Деловодна информация
00964
25 11/04/2018 (дд/мм/гггг)
не
00964-2018-0005 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Генерал Тошево 000852633
ул. Васил Априлов №5
Генерал тошево BG332 9500 България
инж.Ст.Лищева, началник отдел Териториално устройство, инвест. дейност и екология, Елена Маркова- Гл. спец.стр.техник отдел „ТУСИДЕ” +359 57312020
mail@toshevo.org +359 57312505

Интернет адрес/и

www.toshevo.org

http://toshevo.org/g/?page_id=1407


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://toshevo.org/g/?p=16848
Горепосоченото/ите място/места за контакт
до следния адрес: (моля, посочете друг адрес)
НЕ  
Община Генерал Тошево 000852633
гр.Генерал Тошево, Общинска администрация, Център за услуги и информация, ет.1
Генерал Тошево BG332 9500 България
Красимира Станева, гл.специалист информационно обслужване,Миглена Йорданова, гл.специалист информационно обслужване +359 57312487
mail@toshevo.org +359 57312505

Интернет адрес/и

www.toshevo.org

http://toshevo.org/g/?page_id=1407

НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Ремонтно - възстановителни работи на общински сгради и пространства на територията на Община Генерал Тошево по обособени позиции”
45000000      
Строителство

Предметът на настоящата обществена поръчка е „ Ремонтно - възстановителни работи на общински сгради и пространства на територията на Община Генерал Тошево по обособени позиции”, и е разделен на 14 обособени позиции,описани в Раздел II.2 от настоящото обявление.Пълната информация относно обхвата, обема и изискванията към изпълнението на обществената поръчка за всеки обект, е подробно описана и регламентирана в техническите спецификации, неразделна част от документацията за обществена поръчка, публикувана на сайта на Община Генерал тошево, в профила на купувача, електронната преписка на поръчката.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
181250      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
всички обособени позиции

II.2) Описание 1

”Основен ремонт сграда кметство село Градини ” 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
45200000      
45310000      
45332000      
45430000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG332

село Градини, Община Генерал Тошево

• Земни работи – изкопи механизирани и ръчни, обратно засипване с трамбоване около 66 м3;
• Доставка и полагане на водопроводни полиетиленови тръби PN16Ф32 в изкоп на челна заварка, вкл.и заварката около 35м;
• Доставка и монтаж на фасонни части Ф32 за полиетиленови тръби на челна заварка около 12бр.;
• Д-ка и полагане на РVС тръби Ф 50 около 5м. и Ф 110 с фасонни части около 40м.;
• Изграждане на РШ от готови стоманобетонни пръстени ф-110см., конус и капак Н-3,50м. 1бр.;
• Улей 10/10 ръчно в тухлен зид около 15м.;
• Вътрешни водопроводна инсталация от полипропиленови тръби Ф20 за студена вода, изолация около 5м., доставка и монтаж моноблок 1бр, мивка 1бр и смесител с термонагревател вертикален 2бр.;
• Дост. и монтаж РVС дограма с четири. кам. профил цвят бял с комарник -1 м2.;
• Д-ка и монт.алуминиева врата 70/ 200 с всички прилежащи аксесоари, дръжки и ключалки цвят бял 2бр.;
• Окачени тавани от гипсокартон на метална конструкция с топлоизолация около 4м2.;
• Фаянсова облицовка от плочи 20/30 с лепило по стени около 14кв.м.;
• Циментова замазка по подове и настилка от теракотни плочи 33/33 на лепило около 4 кв.м;
• Бояджийски работи около 54 кв.м;
• Доставка и монтаж шкаф с две врати и рафт 600/600/900 1бр.
• Доставка и изтегляне на проводник 2х2,5мм2 около 20м. и 2х1,5мм2 около 20м.;
• Доставка и монтаж отдушник с вентилатор 1бр.;
• Доставка и монтаж ЛОТ 4х16W 1бр.;
• Доставка и монтаж ел.табло до 12 модула 1бр.;
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
6666.67      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
60

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

” Основен ремонт сграда кметство село Дъбовик” 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
45430000      
45440000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG332

село Дъбовик, Община Генерал Тошево

• Изваждане врата д-ка и монт.алуминиева врата 90/ 200 с всички прилежащи аксесоари, дръжки и ключалки цвят бял 1бр.;
• Циментова замазка по подове и настилка от теракотни плочи 33/33 на лепило около 14 кв.м.;
• Фаянсова облицовка от плочи 20/30 с лепило по стени около 5кв.м.;
• Демонтаж линолеум, изравнителна шпакловка и доставка и монтаж настилка от ламиниран паркет 7мм с клас на износоустойчивост АС3 дъб, подложка 5 мм. шумо и топлоизолационна около 42 м2.;
• Бояджийски работи около 385 кв.м;
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
5083.34      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
60

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

”Основен ремонт сграда кметство село Къпиново” 3
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
45420000      
45440000      
45442000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG332

село Къпинова, община Генерал Тошево

• Земни работи – изкопи механизирани и ръчни, обратно засипване с трамбоване около 15 м3;
• Доставка и полагане на РVС тръби Ф 50 около 13м. и Ф 110 с фасонни части около 12м.;
• Улей 10/10 ръчно в тухлен зид около 6м.;
• Вътрешни водопроводна инсталация от полипропиленови тръби Ф20 за студена вода, изолация около 25м., доставка и монтаж моноблок 1бр, мивка 1бр и смесител с термонагревател вертикален 2бр.;
• Преградна стена от двустранна еднослойна обшивка от гипсокартон на единична мет.констр. и
минерална вата около 7м2.;
• Дост. и монтаж РVС дограма с четири. кам. профил цвят бял с комарник -4,48 м2.;
• Доставка и монтаж алуминиеви врати 70/ 200- 1бр. и 90/200-1бр. с всички прилежащи аксесоари, дръжки и ключалки цвят бял;
• Фаянсова облицовка от плочи 20/30 с лепило по стени около 21кв.м.;
• Циментова замазка по подове и настилка от теракотни плочи 33/33 на лепило около 7 кв.м;
• Бояджийски работи около 54 кв.м;
• Доставка и монтаж шкаф за вградена мивка 800/600/870 вкл. бордова мивка алпака със сифон 1бр.
• Доставка и изтегляне на проводник 2х2,5мм2 около 20м. и 2х1,5мм2 около 20м.;
• Доставка и монтаж отдушник с вентилатор 1бр.;
• Доставка и монтаж ЛОТ 4х16W 1бр.;
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
5750.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
60

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

”Основен ремонт здравна служба село Красен ” 4
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
45200000      
45440000      
45450000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG332

село Красен, община Генерал Тошево

• Демонтаж и монтаж гръмоотводна мрежа около 180м.;
• Демонтаж стара хидроизолация изолация и почистване на основата около 350м2.;
• Демонтаж и монтаж на обшивка по борд около 85м2.;
• Изравнителна циментова замазка покрив 4 см. и хидроизолация двупластова с посипка битумна мушама 4 кг./м2 на газопламъчно залепване около 350м2.;
• Очукване и изкърпване на вътрешна гладка вароциментна мазилка около 85м2.;
• Бояджийски работи около 325 кв.м;
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
14583.34      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
60

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

”Основен ремонт клуб на пенсионера село Красен” 5
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
45200000      
45410000      
45440000      
45310000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG332

село Красен, община Генерал Тошево

• Изваждане, дост. и монтаж РVС дограма с четири. кам.профил цвят бял около 10,6м2.;
• Доставка и монтаж алуминиеви врати 90/ 200- 2бр., 100/210-2бр. и 120/ 310 – 1 бр. с всички прилежащи аксесоари, дръжки и ключалки цвят бял;
• Доставка и монтаж на подпрозоречни дъски вътрешни около 5 м. и външни около5 м.;
• Извършване на работи, съпътстващи подмяната на дограмата (уплътняване, изкърпване, шпакловка, боядисване ) около 85 м. ;
• Монтаж преградна стена двустранна еднослойна с обшивка от гипсокартон на единична конструкция и минерална вата вкл. материали около 10м2;
• Изравнителна шпакловка и настилка от ламиниран паркет 7мм. с клас на износоустойчивост АС3 дъб, подложка 5 мм. шумо и топлоизолационна около 65 м2;
• Настила от теракотни плочи на лепило 33/33 около 10м2;
• Фаянсова облицовка с лепило по стени 20/30 около 5м2;
• Бояджийски работи около 250 кв.м;
• Направа и разваляне на тръбно инвентарно скеле с височина до 30м. около 63 м2;
• Външна гладка вароциментова мазилка по комин около 18 м2;
• Поправка на стари улуци , вкл. изправяне , затягане на скобите , поправка на филцовете, почистване и измитане около 60м.;
• Доставка и монтаж на готови водосточни тръби от поцинкована ламарина около 60м.;
• Демонтаж на осветителни тела - 4 бр. и доставка и монтаж ЛОТ 4х18W -8 бр.;
• Доставка и полагане проводник тип СВТ 3х2,5 мм2 в кабелни канали 20/20 около 35м.;
• Ремонт Ел. табло 1бр.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
11833.33      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
60

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

”Основен ремонт сграда Народно читалище „ Наука 1940” село Зограф” 6
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
45210000      
45410000      
45440000      
45262212      
II.2.3) Място на изпълнение
BG332

село Зограф, общ.Генерал Тошево

• Изравнителна циментова замазка по площадки и стълбище 2,5см.около 50м2, настилка площадки от грапав гранитогрес 33/33 около 26м2 и по стълбище 50м.;
• Тънък изкоп за подравняване до 0,5 ръчно около 12м3.;
• Подложка от каменно брашно с уплътняване около 15м3.;
• Направа и разваляне на кофраж за бетонова настилка около 25м2.;
• Доставка и монтаж на стоманена заварена армировъчна мрежа Ф8, 10/10 см. около 170 м2;
• Доставка и полагане на бетон В 20 за настилка с дебелина 10 см и дилатационна фуга 2,5 см. през 3м. с оставащи летви около 170м2;
• Очукване на вароциментова мазилка около 35м2;
• Външна вароциментова мазилка около 35м2;
• Шпакловка с мрежа и мозаечна мазилка по цокли вкл.грунд около 23м2;
• Направа и разваляне на тръбно инвентарно скеле около 120м2.;
• Шпакловка циментово лепило около 75м2.;
• Грундиране с контактен грунд, боядисване на гладки фасади с височина до 6 м. с акрилни бои двукратно около 180м2. и блажна боя по дървени повърхности около 25м2.;
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
13083.33      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
60

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

”Основен ремонт сграда Народно читалище „ Васил Левски” село Сноп” 7
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
45200000      
45421000      
45261220      
45317000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG332

село Сноп, община Генерал Тошево

• Подмяна на съществуващата дървена дограма (прозорци) с нова РVС четири камерни
профили, цвят бял около 23,52 кв.м;
• Доставка и монтаж на подпрозоречни дъски вътрешни около 12 м. и външни около12м.;
• Доставка и монтаж алуминиева врата 90/ 300 с всички прилежащи аксесоари, дръжки и ключалки цвят бял – 1 бр.
• Извършване на работи, съпътстващи подмяната на дограмата (уплътняване, изкърпване, шпакловка, боядисване ) около 65 м. ;
• Очукване и изкърпване на вътрешна гладка вароциментова мазилка по стени около 40м2;
• Демонтаж, доставка и монтаж дюшеме върху греди с деб. на дъските 4,5 см. вкл. скара от греди, циклене и лакиране около 55м2;
• Разковаване , доставка и наковаване на подови первази от дърво около 105м.;
• Циклене на старо дюшеме и лакиране около 110м2.;
• Направа и разваляне на тръбно инвентарно скеле с височина до 30м. около 180м2.;
• Бояджийски работи около 430 м2.;
• Демонтаж на осветителни тела - 10 бр., доставка и монтаж ЛОТ 4х18W -4 бр. и аплици декоративни двойки 10бр. ;
• Доставка и полагане проводник тип СВТ 3х2,5 мм2 в кабелни канали 20/20 около 100м.;
• Ремонт Ел. табло 1бр.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
16416.67      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
60

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

”Основен ремонт сграда Народно читалище „ Св.св. Кирил и Методий” с. Пчеларово 8
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45200000      
45000000      
45420000      
45261220      
II.2.3) Място на изпълнение
BG332

село Пчеларово, общ.Генерал Тошево

• Подмяна на съществуващата дървена дограма (прозорци) с нова РVС четири камерни
профили, цвят бял около 23,45 кв.м;
• Доставка и монтаж на подпрозоречни дъски вътрешни около 17 м.;
• Доставка и монтаж алуминиева врата 90/ 300 с всички прилежащи аксесоари, дръжки и ключалки цвят бял – 3 бр. и 150/ 190 - 1бр.
• Извършване на работи, съпътстващи подмяната на дограмата (уплътняване, изкърпване, шпакловка, боядисване ) около 102 м. ;
• Циклене на паркет и лакиране около 120м2.;
• Бояджийски работи около 370 м2.;
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
8333.33      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
60

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

”Основен ремонт сграда Народно читалище „Иван Вазов ” кв. Пастир” 9
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
45200000      
45430000      
45420000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG332

гр.Генерал Тошево, кв.Пастир

• Земни работи – изкопи механизирани и ръчни, обратно засипване с трамбоване около 24,5 м3;
• Доставка и полагане на РVС тръби Ф 50 около 5м. и Ф 110 с фасонни части около 25м.;
• Изграждане на РШ от готови стоманобетонни пръстени ф-110см., конус и капак Н-3,50м. -1бр.;
• Вътрешни водопроводна инсталация от полипропиленови тръби Ф20 за студена вода, изолация около 15м., доставка и монтаж моноблок 1бр, мивка 1бр и смесител с термонагревател вертикален 2бр.;
• Преградна стена от двустранна еднослойна обшивка от гипсокартон на единична мет.констр. и
минерална вата около 25м2.;
• Доставка и монтаж алуминиеви врати 80/ 200- 1бр. и 90/200-1бр. с всички прилежащи аксесоари, дръжки и ключалки цвят бял;
• Фаянсова облицовка от плочи 20/30 с лепило по стени около 26кв.м.;
• Циментова замазка по подове и настилка от теракотни плочи 33/33 на лепило около 9 кв.м;
• Бояджийски работи около 65 кв.м;
• Доставка и монтаж шкаф за вградена мивка 800/600/870 вкл. бордова мивка алпака със сифон –1бр и шкаф с две врати и рафт 600/600/900 -1бр.;
• Доставка и изтегляне на проводник 3х2,5мм2 около 25м. и 3х1,5мм2 около 30м.;
• Доставка и монтаж отдушник с вентилатор 1бр.;
• Доставка и монтаж на влагозащите аплик с LED крушка 10W IP – 54 – 1 бр.;
• Доставка и монтаж ЛОТ 4х16W 1бр.;
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
7250.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
60

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

"Осн. ремонт стълбище Народно читалище „Хр. Ботев ” с.Житен 10
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
45340000      
45262212      
45442100      
II.2.3) Място на изпълнение
BG332

село Житен, общ.Генерал тошево

• Разваляне настилка от гранитогрес - площадка и стълбище около 75м2, разбиване на бетон около 4,5 м3, вкл. натоварване и извозване на отпадъци сметище Стожер;
• Направа и разваляне на кофраж за стълбище около 25м2;
• Изработка доставка и монтаж на армировка ф8 около 250кг.;
• Доставка и полагане на бетон В 20 за стълбище около 8м3;
• Изравнителна циментова замазка 2,5 см. около 70м2;
• Настилка от бетонни настилъчни плочи с налични плочи на възложителя около 35м2;
• Настилка от бетонни стъпални елементи вкл. и контра чела с налични стъпални елементи и контра чела на възложителя около 80 м;
• Первази от бетонни настилъчни плочи h 10 см. с налични плочи на възложителя около 25м;
• Доставка и монтаж на алуминиев парапет около 6 м.;
• Направа и разваляне на фасадно тръбно инвентарно скеле около 25 м2;
• Грундиране и боядисване на гладки фасади с височина до 6 м .с цветен фасаген двукратно около 90 м2;
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
10000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
60

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

”Основен ремонт сграда помпа село Дъбовик” 11
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
45261000      
45410000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG332

село Дъбовик, общ.Генерал Тошево

• Ремонт на покрива – сваляне и сортиране на керемиди и капаци, почистване на глината
от дървената обшивка около 80 кв.м;
• Подмяна на изгнили дървени елементи по конструкцията, греди, ребра около 0,5 куб.м;
• Направа обшивка по покривна конструкция с OSB около 80 кв.м;
• Подмяна на обшивка от поцинкована ламарина улами, поли и комини около 30кв.м;
• Препокриване на сградата със стари налични керемиди върху усилена трислойна
подкеремидна мембрана и скара от летви около 80 кв.м;
• Покриване била и ръбове с бетонови капаци около 50 м;
• Доставка и монтаж челни рендосани дъски около 7 кв.м;
• Изравнителна циментова замазка по покрив 4 см. за наклони и хидроизолация от един
пласт битумна мушама 4кг./м2 с посипка на газопламъчно залепване около 30 м2;
• Направа и разваляне на тръбно инвентарно скеле около 150м2;
• Очукване и изкърпване на външна нахвърлена вароциментна мазилка по фасади
около 120м2;
• Припръскване на стара мазилка с бял циментен разтвор около 230м2;
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
6250.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
60

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

”Ремонт тротоари по ул. „Д. Благоев” от ул.”Ал. Стамболийски“ до ул.„Патриарх Eвтимий ” гр. Ген. Тошево” 12
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
45262320      
45233161      
II.2.3) Място на изпълнение
BG332

гр.Генерал Тошево

• Демонтаж стари плочи вкл. сортиране, натоварване, разтоварване и извозване на 2 км.
около 380 м2;
• Разбиване на неармирана бетонна настилка с багер - хидрочук за машинно товарене
около 25 м3;
• Тънък изкоп за подравняване до 0,5 и бордюри ръчно около 75м3;
• Доставка и полагане на каменно брашно за основа и подравняване 5 см. около 25 м3;
• Доставка и полагане на градински бордюри 8/16/50 върху бетонов р-р около 213м.,
демонтаж и полагане на градински бордюри 5/25/100 върху бетонов р-р около 22м
• Доставка и полагане на цименто- пясъчен земновлажен разтвор с дебелина 5см. за
тротоарна настилка около 480 м2;
• Доставка и полагане бетонови плочи – сиви и цветни 40/40/4 около 480 м2;
• Доставка и монтаж на стоманена заварена армировъчна мрежа Ф8, 10/10 см. около 155 м2;
• Доставка и полагане бетон за настилки В 20 около 18 м3;
• Рязане плочи и бетон около 80м;
• Доставка и монтаж на сглобяем стоманобетонен линеен отток 35/35/75 см. и стоманобетонна
решетка върху пясъчна подложка около 35м.;
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
35333.33      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
60

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

”Ремонт паркинг ул.„Трети март” гр. Генерал Тошево” 13
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
45223300      
II.2.3) Място на изпълнение
BG332

гр. Генерал Тошево

• Разбиване на бетон с багер – хидрочук, натоварване, извозване и разтоварване
на разтоварище за строителни отпадъци село Стожер около 56м3;
• Разваляне на тротоари от решетъчни плочи вкл. сортиране на плочите около 340м2;
• Отстраняване на излишната земна маса, оформяне и подравняване на легло около 340м2;
• Доставка и полагане подложка от пясък около 41м3;
• Настилка от решетъчни тела за паркинг 60/40/9 сиви около 170м2;
• Настилка от решетъчни тела за паркинг с налични плочи около 170м2;
• Доставка и полагане на каменно брашно за основа и подравняване около 56м3;
• Доставка и монтаж на стоманена заварена армировъчна мрежа Ф8, 10/10 см. около 560м2;
• Направа и разваляне на кофраж за бетонова настилка около 60м2;
• Доставка и полагане на бетон В 20 за настилка с дебeлина 10 см и делатационни фуги през
3м. с оставащи летви около 560м2;
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
32833.33      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
60

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

”Детска площадка с ударопоглъщаща настилка по ул.” Велико Маринов гр. Генерал Тошево” 14
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
45236210      
II.2.3) Място на изпълнение
BG332

гр.Генерал Тошево

• Отстраняване на излишната земна маса, оформяне и подравняване на леглото около
12м3;
• Направа и разваляне на кофража за настилка около 9м2;
• Доставка и полагане на каменно брашно за основа и подравняване около 6м3;
• Доставка и монтаж на заварени мрежи Ф 8, 10/10 см. около 105м2;
• Доставка и полагане бетон В 20 за настилка около 11 м3;
• Доставка и монтаж двуслойна ударопоглъщаща каучукова настилка от плочи 40/40/3см.
с двукомпонентно лепило около 105 м2;
• Обратен насип земни маси, подравняване и трамбоване на терени ръчно около 32м2;
• Доставка и монтаж градински бордюри 8/16/50 см. сиви около 44 м.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
7833.33      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
60

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участникът трябва да е вписан в Централния професионален регистър на строителя(ЦПРС), за изпълнение на строежи със следния обхват:-строителни дейности по обекти:-първа група - пета категория или по-висока категория (за обособени позиции №№ от 1 до №11 вкл.);-втора група-четвърта категория или по-висока категория (за обособена позиция № 12,13); -четвърта група-четвърта или по-висока категория (за обособена позиция № 14), съгласно Наредба № 1 от 30.07.2003 г. за номенклатурата на видовете строежи и чл.137 от ЗУТ.
Съгласно чл.60 от ЗОП, чуждестранните участници могат да докажат регистрацията си в аналогични регистри съгласно законодателството на държавата-членка, в която са установени.
При участие на обединение, което не е юридическо лице, изискването за регистрация се доказва от всеки участник в обединението, който ще извършва строителство съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението.
При участие на подизпълнители, същите следва да отговарят на горепосоченото изскване съобразно вида и дела от поръчката, който ще изпълняват.
Участниците декларират съответствието си с критерия за подбор в ЕЕДОП - Образец №1, чрез попълване на Част IV. „Критерии за подбор", буква „А"„[Годност", т. 1) от ЕЕДОП, като декларират тези обстоятелства и не са задължени да представят удостоверението за вписване в ЦПРС, така вписаната информация е достъпна по електронен път на http://register.ksb.bg.
Подизпълнители, които ще изпълняват дейност по строителство, както и онези съдружници в обединение което не е ЮЛ, но съгласно договора за обединение ще изпълняват дейност по строителство, също следва да са вписани в ЦПРС на строителя, за изпълнение на съответната група и категория строеж.
Преди сключването на договор за обществена поръчка Възложителят ще изиска от участника, определен за Изпълнител, да предостави актуални документи, доказващи изпълнението на горното изискване, а именно: Удостоверение за вписване в Централния професионален регистър на строителя.
Изпълнителят, подизпълнителите и онези съдружници в обединението, за които се изисква вписване в ЦПРС, се задължават през целия период на изпълнението на договора до извършване на окончателното плащане от Възложителя към Изпълнителя да поддържат валидно/и вписването си в ЦПРС. Определеният за изпълнител, съдружниците в обединението изпълнител, както и подизпълнители, които ще извършват съответната дейност при изпълнението на договора за обществената поръчка, са длъжни в срок не по- късно от датата на сключване на договора да представят удостоверение от ЦПРС, което им позволява да изпълняват -първа група - пета категория или по-висока категория (за обособени позиции №№ от 1 до 7 вкл. и №11);-първа група – четвърта категория или по-висока категория (за обособени позиции № 8, 9 и 10);-втора група-четвърта категория или по-висока категория (за обособена позиция № 12,13); -четвърта група-четвърта или по-висока категория (за обособена позиция № 14), съгласно Наредба № 1 от 30.07.2003 г. за номенклатурата на видовете строежи и чл.137 от ЗУТ.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Възложителя не определя изисквания.

III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1.Участниците трябва да имат опит, който се изразява в изпълнение на дейности с предмет, еднакъв или сходен с предмета на настоящата поръчка, изпълнен през последните 5 /пет/ години, считано от датата на подаване на офертата.* Под дейности с предмет, еднакъв или сходен с предмета на поръчката навсякъде в обявлението и в документацията за участие в процедурата следва да се разбира: изграждане и/или реконструкция, и/или осн. ремонт, и/или текущ ремонт на обществени и/или жилищни сгради - за обособени позиции № 1?11 вкл. и изграждане и/или реконструкция, и/или рехабилитация и/или ремонт на благоустройствената инфраструктура за обособени позиции №12, №13 и №14.Участниците декларират съответствието си с критерия за подбор в ЕЕДОП - Образец №1, чрез попълване на:т.1а) от раздел „В”: „Технически и професионални способности“, Част IV. „Критерии за подбор”,”от ЕЕДОП - списък на дейностите по строителство с предмет, идентичени или сходни с предмета на поръчката. Списъкът следва да съдържа : стойностите, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема на изпълненото строителство, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания. На етап сключване на договор участникът, избран за изпълнител по съответната обособена позиция следва да представи доказателства за извършеното строителство - удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните актове.Чуждестранните участници представят еквивалентни на посочените документи съобразно законодателството си.При участие на обединение, което не е юридическо лице, „Списъкът” се попълва само от онези членове в обединението, чрез които обединението доказва изпълнение дейности по строителство.При участие на подизпълнители, същите следва да отговарят на горепосоченото изскване съобразно вида и дела от поръчката, който ще изпълняват.Документите за доказване на поставените изисквания се представят от участника и при поискване в хода на процедурата – в случаите на чл. 67, ал. 5 и 6 ЗОП. При подаване на оферта участниците попълват само съответния раздел в ЕЕДОП.2. Участникът следва да разполага със собствен или нает правоспособен персонал от квалифицирани ключови експерти, които да се ангажират с изпълнение на поръчката.Участниците декларират съответствието си с критерия за подбор в ЕЕДОП - Образец №1, чрез попълване на: Част IV: "Критерии за подбор", буква "В": "ТЕХНИЧЕСКИ И ПРОФЕСИОНАЛНИ СПОСОБНОСТИ" поле 2) от ЕЕДОП, като посочи техническите лица, които ще бъдат използвани (и позицията им),включително професионалната им квалификация, опит, притежавани удостоверения/сертификати. Когато участникът се позовава на капацитета на трети лица, той трябва да може да докаже, че ще разполага с техните ресурси, като представи документи за поетите от третите лица задължения. За третите лица се представя отделен ЕЕДОП.Преди сключването на договор за обществена поръчка Възложителят ще изиска от участника, определен за Изпълнител, да предостави актуални документи, доказващи изпълнението на горното изискване, съгласно чл.64, ал.1 от ЗОП.При участие на подизпълнители, същите следва да отговарят на горепосоченото изскване съобразно вида и дела от поръчката, който ще изпълняват.Документите за доказване на поставените изисквания се представят от участника и при поискване в хода на процедурата – в случаите на чл. 67, ал. 5 и 6 ЗОП. При подаване на оферта участниците попълват само съответния раздел в ЕЕДОП.Когато участникът се позовава на капацитета на трети лица, той трябва да може да докаже, че ще разполага с техните ресурси, като представи документи за поетите от третите лица задължения.Чуждестранните участници представят еквивалентни на посочените документи съобразно законодателството си.

1.Участниците трябва да имат опит, който се изразява в изпълнение на дейности с предмет, еднакви или сходни с предмета на поръчката на минимум един обект, изпълнен през последните 5 /пет/ години, считано от датата на подаване на офертата.
* Под дейности с предмет, еднакъв или сходен с предмета на поръчката навсякъде в обявлението и в документацията за участие в процедурата следва да се разбира: изграждане и/или реконструкция, и/или осн. ремонт, и/или текущ ремонт на обществени и/или жилищни сгради - за обособени позиции № 1?11 вкл. и изграждане и/или реконструкция, и/или рехабилитация и/или ремонт на благоустройствената инфраструктура за ОП №12,№13 и №14. Независимо дали участникът участва по една или повече обособени позиции, същият следва да докаже, че е изпълнил строителство, идентично или сходно с предмета на поръчката на минимум 1 / един/ обект като не е необходимо да се доказва опит за изпълнение на различни обекти ако участника подава оферти за повече от една позиция. Обемът не е от значение. 2. Участникът следва да разполага със собствен или нает правоспособен персонал от квалифицирани ключови експерти, които да се ангажират с изпълнение на поръчката:
2.1. Експерти, които ще бъдат ангажирани с изпълнение на строително-монтажните работи: 2.1.1. Технически ръководител на обекта, който има квалификация «строителен инженер», или «строителен техник», съгласно чл.163а от ЗУТ или еквивалентна и опит като технически ръководител в изпълнението на минимум едно строителство - ново строителство и/или реконструкция, и/или основен ремонт, и/или текущ ремонт на сграда. 2.1.2. Отговорник за контрола на качеството – да притежава удостоверение/сертификат за контрол на качеството на изпълнение на строителството или еквивалентен документ за чуждестранни лица;2.1.3. Длъжностно лице по безопасност и здраве в строителството - лице, притежаващо актуално удостоверение за „Длъжностно лице за безопасност и здраве” съгласно Наредба №РД-07-2 от 16.12.2009 г. за условията и реда за провеждането на периодично обучение и инструктаж на работниците и служителите по правилата за осигуряване на здравословни и безопасни условия на труд в строителството или еквивалентен документ за чуждестранни лица; Забележка! В случай, че техническият ръководител притежава валидно удостоверение за „Длъжностно лице за безопасност и здраве”, не е необходим допълнителен експерт за изпълняване на дейността.
Когато участникът участва за повече от една или всички обособени позиции, е допустимо да се използване на един и същ екип от персонал за изпълнение на СМР, включени в поръчката.Под еквивалентно образование или специалност следва да се разбира придобито образование и специалност, приравнени към посочените.Когато участникът е установен и регистриран извън Република България, се представя Списък на експертите като притежаваните от тях специалности и правоспособност, следва да съответстват на изискуемите или да са еквивалентни, съобразно законодателството на държавата, в която е придобил образователно-квалификационната си степен и специалност конкретния експерт.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Конкретните срокове за изпълнение на работите по всяка отделна обособена позиция ще бъдат определени в договора за нейното изпълнение, като ще се базират на предложението, направено от участника определен за изпълнител в неговата оферта.
Участниците следва да предложат срок за извършване на ремонтните работи за всяка обособена позиция, за която участват, като се съобразят с обема на работите, организацията, която предвиждат да приложат и евентуалните предпоставки, които биха им позволили да изпълнят строителните работи за по-къс срок от индикативно определения такъв.
При формирането на времето за изпълнение на поръчката, участниците трябва да имат предвид следното: минималният срок за извършване на ремонтните работи за всички обособени позиции е 30 /тридесет/ календарни дни, но не повече от 60/ календарни/ дни, считано от датата на получаване от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ на уведомително писмо, ...продължава в Раздел VI.3-Допълнителна информация
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

16/05/2018 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

17/05/2018 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

гр.Генерал Тошево, ул. Васил Априлов №5, сградата на Общинска администрация, заседателна зала, ет.3.

Получените оферти се отварят на публично заседание,на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители,както и представители на средствата за масово осведомяване.На основание чл.181,ал.2 от ЗОП оценката на технич. и ценовите предложения на уч-ците се извършва преди разглеждане на документите за съответствие с критериите за подбор по реда на чл.61 от ППЗОП.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

....изпратено от страна на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ за стартиране на дейностите по договора. Предвидените строително-монтажни и ремонтни работи ще се извършват на територията на Община Генерал Тошево. Възложителят отстранява от участие в процедурата за възлагане на обществена поръчка:
1. участник за когото са налице основанията по чл.54, ал.1, т.1-7 от ЗОП, възникнали преди или по време на процедурата.2. участник, който не отговаря на поставените критерии за подбор или не изпълни друго условие, посочено в обявлението за обществена поръчка, или в документацията; 3. участник, който е представил оферта, която не отговаря на предварително обявените условия на поръчката в обявлението за обществена поръчка и/или в настоящата документация;4. участник, който не е представил в срок обосновката по чл. 72, ал.1 ЗОП или чиято оферта не е приета съгласно чл.72 ал.3-5 ЗОП;5. участници, които са свързани лица по смисъла на § 2, т.45 ДР ЗОП.6. участници и контролираните от тях лица, които са регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, съгласно ЗИФОДРЮПДРКЛТДС.Участниците в настоящата обществена поръчка и контролираните от тях лица следва да НЕ са регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, съгласно чл. 3 от ЗИФОДРЮПДРКЛТДС.
1. Възложителят не поставя изискване за представяне на гаранция за участие в процедурата.2. Гаранция за изпълнение - Участникът, определен за изпълнител преди сключване на договора представя гаранция за изпълнение в размер на 5 % (пет процента) от стойността на договора без ДДС, за всяка обособена позиция. Участникът сам избира формата на гаранцията за изпълнение:2.1. Парична сума – внесена по сметка на Община Генерал Тошево: „Токуда Банк” АД офис Генерал Тошево, ВIC: CREXBGSF IBAN: BG04 CREX 9260 3314 7087 01, като в нареждането за плащане задължително следва да бъде записано: “Гаранция за изпълнение по договор за обществена поръчка с предмет: "..............." за обособена позиция "..........". В случай, че участникът е превел парите по електронен път (електронно банкиране), следва да завери съответния документ с подпис и печат.2.2. Банкова гаранция – трябва да е безусловна, неотменима, в полза на Община Генерал Тошево. Изпълнителят следва да представи гаранция за изпълнение за всяка обособена позиция от поръчката. 2.3. Застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя.Гаранцията за изпълнение трябва да е със срок на валидност 30 календарни дни след изтичане на крайния срок за изпълнение на дейностите по съответния договор за СМР. Банковите разходи по откриването на гаранциите са за сметка на изпълнителя.Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат в договора за възлагане на обществена поръчка.Съгласно чл.46, ал.4 от ЗОП Възложителят допуска подаване на оферти по една или повече обособени позиции, по преценка на участника, като максималният брой позиции, по които може да се подаде оферта съвпада с общия брой позиции на настоящата поръчка.Участника подава отделни ЕЕДОП (ведно с документи за доказване на предприетите мерки за надеждност както и когато е приложимо и документите по чл.37 ал.4 от ППЗОП).За всяка от обособените позиции се представят поотделно комплектувани документи по чл.39, ал.3, т.1 от ППЗОП и отделни непрозрачни пликове с надпис "Предлагани ценови параметри" с посочване на ОП, за която се отнасят.На основание чл.181, ал.2 от ЗОП оценката на техническите и ценовите предложения на участниците се извършва преди разглеждане на документите за съответствие с критериите за подбор от специално назначена от Възложителя комисия по реда на чл.61 от ППЗОП.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Срокът за обжалване е съгласно част Шеста, Глава двадесет и седма, чл.197, ал.1, т.4 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 11/04/2018 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва