Деловодна информация
00267Община Пловдив
549 18/04/2018 (дд/мм/гггг)
да
да
18/04/2018 (дд/мм/гггг)
00267-2018-0043 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

ОП Организация и контрол на транспорта Община Пловдив 0004715040325
бул. Шести септември № 274
Пловдив BG421 4019 България
Недялка Барганова - юрисконсулт в ОП Организация и контрол на транспорта Община Пловдив +359 32622550
opokt@abv.bg +359 32666866

Интернет адрес/и

http://www.plovdiv.bg/

http://op.plovdiv.bg/?q=page&idd=index


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://op.plovdiv.bg/?q=page&idd=index&porachkaid=20180316DLnA6163082
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Запълване на пукнатини и фугиране на асфалтови настилки на територията на община Пловдив“
45233200      
Строителство

Предмет на обществената поръчка e:„Запълване на пукнатини и фугиране на асфалтови настилки на територията на община Пловдив“. На голяма част от асфалтовите настилки по улиците и булевардите на град Пловдив се наблюдават многобройни надлъжни, напречни и мрежовидни пукнатини, отворени технологични фуги. Компрометираните участъци имат нужда от ремонт. Това може да се постигне чрез саниране (заливане) на появилите се пукнатини с полимербитумна паста, използвайки подходяща за целта техника и технология. Този ремонт е изключително необходим. Той е превантивен и ще предпази настилките от последващо разрушаване и необходимост от средни и по сериозни ремонти, като се спира проникването на водата в пукнатините в асфалтобетоновата настилка, получени в следствие на натоварвания от движението на моторни превозни средства и атмосферните въздействия.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
125000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45233200      
II.2.3) Място на изпълнение
BG421

гр. Пловдив

Предмет на обществената поръчка e:„Запълване на пукнатини и фугиране на асфалтови настилки на територията на община Пловдив“. На голяма част от асфалтовите настилки по улиците и булевардите на град Пловдив се наблюдават многобройни надлъжни, напречни и мрежовидни пукнатини, отворени технологични фуги. Компрометираните участъци имат нужда от ремонт. Това може да се постигне чрез саниране (заливане) на появилите се пукнатини с полимербитумна паста, използвайки подходяща за целта техника и технология. Този ремонт е изключително необходим. Той е превантивен и ще предпази настилките от последващо разрушаване и необходимост от средни и по сериозни ремонти, като се спира проникването на водата в пукнатините в асфалтобетоновата настилка, получени в следствие на натоварвания от движението на моторни превозни средства и атмосферните въздействия.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
125000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
18

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

1.Участникът да е вписан в Централния професионален регистър на строителя за строежи пета група, съгласно Правилника за реда за вписване и водене на Централния професионален регистър на строителя или в съответен регистър на държавата, в която е учреден.1.При подаване на офертата участниците декларират съответствието с този критерий за подбор само като попълват съответния раздел в Единен европейски документ за обществени поръчки (EEДОП) - Част IV: Критерии за подбор, раздел А: „Годност“ на ЕЕДОП. Документите за доказване на изискването - копие на валидно удостоверение от ЦПРС за строежи пета група съгласно Правилника за реда за вписване и водене на ЦПРС или еквивалент ще се представят, в случай, че същите не са достъпни чрез пряк и безплатен достъп до съответната национална база данни. За чуждестранни лица е аналогичен документа, доказващ такава регистрация в аналогичен регистър,съгласно законодателство на държавата, в която са установени. При условията на чл. 67 ал. 5 от ЗОП възложителят може да изисква документи, чрез които се доказва декларираната в ЕЕДОП информация – копие на валидно удостоверение от ЦПРС или еквивалентен документ за чуждестранните участници, удостоверяващ правото на съответното лице (съгласно националното му законодателството) да изпълни предмета на поръчката.
На основание чл. 67, ал. 6 от ЗОП преди сключването на договор за обществена поръчка възложителят изисква от участника/иците определен за изпълнител/и да представи/ят актуални документи, доказващи декларираната в ЕЕДОП информация относно съответствието с поставените критерий за подбор към годността (правоспособността) за упражняване на професионална дейност, ако не са били представени по реда на чл. 67, ал. 5 от ЗОП и в случай че не са достъпни чрез пряк и безплатен достъп до съответната национална база данни. Документите се представят и за подизпълнителите, ако има такива. В случай че определеният/те изпълнител/и е/са чуждестране/нни участник/ци, той/те трябва да представи/ят документ, с който да се докаже, че има право да изпълнява възлаганата дейност в Република България, вкл.че е извършил регистрация в ЦПРС за строежи от съответната група.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

няма изискване поставено от възложителя

няма изискване поставено от възложителя
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1.Списък на строителството, идентично или сходно с предмета на настоящата обществена поръчка, изпълнено през последните 5 години, считано от датата на подаване на офертата, който списък се попълва в Част IV:Критерии за подбор, раздел В:Технически и професионални способности, на ЕЕДОП. Удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойностите, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема на строителството се представят при условията на чл. 67, ал. 5 и 6 от ЗОП.
2. Списък на техническите лица и персонала, предвидени за изпълнение на поръчката, в който е посочена професионалната компетентност на лицата се попълва в Част IV: Критерии за подбор, раздел В: Технически и професионални способности от ЕЕДОП.
3.Списъка на техническото оборудване, с което участникът разполага се попълва в Част IV: Критерии за подбор, раздел В: Технически и професионална способности от ЕЕДОП .4. Участниците декларират изискуемата информация за наличието на сертификат за внедрена система за управление на околната среда БДС EN ISO 14001:2015 с обхват на действие, сходен с предмета на поръчката или еквивалент в Част ІV: Критерии за подбор, Раздел "Г" от ЕЕДОП.Ще се представи заверено копие на сертификат за внедрена система за управление на околната среда БДС EN ISO 14001:2015 с обхват на действие, сходен с предмета на поръчката или еквивалент при условията на чл. 67 ал. 5 и 6 от ЗОП.
Забележка:“ Под идентичен или сходен с предмета на поръчката" следва да се разбира строителство и/или ремонт и/или реконструкция на улици и булеварди в урбанизираните територии.


1. Участникът трябва да притежава опит в изпълнението на обекти, идентични или сходни с предмета на настоящата обществена поръчка - участникът слeдва да има изпълнени поне три строителства, идентични или сходни с предмета на поръчката, изпълнени през последните пет години, считано от датата на подаване на офертата. 2. За реализиране предмета на обществената поръчка, участникът в процедурата следва да има на разположение екип от технически правоспособни лица, осъществяващи техническото ръководство при изпълнение на СМР, с образователна квалификация- средно или висше строително образование, съответстваща на предвижданите за изпълнение, съобразно предмета на поръчката видове строително-монтажни работи и професионален опит- не по-малък от 3 години.Участникът трябва да разполага с необходимия брой работници за качествено изпълнение предмета на поръчката.
3. Участникът следва да разполага с оборудване за изпълнение на обществената поръчка, включително за изпитване и изследване, с което ще се осигурява контрол на качеството на изпълнените строителни и монтажни работи - строителни машини и техническо оборудване за изпълнение на обществената поръчка за срока на изпълнение на поръчката, съобразно техническата спецификация.4. Наличие на внедрена система за управление на околната среда БДС EN ISO 14001:2015, сходна с предмета на поръчката или еквивалент.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Условията, при които ще се реализира предметът на поръчката, правата и задълженията на страните, са подробно разписани в проекта на договор към документацията за участие и са в съответствие с действащото законодателство.Източник на финансиране на обществената поръчка е Община Пловдив, като средствата са заложени в бюджета на ОП „Организация и контрол на транспорта” Община Пловдив за 2018 г. и 2019 г.. Начините на плащане са посочени в проекта на договора. Прогнозната стойност на поръчката е в размер до 125 000 (сто двадесет и пет хиляди) лева без включен ДДС/до 150 000 (сто и петдесет хиляди) лева с включен ДДС. Сумата е разпределена за изразходване през 2018 година, 2019 година. Посочената стойност е лимитна и възложителя не е длъжен да изразходва цялата прогнозна стойност за съответните години. Гаранция за изпълнение на договора в размер на 3% (три процента) от стойността на договора без включен ДДС. Гаранцията може да е: парична сума, банкова гаранция, застрaховка.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

28/05/2018 (дд/мм/гггг)   17:15 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата

31/12/2018 (дд/мм/гггг)
или

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

29/05/2018 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

гр. Пловдив, бул. Шести септември № 274, ет. 4

На отварянето могат да присъстват представителите на участниците и средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Възложителят отстранява от участие в процедурата за възлагане на обществената поръчка участник, за когото са налице основанията по чл. 54, ал.1 от ЗОП възникнали преди или по време на процедурата, както и участник, за когото е налице основание по чл. 107 от ЗОП.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно разпоредбата на чл. 197 ал.1 т.1 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 18/04/2018 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва