Деловодна информация
00254
1727 11/04/2018 (дд/мм/гггг)
да
да
11/04/2018 (дд/мм/гггг)
00254-2018-0011 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Рудозем 000615075
бул. България №15
Рудозем BG424 4960 България
Директор на дирекция ПНООПОКЗ и СД +359 30699199
оb.rudozem@gmail.com +359 30699141

Интернет адрес/и

http://rudozem.bg/bg

http://rudozem.bg/bg/auctions/asdas-3.html


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://www.rudozem.bg/bg/auctions/asdas-3/stroitelno-montajni-raboti-za-izgrajdane-na-vatreshni-vodoprovodni-mreji-v-naseleni-mesta-na-obshtina-218.html
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Строително-монтажни работи за изграждане на вътрешни водопроводни мрежи в населени места на община Рудозем по три обособени позиции:
45231300      
Строителство

Обособена позиция № 1: - В настоящия проект се предвижда да се изпълни водопровода от т. 1 (т. 21) - до т. 7 с тръби ПЕВП ?90 мм, с дължина L= 71 m., вкл. пожарните хидранти в т. 7 и в т. 27. Новопроектираните Клонове ще бъдат изпълнени от полиетиленови тръби Ф 90 мм и Ф 50 мм. Тръбите с диаметър Ф 90, ф50 ще се свързват чрез челни заварки, а тръбите Ф 32 – чрез муфи. Обособена позиция № 2-В настоящия проект се предвижда да се изпълни водопровода от т. 30 до т. 53 с тръби ПЕВП ?90 мм, с дължина L= 425 m. Новопроектираните клонове ще бъдат изпълнени от полиетиленови тръби Ф 110 мм., Ф 90 мм., Ф 50 мм. Обособена позиция № 3-В представеният проект, схемата на съществуващото водоснабдяване се запазва, като се подменят остарелите тръби с нови полиетиленови, провеждащи необходимите водни количества за питейно-битови и противопожарни нужди. Пълното описание на предмета на поръчката е дадено в Техническата спецификация за съответната обособена позиция.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
2817492.50      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
всички обособени позиции

II.2) Описание 1

„Вътрешна канализационна и водопроводна мрежа – с. Витина“, подобект – Вътрешна водопроводна мрежа – с. Витина“ 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45231300      
45232151      
II.2.3) Място на изпълнение
BG424

Територията на Община Рудозем

Изготвянето на Проекта за изменение по чл. 154 от ЗУТ, след одобрен Инвестиционен проект за вътрешната водопроводна мрежа на село Витина от 2012 год. се налага, поради извършени междувременно промени по трасето на основните водопроводи. Конкретно, направените промени са по новопроектираната вътрешната водопроводна мрежа на село Витина, като от кл. 10, отпада за изпълнение участъка от т. 7 до т. 27, с дължина L=316 м, изграден на по-ранен етап, по друг инвестиционен проект. Поради това, в настоящия проект се предвижда да се изпълни водопровода от т. 1 (т. 21) - до т. 7 с тръби ПЕВП ?90 мм, с дължина L= 71 m., вкл. пожарните хидранти в т. 7 и в т. 27.
Съществуващата вътрешна водопроводна мрежа на с. Витина е изпълнена от азбесто – циментови тръби ? 60 мм., Ф ? 80 мм. и поцинковани тръби Ф 3/4”. В работния проект на този етап се предлага схемата на водоснабдяване да се запази. Новопроектираните Клонове ще бъдат изпълнени от полиетиленови тръби Ф 90 мм и Ф 50 мм. Тръбите с диаметър Ф 90, ф50 ще се свързват чрез челни заварки, а тръбите Ф 32 – чрез муфи.
В началото и в края на всеки водопроводен клон се предвиждат спирателни кранове. Всички арматури (СК и ПХ) и фланци след шахтите се предвиждат за налягане P=1,0 MPa (10 атм.)
Пълното описание на предмета на поръчката е дадено в Техническата спецификация.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
1095661.31      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
365

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Към момента на откриване на настоящата процедура няма осигурено финансиране, в тази връзка и на основание чл. 114 от ЗОП, изпълнението на договора, в това число и неговото действие се отлага и се поставя в зависимост от сбъдването на следното условие – наличие на сключено Споразумение между Община Рудозем и МРРБ за осигуряване на финансов ресурс.

II.2) Описание 1

„Вътрешна канализационна и водопроводна мрежа – с. Оглед и с. Грамаде“, подобект – Вътрешна водопроводна мрежа – с. Оглед и с. Грамаде“ 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45231300      
45232151      
II.2.3) Място на изпълнение
BG424

Територията на Община Рудозем

Изготвянето на Проекта за изменение по чл. 154 от ЗУТ, след одобрен Инвестиционен проект за вътрешната водопроводна мрежа на с. Оглед и с. Грамаде от 2012 год. се налага, поради извършени междувременно промени по трасето на основните водопроводи. Конкретно, направените промени са по вътрешната водопроводна мрежа на село Оглед, като от кл. II отпада за изпълнение участъка от т. 1/НР/ до т. 30, с дължина L=429 м, изграден на по-ранен етап по друг инвестиционен проект. Поради това, в настоящия проект се предвижда да се изпълни водопровода от т. 30 до т. 53 с тръби ПЕВП ?90 мм, с дължина L= 425 m.
Съществуващата вътрешна водопроводна мрежа на с. Оглед и с. Грамаде са изпълнени от азбесто – циментови тръби Ф 60 мм., Ф 80 мм. и поцинковани тръби Ф 3/4”. В работния проект се предлага съществуващото водоснабдяване на двете населени места да се запази. Новопроектираните клонове ще бъдат изпълнени от полиетиленови тръби Ф 110 мм., Ф 90 мм., Ф 50 мм. Тръбите с диаметър Ф 110, Ф 90 ще се свързват чрез челни заварки, а тръбите Ф 50, – чрез муфи. Полиетиленовите тръби Ф 110 мм и Ф 90 мм се доставят на пръти от по 12 м., а Ф 50 мм, се доставят на рула с дължина до 100 м.
В началото и в края на всеки водопроводен клон се предвиждат спирателни кранове.
Пълното описание на предмета на поръчката е дадено в Техническата спецификация
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
1403767.43      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
365

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Към момента на откриване на настоящата процедура няма осигурено финансиране, в тази връзка и на основание чл. 114 от ЗОП, изпълнението на договора, в това число и неговото действие се отлага и се поставя в зависимост от сбъдването на следното условие – наличие на сключено Споразумение между Община Рудозем и МРРБ за осигуряване на финансов ресурс.

II.2) Описание 1

„Вътрешна канализационна и водопроводна мрежа – кв. Мейково, гр. Рудозем“, подобект – Вътрешна водопроводна мрежа – кв. Мейково, гр. Рудозем“ 3
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45231300      
45232151      
II.2.3) Място на изпълнение
BG424

Територията на община Рудозем

Към настоящият момент кв. „Мейково” се водоснабдява от три броя каптирани извори – „Студената вода”, „Чучура”, и „Букова вода”. Водата от тях постъпва в събирателна шахта /СШ/ и оттам чрез външен водопровод от азбесто – циментови тръби Ф 60 с дължина L=800м се подава в съществуващ водоем с обем V=12м3.
Съществуващата вътрешна водопроводна мрежа на кв. „Мейково”, гр.Рудозем е изпълнена от азбесто – циментови тръби Ф60 и поцинковани тръби Ф3/4”. В представеният проект, схемата на съществуващото водоснабдяване се запазва, като се подменят остарелите тръби с нови полиетиленови, провеждащи необходимите водни количества за питейно-битови и противопожарни нужди.
В началото и в края на всеки водопроводен клон се предвиждат спирателени кранове. В ниската точка на водопроводен клон 3, т. 4 се предвижда шахта отток. В т. 3 на клон 1 и в т.2 на клон 2 се предвиждат шахти с автоматични въздушници. Всички арматури (СК и ПХ) и фланци след шахтите се предвиждат за налягане P=1,0MPa (10атм.).
Пълното описание на предмета на обществената поръчка е дадено в Техническата спецификация
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
318063.76      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
180

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Към момента на откриване на настоящата процедура няма осигурено финансиране, в тази връзка и на основание чл. 114 от ЗОП, изпълнението на договора, в това число и неговото действие се отлага и се поставя в зависимост от сбъдването на следното условие – наличие на сключено Споразумение между Община Рудозем и МРРБ за осигуряване на финансов ресурс.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участниците трябва да са вписани в професионален регистър - Централния професионален регистър на строителя (ЦПРС) към Камара на строителите в България (КСБ), а за чуждестранните лица - в аналогичен регистър, съгласно законодателството на държава – членка на Европейския съюз, в която са установени или на друга държава – страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство.
Минимално ниво: правоспособност участникът да изпълнява строежи от категорията строеж, в която попада обекта на поръчката – четвърта група, втора категория.
Изискването е едно и също за всички обособени позиции, тъй като обектите на строителство по отделните позиции са идентични и попадат в една и съща категория строеж, съгласно чл. 137 от ЗУТ.
Удостоверяване:
При подаване на офертата, участникът декларира съответствие с изискването за годност, като попълва раздел А: „Годност“ в Част IV: „Критерии за подбор“ от Единен европейски документи за обществени поръчки (еЕЕДОП). С еЕЕДОП участниците представят информация относно вписването на участника в съответния професионален регистър в държавата членка, в която е установен, съответно дали съответните документи са на разположение в електронен формат – посочва се уеб адрес, орган или служба, издаващи документа за регистрация и точно позоваване на документа, обхвата на регистрацията и периода на валидност.
В хипотезата на чл. 67, ал. 5 от ЗОП, възложителят може да изиска от участниците по всяко време да представят всички или част от документите, на които участникът се позовава в еЕЕДОП.
Доказване:
При сключване на договора възложителят изисква копие на Удостоверение за вписване в ЦПРС към Строителната камара за изпълнение на строежи от категорията строеж, в която попадат обектите на поръчката.
В случай, че данните могат да бъдат осигурени чрез пряк и безплатен достъп до национална база данни при държавите членки, Възложителят не изисква такъв документ при сключване на договора.
В случай, че участникът е чуждестранно лице той може да представи валиден еквивалентен документ или декларация или удостоверение, издадени от компетентен орган на държава - членка на Европейския съюз, или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, доказващи вписването на участника в съответен регистър на тази държава.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

1. Участниците в обществената поръчка следва да са реализирали минимален общ оборот през последните 3 (три) приключили финансови години, в зависимост от датата, на която са създадени или са започнали дейността, за всяка от обособените позиции.Удостоверяване:
При подаване на офертата участникът попълва еЕЕДОП, раздел Б: „Икономическо и финансово състояние“, Част IV: „Критерии за подбор“, като посочва данни за общия оборот за съответните финансови години, съгласно годишните финансови отчети. В хипотезата на чл. 67, ал. 5 от ЗОП, възложителят може да изиска от участниците по всяко време да представят всички или част от документите, на които участникът се позовава в ЕЕДОП. Доказване: При сключване на договора участникът, избран за изпълнител следва да представи заверени копия на годишните финансови отчети за последните приключили 3 (три) финансови години или техните съставни части, когато публикуването им се изисква.
2. Участниците в обществената поръчка следва да са застраховани със застраховка „Професионална отговорност“ за „строител“, съгласно чл. 171, ал. 1 от Закона за устройство на територията. За участник, установен/регистриран извън Република България застраховката за професионална отговорност следва да бъде еквивалентна на тази по чл. 171. ал. 1 от ЗУТ, съгласно законодателството на държавата, където е установен/регистриран участникът. Застрахователното покритие следва да съответства на обема и характера на поръчката, произтичащо от нормативен акт.Удостоверяване: При подаване на офертата обстоятелството се декларира в еЕЕДОП, Част IV: Критерии за подбор, раздел, Б.Икономическо и финансово състояние, с посочване на застрахователната полица (номер, дата, издател, застраховано лице), застрахователна сума, застрахована професионална дейност, срок на валидност на застраховката, уеб адрес, орган или служба, издаващи документа, точно позоваване на документа за наличие на валидна застраховка за „Професионална отговорност“ по чл. 171 ал. 1 от ЗУТ, при лимит на отговорността, съгласно чл. 5, ал. 2 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството или еквивалентен документ /за чуждестранните лица/. Професионалната дейност от застрахователните полици трябва да отговаря на предмета на поръчката. В хипотезата на чл. 67, ал. 5 от ЗОП възложителят може да изиска от участниците по всяко време да представят всички или част от документите, на които участникът се позовава в ЕЕДОП.
Доказване:При сключване на договора, участникът избран за изпълнител следва да представи заверено копие на валидна застрахователна полица или еквивалентна застраховка за професионална отговорност или гаранция в случай че участникът е установен в друга държава - членка на Европейския съюз, или в страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство /за чуждестранните лица/ съобразно декларираното в еЕЕДОП, а в случай, че срокът на валидност на полицата изтича до датата на подписване на договора – и заверено копие на новата застрахователна полица
В случай, че данните могат да бъдат осигурени чрез пряк и безплатен достъп до национална база данни при държавите членки, Възложителят не изисква такъв документ при сключване на договора.


1. Участниците в обществената поръчка следва да са реализирали минимален общ оборот през последните 3 (три) приключили финансови години, в зависимост от датата, на която са създадени или са започнали дейността, за всяка от обособените позиции, както следва: 1.1. За Обособена позиция № 1: Минимален общ оборот в размер не по-малко от 2 190 000,00 (два милиона сто и деветдесет хилади) без ДДС, изчислен на база годишните обороти. 1.2. За Обособена позиция № 2: Минимален общ оборот в размер не по-малко от 2 800 000,00 лева (два милиона и осемстотин хиляди) без ДДС, изчислен на база годишните обороти.
1.3. За Обособена позиция № 3: Минимален общ оборот в размер не по-малко от 636 000,00 лева (шестстотин тридесет и шест хиляди) без ДДС, изчислен на база годишните обороти. Забележки: 1) Под „годишен общ оборот“ следва да се разбира сумата от нетните приходи от продажби, съгласно § 2, т. 66 от ДР на ЗОП. 2) Когато участник подава оферта за повече от една обособена позиция, посоченият критерий се прилага поотделно за всяка обособена позиция, както е указано в точки от 1.1. до 1.3. без натрупване.
2. Участниците в обществената поръчка следва да са застраховани със застраховка „Професионална отговорност“ за „строител“, съгласно чл. 171, ал. 1 от Закона за устройство на територията. За участник, установен/регистриран извън Република България застраховката за професионална отговорност следва да бъде еквивалентна на тази по чл. 171. ал. 1 от ЗУТ, съгласно законодателството на държавата, където е установен/регистриран участникът. Застрахователното покритие следва да съответства на обема и характера на поръчката, произтичащо от нормативен акт.
Минимално ниво: Участникът да е застрахован с „Професионална отговорност“ за застрахователно събитие на стойност, съобразно чл. 5, ал. 2, т. 2 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството. Обектите по всяка една от обособените позиции, включени в предмета на поръчката, са втора категория строежи.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1.Участникът, през последните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на офертата следва да е изпълнил строителни дейности с предмет и обем, идентични или сходни с предмета на поръчката. Удостоверяване: При подаване на офертата обстоятелството се декларира в съответната част от еЕЕДОП, Част IV: Критерии за подбор, раздел, В. Технически и професионални способности, с посочване и описание на строително-монтажните дейности (предмет и обем), посочване на съответното удостоверение за добро изпълнение за тях, което съдържа стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания. В хипотезата на чл. 67, ал. 5 от ЗОП възложителят може да изиска от участниците по всяко време да представят всички или част от документите, на които участникът се позовава в ЕЕДОП. Доказване:При сключване на договора, участникът избран за изпълнител следва да представи списък на строителството, идентично или сходно с предмета на поръчката съобразно декларираното в еЕЕДОП, заедно с доказателство за изпълнените СМР.
2. Участникът трябва да разполага с технически екип за изпълнение на поръчката.Удостоверяване: При подаване на офертата, съответствие с изискването се декларира в Част IV, Раздел В „Технически и професионални способности“ от еЕЕДОП с посочване на информация за:
- професионалната квалификация на предложените експерти - учебно заведение, където е придобито образованието или квалификацията, номер на документа, удостоверяващ придобитото образование или квалификация и период на обучение;
- опит на експертите - посочва се организацията на възложителя/работодателя, при когото е придобит опита, наименование на длъжността, описание на функцията на лицето в техническия екип при изпълнение на обекта, описание на обекта за когото лицето е упражнявало съответната функция. В еЕЕДОП се посочва и информация за документите, въз основа на които участникът декларира горепосочените данни. В хипотезата на чл. 67, ал. 5 от ЗОП възложителят може да изиска от участниците по всяко време да представят всички или част от документите, на които участникът се позовава в еЕЕДОП. Доказване: При сключване на договора Възложителят изисква представянето на Списък на технически лица, включени или не в структурата на участника, включително тези, които отговарят за контрола на качеството, а при обществени поръчки за строителство - лицата, които ще изпълняват строителството.


Участникът, през последните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на офертата следва да е изпълнил строителни дейности с предмет и обем, идентични или сходни с предмета на поръчката, както следва: За обособена позиция № 1 – с дължина на водопроводна мрежа минимум 3700 л.м.; За обособена позиция № 2 – с дължина на водопроводна мрежа минимум 6000 л.м.,
За обособена позиция № 3 - с дължина на водопроводна мрежа минимум 700 л.м. Забележка: За „строителни дейности с предмет и обем, идентични или сходни с предмета на поръчката“, следва да се разбират изпълнени строителни дейности (на един или няколко обекта), свързани с изграждане и/или доизграждане и/или реконструкция и/или рехабилитация на водопроводна мрежа, представляваща техническа инфраструктура. ВАЖНО: Когато участник подава оферта за повече от една обособена позиция, посоченият критерий се прилага поотделно за всяка обособена позиция, както е указано, без натрупване.
2. Изискване: Участникът трябва да разполага с технически екип за изпълнение на поръчката.
Ръководител екип:
- да притежава висше образование степен “магистър“ и придобита специалност „ВиК“ и/или „Хидростроителство“ или еквивалентна;
- да има най-малко 3-годишен професионален опит в сферата на строителството;
Технически ръководител:
- да притежава степен на образование, отговарящо на изискванията на чл. 163а, ал. 2 от ЗУТ или еквивалентно;
- да има най-малко 3-годишен професионален опит като технически ръководител.
Координатор по безопасност и здраве:
- да притежава степен на образование не по-ниска от средно специално или еквивалент;
- да притежава удостоверение за преминато обучение по здравословни и безопасни условия на труд.
Специалист по контрол върху качеството:
- да притежава степен на образование не по-ниска от средно специално или еквивалент;
- да притежава удостоверение или сертификат за преминато обучение за контрол върху качеството на изпълнение в строителството и за контрол на съответствието на строителните продукти със съществените изисквания за безопасност или еквивалентно.
Изискването е едно и също за всички обособени позиции, тъй като обектите на строителство по отделните позиции са идентични и попадат в една и съща категория строеж, съгласно чл. 137 от ЗУТ.
Забележка: Под „еквивалентно образование” следва да се разбира специалност, получена в чуждестранно учебно заведение в еквивалентни на тези области специалности по смисъла на ПМС 125 от 24.06.2002 г. за утвърждаване Класификатор на областите на висше образование и професионалните направления.
ВАЖНО!1) Участникът трябва да посочи отделни лица за позициите от техническия екип (един експерт може да съвместява две позиции).2) Когато участник подава оферта за повече от една обособена позиция, посоченият критерий се прилага поотделно за всяка обособена позиция, като не е необходимо за отделните обособени позиции да се посочват различни специалисти.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


1. Към датата на откриване на настоящата процедура няма осигурено финансиране, в тази връзка и на основание чл. 114 от ЗОП, изпълнението на договора за съответната обособена позиция за обществена поръчка, в това число и неговото действие се отлага и се поставя в зависимост от сбъдването на следното условие – наличие на сключено Споразумение между Община Рудозем и МРРБ В случай че не бъде сключено Споразумение между Община Рудозем и МРРБ за осигуряване на финансов ресурс, в резултат на което не може да бъде осигурено финансиране за строително-монтажните работи, предмет на поръчката, договорът с избрания Изпълнител може да бъде прекратен без предизвестие, при условията на чл. 114, изр. последно от ЗОП .
2. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 1 % от общата цена на договора за обществена поръчка без включен ДДС. Същата може да бъде представена в една от формите по чл. 111,ал. 5 от ЗОП. Допълнителна информация се съдържа в раздел 7 от документацията на общ. поръчка.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

21/05/2018 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 8

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

22/05/2018 (дд/мм/гггг)   13:30 (чч:мм)

Община Рудозем, бул. "България" №15, Заседателна зала, ет.2

Получените оферти се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване, съгласно разпоредбата на чл. 54, ал. 2 от ППЗОП. При представляване на участниците при отваряне на офертите от упълномощени представители, същите трябва да се легитимират с пълномощно.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

1. Възложителят отстранява от участие в процедурата участници, по отношение на които е налице някое от обстоятелствата по чл.54, ал.1 и чл.55 ал.1 т.1, 3-5 от ЗОП, както и на основанията, посочени в чл. 107, т.4 от ЗОП.
2. Не могат да участват пряко и/или косвено дружества, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, както и контролираните от тях лица, включително и чрез гражданско дружество/консорциум, в което участва дружество, регистрирано в юрисдикция с преференциален данъчен режим, освен ако не са налице изключенията по чл. 4 от ЗИФОДРЮПДРКТЛТДС.
3. При участие на обединение, което не е самостоятелно ЮЛ, тогава участникът следва да представи копие от документ, от който да е видно правното основание за създаване на обединението, както и следната информация във връзка с конкретната общ. поръчка:правата и задълженията на участниците в обединението; уговаряне на солидарна отговорност, когато такава не е предвидена съгласно приложимото законодателство; дейностите, които ще изпълнява всеки член на обединението. На осн. чл.10,ал.2 от ЗОП Възложителят не предвижда изискване за създаване на ЮЛ, когато участникът, определен за изпълнител е обединение.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Жалба може да се подава в 10-дневен срок от:
1. изтичането на срока по чл. 100, ал. 3 - срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за одобряване на обявлението за изменение или допълнителна информация.
2. в случаите по чл. 196, ал. 5 от ЗОП - уведомяване за съответното действие, а ако лицето не е уведомено - от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 11/04/2018 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва