Деловодна информация
00705
ОПД-07-1346 27/03/2018 (дд/мм/гггг)
да
да
27/03/2018 (дд/мм/гггг)
00705-2018-0002 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

МБАЛ Д-р Иван Селимински АД - Сливен 119502733
гр.Сливен, бул. Христо Ботев №1
Сливен BG342 8800 България
Радост Симеонова - Организатор Маркетинг +359 44611778
mbal.sl@iradeum.com +359 44624326

Интернет адрес/и

www.mbal.sliven.net

http://zop.mbal.sliven.net/


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://zop.mbal.sliven.net/
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Публичноправна организация

I.5) Основна дейност 

Здравеопазване

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Осигуряване на денонощна охрана - физическа защита, чрез невъоръжен персонал, обслужване на система за видеонаблюдение и контрол на достъпа, на основната сграда, сградата на "Детско отделение" и б
79713000      
Услуги

„Осигуряване на денонощна охрана - физическа защита, чрез невъоръжен персонал, обслужване на система за видеонаблюдение и контрол на достъпа, на основната сграда, сградата на "Детско отделение" и болничния парк на МБАЛ"Д-р Иван Селимински" АД - гр.Сливен” . Услугата е подробно описана в ГЛАВА II „ТЕХНИЧЕСКА СПЕЦИФИКАЦИЯ” от документацията за участие в процедурата. Документацията може да бъде изтеглена от сайта на болницата в "Профил на купувача" на адрес http://zop.mbal.sliven.net/
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
200000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
79713000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG342

Сградите и болничния парк на МБАЛ"Д-р Иван Селимински" АД - гр.Сливен, бул. „Христо Ботев” № 1.

„Осигуряване на денонощна охрана - физическа защита, чрез невъоръжен персонал, обслужване на система за видеонаблюдение и контрол на достъпа, на основната сграда, сградата на "Детско отделение" и болничния парк на МБАЛ"Д-р Иван Селимински" АД - гр.Сливен” . Услугата е подробно описана в ГЛАВА II „ТЕХНИЧЕСКА СПЕЦИФИКАЦИЯ” от документацията за участие в процедурата. Документацията може да бъде изтеглена от сайта на болницата в "Профил на купувача" на адрес http://zop.mbal.sliven.net/
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
200000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
24

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участник в процедура за възлагане на обществена поръчка може да бъде всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, както и всяко друго образувание, което има право да изпълнява доставки или услуги съгласно законодателството на държавата, в която то е установено.
Участникът трябва да притежава Лиценз за извършване на частна охранителна дейност по ЗЧОД - охрана на имуществото на физически или юридически лица, на територията на област Сливен или на територията на цялата страна, издаден по реда на Закона частната охранителна дейност.
В случай, че участникът участва като обединение, изброените по долу изисквания се прилагат за обединението като цяло.
Лице, което участва в обединение или е дало съгласие да бъде подизпълнител на друг кандидат или участник, не може да подава самостоятелно заявление за участие или оферта.
В процедура за възлагане на обществена поръчка едно физическо или юридическо лице може да участва само в едно обединение.
Свързани лица не могат да бъдат самостоятелни участници в една и съща процедура.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Възложителят не поставя изисквания към икономическото и финансовото състояние на участниците в процедурата.

Възложителят не поставя изисквания към икономическото и финансовото състояние на участниците в процедурата.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Списък на изпълнените от участника договори за последните три години, считано от датата на подаване на офертите, с предмет сходен с предмета на обществената поръчка с посочване на стойностите, датите и получателите - таблица В: Технически и професионални способности, част IV „Критерии за подбор" на ЕЕДОП. Под „предмет сходен с предмета на обществената поръчка” да се разбира охрана на имуществото на физически и/или юридически лица.
2. Участниците декларират, че разполагат с лица за извършване на услугата, които отговарят на изискванията на Закона за частната охранителна дейност /ЗЧОД/ с посочване на необходимата информация в таблица В: Технически и професионални способности, част IV „Критерии за подбор" на ЕЕДОП.
3. Участниците декларират в ЕЕДОП, че притежават Лиценз за извършване на частна охранителна дейност по ЗЧОД - охрана на имуществото на физически или юридически лица, на територията на област Сливен или на територията на цялата страна, издаден по реда на Закона частната охранителна дейност.
4. Участниците декларират, че разполагат с униформено облекло и с техническо оборудване за изпълнение на обществената поръчка - помощни средства съгласно Закона за частната охранителна дейност (белезници, каучукови и пластмасови палки и др.) с посочване на необходимата информация в таблица В: Технически и професионални способности, част IV „Критерии за подбор" на ЕЕДОП.
5. Участниците декларират в ЕЕДОП , че притежават Сертификат EN ISO 9001:2008 или еквивалентен за внедрена система на управление на качеството, с предмет, сходен с предмета на поръчката, издаден на участника от акредитиран орган и валиден към датата на подаване на документите.
6. Участниците задължително представят План за организация на охраната на обекта, в съответствие с изискванията на Възложителя и съгласно Закона за частната охранителна дейност.
Преди сключването на договора за обществена поръчка, Възложителят изисква от участника, определен за изпълнител, да предостави актуални документи, удостоверяващи липсата на основанията за отстраняване от процедурата, както следва:
1.Документите по чл. 112, ал. 1 от ЗОП;
2.Заверено копие от Лиценз за извършване на частна охранителна дейност по ЗЧОД - охрана на имуществото на физически или юридически лица, на територията на област Сливен или на територията на цялата страна, издаден по реда на Закона частната охранителна дейност;
3.Заверени копия на изпълнени от участника договори за последните три години, считано от датата на подаване на офертите, и/или информация за такива изпълнени договори от сайта на АОП.
4. Списък с имената на лицата, които ще извършват услугата, които отговарят на изискванията на Закона за частната охранителна дейност /ЗЧОД/ с представяне на необходимите документи доказващи това обстоятелство /дипломи, трудови договори, сертификати и други/;
5. Заверено копие на Сертификат EN ISO 9001:2008 или еквивалентен за внедрена система на управление на качеството, с предмет, сходен с предмета на поръчката, издаден на участника от акредитиран орган и валиден към датата на подаване на документите.


1. Участникът да има опит в извършване на дейности по охрана на имуществото на физически и/или юридически лица. Участникът да има изпълнен през последните три години, считано от датата, определена като краен срок за представяне на офертите, най-малко един договор за охрана на имуществото на физически и/или юридически лица.
2. Участникът да разполага с лица за извършване на услугата, които отговарят на изискванията на Закона за частната охранителна дейност /ЗЧОД/.
3. Участникът трябва да притежава Лиценз за извършване на частна охранителна дейност по ЗЧОД - охрана на имуществото на физически или юридически лица, на територията на област Сливен или на територията на цялата страна, издаден по реда на Закона частната охранителна дейност.
4. Участникът да разполага с униформено облекло и с техническо оборудване за изпълнение на обществената поръчка - помощни средства съгласно Закона за частната охранителна дейност (белезници, каучукови и пластмасови палки и др.).
5. Участникът да притежава Сертификат EN ISO 9001:2008 или еквивалентен за внедрена система на управление на качеството, с предмет, сходен с предмета на поръчката, издаден на участника от акредитиран орган и валиден към датата на подаване на документите.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

07/05/2018 (дд/мм/гггг)   16:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

08/05/2018 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

Заседателна зала в административната сграда на МБАЛ " Д-р Иван Селимински" АД гр.Сливен, бул. "Христо Ботев" № 1.

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Условията за изпълнение на поръчката, указанията за подготовка на офертите, проект на договор и др. са посочени в документацията за участие, публикувана в профила на купувача. Определеният за изпълнител участник представя гаранция за изпълнение в размер на 3 (три) % от стойността на договора без ДДС, като и документите по чл. 112 от ЗОП.
Икономически най-изгодната оферта се определя въз основа на критерия ''най – ниска цена''.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл. 197 и сл. от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2
МБАЛ Д-р Иван Селимински АД - Сливен
гр.Сливен, бул. Христо Ботев №1
Сливен 8800 България
mbal.sl@iradeum.com +359 44611778
www.mbal.sliven.net +359 44624326

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 27/03/2018 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва