Деловодна информация
00308
23-00-30 04/04/2018 (дд/мм/гггг)
не
00308-2018-0002 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Кирково 000235888
ул. Дружба № 1
с.Кирково BG425 6884 България
Павлина Миленова - мл.експерт Обществени поръчки +359 36798909
kirkovooba@gmail.com +359 886337710

Интернет адрес/и

www.kirkovo.bg

https://www.kirkovo.bg/?pid=5,35¶m1=140


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
https://www.kirkovo.bg/?pid=5,35¶m1=140
Горепосоченото/ите място/места за контакт
до следния адрес: (моля, посочете друг адрес)
НЕ  
Община Кирково 000235888
ул. Дружба № 1
с.Кирково BG425 6884 България
Зекие Мурад - гл. спец. Деловодство +359 36798910
kirkovooba@gmail.com +359 886337710

Интернет адрес/и

www.kirkovo.bg

https://www.kirkovo.bg/?pid=5,35¶m1=140

НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Местно самоуправление

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Внедряване на мерки за енергийна ефективност на сградата на общинска администрация Кирково и благоустрояване на прилежащите и пространства“
45000000      
Строителство

Строително-монтажните работи включват изпълнението на следните дейности:
1. Топлоизолация на външни стени – фасадна топлоизолация от EPS -10 см. – 380.10 кв.м., фасадна топлоизолация от минерална вата -10см. за вентилируема фасада – 577,80 кв.м. и др.
2. Топлоизолация на покрив- полиетиленово фолио по скатен покрив – 755 кв.м., подмяна на компрометирани метални керемиди по скатен покрив- 160 кв.м., подмяна на водосточни тръби – 150 м. и др.
3. Подмяна на дограма- подмяна на интериорни врати - 62,40 кв.м., подмяна на стара дограма с нова ПВЦ дограма/цветна/-20,36 кв.м., подмяна на стара дограма с нова петкамерна ПВЦ дограма /цветна/ - 151,28 кв.м.
4. Частична подмяна на отоплителната инсталация – монтаж на радиатори -43 броя, инверторни сплит системи – 36 броя и др.
5. Изграждане на фотоволтаична централа – 1 комплект.
6. Подмяна на ел. инсталация – доставка и полагане на ПВВМ 3х2,5 мм2 скрито под мазилка – 2645 м, доставка и полагане на ПВВМ 3х1,5 мм2 скрито под мазилка -1320 м
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
833333.34      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
45200000      
45321000      
45421000      
45331000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG425

с.Кирково, общ.Кирково

„Внедряване на мерки за енергийна ефективност на сградата на общинска администрация Кирково и благоустрояване на прилежащите и пространства“.Строително-монтажните работи включват изпълнението на следните дейности:
1. Топлоизолация на външни стени – фасадна топлоизолация от EPS -10 см. – 380.10 кв.м., фасадна топлоизолация от минерална вата -10см. за вентилируема фасада – 577,80 кв.м. и др.
2. Топлоизолация на покрив- полиетиленово фолио по скатен покрив – 755 кв.м., подмяна на компрометирани метални керемиди по скатен покрив- 160 кв.м., подмяна на водосточни тръби – 150 м. и др.
3. Подмяна на дограма- подмяна на интериорни врати - 62,40 кв.м., подмяна на стара дограма с нова ПВЦ дограма/цветна/-20,36 кв.м., подмяна на стара дограма с нова петкамерна ПВЦ дограма /цветна/ - 151,28 кв.м.
4. Частична подмяна на отоплителната инсталация – монтаж на радиатори -43 броя, инверторни сплит системи – 36 броя и др.
5. Изграждане на фотоволтаична централа – 1 комплект.
6. Подмяна на ел. инсталация – доставка и полагане на ПВВМ 3х2,5 мм2 скрито под мазилка – 2645 м, доставка и полагане на ПВВМ 3х1,5 мм2 скрито под мазилка -1320 м
Критериите по-долу
 
ДА срок за изпълнение на СМР    30
гаранционен срок    20
Цена
50
II.2.6) Прогнозна стойност
833333.34      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
5

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участникът трябва да притежава Удостоверение за регистрация в ЦПРС за строежи минимум I /първа/ група, IV/четвърта/ категория;
При подаване на офертата, изпълнението на изискването се декларира в Част IV раздел А ЕЕДОП, като се посочват и съответните национални бази данни, в които се съдържат декларираните обстоятелства, или се посочват компетентните органи, които съгласно законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен, са длъжни да предоставят информация. За доказване на изискването участниците представят копие от Удостоверението за регистрация в ЦПРС, заверено с „Вярно с оригинала“ и подпис на представляващия участника при условията на чл. 67 ал. 5 и 6 от ЗОП.
При участие на обединения, които не са юридически лица, съответствието с критерия за подбор се доказва от обединението участник, а не от всяко от лицата, включени в него, с изключение на случаите, при които съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, посочено в договора за създаване на обединението, е предвидено, че тези лица ще изпълняват строителство. Всяко от лицата, изпълняващо строителство, трябва да имат съответната регистрация.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

1.За изпълнението на поръчката е необходимо участниците да притежават валидна застраховка „Професионална отговорност на строителя“ по чл. 171 от ЗУТ. При подаване на оферта участниците декларират съответствието с критерия за подбор, като попълват съответния раздел в ЕЕДОП - част ІV, раздел Б „Икономическо и финансово състояние“ т. 5 на ЕЕДОП. За доказване на изискването участниците представят доказателства за притежаваната от тях застраховка „Професионална отговорност на строителя“, заверени с „Вярно с оригинала“ и подпис на представляващия участника при условията на чл. 67 ал. 5 и 6 от ЗОП. Когато по основателна причина участник не е в състояние да представи поисканите от възложителя документи, той може да докаже своето икономическо и финансово състояние с помощта на всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ.
При участие на обединения, които не са юридически лица, съответствието с критерия за подбор се доказва от обединението участник, а не от всяко от лицата, включени в него, с изключение на случаите, при които съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, посочено в договора за създаване на обединението, е предвидено, че тези лица ще изпълняват строителство. Всяко от лицата, изпълняващо строителство, трябва да имат съответната застраховка.
2.Участниците в процедурата следва да са реализирали конкретен оборот от всякакъв вид строителство през последните три приключили финансови години в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си. При подаване на оферта участниците декларират съответствието с критерия за подбор, като попълват съответния раздел в ЕЕДОП - част IV, раздел ,,Б“, т. 2а от ЕЕДОП. За доказване на изискването участниците представят копие от годишните финансови отчети или техни съставни части, когато публикуването им се изисква, заверени с „Вярно с оригинала“ и подпис на представляващия участника при условията на чл. 67 ал. 5 и 6 от ЗОП, както и справка за оборота от строителство. Когато по основателна причина кандидат или участник не е в състояние да представи поисканите от възложителя документи, той може да докаже своето икономическо и финансово състояние с помощта на всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ. При участие на обединения, които не са юридически лица, съответствието с критерия за подбор се доказва от обединението участник, а не от всяко от лицата, включени в него.


1.За изпълнението на поръчката е необходимо участниците да притежават застраховка „Професионална отговорност на строителя“ по чл. 171 от ЗУТ с минимална застрахователна сума в размер на 100 000 лв.
2.Участниците в процедурата следва да са реализирали минимален конкретен оборот от всякакъв вид строителство през последните три приключили финансови години в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си, в размер на прогнозната стойност на поръчката – 833 333.34 лв.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1.Участникът попълва раздел Г: Стандарти за осигуряване на качеството и стандарти за екологично управление в Част IV: Критерии за подбор от ЕЕДОП.За доказване на изискването участниците представят копие на посочените сертификати, заверени „Вярно с оригинала“ и подпис на лице с представителни функции.Сертификатите трябва да са издадени от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция "Българска служба за акредитация" или от друг национален орган по акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието. Възложителят приема еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки.Възложителят приема и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството или за опазване на околната среда, когато участник не е имал достъп до такива сертификати или е нямал възможност да ги получи в съответните срокове по независещи от него причини. В този случай участникът трябва да е в състояние да докаже, че предлаганите мерки са еквивалентни на изискваните.При участие на обединения, които не са юридически лица, съответствието с критерия за подбор се доказва от обединението участник, а не от всяко от лицата, включени в него, с изключение на случаите, при които съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, посочено в договора за създаване на обединението, е предвидено, че тези лица ще изпълняват строителство. Всяко от лицата, изпълняващо строителство, трябва да имат съответните сертификати.
2.Участниците представят Списък на персонала, в който посочват лицата и тяхната професионална компетентност, който списък се попълва в част IV, раздел ,,В“, т.6 от ЕЕДОП.


1. Участниците следва да притежават следните валидни сертификати:
Сертификат за внедрена система за управление на качеството по стандарт EN ISO 9001:2015 или еквивалентен с обхват строителство;
Сертификат за внедрена система за управление на околната среда по стандарт EN ISO 14001:2015 или еквивалентен с обхват строителство.
2.Участниците трябва да разполагат с екип от собствени или наети технически лица, които ще използват за извършване на строително-монтажни работи, а именно:
-Технически ръководител – отговарящ на изискванията съгласно чл. 163а от ЗУТ или еквивалент на изискванията на цитираната разпоредба;
- Координатор по безопасност и здраве – отговарящ на изискванията съгласно чл. 5, от Наредба № 2 от 2004г. за минималните изисквания за здравословни и безопасни условия на труд при извършване на СМР или еквивалент на изискванията на цитираната разпоредба.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


При подаване на офертата за участие участникът декларира липсата на основанията за отстраняване и съответствие с критериите за подбор чрез представяне на ЕЕДОП (съгласно изискванията на чл. 67, ал. 1 от ЗОП). В случай, че участникът е посочил, че ще използва капацитета на трети лица за доказване на съответствието с критериите за подбор или че ще използва подизпълнители, за всяко от тези лица се представя отделен ЕЕДОП, съдържащ информацията по чл.67, ал.2 от ЗОП.При участие на обединения, които не са юридически лица, съответствието с критериите за подбор се доказва от обединението участник, а не от всяко от лицата, включени в него, с изключение на съответна регистрация, представяне на сертификат или друго условие, необходимо за изпълнение на поръчката, съгласно изискванията на нормативен или административен акт и съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението (чл. 59, ал.6 от ЗОП).
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

03/05/2018 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

04/05/2018 (дд/мм/гггг)   11:00 (чч:мм)

Малката зала на ОбА-Кирково, ет.2, ул. Дружба № 1, с.Кирково.

Участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Гаранцията за изпълнение е в размер на 3 % от прогнозната стойност на договора без ДДС.
Гаранцията за изпълнение на договора може да се представи под формата на:
- банкова гаранция - безусловна и неотменяема банкова гаранция, издадена от банка в полза на възложителя със срок на валидност;
- парична сума, преведена по сметка на Община Кирково: IBAN BG 61SOMB91303334857901, BIC SOMBBGSF, при общинска банка гр.София, ФЦ с.Кирково
-застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя.Застрахователната сума да е равна на дължимия размер на гаранцията, да е сключена за конкретен договор и възложител.
Определеният изпълнител сам избира формата на гаранцията за изпълнение на договора.
За участниците, не следва да са налице основанията по чл.54, ал.1, т.1, т. 2, т.3, т. 4, т.5, т.6 и т.7 от ЗОП и по чл. 55, ал. 1, т.1, т.3, т.4 и т.5 от ЗОП.Участник, за когото са налице посочените основания, има право да представи доказателства, че е предприел мерки, които гарантират неговата надеждност, въпреки наличието на съответното основание за отстраняване.При подаване на оферта участниците попълват само съответния раздел в ЕЕДОП. Преди сключване на договор за обществена поръчка, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител: свидетелство за съдимост, удостоверение от органите по приходи и удостоверение от общината по седалище на възложителя и на кандидата или участника, удостоверение от органите на ИА”Главна инспекция по труда” и удостоверение издадено от Агенцията по вписванията.Възложителят няма право да изисква представянето на посочените по-горе документи, когато обстоятелствата в тях са достъпни чрез публичен безплатен регистър или информацията или достъпът до нея се предоставят от компетентния орган на възложителя по служебен път /чл. 58, ал.6 от ЗОП/.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Жалби се подават пред КЗК в 10-дневен срок от изтичането на срока по чл. 179 от ЗОП – срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за одобряване на обявлението за изменение или за допълнителна информация, на основание чл. 197, ал. 1, т. 4 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 04/04/2018 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва