Деловодна информация
00254
1244 13/03/2018 (дд/мм/гггг)
не
00254-2018-0007 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Рудозем 000615075
бул. „България” № 15
Рудозем BG424 4960 България
Красимира Кубинска - Директор на дирекция ПНООПОКЗ и СД +359 306-99191
ob.rudozem@gmail.com +359 306-99141

Интернет адрес/и

http://www.rudozem.bg

http://www.rudozem.bg/bg/auctions/asdas-3.html


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://www.rudozem.bg/bg/auctions/asdas-3/konsultantska-usluga-po-upravlenie-i-otchitane-na-proekt-podobryavane-na-materialnata-baza-na-obraz-212.html
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Консултантска услуга по управление и отчитане на проект „Подобряване на материалната база на образователната инфраструктура на община Рудозем“, финансиран по подмярка 7.2 от мярка 7 от ПРСР 2014-2020
71541000      
Услуги

В обхвата на обществената поръчка се включват следните дейности:
1. Управление на проектa.
2. Извършване на документални проверки и проверки на място за изпълнението на дейностите, включени в проекта, включително.
3. Отчитане на дейности по проекта.
Подробно описание се съдържа в Техн. спецификации към документацията на поръчката.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
18407.71      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
71541000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG424

Мястото на изпълнение е територията на община Рудозем, Република България. Някои от дейностите може да се извършват в офиса и/или друго място на Изпълнителя и/или трети лица, ако това е целесъобразно.

В обхвата на обществената поръчка се включват следните дейности:
1. Управление на проектa.
2. Извършване на документални проверки и проверки на място за изпълнението на дейностите, включени в проекта, включително.
3. Отчитане на дейности по проекта.
Подробно описание се съдържа в Техн. спецификации към документацията на поръчката.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
18407.71      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
36

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Дог. № 21/07/2/0/00546/ 05.12.2017 г. за БФП по Подмярка 7.2. от мярка – 7 от ПРСР 2014-2020г., съфинансирана от Европ. земедел. фонд за разв. на селските р-ни.

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Възложителят не предвижда изисквания за годност (правоспособност).
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

1. Участникът следва да е реализирал минимален оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката.
Удостоверяване на изпълненото изискване: При подаване на офертата участникът попълва ЕЕДОП, раздел Б: „Икономическо и финансово състояние“, Част IV: „Критерии за подбор“, „Неговият („конкретен“) годишен оборот в стопанската област, обхваната от поръчката и посочена в съответното обявление, или в документацията за поръчката, за изисквания брой финансови години, е както следва:“ - информация за размера сумата на нетните приходи от продажби, реализирани от дейности, попадащи в обхвата на поръчката за всяка от последните 3 (три) приключили финансови години в зависимост от датата, на която участникът е създаден или започнал дейността си, както и информация за документите, въз основа на които участникът декларира сумите.
Доказване: При сключване на договора Възложителят изисква Справка за оборота в сферата, попадаща в обхвата на поръчката, придружена със съставни части от годишните финансови отчети, в които се съдържа информацията за реализираните нетни продажби в сферата на услугите по управление и отчитане на проекти.
В хипотезата на чл.67, ал.5 от ЗОП възложителят може да изиска от участниците по всяко време да представят всички или част от документите по-горе документи.


1. Минималният оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката, да е общо за последните 3 (три) приключили финансови години в зависимост от датата, на която участникът е създаден или започнал дейността си, не по-малко от 30 000 (тридесет хиляди) лева без ДДС.
Забележка: Сферата, попадаща в обхвата на настоящата поръчка е сферата на услугите, свързани с управление и отчитане на проекти, независимо от източника им на финансиране.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участ. следва да е изпълнил мин.1 услуга с предмет, идентичен или сходен на предмета на поръчката през последните 3 години, считано от датата на подаване на офертата.
*Заб.: Възложителят не поставя изискване за изпълнение на дейности с обем, идентичен или сходен с този на поръчката.
Удостов.: При подаване на офертата обстоятелството се декларира в ЕЕДОП, Част IV: Критерии за подбор, раздел, В. Технически и проф. способности с посочване и описание на услугите по дейности (предмет), стойностите, датите и получателите, както и информация за документите, въз основа на които участ. декларира изпълнени услуги.
Док.: При сключване на договора Възложит. изисква Списък на услугите, които са идентични или сходни с предмета на обществ. поръчка съобразно декларираното в ЕЕДОП, заедно с доказат. за извършената услуга.
В хип. на чл.67, ал.5 от ЗОП възложителят може да изиска от участ. по всяко време да представят всички или част от док.по-горе.
2. Участникът трябва да разполага със екип за изпълнение на поръчката, посочен в изисквано минимално ниво.
Удостов.: При подаване на офертата, съответствие с изискването се декларира в Част IV, Раздел В „Технически и професионални способности“ от ЕЕДОП с посочване на информация за:
- проф. квалиф. на предложените експерти – учебно заведение, където е придобито образов., номер на документа, удост. придобитото образов. и период на обучение;
- специфичния опит на експертите – посочва се организацията на възложителя/работодателя, при когото е придобит опита, наименование на длъжността, описание на длъжностните задължения и конкретно посочване на периода, в който е заемана описаната длъжност, описание на обекта, за който лицето е упражнявало съответната функция по управление и отчитане на проекта.
Док.: При сключване на договора Възложит. изисква Списък на персонала, който ще отговаря за изп-нието на услугата, в който е посочена проф. компетентност на лицата.
В хип. на чл.67, ал.5 от ЗОП възложителят може да изиска от участниците по всяко време да представят всички или част от док. по-горе.
3. Участникът следва да прилага система за управление на качеството, съответстваща на стандарт БДС ЕN ISO 9001:2008/2015 или еквивалентен с обхват на сертификация – управление и отчитане на проекти.
Удостов.: При подаване на офертата, съответ. с изискването се декларира в ЕЕДОП част ІV, раздел Г „Стандарти за осигуряване на качеството и стандарти за екологично управление“. С ЕЕДОП участникът предоставя информация за номер на документа, кое е сертиф. лице (на чие име е док.), дали документът е на разположение в ел. формат – посочва се уеб адрес), орган или служба, издаващи док. и точно позоваване на док. (обхвата на сертификац. и периода на валидност на сертификата).
Док.: При сключване на договора Възложителят изисква заверено копие на сертификата за управление на качеството (или еквив. документ), деклариран в ЕЕДОП, а ако срокът на валидност е изтекъл – нов валиден сертификат.
В хип. на чл.67, ал.5 от ЗОП възложит. може да изиска от участниците по всяко време да представят всички или част от док. по-горе.


1. Относно изискването за изпълнена мин. 1 услуга: За „дейности с предмет, сходен на предмета на поръчката“ ще се приемат дейности по управление и отчитане на проект.
2. Участ. трябва да разполага със следния екип за изп-е на поръчката - мин. ниво:
•Експерт – координатор на екипа: Проф. квалиф. – висше образование, степен „бакалавър“ или „магистър“ или еквивалентна образоват. степен, в сл. когато е придобита в чужбина, в проф. направление „Икономика“ или „Архитектура, строителство и геодезия“, или еквивалентна специалност. Специф. опит – опит като член на екип за управление и отчитане на мин. 1 (един) проект.
? Експерт – икономист: Проф. квалиф. – висше образов., степен „бакалавър"р или „магистър" или еквивалентна образоват. степен, в случаите когато е придобита в чужбина, в проф. направление „Икономика“ или еквивалентна специалност. Специф. опит – опит като член на екип за управление и отчитане на мин. 1 (един) проект.
? Експерт – юрист: Проф. квалиф. – висше образов., степен „бакалавър" или „магистър" или еквивалентна образоват. степен, в случаите когато е придобита в чужбина, в проф. направление „Право" или еквивалентна специалност. Специф. опит – опит като член на екип за управление и отчитане на мин. 1 (един) проект.
? Експерт – строителен инженер: Проф. квалиф. – висше образов., степен „бакалавър“ или „магистър“ или еквивалентна образоват. степен, в случаите когато е придобита в чужбина, специалност „Строит. на сгради и съоръж.“ или „Промишл. и гражд. строителство“. Специф. опит – опит като член на екип за управление и отчитане на мин. 1 (един) проект.
Заб.: *При използването на експерти – чуждестранни лица, доказването на съответ. с поставените изисквания за образователно – квалификац. степен се удостоверява и с посочване на еквивалентни на изброените по-горе спец. Прилагат се разп. на Дир. 2005/26/ЕО, както и услов. и реда за признаване на проф. квалификации, придобити в други д-ви членки и в трети д-ви, с цел достъп и упражн. на регулирани проф. в Р Б-я. С Реш. на Мин. съвет № 352 от 21.05.2015 г. е приет Първи нац. план за действие по взаимна оценка на регулираните професии в държавите членки съгласно чл. 59 „Прозрачност“ от изменената Дир. 2005/36/ЕО на Европ. парламент и на Съвета от 07.09.2005 г. относно признаването на проф. квалиф.
Под „еквивалентна специалност” следва да се разбира, придобито образование или специалност приравнени към посочените. Приравнени са специал., при които учебната програма на специал. покрива най-малко 80 на сто от учеб. програма на някоя от специал. посочени по-горе. Под „еквивалентно образование” следва да се разбира специалност, получена в чуждестранно учеб. заведение в еквивалентни на тези области специал. по смисъла на ПМС 125 от 24.06.2002 г. за утвържд. Класификатор на областите на висше образов. и проф. направления.
3. Отн. изискв. за с-ма за управл. на качеството - мин. ниво:
Изпълнит. трябва да притежава сертификат или еквивалентен документ, валиден към датата на подаване на офертата.
Заб.: Сертиф. трябва да са издад. от независими лица, които са акредит. по съответ. серия европ. стандарти от ИА „Бълг. служба за акредит.” или от друг нац. орган по акредит., който е страна по Многостр. споразум. за взаимно признав. на Европ. Орг. за акредит., за съответ. област или да отговарят на изискв. за призн. съгл. чл. 5а, ал. 2 от З-на за нац. акредитация на органи за оценяване на съответ.
Възложит. приема еквивал. Сертиф., издадени от органи, устан. в други д-ви членки. Възложит. приема и други доказат. за еквивал. мерки за осиг. на качеството, когато участ. не е имал достъп до такива сертификати или е нямал възможност да ги получи в съответ. срокове по независещи от него причини.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


1. Към момента на откриване на наст. процедура има осигурено финансиране по Договор № 21/07/2/0/00546/ 05.12.2017 г. за отпускане на безвъзмездна финансова помощ по Подмярка 7.2. „Инвестиции в създаването, подобряването или разширяването на всички видове малка по мащаби инфраструктура“ от мярка – 7 „Основни услуги и обновяване на селата в селски райони“ от Програмата за развитие на селските райони за периода 2014 - 2020 г., съфинансирана от Европейския земеделски фонд за развитие на селските райони“.
2. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 1 % от общата цена на договора за обществена поръчка без включен ДДС. Същата може да бъде представена в една от формите по чл. 111,ал. 5 от ЗОП. Допълнителна информация се съдържа в раздел 7 от документацията на общ. поръчка.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

04/04/2018 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

05/04/2018 (дд/мм/гггг)   13:30 (чч:мм)

гр. Рудозем, заседателната зала на Община Рудозем

Получените оферти се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване, съгласно разпоредбата на чл. 54, ал. 2 от ППЗОП. При представляване на участниците при отваряне на офертите от упълномощени представители, същите трябва да се легитимират с пълномощно.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

1. Възложителят отстранява от участие в процедурата участници, по отношение на които е налице някое от обстоятелствата по чл.54, ал.1 и чл.55 ал.1 от ЗОП, както и на основанията, посочени в чл. 107 от ЗОП.
2. Не могат да участват пряко и/или косвено дружества, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, както и контролираните от тях лица, включително и чрез гражданско дружество/консорциум, в което участва дружество, регистрирано в юрисдикция с преференциален данъчен режим, освен ако не са налице изключенията по чл. 4 от ЗИФОДРЮПДРКТЛТДС.
3. При участие на обединение, което не е самостоятелно ЮЛ, тогава участникът следва да представи копие от документ, от който да е видно правното основание за създаване на обединението, както и следната информация във връзка с конкретната общ. поръчка: правата и задълженията на участниците в обединението; клауза за солидарна отговорност на лицата – участници в обединението, за задълженията по договора за обществена поръчка; видът и делът на дейностите, които ще изпълнява всеки от членовете на обединението; водещ партньор в обединението и представител - физическо лице на водещия партньор и на обединението. На осн. чл.10,ал.2 от ЗОП Възложителят не предвижда изискване за създаване на ЮЛ, когато участникът, определен за изпълнител е обединение.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Жалба може да се подава в 10-дневен срок от:
1. изтичането на срока по чл. 179 от ЗОП - срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за одобряване на обявлението за изменение или за допълнителна информация;
2. в случаите по чл. 196, ал. 5 от ЗОП - уведомяване за съответното действие, а ако лицето не е уведомено - от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 13/03/2018 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва