояние по т. 1 и т. 2 се прилагат за подизпълнителите според вида и дела от поръчката, които ще изпълняват, с изключение на изискванията, които произтичат от нормативен или административен акт.
Третите лица (ако има такива), на чиито капацитет, участникът се позовава за доказване на минималните критерии за подбор за икономическо и финансово състояние по т. 1, трябва да отговарят на съответните критерии за подбор.
Минималните изисквания по т. 1 и 2 за икономически и финансово състояние в случай на участие на обединение, се прилагат към обединението като цяло, с изключение на изискванията, които произтичат от нормативен или административен акт, в зависимост от разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участниците следва да са изпълнили строителство, идентично или сходно с предмет и обем с тези в обществената поръчка, за последните пет години от датата на подаване на офертата.
Под строителство идентично или сходно с предмет с тези в обществената поръчка следва да се счита ремонт и/или реконструкция и/или консервация и/или реставрация на паметници на културата.
Под сходен обем следва да се разбира изпълнение на едно строителство.
При подаване на оферта участниците декларират съответствието с този критерий за подбор като попълват част IV Критерии за подбор, раздел В, Технически и професионални способности, 1 а в Единен европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП).
За доказване на технически и професионални способности по т. 1 участниците могат да представят при условията на чл. 67, ал. 5 и 6 от ЗОП един или няколко от следните документи, във връзка с поставеното изискване: Списък на строителството, сходно или идентично с предмета на обществената поръчка, придружен с удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания.
2. Участникът следва да притежава сертификация по EN ISO 9001:2008 - система за управление на качеството или еквивалент или други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството, с предметен обхват в областта на строителството и/или реставрацията и/или консервацията на паметници на културата.
3. Участникът следва да притежава сертификация по EN ISO 14001:2008 - системи за управление на околната среда или еквивалент или други доказателства за еквивалентни мерки за управление на околната среда, с предметен обхват в областта на строителството и/или реставрацията и/или консервацията на паметници на културата.
При подаване на оферта участниците декларират съответствието с този критерий за подбор като попълват част IV Критерии за подбор, раздел Г, Стандарти за осигуряване на качеството и стандарти за екологично управление в Единен европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП). За доказване на тези технически и професионални способности по т. 2 и 3 участниците могат да представят при условията на чл. 67, ал. 5 и 6 от ЗОП един или няколко от следните документи, във връзка с поставените изисквания: Сертификати, издадени от акредитирани лица, удостоверяващи съответствието.
Документите за доказване съответствието с поставените изисквания се представят в случаите на чл. 67, ал. 5 и 6 ЗОП от участника, определен за изпълнител, от подизпълнителите, съобразно вида и дела от поръчката, който ще изпълняват, и от третите лица (ако има такива), на чиито капацитет, участникът се позовава за доказване на този критериите за подбор.


1. Участниците следва да са изпълнили поне една дейност/строителство, идентично или сходно с тези в обществената поръчка, за последните пет години от датата на подаване на офертата.
Под строителство идентично или сходно с тези в обществената поръчка следва да се счита ремонт и/или реконструкция и/или консервация и/или реставрация на паметници на културата.
2. Участникът следва да притежава сертификация по EN ISO 9001:2008 - система за управление на качеството или еквивалент или други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството, с предметен обхват в областта на строителството и/или реставрацията и/или консервацията на паметници на културата.
3. Участникът следва да притежава сертификация по EN ISO 14001:2008 - системи за управление на околната среда или еквивалент или други доказателства за еквивалентни мерки за управление на околната среда, с предметен обхват в областта на строителството и/или реставрацията и/или консервацията на паметници на културата.
Третите лица (ако има такива), на чиито капацитет, участникът се позовава за доказване на критериите за технически способности, трябва да отговарят на съответните критерии за подбор.
Минималните изисквания по т. 1, 2 и 3, в случай на участие на обединение, се прилагат към обединението като цяло, с изключение на изискванията, които произтичат от нормативен или административен акт, в зависимост от разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението.
Минималните изисквания по т. 2 и 3, в случай на участие на обединение, се прилага за партньорите в обединението, които ще изпълняват строителство, съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението.
Критериите за технически и професионални възможности се прилагат за подизпълнителите, съобразно вида и дела на дейностите, които ще извършват.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Гаранцията, която да обезпечи изпълнението на договора е в размер на 3 % (три процента) от неговата стойност без ДДС. Гаранцията, която да обезпечи изпълнението на договора се представя в една от следните форми:а) депозит на парична сума по сметка на Възложителя;б) банкова гаранция в полза на Възложителя.в) застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя.Гаранцията по букви а) и б) може да се предостави от името на изпълнителя за сметка на трето лице – гарант.Участникът, определен за изпълнител, избира сам формата на гаранцията, която да обезпечи изпълнението на договора. Когато избраният изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията или титуляр на застраховката.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

30/05/2018 (дд/мм/гггг)   18:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

31/05/2018 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

гр. Харманли, област Хасково, пл. Възраждане № 1, Конферентна зала на ет.4

Оферти се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведамяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Възложителят отстранява от участие в процедурата за възлагане на обществена поръчка участник за когото са налице изискванията по чл. 54, ал. 1 и когато:
1. обявен е в несъстоятелност или е в производство по несъстоятелност, или е в процедура по ликвидация, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от Търговския закон, или е преустановил дейността си, а в случай че участникът е чуждестранно лице - се намира в подобно положение, произтичащо от сходна процедура, съгласно законодателството на държавата, в която е установен;
Забележка: Възложителят има право да не отстрани от процедурата участник на посоченото основание по т. 1., ако се докаже, че същият не е преустановил дейността си и е в състояние да изпълни поръчката съгласно приложимите национални правила за продължаване на стопанската дейност в държавата, в която е установен.
2. лишен е от правото да упражнява определена професия или дейност съгласно законодателството на държавата, в която е извършено деянието;
Определената професия или дейност съгласно законодателството на държавата, в която е извършено деянието включва лишаване от право да се изпълнява строителство и/или реставрация и/или консервация.
3. сключил е споразумение с други лица с цел нарушаване на конкуренцията, когато нарушението е установено с акт на компетентен орган;
4. доказано е, че е виновен за неизпълнение на договор за обществена поръчка или на договор за концесия за строителство или за услуга, довело до предсрочното му прекратяване, изплащане на обезщетения или други подобни санкции, с изключение на случаите, когато неизпълнението засяга по-малко от 50 на сто от стойността или обема на договора;
5. опитал е да:
а) повлияе на вземането на решение от страна на възложителя, свързано с отстраняването, подбора или възлагането, включително чрез предоставяне на невярна или заблуждаваща информация, или
б) получи информация, която може да му даде неоснователно предимство в процедурата за възлагане на обществена поръчка.
ВАЖНО!
Съгласно чл. 67, ал. 4 от Закона за обществените поръчки (ЗОП) във връзка с § 29, т. 5, б. „а” от Преходните и заключителни разпоредби на ЗОП, в сила от 1 април 2018 г. Единният европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП) се представя задължително в електронен вид.
Попълненият ЕЕДОП се подписва от всеки един от законните представители на участника, с електорнен подпис и се подава на технически носител (диск, флашка и т.н.), заедно с останалите документи от офертата на участника.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл. 196, ал. 1 от ЗОП на обжалване подлежи всяко решение на възложителите по процедура за възлагане на обществена поръчка. Съгласно разпоредбата на чл. 197, ал. 1, т. 1 от ЗОП жалба може да се подава в 10-дневен срок от изтичането на срока по чл. 100, ал. 3 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 20/04/2018 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва