Деловодна информация
00267Община Пловдив
18РОП31(1) 29/03/2018 (дд/мм/гггг)
да
да
29/03/2018 (дд/мм/гггг)
00267-2018-0032 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Пловдив 000471504
пл. Стефан Стамболов №1
Пловдив BG421 4000 България
Вероника Шеханова- юрисконсулт в Дирекция Обществени поръчки +359 32656780
todor_todorov@plovdiv.bg +359 32660571

Интернет адрес/и

www.plovdiv.bg

http://op.plovdiv.bg/?q=page&idd=index


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://op.plovdiv.bg/?q=page&idd=index&porachkaid=20180328SCqN6235029
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Текущи ремонтни дейности на обекти на Община Пловдив“ по три обособени позиции
45000000      
Строителство

Предметът на обществената поръчка включва ремонти дейности в обекти, собственост на Община Пловдив, а именно: Обособена позиция №1 „Ремонт на покрив в Център за настаняване от семеен тип за лица с психични разстройства“
Обособена позиция №2 „Текущи ремонти в сгради за нуждите на КСУ „Св. Константин и Елена“
Обособена позиция №3 „Текущи ремонти в сгради за нуждите на Комплекс за социални услуги за деца и семейства“.
Конкретните дейности за изпълнение предмета на поръчката по вид и количества са представени в количествено-стойностните сметки за всяка от обособените позиции.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
58936.66      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
всички обособени позиции

II.2) Описание 1

„Ремонт на покрив в Център за настаняване от семеен тип за лица с психични разстройства“ 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45261900      
45000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG421

гр. Пловидв, бул. „Пещерско шосе“ № 68

Дейностите, предмет на поръчката включат извършване на текущи ремонтни дейности в съответствие с техническите спецификации, ценовото и техническото предложение.
Стрително- монтажните работи, предвидени за съответния обект са както следва, подредени по: № по ред/Наименование на СМР/М.ед /количество:
1. Демонтаж на покривна ламарина/М2/470
2. Демонтаж на била и улами/М’/90
3. Демонтаж на улуци и водостоци/М’/110
4. Укрепване на покрив с профилно желязо/кг/40
5. Подмяна на дефектирала дъсчена обшивка/М2/40
6. Доставка и монтаж на улуци/М’/90
7. Доставка и монтаж на водостоци, вкл. оформяне на казанчета/М’/20
8. Доставка и монтаж на профилирана LT ламарина, със застъпване по типов детайл (площ на покрива)/М2/470
9. Направа и монтаж на била/М’/60
10. Оформяне на улами/М’/30
11. Направа на конструкция за козирка при вход, по съществуващ образец на съседната сграда/общо/1
12. Плоскости от поликарбонат (или подобни) за козирка/общо/1
13. Извозване на отпадъци -Забележка: не се включват отпадъците, които подлежат на рециклиране/М3/1
Критериите по-долу
 
ДА Срок за изпълнение    30
Цена
70
II.2.6) Прогнозна стойност
20833.33      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
12

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Обществената поръчка ще бъде възложена въз основа на икономически най-изгодната оферта, която ще бъде определена по критерия „оптимално съотношение качество/цена“. Оценяването ще се извърши при прилагане на следната формула КО = C + Ц, като максималният брой точки е 100, съгласно обявената методика за оценка.

II.2) Описание 1

„Текущи ремонти в сгради за нуждите на КСУ „Св. Константин и Елена“ 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
45261000      
45400000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG421

гр. Пловдив, изпълнението ще се извършва по местонахождението на сградите, които ще бъдат ремонтирани

Дейностите, предмет на поръчката включат извършване на текущи ремонтни дейности в съответствие с техническите спецификации, ценовото и техническото предложение.
Стрително- монтажните работи, предвидени за съответния обект са както следва, подредени по: № по ред/Наименование на СМР/М.ед /количество:
Ремонт в Център за настаняване от семеен тип- ул. „Богомил“ № 110Б (обект №1)
Ремонт на покрив
1. Демонтаж на ламаринена обшивка по борд/ м/6.00
2. Направа на обшивка от поцинкована ламарина с разгъвка до 50см., включително укрепваща шина 30/4 през 50см./м/6.00
3. Демонтаж на керемиди, вкл. сортиране /М2/30.00
4. Демонтаж на капаци, вкл. сортиране/м/4.00
5. Демонтаж на ламаринена пола от поцинкована ламарина/м/7.00
6. Доставка и монтаж на нова пола от поцинкована ламарина с разгъвка до 60 см./м/7.00
7. Нареждане на съществуващи керемиди, вкл. доставка на 10% нови керемиди/М2/30.00
8. Монтаж на съществуващи капаци, вкл. доставка на 10% нови капаци/м/4.00
9. Обработка на фуга между пола от ламарина и вертикална стена/м/7.00
10. Стъргане на стара боя и шпакловка М2/ 30.00
11. Доставка и полагане на гипсова шпакловка по остъргани повърхности/М2/30.00
12. Грундиране с латексов грунд/М2/50.00
13. Боядисване с латекс/М2/50.00
Ремонт на сутерен
14. Демонтаж на пожароустойчива врата/Бр./1.00
15. Доставка и монтаж на нова пожароустойчива врата 90/205/Бр. /1.00
16. Обръщане около отвори с фаянсови плочи/м/3.50
17. Обръщане около отвори с гипсокартон, вкл. ъглов профил и шпакловка/м/1.50
18. Грундиране с латексов грунд около отвори/М2/2.00
19. Боядисване с латекс около отвори/М2/2.00
Ремонт в Център за настаняване от семеен тип – ул. „Липник“ №5 (обект №2)
Ремонт на колекторна кутия
20. Ремонт и подмяна на компрометирана спирателна арматура в колекторна кутия/комплект/1.00
21. Стъргане на стара боя и шпакловка/М2/1.00
22. Доставка и полагане на гипсова шпакловка по отсъргани повърхности/М2/1.00
23. Грундиране с латексов грунд/М2/15.00
24. Боядисване с латекс/М2/15.00
Ремонт на перално помещение
25. Подмяна на фитинги за канализационна инсталация/Бр./3.00
26. Ремонт на компрометирана канализационна инсталация в перално помещение/Бр./1.00
Ремонт в център за настаняване от семеен тип- ж.р. „Тракия“ (обект №3)
Ремонт на пътека за инвалидни колички
27. Разбиване на бетонова настилка/М3/0,75
28. Направа на ръчен изкоп/М3/3,20
29. Уплътняване на земна основа/М2/7,80
30. Доставка и полагане на трошено- каменна основа/М3/2,40
31. Уплътняване на трошено- каменна основа/М3/2,40
32. Доставка и монтаж на градински бордюр/м/10.40
33. Доставка и монтаж на тротоарни плочи, вкл. пясъчна подложка/ М2/7,80
34. Доставка и монтаж на преходна лайсна/м/1.00
Ремонт и отводняване на площадка Чилър
35. Направа на ръчен изкоп за дренажен канал/М3/2.00
36. Уплътняване на земна основа/М2/2,50
37. Доставка и монтаж на дренажна тръба ф160/м/3.00
38. Доставка и монтаж на PVC тръба ф50/м/1.00
39. Доставка и полагане на дрениращ слой (чакъл)/М3/1,60
40. Доставка и монтаж на сифон/Бр./1,00
Ремонт Входни рампи
41. Демонтаж на съществуваща тротоарна настилка/М2/21,50
42. Доставка и полагане на допълнителна пясъчна подложка под тротоарни плочи/М3/1,00
43. Уплътняване на съществуваща основа под тротоарни плочи/М2/21,50
44. Полагане на тротоарни плочи, вкл. 10% нови плочи/М2/21,50
45. Направа на холкер/м/16,00
Критериите по-долу
 
ДА Срок за изпълнение    30
Цена
70
II.2.6) Прогнозна стойност
4770.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
12

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Обществената поръчка ще бъде възложена въз основа на икономически най-изгодната оферта, която ще бъде определена по критерия „оптимално съотношение качество/цена“. Оценяването ще се извърши при прилагане на следната формула КО = C + Ц, като максималният брой точки е 100, съгласно обявената методика за оценка.

II.2) Описание 1

"Текущи ремонти в сгради за нуждите на Комплекс за социални услуги за деца и семейства" 3
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
45400000      
45442100      
II.2.3) Място на изпълнение
BG421

гр. Пловдив, конкретното място на изпълнение ще бъде по местонахождение на сградите, които ще се ремонтират

Дейностите, предмет на поръчката включат извършване на текущи ремонтни дейности в съответствие с техническите спецификации, ценовото и техническото предложение.
Стрително- монтажните работи, предвидени за съответния обект са както следва, подредени по:№ по ред/Наименование на СМР/Мерна единица/количество:
Ремонт в център за обществена подкрепа- ул. „Неофит Бозвели“ №38 (Обект №1)
1. Демонтаж на паркет/М2/46,00
2. Монтаж на ламиниран паркет, подложка и первази (с материали от Възложителя)/М2/46,00
3. Пробиване на отвор в тухлен зид 0,9/2,1/Бр./1,00
4. Демонтаж на алуминиева дограма/Бр. /1,00
5. Направа на преградна стена от гипсокартон на щендерна конструкция с профил UW 100мм., двуслоен GKI 12,5 мм. (два пласта от всяка страна), включително фугиране, финна шпакловка и пълнеж от минерална вата 100 мм./М2/18,00
6. Доставка и монтаж на интериорна врата 0,9/2,1/Бр./1,00
7. Частично изкърпване и шпакловане по стени и тавани/М2/100,00
8. Грундиране на стени и тавани/М2/1600,00
9. Боядисване на стени и тавани с латекс (два цвята), двукратно/М2/1600,00
10. Боядисване на врати с блажна боя, двукратно/М2/115,00
11. Разваляне на настилка от гранитогресни плочи/М2/160,00
12. Направа на щампован бетон с включени всички дейности/М2/160,00
13. Премахване и изкърпване на външна увредена мазилка/М2/20,00
14. Грундиране с дълбокопроникващ грунд на фасадни стени – преди полагане на мазилка по външни стени/М2/100,00
15. Полагане на цветна екстериорна мазилка по външни стени и прозорци/М2/100,00
16. Почистване, натоварване на камион и извозване на строителни отпадъци на 10 км./М3/5,00
Ремонт в Център за работа с деца на улицата (Обект №2)
17. Монтаж на ламиниран паркет, подложка и первази (с материали от Възложителя)/М2/60,00
18. Демонтаж на интериорни врати/Бр./9,00
19. Доставка и монтаж на интериорна врата 0,8/2м./Бр./1,00
20. Доставка и монтаж на интериорна врата 0,9/2м./Бр. /3,00
21. Доставка и монтаж на интериорна врата 1/2м./Бр./4,00
22. Доставка и монтаж на интериорна врата 1,1/2м/Бр./ 1,00
23. Частично изкърпване и шпакловане по стени и тавани/М2/100,00
24. Грундиране по стени и тавани /М2/860,00
25. Боядисване на стени и тавани с латекс (два цвята) двукратно/М2/860,00
Критериите по-долу
 
ДА Срок за изпълнение    30
Цена
70
II.2.6) Прогнозна стойност
33333.33      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
12

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Обществената поръчка ще бъде възложена въз основа на икономически най-изгодната оферта, която ще бъде определена по критерия „оптимално съотношение качество/цена“. Оценяването ще се извърши при прилагане на следната формула КО = C + Ц, като максималният брой точки е 100, съгласно обявената методика за оценка.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участникът трябва да бъде вписан в Централния професионален регистър съгласно Закона за камарата на строителите за строежи от минимум пета категория съгласно ЗУТ или в съответен регистър, съгласно законодателството на държавата, в която е установен. Посоченото изискване на етап подаване на оферта се декларира в ЕЕДОП. Преди сключване на договор за възлагане на обществена поръчка на основание чл. 67, ал.8 от ЗОП Възложителят няма да изисква документи, които са му били представени или са му служебно известни, или ако могат да бъдат осигурени чрез пряк и безплатен достъп до националните бази данни на държавите членки.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Не се поставят.

Не се поставят.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

Не се поставят.

Не се поставят.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Изпълнението на обществената поръчка трябва да се реализира в съответствие с техническите спецификации на възложителя, както и съгласно приложимото законодателство. Условията, при които ще се реализира настоящата обществена поръчка, правата и задълженията на страните, са подробно разписани в проекта на договора.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

03/05/2018 (дд/мм/гггг)   17:15 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата

01/09/2018 (дд/мм/гггг)
или

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

04/05/2018 (дд/мм/гггг)   11:00 (чч:мм)

гр. Пловдив, пл. Стефан Стамболов №1, ет. 3, зала №36

Отварянето на офертите е публично и на него магат да присъстват участници в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Възложителят отстранява от участие в процедурата участник: 1. за когото са налице основанията по чл. 54, ал.1 от ЗОП, възникнали преди и по време на процедурата, когато участникът е обединение от физически и/или юридически лица, посочените основания за отстраняване се прилагат и за всеки член на обединението. Основанията за отстраняване се прилагат до изтичане на сроковете по чл.57, ал.3 от ЗОП; 2. За когото са налице основания по чл. 107 от ЗОП; 3.За когото са налице основанията за отстраняване по чл. 55, ал. 1, т. 1 и т. 3 – 5 от ЗОП и няма да се възползва от възможността по чл. 55, ал. 4 от ЗОП.
При разглеждането на офертите ще се прилага чл. 104, ал.2 от ЗОП, т.е. оценяването ще се извърши преди разглеждането на документите, свързани с личното състояние.
На основание чл. 47, ал.10 от ППЗОП участниците могат да предоствят едно заявление за участие ако подават оферта за повече от една обособена позиция.
Във връзка с посоченото в поле II.2.7) за всяка от обособените позиции, срокът за изпълнение на поръчата е във връзка с предложения от участника срок за изпълнение.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл. 197, ал. 1, т. 1 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 29/03/2018 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва