Деловодна информация
00546
18-00-107 14/03/2018 (дд/мм/гггг)
да
да
14/03/2018 (дд/мм/гггг)
00546-2018-0005 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Университетска специализирана болница за активно лечение по онкология ЕАД 000662776
ул. Пловдивско поле №6
София BG411 1756 България
Цветолюба Васева, Ваня Василева-Кисьова +359 028076355
tzvaseva@sbaloncology.bg +359 028706321

Интернет адрес/и

http://procurement.sbaloncology.bg/

http://procurement.sbaloncology.bg/?q=page&idd=index&porachkaid=20180226fTgH1201706


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://procurement.sbaloncology.bg/?q=page&idd=index&porachkaid=20180226fTgH1201706
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

чл.5, ал.2, т.16 от ЗОП

I.5) Основна дейност 

Здравеопазване

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Пълно абонаментно извънгаранционно техническо обслужване на уредба за хеликална терапия в Клиника по лъчелечение на УСБАЛ по Онкология гр. София
50400000      
Услуги

Предметът на обществената поръчка включва периодично повтарящи се дейностипо пълно абонаментно извънгаранционно техническо обслужване с включен труд и и резервни части - за срок от 12 месеца. Предметът на обществената поръчка за пълно абонаментно техническо обслужване на Уредба за хеликална терапия „Tomo Therapy - Tomo HDATM” SN 0110557 включва:
- профилактика на уредбата съласно изисквания на производителя;
- ремонт на уредбата, включващ доставка и монтаж на всички необходими резервни части, включително вакуумни елементи;
- профилактика и поддръжка на базата данни, задължителните актуализации на софтуера, включително и необходимите лицензи и софтуерна поддръжка на компонентите на уредбата включително планиращата система;
- настройка, подробни изпитвания, контрол на качеството на уредбата, съгласно изискванията на производителя.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
500000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
50400000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

град София, район Студентски, ул. „Пловдивско поле” № 6., Клиника по Лъчелечение

Предметът на обществената поръчка включва периодично повтарящи се дейностипо пълно абонаментно извънгаранционно техническо обслужване с включен труд и и резервни части - за срок от 12 месеца. Предметът на обществената поръчка за пълно абонаментно техническо обслужване на 1 Уредба за хеликална терапия „Tomo Therapy - Tomo HDATM” SN 0110557 включва:
- профилактика на уредбата съгласно изисквания на производителя;
- ремонт на уредбата, включващ доставка и монтаж на всички необходими резервни части, включително вакуумни елементи;
- профилактика и поддръжка на базата данни, задължителните актуализации на софтуера, включително и необходимите лицензи и софтуерна поддръжка на компонентите на уредбата включително планиращата система;
- настройка, подробни изпитвания, контрол на качеството на уредбата, съгласно изискванията на производителя.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
500000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
12

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Цената на вложените резервни части и вакумни елементи е включена в цената за абонаментна поддръжка и сервизно обслужване и възложителят не дължи допълнително заплащане за доставка, труд и резервни части/елементи в случай на отстраняване на повреда
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

За да изпълняват дейностите по настоящата поръчка (дейности по абонаментно извънгаранционно техническо обслужване), участниците, установени в България, следва да разполагат със специална лицензия съгласно националното законодателство - лицензия от Агенцията за ядрено регулиране за работа с източници с йонизиращи лъчения с цел техническо обслужване, монтаж, демонтаж, измервания, ремонтни дейности на апаратурата, представляваща източник на йонизиращи лъчения.
Участниците - чуждестранни лица следва да разполагат с еквивалентен документ съгласно законодателството на държавата-членка, в която са установени.
На основание чл. 60, ал. 2 от ЗОП възложителят може да изисква от участниците да докажат наличието на такава регистрация. При поискване от възложителя по реда на чл. 67, ал. 5 ЗОП участникът, а при условията на чл. 67, ал. 6 ЗОП определеният изпълнител следва да представи заверено копие на документа, удостоверяващ разрешението. Участниците - чуждестранни лица следва да представят еквивалентен документ съгласно законодателството на държавата-членка, в която са установени.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

НЕ СЕ ИЗИСКВА

III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1.Участникът да разполага със система за управление на качеството, която ще прилага при изпълнение на поръчката; следва
2.Участникът трябва да разполага с персонал с определена професионална компетентност за изпълнението на поръчката, следва:


1.Участникът да разполага със система за управление на качеството, която ще прилага при изпълнение на поръчката;
Минимални изисквания: Участникът трябва да има внедрена система за управление на качеството по ЕN ISO 9001:2008 или еквивалентен сертификат, издаден от органи, установени в други държави членки, с обхват, сходен с предмета на поръчката.
В случай, че участникът е и производител, то следва да притежава и сертификат ISO 13485:2003 или еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки, както и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството. Следва в ЕЕДОП да се посочи номер, валидност и обхват на сертификата.
Информацията се попълва в таблица В: Технически и професионални способности, част IV „Критерии за подбор" на ЕЕДОП.
2. Участникът трябва да разполага с персонал с определена професионална компетентност за изпълнението на поръчката, както следва:
Минимални изисквания: Минимум едно лице с професионална компетентност сервизен инженер преминал курс на обучение за сервиз и поддръжка на апаратурата, предмет на поръчката при производителя. Сервизният инженер трябва да притежава правоспособност за работа с ИЙЛ съобразно вида на сервизираната апаратура. Следва да се посочи дали лицето е в изпълнение на трудови, служебни или граждански правоотношения. В ЕЕДОП следва да се посочат:
1/имена на служителите,
2/ номер на документ доказващ преминат курс - обучение за сервиз и поддръжка на апаратурата
3/ номер на документ доказващ правоспособност за работа с ИЙЛ съобразно вида на сервизираната апаратура;
4/ вида на правоотношението с участника (трудов или граждански договор).
Информацията се попълва в таблица В: Технически и професионални способности, част IV „Критерии за подбор" на ЕЕДОП.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


8.3. Цената на вложените резервни части и вакумни елементи е включена в цената за абонаментна поддръжка и сервизно обслужване и възложителят не дължи допълнително заплащане за доставка, труд и резервни части/елементи в случай на отстраняване на повреда. Пълното извънгаранционно обслужване на доставената апаратура се исвършва от оторизиран сервиз на производителя - 7 дни в седмицата.
8.4. Срок за реагиране при повикване – до 24 (двадесет и четири) часа, а при спешни случаи до 2 часа от момента на заявяването от страна на възложителя. Уведомяването на изпълнителя ще става писмено по един от следните начини: факс, електронна поща или чрез куриер.
8.5. Срок за отстраняването на възникнали повреди –до 5 работни дни. други съгласно документацията и проекта на договор
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

19/04/2018 (дд/мм/гггг)   16:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

20/04/2018 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

заседателна зала на УСБАЛО ЕАД, гр. София, ул . Пловдивско поле №6, администрация, ет. 6

Съгласно чл. 54, ал.2 от ППЗОП, получените оферти се отварят на публично заседание и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване при спазване на установения режим за достъп до сградата на „УСБАЛ по онкология“ ЕАД.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Възложителят ще отстрани от участие в процедурата участник, за когото са налице обстоятелствата съгласно чл. 55, ал. 1, т. 1 от ЗОП .Когато участникът е обединение от физически и/или юридически лица, изискванията по чл. 55, ал. 1, т. 1 от ЗОП се прилагат за всеки член на обединението.Когато участникът е посочил, че ще използва подизпълнители при изпълнение на поръчката, изискванията по чл. 55, ал. 1, т. 1 от ЗОП се прилагат за всеки от тях. Когато участникът е посочил, че ще използва капацитета на трети лица за доказване на съответствието с критериите за подбор, изискванията по чл. 55, ал. 1, т. 1 от ЗОП се прилагат за всяко от тези лица. Информацията относно основанията за незадължително отстраняване се посочва в раздел В на Част III: Основания за изключване от ЕЕДОП. Гаранцията за добро изпълнение на договора за обществена поръчка е в размер на 5 /пет/ % от стойността на договора без ДДС. Представя се в една от формите по чл. 111, ал. 5 от ЗОП при подписване на договор и е основание за сключването му.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

чл.197, aл.1,т.1 от ЗОП
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2
Комисия за защита на конкуренцията
бул.Витоша №18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 029884070
http://www.cpc.bg. +359 029807315

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 14/03/2018 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва