Деловодна информация
00073
 
да
да
30/03/2018 (дд/мм/гггг)
00073-2018-0013 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Велико Търново 000133634
пл. Майка България № 2
Велико Търново BG321 5000 България
Надя Петрова; Явор Иванов +359 62619228/+359 62619231
mop_vt@abv.bg +359 62619231

Интернет адрес/и

http://www.veliko-tarnovo.bg

https://www.veliko-tarnovo.bg/bg/profil-na-kupuvacha/469/


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
https://www.veliko-tarnovo.bg/bg/profil-na-kupuvacha/469/
Горепосоченото/ите място/места за контакт
до следния адрес: (моля, посочете друг адрес)
НЕ  
Община Велико Търново 000133634
пл. Майка България №2
Велико Търново BG321 5000 България
Иво Лазаров +359 62619108
mop_vt@abv.bg +359 62619251

Интернет адрес/и

www.veliko-tarnovo.bg

https://www.veliko-tarnovo.bg/bg/profil-na-kupuvacha/469/

НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Избор на изпълнител за извършване на доставка и монтаж на оборудване и обзавеждане съгласно техническа спецификация по обособени позиции:
39290000      
Доставки

Поръчката включва доставка на обзавеждане и оборудване за Кризисен център за лица. От осемте обособени позиции - Поз. 4,5,6,7 и 8 ще бъдат възложени по реда на чл. 21, ал. 6 от ЗОП, тъй като общата им стойност не надхвърля 20% от стойността на поръчката и стойността на всяка от позициите е по-ниска от 156 464 лв. без ДДС. В рамкитe на обособени позиции 1, 2 и 3 ще бъдат доставени мебели и друго обзавеждане, бяла и черна техника, както и компютри, принтери и друга периферия. Обемът на поръчката е подробно описан в техническата спецификация. Изпълнението на доставките ще бъде изпълнено след възлагателно писмо от страна на Възложителя. В графика на проекта е предвидено доставките на оборудване и обзавеждане да бъдат изпълнени за 5 месеца от 24 месец до 28-я месец на проекта включително. Техниката трябва да е произведена не по-рано от дванадесет месеца от момента на доставката.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
236651.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
максимален брой обособени позиции:
3

II.2) Описание 1

„Мебели” 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
39151000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG321

Град Велико Търново, ул. Драган Цончев № 6 и 8.

Позицията включва доставка на мебелировка съгласно списък съдържащ се в Техническата спецификация, обема на позицията е следния: легла и матраци - 32бр.; гардероби - 22бр.; нощни шкафчета - 32 бр.; столове /различни видове/ - 134 бр.; маси /различни видове/ - 54бр.; етажерки /различни видове/ - 27 бр.; закачалки за стена - 20 бр.; шкафове - различни видове - 69бр.; кухня за вграждане - 2 бр.; дивани - 10 бр.; фотьойли - 20 бр.; бюра - 12 бр., стелажи - 20 бр.
Изпълнението на доставките ще бъде изпълнено след възлагателно писмо от страна на Възложителя. В графика на проекта е предвидено доставките на оборудване и обзавеждане да бъдат изпълнени за 5 месеца от 24 месец до 28 месец включително.
Доставката включва и монтаж на съответното обзавеждане, разполагането му в съответните помещения, съгласно указанията на представител на възложителя. Извършването на доставката се удостоверява с приемо-предавателен протокол.
Критериите по-долу
 
ДА С – Срок за доставка на мебелите    30
Цена
70
II.2.6) Прогнозна стойност
144315.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
5

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Финансирането се осъществява по проект BG16RFOP001-1.009-0002 „Изграждане на кризисен център за лица”, който се осъществява с финансовата подкрепа на Оперативна програма „Региони в растеж” 2014-2020г.

II.2) Описание 1

„Бяла и черна техника” 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
39700000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG321

град Велико Търново, ул. Драган Цончев №6 и 8

Позицията включва доставка на бяла и черна техника съгласно списък съдържащ се в Техническата спецификация, обема на позицията е следния: - ел. печка за вграждане 2бр.; ел. котлони за вграждане - 2 бр.; абсорбатор - 2 бр.; хладилници различни видове - 6 бр.; микровълнова печка - 4 бр; тостер - 4 бр; ел. кана за топла вода - 4бр.; кафе машина - 4бр.; пасатор - 2 бр.; миксер - 2 бр.; съдомиялна - 2 бр.; ел. скара - 2 бр.; сушилня - 2 бр.; пералня - 2 бр.; телевизор + стойка - 4 бр.; ютия - 4бр.; маса за гладене със самостоятелен контакт - 4бр.; прахосмукачка - 4бр.; шевна машина - 1бр.; телефони стационарни - 2бр.
Изпълнението на доставките ще бъде изпълнено след възлагателно писмо от страна на Възложителя. В графика на проекта е предвидено доставките на оборудване и обзавеждане да бъдат изпълнени за 5 месеца от 24 месец до 28 месец включително.
Доставката включва и монтаж на съответното оборудване, разполагането му в съответните помещения, съгласно указанията на представител на възложителя и проверка за правилното му функциониране. Извършването на доставката се удостоверява с приемо-предавателен протокол.
Критериите по-долу
 
ДА С – Срок за доставка на бялата и черна техника посочени в техническата спецификация след получаване на възлагателно писмо в календарни дни.    30
Цена
70
II.2.6) Прогнозна стойност
36250.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
5

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Финансирането се осъществява по проект BG16RFOP001-1.009-0002 „Изграждане на кризисен център за лица”, който се осъществява с финансовата подкрепа на Оперативна програма „Региони в растеж” 2014-2020г.

II.2) Описание 1

„Компютри и периферия” 3
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
30213000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG321

град Велико Търново, ул. Драган Цончев №6 и 8

Позицията включва доставка на компютри и периферни устройства съгласно списък съдържащ се в Техническата спецификация, обема на позицията е следния: - персонални компютри - 8 бр.; преносими компютри - 6бр.; външен хард диск - 6бр.; лазерен принтер цветен - 4бр.; мфу - принтер, скенер и копир - 4 бр.; проектор - 2 бр.; екран за проектиране - 2 бр.
Изпълнението на доставките ще бъде изпълнено след възлагателно писмо от страна на Възложителя. В графика на проекта е предвидено доставките на оборудване и обзавеждане да бъдат изпълнени за 5 месеца от 24 месец до 28 месец включително.
Доставката включва и монтаж на съответното оборудване, разполагането му в съответните помещения, съгласно указанията на представител на възложителя и проверка за правилното му функциониране. Извършването на доставката се удостоверява с приемо-предавателен протокол.
Критериите по-долу
 
ДА С – Срок за доставка на компютрите и другата техника посочени в техническата спецификация след получаване на възлагателно писмо в календарни дни.    30
Цена
70
II.2.6) Прогнозна стойност
19420.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
5

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Финансирането се осъществява по проект BG16RFOP001-1.009-0002 „Изграждане на кризисен център за лица”, който се осъществява с финансовата подкрепа на Оперативна програма „Региони в растеж” 2014-2020г.

II.2) Описание 1

„Електрически инструменти и железария” 4
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
44510000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG321

град Велико Търново, ул. Драган Цончев №6 и 8

Тази позиция ще бъде възложена по реда на чл. 21, ал. 6 от ЗОП, тъй като общата й стойност с позициите,които ще бъдат възложени по този ред не надхвърлят 20% от стойността на поръчката и стойността й е по-ниска от 156 464 лв. без ДДС. С оглед на стойността на позицията тя ще бъде възложена чрез директно възлагане и за нея не следва да се подават оферти.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
10340.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
5

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Финансирането се осъществява по проект BG16RFOP001-1.009-0002 „Изграждане на кризисен център за лица”, който се осъществява с финансовата подкрепа на Оперативна програма „Региони в растеж” 2014-2020г.

II.2) Описание 1

„Домашни потреби” 5
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
39220000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG321

град Велико Търново, ул. Драган Цончев №6 и 8

Тази позиция ще бъде възложена по реда на чл. 21, ал. 6 от ЗОП, тъй като общата й стойност с позициите, които ще бъдат възложени по този ред не надхвърлят 20% от стойността на поръчката и стойността й е по-ниска от 156 464 лв. без ДДС. С оглед на стойността на позицията тя ще бъде възложена чрез директно възлагане и за нея не следва да се подават оферти.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
15961.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
5

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Финансирането се осъществява по проект BG16RFOP001-1.009-0002 „Изграждане на кризисен център за лица”, който се осъществява с финансовата подкрепа на Оперативна програма „Региони в растеж” 2014-2020г.

II.2) Описание 1

„Постелен инвентар” 6
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
39530000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG321

град Велико Търново, ул. Драган Цончев №6 и 8

Тази позиция ще бъде възложена по реда на чл. 21, ал. 6 от ЗОП, тъй като общата й стойност с позициите, които ще бъдат възложени по този ред не надхвърлят 20% от стойността на поръчката и стойността й е по-ниска от 156 464 лв. без ДДС. С оглед на стойността на позицията тя ще бъде възложена чрез директно възлагане и за нея не следва да се подават оферти.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
8130.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
5

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Финансирането се осъществява по проект BG16RFOP001-1.009-0002 „Изграждане на кризисен център за лица”, който се осъществява с финансовата подкрепа на Оперативна програма „Региони в растеж” 2014-2020г.

II.2) Описание 1

„Аптечни артикули” 7
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
33140000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG321

град Велико Търново, ул. Драган Цончев №6 и 8

Тази позиция ще бъде възложена по реда на чл. 21, ал. 6 от ЗОП, тъй като общата й стойност с позициите, които ще бъдат възложени по този ред не надхвърлят 20% от стойността на поръчката и стойността й е по-ниска от 156 464 лв. без ДДС. С оглед на стойността на позицията тя ще бъде възложена чрез директно възлагане и за нея не следва да се подават оферти.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
895.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
5

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Финансирането се осъществява по проект BG16RFOP001-1.009-0002 „Изграждане на кризисен център за лица”, който се осъществява с финансовата подкрепа на Оперативна програма „Региони в растеж” 2014-2020г.

II.2) Описание 1

„Медицинско оборудване” 8
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
33100000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG321

град Велико Търново, ул. Драган Цончев №6 и 8

Тази позиция ще бъде възложена по реда на чл. 21, ал. 6 от ЗОП, тъй като общата й стойност с позициите, които ще бъдат възложени по този ред не надхвърлят 20% от стойността на поръчката и стойността й е по-ниска от 156 464 лв. без ДДС. С оглед на стойността на позицията тя ще бъде възложена чрез директно възлагане и за нея не следва да се подават оферти.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
1340.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
5

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Финансирането се осъществява по проект BG16RFOP001-1.009-0002 „Изграждане на кризисен център за лица”, който се осъществява с финансовата подкрепа на Оперативна програма „Региони в растеж” 2014-2020г.

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Не се поставят такива изисквания.

Не се изисква.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участникът, през последните три години, считано от датата на подаване на офертата следва да е изпълнил минимум 1 (една) доставка, с предмет и обем идентичен или сходен с предмета на поръчката.

1.1 За сходен предмет се смята минимум една извършена доставка съответно:
На мебели и/или друго обзавеждане за Позиция 1;
На всякаква бяла и/или черна техника за Позиция 2;
На компютри или принтери, както и на други периферни устройства за Позиция 3.
1.2 За сходен обем се счита:
Изпълнена доставка на минимум 150 /сто и петдесет/ броя мебели за Позиция 1;
Не се поставя минимално изискване за обем по Позиция 2;
Не се поставя минимално изискване за обем по Позиция 3.
2. Удостоверяване: При подаване на офертата обстоятелството се декларира в съответната част от ЕЕДОП, Част IV: Критерии за подбор, раздел, В.Технически и професионални способности, т.1б) с посочване на стойностите, датите и получателите, като от информацията следва да е видно съответствието с премета и обема (когато е приложимо) на поръчката.
3. Доказване: Преди сключване на договора, участникът избран за изпълнител следва да представи Списък на доставките, съобразно декларираното в ЕЕДОП, заедно с доказателство за извършената доставка.
Документите се представят от участника, определен за изпълнител или при поискване в хода на процедурата – в случаите на чл. 67, ал. 5 и 6 ЗОП.
Възложителят може да не приеме представено доказателство за технически и професионални способности, когато то произтича от лице, което има интерес, който може да води до облага по смисъла на чл. 54 от Закона за противодействие на корупцията и за отнемане на незаконно придобитото имущество.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Във връзка с чл. 116, ал. 1, т. 1 от ЗОП замяна на изпълнителя с нов изпълнител е допустимо при някое от следните условия:
а) ако първоначалният ИЗПЪЛНИТЕЛ по обективни причини не е в състояние да изпълни или да продължи изпълнението на договора;
б) налице е универсално или частично правоприемство в резултат от преобразуване на първоначалния изпълнител, чрез вливане, сливане, разделяне или отделяне, или чрез промяна на правната му форма, включително в случаите, когато той е в ликвидация или в открито производство по несъстоятелност и са изпълнени едновременно следните условия:
аа) за новия изпълнител не са налице основанията за отстраняване от процедурата и той отговаря на първоначално установените критерии за подбор;
бб) промяната на изпълнителя не води до други съществени изменения на договора за обществена поръчка и не цели заобикаляне на закона.
в) цената по договора остава същата или е по-ниска.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

08/05/2018 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 12

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

10/05/2018 (дд/мм/гггг)   14:00 (чч:мм)

В административната сграда на Община Велико Търново на адрес: град Велико Търново, пл. "Майка България" №2, заседателна зала.

Получените оферти се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

1. От участие в процедурата се отстранява участник, за когото е налице някое от обстоятелствата по чл. 54, ал.1 от ЗОП. Възложителят ще отстрани от участие в процедурата и: участници - свързани лица по смисъла на пар. 2, т. 45 от ДР на ЗОП; Участник, който е предложил цени или срокове, които не отговарят на изискванията на Възложителя посочени в документацията или техническите спецификации. Участник, който е представил Техническо предложение за изпълнение на поръчката, което не отговаря на изискванията на Техническата спецификация и условията по поръчката; Участник, за когото са налице обстоятелствата по чл. 3, т. 8 във връзка с чл. 5, ал. 1, т. 3 от ЗИФОДРЮПДР. Участник за когото са налице други национални основания за отстраняване посочени в нормативен акт. 2. Съгласно чл. 67, ал. 1 от ЗОП при подаване на оферта участникът декларира липса на основания за отстраняване от процедурата и съответствие с критериите за подбор чрез представяне на ЕЕДОП. Документите, чрез които се доказва информацията, посочена в ЕЕДОП, могат да бъдат изисквани допълнително при условията на чл. 67, ал. 5 и 6 от ЗОП. Съгласно чл. 67, ал. 6 от ЗОП преди сключването на договор за обществена поръчка участникът, определен за изпълнител, представя актуални документи, удостоверяващи липсата на основанията за отстраняване от процедурата, както и съответствието с критериите за подбор. Документите се представят и за подизпълнителите и третите лица, ако има такива. 3. Участниците могат да получат необходимата информация за задълженията, свързани с данъци и осигуровки, закрила на заетостта и условията на труд, които са в сила в Република България и относими към услугите, предмет на поръчката, както следва: а) относно задълженията, свързани с данъци и осигуровки: Национална агенция по приходите: Информационен телефон на НАП: 0700 18 700; Интернет адрес: www.nap.bg, б) относно задълженията, свързани със закрила на заетостта и условията на труд: Министерство на труда и социалната политика: Интернет адрес: http://www.mlsp.government.bg, София 1051, ул. Триадица № 2, Телефон: 02 8119 443.
Преди сключване на договор избраният за изпълнител следва да представи гаранция за изпълнение в размер на 4,5 % от общата стойност на договора. Гаранцията може да бъде представена в една от следните форми: 1. парична сума по сметка на Община Велико Търново в Общинска банка АД- ФЦ Велико Търново:BG97SOMB91303324758001,BIC КОД:SOMBBGSF; 2. банкова гаранция в оригинал, безусловна и неотменима, със срок на валидност задължително с 2 месеца по-дълъг от срока за изпълнение на договора. След изтичане на този срок, гаранцията автоматично става невалидна, независимо дали същата е върната или не. Банковата гаранция за изпълнение трябва да съдържа неотменяем и безусловен ангажимент на банката гарант да изплати в полза на Възложителя в срок от 3 раб. дни сумата в размер, представляващ ГИ, при отправено надлежно подписано и подпечатано писмено искане от Възложителя, придружено с декларация, удостоверяваща, че е налице основание за задържане ГИ или за упражняване на правата по банковата гаранция, съгласно договора, подписан с изпълнителя. 3. застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя. Същата трябва да отговаря на следните условия: а) Застрахователната сума да е равна на сумата на гаранцията; б) Да е учредена в полза на Възложителя; в) Застрахователната премия да е платима еднократно при сключване на застраховката. г) Срокът на застраховката следва да е равен или по-дълъг от срока за изпълнение на договора; д) Изпълнителят при необходимост се задължава да представи нова полица или да удължи срока на представената за да спази условието на буква „г”. При искане на авансово плащане (не повече от 30%), се представя гаранция за авансово плащане, съгласно чл. 111, ал. 5 ЗОП. Гаранцията се освобождава до три дни след връщане или усвояване на аванса.
Процедурата ще се проведе по реда на чл. 104, ал. 2 от ЗОП.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл. 196, ал. 1, т. 1 от ЗОП жалба може да се подава до КЗК с копие и до Възложителя от всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок от изтичане на срока по чл. 100, ал. 3 от ЗОП срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за одобряване на обявлението за изменение или допълнителна информация.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 30/03/2018 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва