Деловодна информация
00254
1168 08/03/2018 (дд/мм/гггг)
не
00254-2018-0006 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Рудозем 000615075
бул. България
Рудозем BG424 4960 България
Красимира Кубинска-Директор на дирекция ПНООПОКЗ и СД +359 30699191
obrud@abv.bg +359 30699141

Интернет адрес/и

http://www.rudozem.bg

http://www.rudozem.bg/bg/auctions/asdas-3.html


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://www.rudozem.bg/bg/auctions/asdas-3/izgotvyane-na-investicionen-proekt-vav-faza-tehnicheski-proekt-za-rekonstrukciya-i-modernizaciya-na-211.html
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Изготвяне на инвест. проект във фаза „технически проект“ за реконструкция и модернизация на уличното осветление на терит. на община Рудозем, обл.Смолян и последващо осъществяване на авторски надзор
71320000      
Услуги

Поръчката включва извършване на дейностите по:
• Етап 1 - изготвяне на инвестиционен проект във фаза „технически” по всички проектни части. Да се представят следните проектни части:
- Част „Електротехническа“, която да съдържа - обяснителна записка, светлотехнически изчисления, графична част включваща и ситуационните решения върху действащите карти и планове, технически спецификации за основните материали (оборудване) и количествена сметка. Техническите спецификации да бъдат изготвени в пълно съответствие с действащата нормативна уредба и по – специално със ЗОП.
- Част „Геодезия“ /при необходимост от процедиране съгласно ЗУТ на нови трасета, сервитути и места на стълбове/
- Част „Конструктивна“
- Част „Пожарна безопасност“
- КС и КСС
•Етап 2 -упражняване на авторския надзор по време на строителството
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
17000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
71320000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG424

територията на общ. Рудозем. Някои от дейностите ще да се извършват в офиса и/или др. място на Изпълнителя и/или трети лица, ако това е целесъобразно или се налага от спец. на съответния вид дейност.

„Изготвяне на инвестиционен проект във фаза „технически проект“ за реконструкция и модернизация на уличното осветление на територията на община Рудозем, обл.Смолян и последващо осъществяване на авторски надзор при изпълнението на строително-монтажните работи”. Поръчката включва извършване на дейностите по:
• Етап 1 - изготвяне на инвестиционен проект във фаза „технически” по всички проектни части. Да се представят следните проектни части:
- Част „Електротехническа“, която да съдържа - обяснителна записка, светлотехнически изчисления, графична част включваща и ситуационните решения върху действащите карти и планове, технически спецификации за основните материали (оборудване) и количествена сметка. Техническите спецификации да бъдат изготвени в пълно съответствие с действащата нормативна уредба и по – специално със ЗОП.
- Част „Геодезия“ /при необходимост от процедиране съгласно ЗУТ на нови трасета, сервитути и места на стълбове/
- Част „Конструктивна“
- Част „Пожарна безопасност“
- КС и КСС
• Етап 2 -упражняване на авторския надзор по време на строителството
Изпълнителят, ще упражнява авторския надзор по време на строителството, съгласно одобрените проектни документации и приложимата нормативна уредба, посредством проектантите по отделните части на проекта или упълномощени от тях лица при условие, че упълномощените лица притежават необходимата квалификация.
Авторският надзор ще бъде упражняван след покана от Възложителя във всички случаи, когато присъствието на проектант на обекта е наложително, относно:
• Присъствие при съставяне на и подписване на задължителните протоколи и актове по време на строителството и в случаите на установяване на точно изпълнение на проекта, заверки при покана от страна на Възложителя и др.;
• Наблюдение на изпълнението на строежа по време на целия период на изпълнение на строително-монтажните работи за спазване на предписанията на проектанта за точно изпълнение на изработения от него проект от страна на всички участници в строителството;
• Изработване и съгласуване на промени в проектната документация при необходимост по искане на Възложителя и/или по предложение на строителния надзор и др.;
• Заверка на екзекутивната документация за строежа след изпълнение на обектите.
Критериите по-долу
 
ДА Срок за изготвяне на инвестиционния проект във фаза «технически проект»    30%
Цена
70%
II.2.6) Прогнозна стойност
17000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
90

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Възложителят не поставя минимални изисквания към Участниците за наличие на годност (правоспособност) за упражняване на професионална дейност като критерий за подбор в настоящето възлагане.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Участниците следва да имат застраховка „Професионална отговорност“ с покритие, съответстващо на обема и характера на поръчката или произтичащо от нормативен акт.
При подаване на офертата обстоятелството се удостоверява в Част IV, раздел Б, т.5 от Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП), като се попълва информация относно: (1) притежаваната от него застрахователна полица/еквивалентен документ, индивидуализирайки го номер и дата на издаване; (2) застрахованото лице; (3) професионалната дейност, която е предмет на застраховката; (4) срок/валидност на застраховката; (5) застрохователна сума или лимити на отговорност и валута.
Документи за доказване: В случаите на чл. 67, ал.5 и ал.6 от ЗОП изискването се доказва с представяне на заверено копие на актуализирана/валидна застрахователна полица или еквивалентен документ /за чуждестранните лица/ съобразно декларираното в ЕЕДОП, а в случай, че срокът на валидност на полицата изтича до датата на подписване на договора – и заверено копие на новата застрахователна полица.


Участниците следва да имат застраховка „Професионална отговорност“ за „проектант“, съгласно чл.171, ал.1 от ЗУТ. Минималната застрахователна сума е съгласно чл.5, ал.1, т.3 от Наредба за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството. Обектът, предмет на поръчката е трета категория строежи.
За участник, установен/регистриран извън Република България застраховката за професионална отговорност следва да бъде еквивалентна на тази по чл. 171. ал. 1 от ЗУТ, съгласно законодателството на държавата, където е установен/регистриран участникът.
В случай, че в офертата на участника са посочени „трети лица“, които ще изпълняват проектиране, всяко от тези лица трябва да притежава застраховка „Професионална отговорност“за „проектант“, съгласно чл.171, ал.1 от ЗУТ за категорията строеж.
В случай на участие на обединение/консорциум, който не е регистриран като самостоятелно юридическо лице, както и в случаите, когато се ползва подизпълнител, застраховката се представя за всеки един от членовете на обединението/консорциума, както и за подизпълнителите, които ще изпълняват дейности свързани с проектирането.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

Участниците трябва да разполагат с персонал и/или с ръководен състав с определена професионална компетентност за изпълнението на поръчката.
При подаване на офертата обстоятелството се удостоверява в Част IV, раздел В, т.6 от Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП), като се попълва информация с посочване на информация за: (1) номер и валидност на удостоверение за ППП или еквивалент; 2) специфичния опит на експертите – посочва се организацията на възложителя/работодателя, при когото е придобит опита, наименование на длъжността, описание на длъжностните задължения и конкретно посочване на периода, в който е заемана описаната длъжност, описание на обекта, за който лицето е упражнявало съответната функция като експерт.
Документи за доказване: В случаите на чл.67, ал.5 и ал.6 от ЗОП изискването се доказва със Списък на персонала, който ще изпълнява поръчката и на ръководния състав, който ще отговаря за изпълнението, в който е посочена професионалната компетентност на лицата, съобразно декларираните в ЕЕДОП обстоятелства.


Участниците трябва да разполага с персонал и/или с ръководен състав с определена професионална компетентност за изпълнението на поръчката.
1) Експерт „Електроинженер“ - 1 бр. да притежава валидно удостоверение за пълна проектантска правоспособност, съгласно изискванията на чл. 230 ЗУТ и ЗКАИИП или призната професионална квалификация по реда на Закона за признаване на професионални квалификации за чуждестранни лица.
- Специфичен опит: да е участвал като експерт по част „Електро“ на минимум един обект.
2)Експерт „Инженер конструктор“ - 1 бр. да притежава валидно удостоверение за пълна проектантска правоспособност, съгласно изискванията на чл. 230 ЗУТ и ЗКАИИП или призната професионална квалификация по реда на Закона за признаване на професионални квалификации за чуждестранни лица.
-Специфичен опит: да е участвал като експерт по част „Конструкции“ на минимум един обект.
3)Експерт „Геодезия“ - 1 бр. да притежава валидно удостоверение за пълна проектантска правоспособност, съгласно изискванията на чл. 230 ЗУТ и ЗКАИИП или призната професионална квалификация по реда на Закона за признаване на професионални квалификации за чуждестранни лица.
-Специфичен опит: да е участвал като експерт по част „Геодезия“ на минимум един обект.
4) Експерт „Пожарна безопасност“- 1 бр. да притежава валидно удостоверение за пълна проектантска правоспособност, съгласно изискванията на чл. 230 ЗУТ и ЗКАИИП или призната професионална квалификация по реда на Закона за признаване на професионални квалификации за чуждестранни лица.
-Специфичен опит: да е участвал като експерт по част „Пожарна безопасност“ на минимум един обект.
Допуска се едно и също лице-проектант да бъде изпълнител на повече от една проектна част, когато това лице притежава пълна проектантска правоспособност за съответните части от инвестиционния проект.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
ДА

Участникът трябва да отговаря на изискванията на чл.162 от ЗУТ - лицата, които ще изпълняват обществена поръчка, следвада притежават необходимата проектантска правоспособност или да има право да изпълнява проектиране (проектантски услуги) съгласно законодателството на държавата, в която то е установено.

Гаранцията за обезпечаване изпълнението на договора е в размер 2 (две) на сто от стойността на договора без ДДС.
Гаранциите се представят в една от следните форми: 1. парична сума; 2.банкова гаранция; 3. застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие отговорността на изпълнителя. Участникът, избран за изпълнител, сам избира формата на гаранциите.
Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат в договора за обществена поръчка.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

30/03/2018 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

03/04/2018 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

Заседателната зала на община Рудозем, бул. България 15, ет.2

Получените оферти се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

1. От участие в процедурата се отстранява участник, за когото е налице някое от обстоятелствата по чл. 54, ал. 1 и чл.55 ал.1 т.1 от ЗОП.
Възложителят ще отстрани от участие в процедурата и:
- участник, който не отговаря на поставените критерии за подбор или не изпълни друго условие, посочено в обявлението за обществена поръчка или в документацията;
- участник, който е представил оферта, която не отговаря на:
• предварително обявените условия на поръчката;
• правила и изисквания, свързани с опазване на околната среда, социалното и трудовото право, приложими колективни споразумения и/или разпоредби на международното екологично, социално и трудово право, които са изброени в приложение № 10 към чл. 115 ЗОП;
- участник, който не е представил в срок обосновката по чл. 72, ал. 1 ЗОП или чиято оферта не е приета съгласно чл. 72, ал. 3 – 5 ЗОП;
- участници, които са свързани лица по смисъла на пар. 2, т. 45 от ДР на ЗОП;
- участник, за когото след изтичане на срока по пар. 14 от ПЗР на Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, контролираните от тях лица и техните действителни собственици, са налице обстоятелствата по чл. 3, т. 8 във връзка с чл. 5, ал. 1, т. 3 от този закон;
- участник, който е предложил цена за изпълнение на поръчката, по-висока от определената от Възложителя прогнозна стойност на поръчката;
- Участник, който след покана от Възложителя и в определения в нея срок не удължи срока на валидност на офертата си;
2. Съгласно чл. 67, ал. 1 от ЗОП при подаване на оферта участникът декларира липса на основания за отстраняване от процедурата и съответствие с критериите за подбор чрез представяне на ЕЕДОП. Документите, чрез които се доказва информацията, посочена в ЕЕДОП, могат да бъдат изисквани допълнително при условията на чл. 67, ал. 5 и 6 от ЗОП. Съгласно чл. 67, ал. 6 от ЗОП преди сключването на договор за обществена поръчка участникът, определен за изпълнител, представя актуални документи, удостоверяващи липсата на основанията за отстраняване от процедурата, както и съответствието с критериите за подбор. Документите се представят и за подизпълнителите и третите лица, ако има такива.
3. Участниците могат да получат необходимата информация за задълженията, свързани с данъци и осигуровки, опазване на околната среда, закрила на заетостта и условията на труд, които са в сила в Република България и относими към услугите, предмет на поръчката, както следва:
а) относно задълженията, свързани с данъци и осигуровки:
Национална агенция по приходите:
Информационен телефон на НАП: 0700 18 700;
Интернет адрес: www.nap.bg
б) относно задълженията, свързани със закрила на заетостта и условията на труд:
Министерство на труда и социалната политика:
Интернет адрес: http://www.mlsp.government.bg
София 1051, ул. Триадица № 2
Телефон: 02 8119 443
в)Относно задълженията, свързани с опазване на околната среда:
Министерство на околната среда и водите:
Информационен център на МОСВ; работи за посетители всеки работен ден от 14 до 17 ч.;
Адрес: 1000 София, бул. „Мария Луиза” № 22, телефон 02/940 60 00
Интернет адрес: http://www.moew.government.bg/

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Жалба може да се подава в 10-дневен срок от:
1. изтичането на срока по чл. 179 от ЗОП - срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за одобряване на обявлението за изменение или за допълнителна информация;
2. в случаите по чл. 196, ал. 5 от ЗОП - уведомяване за съответното действие, а ако лицето не е уведомено - от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 08/03/2018 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва