Деловодна информация
00827
П-02-23225 16/03/2018 (дд/мм/гггг)
да
да
16/03/2018 (дд/мм/гггг)
00827-2018-0001 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Кула 000159629
ул.Възраждане 38
Кула BG311 3800 България
Илинка Найденова +359 93832020
obshtinakula@abv.bg +359 93832225

Интернет адрес/и

http://obshtina-kula.com/bg/

http://sop.bg/obshtina-kula-349


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://sop.bg/obshtina-kula-349/
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Изпълнение на строително–монтажни работи по проект:„Реконструкция и рехабилитация на съществуващи общински пътища VID1120/II-14-Цар Петрово/и VID1121/III–141–Полетковци–Старопатица/,Общ.Кула,обл.Видин
45233120      
Строителство

В предмета на настоящата обществена поръчка, с цел ефективна организация на изпълнението и постигане на качествени резултати, са включени следните две обособени позиции:
Обособена позиция №1: „Реконструкция и рехабилитация на съществуващ общински път VID 1120 /II-14 „Видин-Кула“ - Цар Петрово -Тополовец/ от км. 0+000 до км. 6+392“.
Обособена позиция №2: „Реконструкция и рехабилитация на съществуващ общински път VID 1121, / III–141 /Кула - Грамада/ – Полетковци – Старопатица/, находящ се в Община Кула, област Видин“.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
5700293      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
максимален брой обособени позиции:
2

:  2

II.2) Описание 1

Обособена позиция №1: „Реконструкция и рехабилитация на съществуващ общински път VID 1120 /II-14 „Видин-Кула“/ - Цар Петрово -Тополовец от км. 0+000 до км. 6+392“. 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45233120      IA13
II.2.3) Място на изпълнение
BG311

Път VID 1120 /II-14 „Видин-Кула“/ - Цар Петрово -Тополовец от км. 0+000 до км. 6+392 на територията на община Кула

Съгласно Техническото задание на Възложителя и разработения проект, ремонтните работи по настилката ще бъдат извършени по избраната технология „студено рециклиране на асфалтови настилки“. Технологията определя изискванията и последователността на технологичните операции при изпълнение на студеното рециклиране на място с цел повишаване носимоспособността на пътната конструкция, която ще служи за основа на новоположените асфалтови пластове – 6 см биндер и 4 см плътен асфалтобетон за износващ пласт – общо 10 см за целия участък. В участъка за рехабилитация всички банкети са с ширина 1 м и се възстановяват след почистване до проектните нива на настилката, като се стабилизират с трошенокаменни материали . Пътните банкети няма да се стабилизират с рециклиране.
Всички водостоци ще бъдат подменени с нови тръбни водостоци Ф800, предвижда се изграждането на един нов водосток, напречни отводнители в местата на селскоктопанските зауствания, демонтаж на всички съществуващи пътни знаци и подмяната им с нови, нова предпазна еластична ограда. В селото – Цар Петрово ще се изпълнят двустранно нови бордюри 18/35/50 и тротоари с бетонови плочи. В отделни участъци, където имотите са по-ниски от пътя – ще се изпълнят бетонови подпорни стени.
Пълно и детайлно специфициране на конкретните видове работи на строителна интервенция, в обхвата на обособена позиция 1, както и съответното необходимо количество за изпълнението и, е отразено в изготвената и одобрена пълна техническа документация – Техническа спецификация и инвестиционни проекти, с приложени обяснителни записки и количествени сметки
Критериите по-долу
 
ДА Качество на техническото предложение    50%
Цена
50%
II.2.6) Прогнозна стойност
3020754      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
180

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Проект №05/07/2/0/00308 от 17.11.2017г. по Програма за развитие на селските райони за периода 2014-2020 г

II.2) Описание 1

„Реконструкция и рехабилитация на съществуващ общински път VID 1121, III – 141 /Кула - Грамада/ – Полетковци – Старопатица, находящ се в Община Кула, област Видин“. 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45233120      IA13
II.2.3) Място на изпълнение
BG311

Път VID 1121, III – 141 /Кула - Грамада/ – Полетковци – Старопатица на територията на Община Кула

Извършване на цялостна реконструкция и рехабилитация на пътя, включващо фрезоване на част от съществуващата настилка и полагането на два пласта асфалтобетон: износващ пласт асфалтобетон и изравнителен пласт от биндер, изграждането на банкет, един пласт стабилизиран трошен камък и фракции. Проектното решение предвижда още почистване на съществуващите водостоци (втоци, оттоци и радиета), облицоване на съществуващите окопи и изграждането на нови такива при необходимост, стоманена еластична ограда при всяко съоръжение и подмяна на съществуващата на три участъка, асфалтиране на всички кръстовища, граничещи с новопроектираното трасе, както и изготвяне на нова организация на движението на местата, на които липсват пътни знаци.
Пълно и детайлно специфициране на конкретните видове работи на строителна интервенция, в обхвата на обособена позиция 2, както и съответното необходимо количество за изпълнението и, е отразено в изготвената и одобрена пълна техническа документация – Техническа спецификация и инвестиционни проекти, с приложени обяснителни записки и количествени сметки.
Критериите по-долу
 
ДА Качество на техническото предложение    50%
Цена
50%
II.2.6) Прогнозна стойност
2679539      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
180

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Проект №05/07/2/0/00308 от 17.11.2017г. по Програма за развитие на селските райони за периода 2014-2020 г

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

За доказване наличие на годност (правоспособност) за упражняване на професионална дейност, независимо за коя от обособените позиции подава оферта, Участникът трябва да има валидна регистрация (вписване) в Централния професионален регистър на строителя, поддържан от Камарата на строителите в Република България, а за чуждестранни лица - в аналогичен регистър, съгласно националното им законодателство и при условията на взаимно признаване, за изпълнение на строежи от: II-ра (втора) група, III-та (трета) категория, съгласно чл. 5, ал. 6, т. 2.3.1. от Правилника за реда за вписване и водене на централния професионален регистър на строителя (ПРВВЦПРС), във връзка с чл. 137, ал. 1, т. 3, буква „а“ и буква „ж“ от ЗУТ.
За съответстващ с поставеното изискване и на основание чл. 9, ал. 6 от ПРВВЦПРС, Възложителят ще приеме и Участник, който е вписан за строежи втора група и категория, по-висока от трета.
!!! Доказване: При подаването на офертата си, независимо за коя от обособените позиции участва, Участникът декларира съответствие с този от критерите за подбор и поставените с него минимални изисквания за годност (правоспособност) за упражняване на професионална дейност, само като попълни изискуемата информацията в Част IV „Критерии за подбор“, Раздел А „Годност“, т. 1) на представения от него Единен европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП), включително и предоставяйки информация, относно: (1) документа за регистрация (наименование на документа; номер на вписване на документа в съответния Регистър; срок на валидност на контролния талон, неразделна част от Удостоверението за вписване в Регистъра или друг еквивалентен документ; групата и категорията/ите строеж/и), (2) професионален или търговски регистър (наименование на професионалния или търговски регистър; посочване на наименованието на органа или службата, извършила регистрацията и издала документа за упражняване на професионална дейност).
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

1. При подаването на офертата си, Участникът декларира съответствие с този критерий за подбор и поставените с него минимални изисквания за икономическо и финансово състояние, само като попълва изискуемата информация в Част IV „Критерии за подбор“, Раздел Б „Икономическо и финансово състояние“, т. 2а) на представяния от него ЕЕДОП, включваща данни за оборота на Участника в сферата, попадаща в обхвата на поръчката/съответната обособена позиция, съобразно изведената по-горе дефиниция.
Данните за оборота трябва да обхващат последните три приключили финансови години, в зависимост от датата, на която Участникът е създаден или е започнал дейността си.
За Участник – чуждестранно лице, оборотът се изчислява по официалния курс на БНБ за съответната валута, в лева към датата на подаване на офертата.
2. Участникът декларира съответствие с поставените по-долу в т.2. минимални изисквания за икономическо и финансово състояние, само посредством попълване на изискуемата информацията в Част IV „Критерии за подбор“, Раздел Б „Икономическо и финансово състояние, т. 5) на представяния от него ЕЕДОП, предоставяйки данни и информация относно: (1) застрахователната полица/еквивалентен документ - вид, номер и дата на издаване; (2) застрахованото лице; (3) професионалната дейност, която е предмет на застраховката; (4) срок/валидност на застраховката; (5) общ лимит на отговорност и валута.


1. Всеки Участник в процедурата трябва да докаже наличие на съответствие със следните минимални изисквания за икономическо и финансово състояние:
1. Реализирал е през последните 3 (три) приключили финансови години, в зависимост от датата, на която е създаден или е започнал дейността си, минимален оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката /съответната обособена позиция, в размер на:
1.1. не по-малко от 3 000 000 лв. (три милиона лева) - при участие по обособена позиция №1;
1.2. не по-малко от 2 680 000 лв. (два милиона шестстотин и осемдесет хиляди лева) - при участие по обособена позиция №2.
Под „оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката/съответната обособена позиция“ (важимо и за двете обособени позиции), ще се приема оборота от изпълнение на СМР или СРР – изграждане/ново строителство и/или рехабилитация и/или реконструкция и/или основен ремонт на пътища от общинската и/или републиканската пътна мрежа и съоръженията към тях.
!!! В случай, че Участник подава оферта за участие и по двете обособени позиции, той следва да докаже за всяка отделна обособена позиция, че е реализирал съответния минимално изискуем оборот в сферата, попадаща в обхвата на възлагане по конкретната обособена позиция.
2. Всеки Участник, подаващ оферта в процедурата, независимо за коя от обособените позиции участва, трябва да е застрахован с валидна застраховка „Професионална отговорност на участниците в проектирането и строителството“ по смисъла на чл. 171, ал. 1 от ЗУТ (клауза „строител“), с покритие, съответстващо на категорията на строежа, обект на всяка от обособените позиции, а именно: в размер не по-малък от 200 000 лв. (двеста хиляди лева), каквато е минималната застрахователна сума за строителство IIIта категория по чл. 137, ал. 1, т. 3 от ЗУТ, съобразно чл. 5, ал. 2, т. 3 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството.
!!! За Участник или партньор в Обединение – Участник, който е установен/регистриран извън Република България, застраховката за професионална отговорност следва да бъде еквивалентна на тази по чл. 171, ал. 1 от ЗУТ, но издадена съгласно законодателството на държавата, в която е установен/регистриран стопанския субект.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1.Участникът декларира съответствие поставените по-долу в т.1. минимални изисквания, само посредством попълване на изискуемата информацията в Част IV „Критерии за подбор“, Раздел В „Технически и професионални способности“, т. 1а) от ЕЕДОП, като за всяко, посочено като изпълнено от него строителство предостави данни и информация относно: (1) строителните работи, които са изпълнени и са идентични или сходни с предмета на поръчката/съответната обособена позиция, чрез посочване на обекта и вида на изпълнените строителни интервенции; (2) лицето, получило строителните дейности (Възложител/Инвеститор); (3) стойност на изпълнените строителни работи; (4) датата, на която е приключило изпълнението на строителните дейности (датата, на която е съставен Констативния акт по чл. 176, ал. 1 от ЗУТ за установяване на годността за приемане на строежа (обр. 15 към Наредба № 3/2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството), с индивидуализация на конкретния Констативен акт, обр. 15).
В случаите, в които Участникът декларира строителни дейности при изпълнението на които е участвал като партньор в Обединение или като подизпълнител, се описва само тази част от дейностите, които Участникът сам е изпълнил и за които може да представи съответните доказателства.
2. При подаването на офертата, Участникът декларира съответствието си с поставеното в т.2 по-долу минимално изискване за технически и професионални способности, само посредством попълване на изискуемата информация в Част IV „Критерии за подбор“, Раздел В „Технически и професионални способности“, т. 6) от ЕЕДОП, като предостави данни и информация относно: (1) три имена на всяко едно от предложените от него лица от съответно изискуемия инженерно-технически състав, който ще изпълнява строителството по конкретната обособена позиция; (2) позиция, за която е предложено всяко едно от лицата, членове на ръководния инженерно-технически състав, съобразно минималните изисквания на Възложителя, посочени по-горе; (3) професионална квалификация, съгласно информацията, съдържаща се в притежаваната от съответното лице диплома за придобито образование - номер и дата на издаване, наименование на учебното заведение, издало дипломата; професионалната квалификация, записана в дипломата; образование - вид образование/образователно-квалификационна степен и специалност; (4) допълнителна професионална квалификация – сертификат, валидно удостоверение или друг еквивалентен документ – индивидуализира се наименованието на документа; номер и дата на издаването му; издател на документа, обхват (когато е приложимо); (5) правоотношението, в което са експерта и Участника; (6) професионален опит – конкретен период в изпълнение на съответната професионална дейност (от конкретна дата до конкретна дата), заемана длъжност или изпълнявани функции, работодател, посочване на строежа/жите и конкретните актове, с които е разрешено ползването им/въведени са в експлоатация, предмета на изпълнените от лицето експертни дейности.
3. Участниците, независимо за коя от двете обособени позиции участват, трябва да имат разработени, внедрени и сертифицирани интегрирани системи за управление на качеството и на околна среда или еквивалент, с предметен обхват в областта на пътното строителство.
Участникът доказва съответствието си с поставените по-долу в т. 3 и т.4 минимални изисквания, единствено попълвайки Част IV „Критерии за подбор“, Раздел Г „Стандарти за осигуряване на качеството и стандарти за екологично управление“ от ЕЕДОП, като по отношение на всеки притежаван от него Сертификат за прилагане на съответен от горепосочените Стандарти впише информация относно: (1) наименование на Стандарта, който прилага, (2) неговия обхват, (3) дата на издаване, (4) срокът му на валидност и (5) публичния регистър, в които се съдържа информация за наличието на тези сертификати (в случай на приложимост).


1.През предходните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на офертата, е изпълнил поне 2 (две) строителни дейности, с предмет, идентичен или сходен с предмета на съответната обособена позиция.
Под „строителна дейност с предмет, идентичен или сходен“ с предмета на съответната обособена позиция (важимо и за двете обособени позиции), следва да се разбира: изпълнение на СМР или СРР – изграждане/ново строителство и/или рехабилитация и/или реконструкция и/или основен ремонт на пътища от общинската и/или републиканската пътна мрежа и съоръженията към тях.
Възложителят не поставя изискване за изпълнени от Участниците СМР с конкретен обем на дейността, който да се приема като идентичен или сходен с обема на настоящата обществена поръчка/отделна от обособените позиции.
2.Участникът трябва да разполага за целия срок на договора с инженерно-технически състав от мин. следните експерти:
2.1. Ръководител обект: а) образов.- квалифик. степен „бакалавър” или „магистър”, с придобита специалност „Пътно/Транспортно строителство“ или еквивал.; б) мин. 5 (пет) години профес. опит по признатата специалност;в) опит като ръков-л на обект или ръков-л на екип на мин.2 строителни обекта за изграждане/ново строителство и/или рехабилитация и/или реконструкция и/или основен ремонт на пътища от общинската и/или републ. пътна мрежа и съоръженията към тях.
2.2. Технически ръководител: а) придобита профес. квалификация, съгл. изискванията на чл. 163а, ал. 2 от ЗУТ, или еквивалентна; б) мин. 3 години профес. опит по признатата му специалност;в) опит като технич. ръков-л на поне 2 строителни обекта за изграждане/ново строителство и/или рехабилитация и/или реконструкция и/или основен ремонт на пътища от общинската и/или републ. пътна мрежа и съоръженията към тях.
2.3. Само при участие по обос.позиция №1 - Експерт по част „Конструкции“: а) има призната образов.-квалиф.степен „бакалавър” или „магистър”, с придобита специалност „ПГС“, или „ССС“, или еквив.; б) мин. 5 г. профес. опит по признатата му специалност;в) опит като експерт по част „Конструкции“ на поне 2 строителни обекта за изграждане/ново строителство и/или рехабилитация и/или реконструкция и/или основен ремонт на пътни съоръжения по смисъла на Раздел 2, чл. 11 от „Технически правила и изисквания за поддържане на пътищата“ на АПИ.
2.4. Отговорник/специалист по контрола на качеството: а) профес.квалификация, отговаряща на изискванията на чл. 163а, ал. 2 от ЗУТ, или еквив.;б) опит в осъществяването на контрол на качеството при изпълнение на СМР на поне 2 строителни обекта за изграждане/ново строителство и/или рехабилитация и/или реконструкция и/или основен ремонт на пътища от общинската и/или републ. пътна мрежа и съоръженията към тях; в) притежава валиден документ (Удостоверение/Сертификат) за преминат курс за осъществяване контрол върху качеството на изпълнение на строителството и за съответствие на влаганите в строежите строителни продукти със съществените изисквания по ЗУТ.
2.5. Координатор/длъжностно лице по безопасност и здраве:а) профес. квалификация съгл. изискванията на чл. 163а, ал.2 от ЗУТ, или еквив. б) опит като Координатор/длъжностно лице по безопасност и здраве при изпълнение на СМР на поне 2 строителни обекта за изграждане/ново строителство и/или рехабилитация и/или реконструкция и/или основен ремонт на пътища от общинската и/или републиканската пътна мрежа и съоръженията към тях. в) притежава валиден документ (Удостоверение/Сертификат) за преминат курс на обучение за Координатор по безопасност и здраве в строителството ( Наредба №2/22.03.04 г.) и/или за длъжностно лице по безопасност и здраве при работа (Наредба № РД-07-2/16.12.09
3.Система за управление на качеството по Стандарт EN ISO 9001:2008 (9001:2015), или еквив.с обхват в областта на пътното строителство,
4.Система за управление на околна среда по Стандарт EN ISO 14001:2004 (14001:2005), или еквив., с обхват в областта на пътното строителство.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Преди сключване на договора за възлагане на обществената поръчка по съответната обособена позиция и с цел обезпечаване изпълнението на дейностите, включени в обхвата му, определеният Изпълнител представя гаранция в размер на 4% (четири процента) от стойността на договора без ДДС.
Гаранцията, обезпечаваща изпълнението на договора по всяка съответна от обособените позиции се оформя в два отделни документа, както следва: (1) гаранция за срочно изпълнение и (2) гаранция за гаранционно поддържане.
Гаранцията за срочно изпълнение на конкретния договор е в размер на 3 % (три на сто) от стойността му, а гаранцията за гаранционно поддържане е в размер на 1 % (едно на сто) от стойността на всеки съответен от тях.
Гаранцията за изпълнение може да се представи в една от следните форми: парична сума; банкова гаранция; застраховка.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

20/04/2018 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

23/04/2018 (дд/мм/гггг)   09:00 (чч:мм)

Сградата на общинска администрация на ОБщина Кула, находяща се в гр. Кула, ул. "Възраждане" 38, Заседателна зала.

съгласно ЗОП: За провеждане на процедурата, Възложителят с писмена заповед назначава Комисия, състояща се от нечетен брой членове. Комисията се назначава след изтичане на срока за получаване на офертите и се обявява в деня, определен за отварянето и оценката им.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл. 197, ал. 1, т. 4 от ЗОП, жалба може да се подава в 10-дневен срок от изтичането на срока по чл. 179 от ЗОП - срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за одобряване на обявлението за изменение или допълнителна информация.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 16/03/2018 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва