Деловодна информация
00056Община Харманли
ОХ-11-70 20/04/2018 (дд/мм/гггг)
не
00056-2018-0004 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Харманли 000903939
пл.Възраждане
Харманли BG422 6450 България
Таня Станкова +359 373-82015
obshtina@harmanli.bg +359 373-82525

Интернет адрес/и

www.harmanli.bg

https://harmanli.nit.bg/proczeduri-po-zop-sled-15.04.2016-g/konsultantski-uslugi-uliczi-obshhina-xarmanli/


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
https://harmanli.nit.bg/proczeduri-po-zop-sled-15.04.2016-g/konsultantski-uslugi-uliczi-obshhina-xarmanli/
Горепосоченото/ите място/места за контакт
до следния адрес: (моля, посочете друг адрес)
НЕ  
Община Харманли 000903939
ул.Петко Каравелов № 4
Харманли BG422 6450 България
Снежа Йорданова +359 373833-83
obshtina@harmanli.bg +359 373-82525

Интернет адрес/и

www.harmanli.bg

https://harmanli.nit.bg/proczeduri-po-zop-sled-15.04.2016-g/konsultantski-uslugi-uliczi-obshhina-xarmanli/

НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Консултантски услуги по управление на проект: „Рехабилитация и реконструкция на общинска пътна мрежа на територията на Община Харманли“
79400000      
Услуги

Предмета на поръчката включва предоставянето на консултантски услуги по управление и отчитане на проект:„Консултантски услуги по управление на проект: „Рехабилитация и реконструкция на общинска пътна мрежа на територията на Община Харманли“. Изпълнението на обществената поръчка ще спомогне за постигане на успешна реализация и изпълнение на дейностите по проекта, чрез предоставяне на консултантски услуги по управление и отчитане, ефективност и целесъобразност на вложените ресурси при изпълнение на одобрения проект, както и за постигане на устойчивост на проекта.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
52000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
79400000      DA30
II.2.3) Място на изпълнение
BG422

територията на община Харманли

Предмета на поръчката включва предоставянето на консултантски услуги по управление и отчитане на проект:„Консултантски услуги по управление на проект: „Рехабилитация и реконструкция на общинска пътна мрежа на територията на Община Харманли“. Изпълнението на обществената поръчка ще спомогне за постигане на успешна реализация и изпълнение на дейностите по проекта, чрез предоставяне на консултантски услуги по управление и отчитане, ефективност и целесъобразност на вложените ресурси при изпълнение на одобрения проект, както и за постигане на устойчивост на проекта.
Критериите по-долу
 
ДА Техническо предложение за изпълнение на поръчката – Тп    50
Цена
50
II.2.6) Прогнозна стойност
52000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
36

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Проект: „Рехабилитация и реконструкция на общинска пътна мрежа на територията на Община Харманли“ по подмярка 7.2. към Програма за развитие на селските райони 2014-2020 г.“

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Възложителят не поставя изисквания за годност за упражняване на професионална дейност.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Възложителят не поставя изисквания за икономическо и финансово състояние.

Възложителят не поставя изисквания за икономическо и финансово състояние.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1.Участникът следва да е изпълнил за последните три години, считано от датата на подаване на офертата, в зависимост от датата на която участникът е създаден или е започнал дейността си, поне 1 дейност с предмет, идентичен или сходен с този на поръчката.
2.Участникът следва да разполага с екип от експерти за изпълнение на поръчката със следната професионална компетентност и опит.


1.Участникът следва да е изпълнил за последните три години, считано от датата на подаване на офертата, в зависимост от датата на която участникът е създаден или е започнал дейността си, поне 1 дейност с предмет, идентичен или сходен с този на поръчката.
Под „дейност с предмет, идентичен или сходен с този на поръчката” се има предвид услуга по управление и/или изпълнение и/или отчитане на проект/и.
Удостоверяване:
Участникът попълва Списък в Част IV: Критерии за подбор, раздел В: Технически и професионални способности от ЕЕДОП на услугите, които по предмет и обем са сходни с услугата – предмет на настоящата обществена поръчка, с посочване на стойностите, датите и получателите.
Доказване:
При сключване на договора за обществена поръчка избраният за изпълнител трябва да представи доказателство за извършените услуги, които е описал на етап участие в процедурата за обществена поръчка в Част IV: Критерии за подбор, раздел В: Технически и професионални способности от представения от него ЕЕДОП.
2. Участникът следва да разполага с екип от експерти за изпълнение на поръчката със следната професионална компетентност и опит:
2.1. Ръководител екип - Експерт – Икономист, притежаващ висше образование, степен „Магистър” или еквивалентна, по специалност от област професионално направление „Икономика“ или еквивалентна. Професионален опит по специалността: минимум 2 години;
2.2. Експерт – Юрист, притежаващ висше образование, степен „Магистър” или еквивалентна, по специалност „Право“ или еквивалента. Професионален опит по специалността: минимум 2 години;
2.3. Експерт - Координатор на екипа - строителен инженер или еквивалентна специалност с професионален опит по специалността: минимум 2 години;
Удостоверяване:
Участникът попълва Списък в Част IV: Критерии за подбор, раздел В: Технически и професионални способности от ЕЕДОП на персонала, който ще изпълнява поръчката, и/или на членовете на ръководния състав, които ще отговарят за изпълнението, в който е посочена професионална компетентност на лицата /квалификацията и опита им/, сходен на дейностите от настоящата обществена поръчка – идентификация на дипломите за придобито образование и степен и описание на професионалния им опит.
Доказване:
При сключване на договора за обществена поръчка избраният за изпълнител трябва да представи списък на персонала, който ще изпълнява поръчката, в който е посочена професионалната компетентост на лицата, които е посочил за изпълнение на поръчката на етапа на участие в процедурата за обществена поръчка в Част IV: Критерии за подбор, раздел В: Технически и професионални способности от представения от него ЕЕДОП.
Важно: При участие на обединения, които не са юридически лица, съответствието с критериите за подбор се доказва от обединението участник, а не от всяко от лицата, включени в него, с изключение на съответна регистрация, представяне на сертификат или друго условие, необходимо за изпълнение на поръчката, съгласно изискванията на нормативен или административен акт и съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Гаранция за изпълнение съгласно чл. 111, ал. 2 от ЗОП е определена в размер на 1% от стойността на договора за обществена поръчка. По отношение Гар-та важат разпоредбите на чл. 111 от ЗОП.Гар-та се предоставя в една от следните форми: 1. парична сума, 2. банкова гаранция, 3.застраховка.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
ДА
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

14/05/2018 (дд/мм/гггг)   18:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

15/05/2018 (дд/мм/гггг)   11:00 (чч:мм)

гр.Харманли, сградата на Община Харманли, ет. 4 -Конферентна зала

Съгласно чл.54, ал.2 от ППЗОП.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

1.За участниците следва да не са налице основанията за отстраняване чл. 54, ал. 1 и чл.55, ал. 1 от ЗОП, чл. 3, т. 8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, контролираните от тях лица и техните действителни собственици и чл. 101, ал. 11 от ЗОП. Констатирането на наличие, на което и да е от посочените обстоятелства ще доведе до отстраняване на участника с изключения на изрично посочените случаи в ЗОП.
Информация за задълженията, свързани с данъци и осигуровки, опазване на околната среда, закрила на заетостта и условията на труд.Участниците могат да получат необходимата информация за задълженията, свързани с данъци и осигуровки, опазване на околната среда, закрила на заетостта и условията на труд, които са в сила в Република България и относими към услугите, предмет на поръчката, както следва:1. Относно задълженията, свързани с данъци и осигуровки:Национална агенция по приходите:Информационен телефон на НАП-070018700;интернет адрес: http://www.nap.bg/;2.Относно задълженията, опазване на околната среда:Министерство на околната среда и водите: Инф. център на МОСВ;работи за посетители всеки работен ден от 14 до 17ч.;София1000,ул."У.Гладстон"№67,Телефон:02/9406331;Интернетадрес:http://www3.moew.government.bg/;3.Относно задълженията, закрила на заетостта и условията на труд:Министерство на труда и социалната политика:Инт. адрес:http://www.mlsp.government.bg;София 1051, ул.Триадица №2,Телефон: 811944;

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Жалба може да се подава в 10-дневен срок от:
1. изтичането на срока по чл. 179 от ЗОП - срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за одобряване на обявлението за изменение или допълнителна информация;
2. в случаите по чл. 196, ал. 5 от ЗОП - уведомяване за съответното действие, а ако лицето не е уведомено - от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 20/04/2018 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва