Деловодна информация
01104
ИК-68 20/04/2018 (дд/мм/гггг)
не
01104-2018-0001 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Свободна зона - Русе ЕАД 117001983
бул. Тутракан № 71
Русе BG323 7003 България
Нели Колева; инж. Чавдар Георгиев - за технически въпроси +359 82880800
trade@freezone-rousse.bg +359 82831112

Интернет адрес/и

http://www.freezone-rousse.bg

http://www.freezone-rousse.bg/index.php?pagee=zop&lang=bg&page=140&subpage=57&newsid=41


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://www.freezone-rousse.bg/index.php?pagee=zop&lang=bg&page=140&subpage=57&newsid=41
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Публичноправна организация

I.5) Основна дейност 

Организирането, изграждането, експлоатацията и стопанисването на активите на "Свободна зона - Русе"

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

"Ремонт и рехабилитация на съществуваща сграда "Корпус № 4" в складова база на „Свободна зона - Русе” ЕАД"
45000000      
Строителство

Изпълнение на СМР за ремонт и рехабилитация на съществуваща сграда – Корпус №4, със ЗП 2305 кв.м. и РЗП 2423 кв.м., в складовата база на „Свободна зона - Русе” ЕАД, с цел подобряване състоянието й. Предвижда се цялостно обновяване и рехабилитация, включително подмяна на метална дограма и прозорци с нова алуминиева дограма около 460 кв.м., вътрешни и външни врати, направа на топлоизолация около 950 кв.м.; реконструкция на покрива от четирискатен с вътрешно отичане на покривните води и превръщането му в двускатен покрив от ЛТ ламарина с външно отичане на покривните води, като реконструкцията засяга около 1220 кв.м. от покрива; ремонт на покрив на прилежащата монолитна сграда – бивше Котелно и изграждане на нов едноскатен покрив от поцинкована ЛТ ламарина върху металоконструкция – около 76 кв.м.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
218160.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG323

град Русе

Ремонт и рехабилитация на съществуваща сграда Корпус №4, със ЗП 2305 кв.м. и РЗП 2423 кв.м., находяща се в складовата база на „Свободна зона-Русе”ЕАД, в гр.Русе, бул.Тутракан 71, и представляваща едноетажно двукорабно метално хале с двойни колони по средната ос. Пълно описание на текущото състояние на сградата – съгласно Техническа спецификация.
Покривът на основната сграда - Корпус №4 е четирискатен с вътрешно отичане на покривните води, с метална конструкция и е покрит с два пласта поцинкована ЛТ ламарина. Целта на ремонта е реконструкция и превръщането му в двускатен покрив от ЛТ ламарина с външно отичане на покривните води. Покривът на прилежащата монолитна сграда - бивше Котелно, е плосък с хидроизолация. Целта на ремонта е изграждане на нов едноскатен покрив от поцинкована ЛТ ламарина върху металоконструкция.
1. Предвиждат се следните видове СМР по части Архитектурна, Електро и ВиК, и КС Раздел І „Общи СМР, топлоизолация, дограма”:
Демонтажни работи хале: Всички стари прозорци метална дограма, стъклени П-образни профили по фасадни панели /на кота +2,70 м. до кота +4,33 м./, стари ОВ и Ел. инсталации, метални врати, вътрешно и външно помещения от металоконструкция.
Демонтажни работи Битова част: Всички стари прозорци и врати /дървена и метална дограма/, всички стари фаянсови мивки, седала, казанчета и писоари, всички стари смесители за мивки и душове, осветителни тела, ключове и контакти.
Нови СМР хале: Нови прозорци AL профил със стъклопакет по фасади съгласно КС и спецификация по проектна документация; зидария от газобетон; бетониране на съществуващи отвори по под; изкърпване отвори по фасадни панели и прешпакловане; вътрешно боядисване стени и колони до кота +1,50 м. с бял фасаген; монтаж на XPS /екструдиран полистерен/ - 30 мм. на лепилен разтвор и монтаж на ПВЦ дюбели 6 бр./м2 върху всички външни фасадни панели, двукратно шпакловане с мрежа и боядисване с бял фасаген; боядисване с блажна лакова синя боя RAL 5010 на части от металната конструкция на сградата, външните ПП стълби и вътрешно стълбище на Битова част; почистване и измиване на Халето.
Нови СМР Битова част: Нови врати и вътрешни прозорци AL профил съгласно КС и спецификация по проектна документация; нов санитарен фаянс – мивки, седала, казанчета и писоари; нови смесителни батерии; нови ел.ключове и контакти; лампени излази без монтаж на осветителни тела; полагане на гипсокартон таван ІІ-ри етаж върху съществуваща метална конструкция, шпакловане и боядисване с бял фасаген; боядисване стени и тавани с бял фасаген; измиване подове в цялата Битова сграда; профилактика на канализация.
Нови СМР монолитна сграда – бивше Котелно: Измазване /шпакловане/ стени; вътрешно боядисване стени и таван с бял фасаген; полагане нова теракотова настилка под.
Демонтажни работи североизточна площадка: Демонтаж съществуващи подкранови греди и релси и възстановяване на бетонова настилка.
2. Предвиждат се следните видове СМР по част „Конструктивна” и КС Раздел ІІ „Ремонт и реконструкция на двата покрива”
За покрив основна сграда: Да се направи нова метална конструкция на сграда Корпус №4 – надигане /нови колони/ по средната ос до кота +8,35м. и нови ригели с наклон към съществуващото външно отводняване на сградата, нов единичен покрив от ЛТ ламарина върху нови столици, съгласно проект по част ”Конструктивна” и КС.
• Металоконструкция – около 8700 кг.
• Ламарина ЛТ – 55-0,08 – около 1220 м2
• Механизация
За покрив сграда бивше Котелно: Да се направи нова лека метална конструкция, едноскатна, нов единичен покрив от ЛТ ламарина върху нови столици на монолитна сграда – бивше Котелно с висящ улук и ВТр, съгласно проект по част „Конструктивна” и КС.
• Металоконструкция – около 1500 кг.
• Ламарина ЛТ – 55-0,08 – около 76 м2
• Механизация
Пълни данни за количествата на предвижданите СМР, както и направени забележки и уточнения, са подробно описани в Техническата спецификация и „Архитектурно заснемане и проектни чертежи” – Приложение № 1 към документацията за участие.
Критериите по-долу
 
ДА П1 - Срок за изпълнение на поръчката    10
П2 - Организация за изпълнение на поръчката    30
Цена
60
II.2.6) Прогнозна стойност
218160.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
110

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участникът трябва да е вписан в Централния професионален регистър на строителя /ЦПРС/ и да има издадено Удостоверение от Камарата на строителите в България за първа група строежи от четвърта и пета категория по чл.5, ал. 4 от Правилника за реда за вписване и водене на ЦПРС или по-висока, към момента на подаване на офертата. Kогато участник в процедурата е чуждестранно лице, същият следва да е вписан в аналогични регистри съгласно законодателството на държавата членка, в която е установен, а преди подписването на договора се представя документ, удостоверяващ изпълнението на строителни дейности в Република България или съответната регистрация, ако е необходимо.
Забележка: В случаите, когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, това изискване се отнася за участника в обединението, който ще изпълнява дейността и ще бъде ангажиран пряко с изпълнението на строителството. Когато участникът предвижда участие на подизпълнители изискването се доказва за тези подизпълнители, които съобразно вида и дела от поръчката, които са им възложени ще изпълняват строителство.
? Съответствието с изискването се доказва с попълване на съответния раздел на ЕЕДОП - Част IV, Раздел А „Годност”, като се посочва и органа, издал документа, обхват, дата на издаване, срок на валидност и посочване на националните бази данни, в които се съдържат декларираните обстоятелства, или компетентните органи, които съгласно законодателството на държавата, в която участникът е установен, са длъжни да предоставят информация безплатно на Възложителя.
? Документи за доказване на декларираните обстоятелства за упражняване на професионална дейност ще бъдат изискани от участника, определен за изпълнител, преди сключване на договора за обществената поръчка, както следва: Удостоверение за вписване в ЦПРС към Камарата на строителите за изпълнение на строежи от категорията строеж, в която попада обекта на поръчката, валидно към датата на сключване на договора, в случай, че същото не е достъпно чрез пряк и безплатен достъп до съответната национална база данни. В случай, че участникът е чуждестранно лице той може да представи валиден еквивалентен документ или декларация или удостоверение, издадени от компетентен орган на държава - членка на Европейския съюз, или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, доказващи вписването на участника в съответен регистър на тази държава на етапа на подаването на офертите, а преди подписването на договора се представя от чуждестранното лице документ, удостоверяващ изпълнението на строителни дейности в Република България или съответната регистрация, ако е необходимо.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Участникът следва да има застраховка "Професионална отговорност в строителството" по член 171, ал.1 от ЗУТ с покритие в размер не по-малък от минималната застрахователна сума за категорията строежи, предмет на поръчката, определена с чл. 5, ал. 2 от Наредба за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството (обн., ДВ., бр.17 от 02.03.2004 г.).
? Съответствието с изискването се доказва с попълване на съответния раздел на ЕЕДОП - Част IV, Раздел Б „Икономическо и финансово състояние”.
? В случай на участие на обединение, спазването на изискването за икономическо и финансово състояние може да бъде осигурено от един или повече от партньорите в обединението, съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението по отношение на дейностите, свързани със строителството.
? Когато участникът предвижда участие на подизпълнители, изискването за икономическо и финансово състояние се доказва за тези подизпълнители, които съобразно вида и дела от поръчката, които са им възложени, ще изпълняват дейности, свързани със строителство.


Документи за доказване на декларираните обстоятелства ще бъдат изискани от участника, определен за изпълнител, преди сключване на договора за обществената поръчка, както следва: съгласно чл. 62, ал. 1, т. 2 от ЗОП, доказателства за наличие на застраховка „Професионална отговорност в строителството" с изискуемото покритие – заверено копие от застрахователна полица или еквивалент, в случай, че същите не са достъпни чрез пряк и безплатен достъп до съответната национална база данни.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Изискване за опит: Участникът следва да е изпълнил през последните пет години, считано от датата на подаване на офертата, поне един договор в строителството с изпълнение на дейности с предмет, идентичен или сходен с предмета на поръчката.
Под „идентичен или сходен с предмета на поръчката” се разбира: извършване на СМР по основен ремонт и/или реконструкция на сгради, което включва полагане на топлоизолация от екструдиран полистерен и боядисване с обем поне 950 кв.м., поставяне на алуминиева дограма с обем не по-малко от 460 кв.м., и изграждане на металоконструкция на сгради и/или покриви с обем не по-малко от 1220 кв.м.
Участниците могат да докажат опита си с деклариране на повече договори, включващи изпълнението на различните дейности поотделно, с оглед доказване на минимално определените обеми за съответните дейности.
?Съответствието с изискването се доказва с ЕЕДОП – Част IV, Р-л В,т.1а, като се посочи информация за стойността, датата,на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема на строителството.
2. Изисквания към екипа от технически лица за изпълнение на поръчката.
Участникът трябва да разполага със следните технически лица за изпълнение на строителството:
2.1. Ръководен персонал за обекта:
–един Технически ръководител по смисъла на чл.163а от ЗУТ – мин. професионална квалификация строителен техник или аналогична специалност (ако образованието е придобито в друга държава).
Опит: мин. 3 обекта като технически ръководител по време на строителството на обекти, съобразно предмета на поръчката.
–един Отговорник по контрола на качеството – Професионална област /квалификация/: Висше или средно специално техническо образование и завършено обучение по системи за управление на качеството – вътрешен одитор по качеството, и/или отговорник по качеството, притежаващ Сертификат/Удостоверение за контрол по качеството при изпълнение на СМР.
Опит: мин. 3 обекта като отговорник по контрола на качеството или еквивалентна позиция по време на строителството на строежи.
– един Експерт по безопасност и здраве – да притежава валидно удостоверение за Координатор по безопасност и здраве в строителството, съгл. Наредба № 2/2004 за минималните изисквания за здравословни и безопасни условия на труд при извършване на СМР работи или еквивалент.
Уточнение: При използването на експерти - чуждестранни лица, доказването на съответствие с поставените изисквания за образователно-квалификационна степен се удостоверява и с посочване на еквивалентни на изброените по-горе специалности. Прилагат се разпоредбите на Директива 2005/26/ЕО, както и условията и реда за признаване на професионални квалификации, придобити в други държави членки и в трети държави, с цел достъп и упражняване на регулирани професии в България. С Реш. на МС № 352 от 21.05.2015 е приет Първи национален план за действие по взаимна оценка на регулираните професии в държавите членки съгласно чл.59 „Прозрачност” от изменената Директива 2005/36/ЕО на Европейския парламент и на Съвета от 07.09.2005 относно признаването на професионалните квалификации.
Под „еквивалентно образование” или „еквивалентна специалност” следва да се разбира придобито образование или специалност приравнени към посочените. Приравнени са специалностите,при които учебната програма на специалността покрива най-малко 80 на сто от учебната програма на някоя от специалностите посочените по-горе.
2.2. Поне двама работника, притежаващи Удостоверение за правоспособност за заваряване.
?Съответствието с изискването се доказва с ЕЕДОП-Част IV, Р-л В, т.2, като посочи специалистите и персонала,които ще изпълняват поръчката,в това число:
•Специалист (трите имена и позиция/длъжност, която ще заема лицето при изпълнение на поръчката);
•Образование (степен, специалност, година на дипломиране, № на диплома, учебно заведение);
•Проф.квалификация (направление,год.на придобиване,№ на издадения док-т,издател);
•Проф.опит (месторабота,период,длъжност,осн.функции,участие в проекти сходни с предмета на поръчката).


Документи за доказване на декларираните обстоятелства за технически и професионални способности ще бъдат изискани от участника, определен за изпълнител, преди сключване на договора за обществената поръчка, както следва:
? За изискването за опит: съгласно чл. 64, ал.1, т.1 от ЗОП – Списък на строителството, идентично или сходно с предмета на поръчката, придружен с удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания. В случаите, когато участникът е обединение, това изискване се отнася общо за обединението, а при участие на подизпълнители изискването се прилага съобразно вида и дела на участието им.
? За изискването за екипа за изпълнение на поръчката: съгласно чл. 64, ал.1, т.3 от ЗОП – Списък на персонала, който ще изпълнява строителството и членовете на ръководния персонал за обекта, в който е посочена професионалната компетентност на лицата.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

22/05/2018 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

23/05/2018 (дд/мм/гггг)   09:00 (чч:мм)

гр. Русе, бул. Тутракан № 71, административна сграда на "Свободна зона - Русе" ЕАД

Офертите ще се отворят на публично заседание, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване. При промяна на датата и часа на отваряне на офертите, ще бъде публикувано съобщение в "Профила на купувача" на възложителя поне 48 часа преди новоопределения час, съгласно чл.53 от ППЗОП.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

1. По настоящата процедура се предвижда гаранция за изпълнение на договора за обществена поръчка в размер на 5% (пет процента) от стойността му в лв. без ДДС. Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията се уреждат с договора за възлагане на обществената поръчка между възложителя и изпълнителя.
2. Възложителят ще отстранява от участие в процедурата участник, за когото е налице някое от обстоятелствата по чл.54, ал.1 и чл.55, ал.1, т. 1 от ЗОП. Ще бъде отстранен също така и участник, за когото са налице следните обстоятелства: забраната по чл. 3 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, контролираните от тях лица и техните действителни собственици, освен ако не е налице изключение по чл. 4 от същия закон; обстоятелствата по чл. 69 от Закона за противодействие на корупцията и за отнемане на незаконно придобитото имущество; свързаните лица по на § 2, т. 45 от допълнителните разпоредби на ЗОП.
Възложителят ще отстранява от участие в процедурата участник, чието предложение за изпълнение на поръчката не е съобразено с изискванията на възложителя, подробно посочени в документацията за участие.
3. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, се изисква копие от документа, от който да е видно правното основание за създаване на обединението, както и правата и задълженията на участниците в обединението; разпределението на отговорността между членовете на обединението, като при изпълнението на обществената поръчка участниците в обединението следва да отговарят солидарно; дейностите, които ще изпълнява всеки член на обединението във връзка с настоящата обществена поръчка; партньорът, който да представлява обединението за целите на обществената поръчка.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл.197, ал. 1, т.4 от ЗОП жалба може да се подава в 10-дневен срок от изтичане на срока по чл.179 от ЗОП – срещу решението за откриване на процедура и/или решението за одобряване на обявлението за изменение или допълнителна информация.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 20/04/2018 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва