Деловодна информация
00044ОПУ-Варна
24-00-118 28/03/2018 (дд/мм/гггг)
да
да
28/03/2018 (дд/мм/гггг)
00044-2018-0020 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Агенция Пътна инфраструктура - Областно пътно управление-Варна 0006950890079
ул.Д-р Пюскюлиев №3
Варна BG331 9000 България
Миглена Георгиева Матеева - Началник отдел Административно обслужване +359 52664364
opuvn_del@abv.bg +359 52613059

Интернет адрес/и

www.api.bg

http://www.api.bg/PROXY/index2.php?/public/index.jsp?proc=1024


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://www.api.bg/PROXY/index2.php?/public/index.jsp?proc=1024
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Министерство или всякакъв друг национален или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.5) Основна дейност 

Управление на пътищата от републиканската пътна мрежа

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Извършване на ремонтни дейности на МТБ на обекти,нах. се на терит. на ОПУ-Варна:Адм.сграда на ОПУ-Варна,нах. се в гр.Варна,ул.Д-р Пюскюлиев№3 и Опорен пункт"Комитово ханче",нах.се в гр.Варна,кв.Вл.В-к
45400000      IA36
Строителство

Извършване на ремонтни дейности на МТБ на обекти, находящи се на територията на ОПУ-Варна: Административна сграда на ОПУ-Варна, находяща се в гр. Варна, ул. Д-р Пюскюлиев“ №3 и Опорен пункт „Комитово ханче“, находящ се в гр. Варна, кв.“Владислав Варненчик“.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
12037.03      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45442100      
45431100      
45421110      
II.2.3) Място на изпълнение
BG331

гр.Варна

В административната сграда на ОПУ-Варна са предвидени следните СМР: Архив-доставка и монтаж на PVC дограма, доставка и монтаж на вътрешна и външна подпрозоречна дъска, обръщане на прозорци; Кабинет директор - циклене и лакиране на паркет, доставка и монтаж на лот 2х36, боядисване с латекс, изкърпване гипсова шпакловка, блажно боядисване на дървени врати; Стая 12 - демонтаж на мокет и грундиране, настилка и первази от гранитогрес, боядисване с латекс, изкърпване гипсова шпакловка, доставка и монтаж на шпакловъчни лайсни, блажно боядисване на дървени врати, товарене и изхвърляне на строителни отпадъци; Общи части - изкърпване и гипсова шпакловка, доставка и монтаж на шпакловъчни лайсни, грундиране, боядисване с латекс, блажно боядисване на дървени врати и решетки, изкърпване вътрешна мазилка, боядисване с фасаген.
СМР в опорен пункт Комитово ханче- доставка и монтаж на PVC дограма, доставка и монтаж на външна подпрозоречна дъска, обръщане на прозорци.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
12037.03      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
30

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Обществената поръчка се възлага въз основа на "икономически най-изгодна оферта". Икономически най-изгодна оферта се възлага въз основа на критерий за възлагане "най-ниска цена", по чл.70, ал.2, т.1 от ЗОП.
Под "най-ниска цена" се приема предложена от участник в процедурата най-ниска цена за изпълнение на договора.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участникът да е вписан в Централния професионален регистър на строителя за изпълнение на строежи от първа група, пета категория към момента на подаване на офертата, а за чуждестранни лица – в аналогични регистри съгласно законодателството на държавата членка, в която са установени.
При подаване на оферта участниците декларират съответствието с този критерий за подбор само като попълват съответния раздел в Единен европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП) .
Документът, с който се доказва изискването е Удостоверение за вписване в ЦПРС към Строителната камара за изпълнение на строежи от категорията строеж, в която попада обектът на поръчката. В случай, че участникът е чуждестранно лице той може да представи валиден еквивалентен документ или декларация или удостоверение, издадени от компетентен орган на държава - членка на Европейския съюз, или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, доказващи вписването на участника в съответен регистър на тази държава.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Участникът в процедурата да е реализирал минимален общ оборот в размер не по-малко от 20 000 лв. (двадесет хиляди лева ) без ДДС, изчислен на база годишните му обороти, вкл. минимален оборот в размер на 15 000 лв. ( петнадесет хиляди лева ) без ДДС в сферата, попадаща в обхвата на поръчката.
Изискуемите от Възложителя обороти, следва да са реализирани през последните три приключили финансови години в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си.
При подаване на оферта, съответствието с това изискване се декларира в ЕЕДОП, който се подава от всеки от участниците, членовете на обединения, подизпълнителите или третите лица.
Съгласно чл. 67, ал. 5 от ЗОП, Възложителят може да изисква от участниците и кандидатите по всяко време да представят всички или част от документите, чрез които се доказва информацията, посочена в ЕЕДОП, когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата. В тези случаи, изискването се доказва с представянето на:
1. удостоверения от банки или
2. годишните финансови отчети или техни съставни части, когато публикуването им се изисква, както и
3. справка в свободен текст за общия оборот и за оборота в сферата, попадаща в обхвата на поръчката.
Когато по основателна причина участник не е в състояние да представи поисканите от Възложителя документи, той може да докаже своето икономическо и финансово състояние с помощта на всеки друг документ, който Възложителят приеме за подходящ.


Минимален общ оборот по позиции, както следва:
1. В размер не по-малко от 20 000 лв. (двадесет хиляди лева ) без ДДС, изчислен на база годишните обороти на участника, включително минимален оборот в размер на 15 000 лв. ( четиридесет хиляди лева ) без ДДС в сферата, попадаща в обхвата на поръчката.
Изискуемите от Възложителя обороти, следва да са реализирани през последните три приключили финансови години в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Изисква се от участник в процедурата да е изпълнил през последните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на офертата поне 2 (две) дейности с предмет и обем, идентични или сходни с тези на поръчката. Под „сходен предмет” се разбира дейности , свързани с довършителни строителни и монтажни работи на сгради или части от тях.
При подаване на оферта, съответствието с изискването се декларира в ЕЕДОП, който се подава от всеки от участниците, членовете на обединения, подизпълнителите или третите лица.
Съгласно чл. 67, ал. 5 от ЗОП, Възложителят може да изисква от участниците и кандидатите по всяко време да представят всички или част от документите, чрез които се доказва информацията, посочена в ЕЕДОП, когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата. В тези случаи, изискването се доказва с представянето на:
Списък на списък на строителството, идентично или сходно с предмета на поръчката, придружен с удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали то е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания. Ако участникът е работил като подизпълнител при изпълнението на някой от договорите, то е необходимо освен документите, посочени в предходното изречение, да бъде добавен и договора/договорите за подизпълнител.
2. Изисква се от участник в процедурата да притежава сертификация по EN ISO 9001:2015 - система за управление на качеството или еквивалент или други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството, с предметен обхват в областта на строителството .
При подаване на офертата Участникът следва да предостави изискуемата информация в ЕЕДОП.
Документи за доказване на изискването: валиден сертификат за система за управление на качеството по стандарт EN ISO 9001:2015 или еквивалент или други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството, с предметен обхват в областта на на строителството–заверено копие.


1.Да е изпълнил през последните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на офертата поне 2 (две) дейности с предмет и обем, идентични или сходни с тези на поръчката. Под „сходен предмет” се разбира дейности , свързани с довършителни строителни и монтажни работи на сгради или части от тях.
2.Да притежава сертификация по EN ISO 9001:2015 - система за управление на качеството или еквивалент или други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството, с предметен обхват в областта на строителството .
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Възложителят отстранява от участие участник:
-който не отговаря на поставените критерии за подбор или не изпълни друго условие посочено в обявлението на общ. поръчка или документацията за участие;
-който е представил оферта, която не отговаря на предварително обявените условия на поръчката;
- който не е представил в срок обосновката по чл. 72, ал.1 от ЗОП или чиято оферта и обосновка не са приети съгласно чл. 72, ал. 3-5 от ЗОП;
- участници, които са свързани лица;
- който е представил документи за участие, които не отговарят на изискванията на чл. 47, ал. 1, ал. 2 и ал. 3 от ППЗОП
- който е предложил цена за изпълнението на поръчката, която надвишава прогнозната стойност, посочена от Възложителя в Раздел І, т.6 от документацията;
- Офертата не е изготвена на бълг. език
На основание чл.114 от ЗОП, договорът влиза в сила след подписването му. При сключване на договора, изпълнителят представя гаранция за изпълнение на договора в рамер на 5% от цената на СМР без вкл.ДДС.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

да

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

02/05/2018 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

03/05/2018 (дд/мм/гггг)   11:00 (чч:мм)

гр.Варна, ул.Д-р Пюскюлиев №3, ет.3, стая №12

Получените оферти ще се отворят на публично заседание от комисия назначена по реда на чл.103, ал.1 от ЗОП, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители /представят писмено пълномощно/, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Информация за съответ. с критериите за подбор се предоставя чрез попълване на ЕЕДОП, единствено на част ІV "Критерии за подбор", раздел "Общо указание за всички критерии". С- но чл.67, ал.5 от ЗОП, въз-лят може да изисква от участниците по всяко време да представят всички или част от документите, чрез които се доказва информацията посочена в ЕЕДОП, когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата.
Тех. предложение по Образец -Приложение 5 включва декларариране на обстоятелството, че офертата е изготвена при чл.47,ал.1 от ЗОП. Необходимата информация за приложимите правила и изисквания , участниците могат да получат Изп. агенция ,,Главна инспекция по труда”, Нац. агенция по приходите към Мин-во на финансите, Нац.осигур.институт, М-во на труда и соц.политика.
Възложителя сключва договор за възл- не на общ. поръчка с опред-я изпълнител, при условие, че при подписване на договора опред-ят изпълнител: 1.Изпълни задължението по чл. 67, ал. 6 от ЗОП;2.Представи определената гаранция за изпълнение на договора;3.Извърши съответна регистрация, представи документ или изпълни друго изискване, което е необходимо за изпълнение на поръчката, съгласно изискванията на нормативен или административен акт и постановено от възложителя в условията на обществената поръчка.
За обезпечаване изпълнението на договора за обществената поръчка, избраният изпълнител предоставя гаранция за изпълнение в размер на 5 % (пет процента) от общата Цена на договора без ДДС. Гаранцията следва да бъде със срок на валидност 30 (тридесет ) дни след датата на изтичане на гаранционния срок, съгласно Наредба №2 от 31.07.2003 г. за въвеждане в експлоатация на строежите в Република България и минималните гаранционни срокове за изпълнени строителни и монтажни работи, съоръжения и строителни обекти . Гаранцията за изпълнение се предоставя в една от следните форми:
1. парична сума в размер равен на 5% от Общата цена на договора без ДДС, преведена по сметката на Възложителя: БНБ – централно управление, IBAN: BG03 BNBG 9661 3300 1659 03; BIC BNBG BGSD; 2. Безусловна и неотменима банкова гаранция за изпълнение, издадена в полза на Възложителя (по образец на банката издател, одобрена от Възложителя) покриваща размер от 5% от общата Цена на Договора без ДДС; 3.Застраховка в полза на Възложителя, която обезпечава задълженията на Изпълнителя за изпълнението на Договорас покритие в размер на 5% от Общата цена на Договора (по образец на застрахователя, одобрена от Възложителя). Застраховката, следва да покрива риска от неизпълнение на задълженията по Договора от страна на изпълнителя.
Участникът определен за изпълнител сам избира формата на гаранцията за изпълнение.
Възложителят не сключва договор, когато участникът, класиран на първо място:1. Откаже да сключи договор;2.Не изпълни условията по чл. 112, ал. 1 от ЗОП, или.3.Не докаже, че не са налице основания за отстраняване от процедурата.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл.197, ал.1 от Закона за обществените поръчки
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 28/03/2018 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва