Деловодна информация
00212
92-00-1090 30/03/2018 (дд/мм/гггг)
не
00212-2018-0005 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Петрич 000024916
ул.Цар Борис III № 24
Петрич BG413 2850 България
инж. Катя Стоянова +359 74569112
oa_petrich@mbox.contact.bg +359 74562090

Интернет адрес/и

http://www.petrich.bg

http://info-m.eu/petrichnew/?p=98


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://info-m.eu/petrichnew/?p=98
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Изпълнение на строително-монтажни работи по проект "Подкрепа за деинституционализация на грижите за деца в община Петрич" по три обособени позиции
45200000      
Строителство

Ще се извършва изпълнение на строително-монтажни работи по проект "Подкрепа за деинституционализация на грижите за деца в община Петрич" по три обособени позиции:Об. позиця 1 – Основен ремонт, преустройство и смяна на предназначението на етаж /с идентификационен номер 56126.603.1555.12.3/ в Упи II, кв. 53 в МБАЛ „Рокфелер“ Петрич за изграждане на нов център за обществена подкрепа (ЦОП) и осигуряване на достъп;Об. позиция 2 – Основен ремонт, преустройство, реконструкция и смяна предназначение, част от болнично заведение /с идентификаторен номер 56126.603.9959.1 в УПИ ХLII, кв.53, гр. Петрич/ в център за настаняване от семеен тип /ЦНСТ/;Об. позиця 3 – Основен ремонт, преустройство и смяна предназначение на част от етаж (с идентификационен номер 56126.603.1555.12.2 в УПИ II, кв.53, гр. Петрич) в МБАЛ „Рокфелер“ Петрич за разширение на материална база на съществуващ дневен център за деца с увреждания и изграждане на подход – пасарелка
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
519732.53      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
всички обособени позиции

II.2) Описание 1

Осн. ремонт,преустройство и смяна на пр-чението на етаж /с ИН 56126.603.1555.12.3/ в Упи II, кв. 53 в МБАЛ „Рокфелер“ Петрич за изграждане на нов център за общ. подкрепа (ЦОП) и осигуряване на достъп 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45200000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG413

Етаж /с идентификационен номер 56126.603.1555.12.3/ в Упи II, кв. 53 в МБАЛ „Рокфелер“ Петрич

Предметът на об. позиция включва: Основен ремонт, преустройство и смяна на предназначението на етаж /с идентификационен номер 56126.603.1555.12.3/ в Упи II, кв. 53 в МБАЛ „Рокфелер“ Петрич за изграждане на нов център за обществена подкрепа (ЦОП) и осигуряване на достъп. Центъра ще бъде ситуиран на трети етаж от МБАЛ „Рокфелер” - Петрич. Достъпа до центъра да се предвижда от към Южната фасада на съществуващата болнична сграда, посредствам метална стълба, на която ще се монтира платформа за хора с увреждания. Широчината на стълбата е 140см, като завършва с площадка с широчина 220см. Площадката ще се изпълни от метална нехлъзгаща се повърхност, обезопасена с парапет, с височина 105 см. Над площадката се предвижда козирка от метална конструкция и поликарбонатно покритие.В Центъра се предвижда входно предверие, кридори и кътове за изчакване, отдалечени от входа.Помещенията заложени в проекта са следните : 3бр. стаи за настаняване, предвидени за 2- ма души и едно допълнително място, оборудвани с кухненски кът и самостоятелна баня към всяка една от тях, санитарни помещения за посетители и персонал, стая за ръководител, 2 офиса с по 2 работни места, зала за групова работа с деца и родители, 3 зали за индивидуална семейна работа, „синя стая“ и складово помещение. Категорията на обекта е III по изискванияна на ЗУТ.Разгъната застроена площ е – 600,5 кв.м.
Критериите по-долу
 
ДА Организация за изпълнение на поръчката    60%
Цена
40 %
II.2.6) Прогнозна стойност
192246.66      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
 / 30/04/2019 (дд/мм/гггг)

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Адм. договор за предоставяне на безв. фин. помощ по ОПРР 2014-2020, п-ра по директно предоставяне BG16RFOP001-5.001 „Подкрепа за деинституционализация на грижите за деца“ -в р. II.2.14

От р.II.2.13: № от ИСУН–BG16RFOP001-5.001-0020-C01 № РД-02-37-148/01.12.2017г.

II.2) Описание 1

Осн. ремонт, преустройство, реконструкция и смяна предназначение, част от болн. заведение /с ИН 56126.603.9959.1 в УПИ ХLII, кв.53, гр. Петрич/ в център за настаняване от семеен тип /ЦНСТ/ 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45200000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG413

Част от болнично заведение /с идентификаторен номер 56126.603.9959.1 в УПИ ХLII, кв.53, гр. Петрич/

Предметът на об. позиция включва: Основен ремонт, преустройство, реконструкция и смяна предназначение, част от болнично заведение /с идентификаторен номер 56126.603.9959.1 в УПИ ХLII, кв.53, гр. Петрич/ в център за настаняване от семеен тип /ЦНСТ/. Обектът обхваща първия и втория етаж на част от съществуваща, болнична сграда в гр.Петрич. Етажите ще бъдат ремонтирани и преустроени. Категорията на обекта е IV по изискванияна на ЗУТ.Застроената площ на първия етаж е – 396 кв.м.Застроената площ на втория етаж е – 305 кв.м.Разгъната застроена площ е – 701 кв.м.На обекта ще се извършват следните работи:събаряне на тухлени зедове;изграждане на нови зидове от гипсокартон;полагане на вътрешни мазилки и шпакловки;изкърпване на мазилка по външни стени;монтаж на топлоизолация по фасадите;измазване на фасадите с цветна екстериорна мазилка;подмяна на дограма;полагане на таракот, гранитогрес и фаянс по подове и стени;ремонт на електрическата инсталация;ремонт на ВиК инсталация;полагане на ламиниран паркет;боядисване с латекс.
Критериите по-долу
 
ДА Организация за изпълнение на поръчката    60%
Цена
40%
II.2.6) Прогнозна стойност
263011.70      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
 / 30/04/2019 (дд/мм/гггг)

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Адм. договор за предоставяне на безв. фин. помощ по ОПРР 2014-2020, п-ра по директно предоставяне BG16RFOP001-5.001 „Подкрепа за деинституционализация на грижите за деца“ -в р. II.2.14

От р.II.2.13: № от ИСУН–BG16RFOP001-5.001-0020-C01 № РД-02-37-148/01.12.2017г.

II.2) Описание 1

Осн. ремонт, преустройство и смяна предназначение на част от етаж (с ИН 56126.603.1555.12.2 в УПИ II, кв.53, гр. Петрич) в МБАЛ „Рокфелер“ Петрич за разширение на мат. база на съществуващ –в р.II.14. 3
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45200000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG413

Част от етаж (с идентификационен номер 56126.603.1555.12.2 в УПИ II, кв.53, гр. Петрич) в МБАЛ „Рокфелер“ Петрич

Предметът на об. позиция включва:Основен ремонт, преустройство и смяна предназначение на част от етаж (с идентификационен номер 56126.603.1555.12.2 в УПИ II, кв.53, гр. Петрич) в МБАЛ „Рокфелер“ Петрич за разширение на материална база на съществуващ дневен център за деца с увреждания и изграждане на подход – пасарелка. В проекта се предвиждат следните помещения: Кухня с кът за хранене и разливна, стая за персонал със санитарно помещение към него, мъжка и дамска съблекалня със съответните баня и тоалетна, стая за почивка на децата със сгъваеми легла тип „легло в шкаф“, кабинет за логопед и психолог, стая за групова работа, стая за индивидуална работа, зала за лечебна физкултура, оборудвана с вертикализатор за деца с увреждания, проходилка за деца с увреждания и проходилка за деца с увреждания с ползване навън, психосензорна зала. На обекта ще се извършват следните работи:събаряне на тухлени зидове;изграждане на нови зидове от гипсокартон;полагане на вътрешни мазилки и шпакловки;подмяна на дограма;полагане на таракот, гранитогрес и фаянс по подове и стени;ремонт на електрическата инсталация;ремонт на ВиК инсталация;полагане на ламиниран паркет;боядисване с латекс;изграждане пасарелка.Категорията на обекта е III по изискванията на ЗУТ. Застроената площ на обекта е 393м2
Критериите по-долу
 
ДА Организация за изпълнение на поръчката    60%
Цена
40%
II.2.6) Прогнозна стойност
64474.17      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
 / 30/04/2019 (дд/мм/гггг)

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Адм. договор за предоставяне на безв. фин. помощ по ОПРР 2014-2020, п-ра по директно предоставяне BG16RFOP001-5.001 „Подкрепа за деинституционализация на грижите за деца“ -в р. II.2.14

От р. II.2.1.-дневен център за деца с увреждания и изграждане на подход – пасарелка.
От р.II.2.13: № от ИСУН–BG16RFOP001-5.001-0020-C01 № РД-02-37-148/01.12.2017г.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участникът трябва да е регистриран в Централния професионален регистър на строителя, съгласно Закона за камарата на строителите и да има издадено удостоверение от Камарата на строителите, за изпълнението на обекти – I група, IV категория за обособена позиция 2 /втора/ и I група, III категория за обособени позиции 1 /първа/ и 3 /трета/, а за участник чуждестранно лице – в аналогичен регистър съгласно законодателството на държавата, в която са установени.
Обстоятелството се удостоверява в Част ІV, раздел А, т. 1 на ЕЕДОП, като се посочва, информация относно вписването на участника в съответния професионален или търговски регистър в държавата членка, в която е установен като се посочва дали съответните документи са на разположение в електронен формат, както и уеб адрес, орган или служба, издаващи документа за регистрация и точно позоваване на документа.
В случаите на чл. 67, ал. 5 и ал. 6 от ЗОП се доказва с представяне на заверено копие от удостоверение за регистрация в ЦПРС или еквивалентен документ.
При посочване от страна на участниците, че ще бъдат използвани подизпълнители, приложима е разпоредбата на чл.66, ал. 2 от ЗОП
При участие на обединения, които не са юридически лица, съответствието с критериите за подбор се доказва съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Участникът, следва да има и да поддържа за целия период на изпълнение на договора за обществена поръчка, валидна застраховка „Професионална отговорност в строителството”, съгласно изискванията на чл. 171, ал. 1 от ЗУТ за лица регистрирани на територията на Република България или еквивалентна за чуждестранни лица, в съответствие със законодателството на държавата в която са установени.
Обстоятелството се удостоверява в Част IV, Раздел Б, т. 5 от ЕЕДОП с посочване на информация за размера на застрахователната полица, нейният номер, срок на валидност и от кого е издадена.
В случаите на чл. 67, ал. 5 и ал. 6 от ЗОП изискването се доказва с представяне на заверено копие на застрахователна полица за „Професионална отговорност в строителството“.


Участникът, следва да има и да поддържа за целия период на изпълнение на договора за обществена поръчка, валидна застраховка „Професионална отговорност в строителството”, съгласно изискванията на чл. 171, ал. 1 от ЗУТ за лица регистрирани на територията на Република България или еквивалентна за чуждестранни лица, в съответствие със законодателството на държавата в която са установени.
При посочване от страна на участниците, че ще бъдат използвани подизпълнители, приложима е разпоредбата на чл.66, ал. 2 от ЗОП
При участие на обединения, които не са юридически лица, съответствието с критериите за подбор се доказва съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участникът следва да има изпълнено строителство през последните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на офертата, което е идентично или сходно с предмета и обема на обществената поръчка.
Важи за всички обособени позиции.
Обстоятелството се удостоверява в Част IV, Раздел В, т. 1а) от ЕЕДОП с посочване на информация за строителството с предмет и обем, идентични или сходни с тези на поръчката, с посочване на стойностите, датите и получателите.
В случаите на чл. 67, ал. 5 и ал. 6 от ЗОП изискването се доказва със Списък на строителството, което е идентично или сходно с предмета на обществената поръчка, придружен с удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания.
2. Участникът трябва да разполага с инженерно-технически персонал за изпълнение на поръчката.
Важи за всички обособени позиции.
Обстоятелството се удостоверява в Част ІV, раздел В, т. 2 на ЕЕДОП.
В случаите на чл. 67, ал. 5 и ал. 6 от ЗОП изискването се удостоверява с представяне на Списък на технически лица и/или организации, включени или не в структурата на участника, включително тези, които отговарят за контрола на качеството, а при обществени поръчки за строителство – лицата, които ще изпълняват строителството.
3. Участникът трябва да прилага а) системи за управление на качеството и б)системи или стандарти за опазване на околната среда
Важи за всички обособени позиции.
Обстоятелството се удостоверява в част ІV, раздел Г на ЕЕДОП.
В случаите на чл. 67, ал. 5 и ал. 6 от ЗОП изискването се удостоверява със заверени копия на сертификати за управление на качеството и за опазване на околната среда.
Сертификатите трябва да са издадени от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция "Българска служба за акредитация" или от друг национален орган по акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието.
Възложителят приема еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки.
Възложителят приема и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството или за опазване на околната среда, когато кандидат или участник не е имал достъп до такива сертификати или е нямал възможност да ги получи в съответните срокове по независещи от него причини.
При участие на обединения, които не са юридически лица, съответствието с критериите за подбор се доказва от обединението участник, а не от всяко от лицата, включени в него, с изключение на съответна регистрация, представяне на сертификат или друго условие, необходимо за изпълнение на поръчката, съгласно изискванията на нормативен или административен акт и съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението.
Следва да се спазват и разпоредбите на чл.65 и чл. 66, ал.2 от ЗОП


1. Участникът следва да има изпълнено най-малко едно строителство през последните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на офертата, което е идентично или сходно с предмета и обема на обществената поръчка.
Важи за всички обособени позиции.
Под „строителство сходно“ с предмета и обема на обществената поръчка се разбира СМР по реконструкция и/или основен ремонт и/или ново строителство на обществена сграда и/или жилищна сграда и/или административна сграда, с РЗП минимум:За обособена позиция 1 – 600 кв.м.;За обособена позиция 2 – 700 кв.м.;За обособена позиция 3 – 390 кв.м.
2. Участникът трябва да разполага с инженерно-технически персонал за изпълнение на поръчката, включващ най-малко:
Ръководител екип - завършено висше образование с придобита образователно-квалификационна степен „Магистър”, инженер в областта на строителството или еквивалент; - минимум 5 години професионален опит;
Технически ръководител
- завършено висше образование с придобита образователно-квалификационна степен „бакалавър” или „магистър” в областта на строителството - строителен инженер, или строителен техник със средно техническо образование, отговарящ на изискванията на чл.163а от ЗУТ;
- да има професионален опит и стаж по специалността не по-малко от 5 год., от които участие като „технически ръководител” на поне 1 обект, еднакъв или сходен с предмета на поръчката.
Специалист за контрол върху качеството - завършено висше образование с професионална квалификация „строителен инженер“ или еквивалент, или строителен техник със средно техническо образование;
- да притежава удостоверение за контрол върху качеството на изпълнение на строителството или еквивалентно;
- минимум 3 години професионален опит;
Специалист по здравословни и безопасни условия на труд - завършен курс на обучение за безопасност и здраве при работа съгласно Закона за здравословни и безопасни условия на труд, Наредба № 3 за функциите и задачите на длъжностните лица и на специализираните служби в предприятията за организиране изпълнението на дейностите, свързани със защитата и профилактиките на професионалните рискове и Наредба РД-07-2 от 16.12.2009 г. за условията и реда за провеждането на периодично обучение и инструктаж на работниците и служителите по правилата за осигуряване на здравословни и безопасни условия на труд (обн. ДВ, бр. 102/2009 г.) и/или по Наредба № 2 от 22.03.2004 г. за минималните изисквания за здравословни и безопасни условия на труд при извършване на строителни и монтажни работи (обн. ДВ, бр. 37/2004 г.) или еквивалентно;
- професионален опит в осигуряване на здравословни и безопасни условия на труд, минимум на един въведен в експлоатация строителен обект.
Важи за всички обособени позиции.
3. Участникът трябва да прилага:
а) система за управление на качеството, съответстваща на стандарт БДС ЕN ISO 9001:2008/2015 или еквивалентен (с обхват в областта на строителството), и б) система за опазване на околната среда, съответстваща на стандарт ISO 14001:2004/2015 или еквивалентен (с обхват в областта на строителството). Важи за всички обособени позиции. Сертификатите трябва да са издадени от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция "Българска служба за акредитация" или от друг национален орган по акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието. Възложителят приема еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки. Възложителят приема и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството или за опазване на околната среда, когато кандидат или участник не е имал достъп до такива сертификати или е нямал възможност да ги получи в съответните срокове по независещи от него причини.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Изпълнението на строително-монтажните работи започва от датата на съставяне и подписване на Протокол за откриване на строителна площадка и определяне на строителна линия и ниво за строежи на техническата инфраструктура (Приложение No2 и/или 2а към чл.7, ал.3, т.2 от Наредба No3 от 31.07.2003год. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството) и приключва със съставянето на Констативен акт за установяване годността за приемане на строежа (Приложение No15 към чл.7, ал.3, т.15 от Наредба No3 от 31.07.2003год. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството). В срока за изпълнение на строително-монтажни работи не се включва срокът, през който същите са спрени с Акт-образец 10 за установяване състоянието на строежа при спиране на строителството.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

02/05/2018 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

03/05/2018 (дд/мм/гггг)   11:00 (чч:мм)

гр.Петрич, ул."Цар Борис III" № 24, Общинска администрация-Петрич

На заседанието на комисията по отваряне и разглежадне на офертите за участие в процедурата могат да пристъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

1.В процедурата за възлагане на обществена поръчка може да участва, като подаде оферта, всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, както и всяко друго образувание, което отговаря на изискванията на чл.10, ал.1 от ЗОП. За участника не трябва да са налице обстоятелствата по чл. 54, ал. 1 и чл. 55, ал. 1, т. 1, 3, 4 и 5 от ЗОП, условията по чл. 107, т.1, т. 2 буква "а", т. 3 и т. 4 от ЗОП;2.Не могат да участват в процедура за възлагане на обществена поръчка участници, за които важат забраните по чл.3, т.8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици (ЗИФОДРЮПДРСЛТДС), освен ако не са приложими изключенията по чл.4 от същия закон. Заб. Информацията относно наличието или липсата на обстоятелства по чл. 3, т. 8 от ЗИФОДРЮПДРКЛТДС се декларира от участниците в Част III: Основания за изключване, Раздел Г от ЕЕДОП;3.Участниците могат да получат необх. информация, свързана със закрила на заетостта, вкл. миним. цена на труда и условията на труд от сл. институции: За задълженията, свързани с данъци и осигуровки:НАП-Инф. телефон на НАП-0700 18700; www.nap.bg; Относно задълженията,св. с опазване на околн. среда:МОСВ,Инф. център на МОСВ:работи за посетители всеки работен ден от 14 до 17 ч.,1000 София, ул. "У. Гладстон" № 67;Телефон: 02/9406331;Инт. адрес: http://www3.moew.government.bg/;Относно задълженията, св.със закрила на заетостта и условията на труд:МТСП: http://www.mlsp.government.bg,София 1051, ул. Триадица №2 , Телефон: 02/ 8119 443;4.На основание чл.10, ал.2 от ЗОП, Възложителят не поставя изискване за създаване на ЮЛ, когато участникът, определен за изпълнител е обединение на физически и/или юридически лица. В този случай договорът се сключва при спазване на условията на чл. 70 от ППЗОП;5.1. Гаранцията за обезпечаване на авансово предоставените средства е в размер на стойността на предоставения аванс. Гаранцията може да бъде под формата на:
- парична сума, преведена по банкова сметка на Възложителя:IBAN: BG74SOMB91303329728501;BIC: SOMBBGSF;БАНКА: „ОБЩИНСКА БАНКА“ АД – гр. Петрич или - безусловна и неотменяема банкова гаранция, издадена в полза на възложителя със срок на валидност не по-малък от 30 дни след изтичане срока на договора или застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя.Гаранцията се освобождава до три дни след връщане или усвояване на аванса;5.2. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 5% от стойността на договора без ДДС.Гаранцията може да бъде под формата на: -парична сума, преведена по банкова сметка на Възложителя:IBAN: BG74SOMB91303329728501;BIC: SOMBBGSF;БАНКА: „ОБЩИНСКА БАНКА“ АД – гр. Петрич или -безусловна и неотменяема банкова гаранция, издадена в полза на възложителя със срок на валидност не по-малък от 30 дни след изтичане срока на договора или-застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя.Забележка: Когато участникът, определен за изпълнител избере да представи гаранция под формата на Застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя, то застраховката следва да отговаря на следните изисквания:застрахователната сума по застраховката следва да бъде равна на 5% (5 процента) от стойността на договора без ДДС;застраховката трябва да бъде сключена за конкретия договор и в полза на община Петрич;застрахователната премия трябва да е платима еднократно;- със срок на валидност най-малко 30 дни след срока на изпълнение на договора.Участникът сам избира формата на гаранцията за изпълнение на договора.Забележка: Участникът/изпълнителят трябва да предвидят и заплатят таксите по откриване и обслужване на гаранциите така, че размерът на получената от възложителя гаранция да не бъде по-малък от определ в пр-рата/договора размер;АВАНСОВОТО ПЛАЩАНЕ в размер на 35 % от общата стойност на д-ра с ДДС.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

На основание чл. 197, ал. 1, т. 7 от ЗОП, решението може да се обжалва в 10-дневен срок от получаване на решението за определяне на изпълнител.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 30/03/2018 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва