Деловодна информация
56
ОХ-11-29 23/02/2018 (дд/мм/гггг)
да
да
23/02/2018 (дд/мм/гггг)
56-2018-0001 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Харманли 000903939
пл.Възраждане 1
Харманли BG422 6450 България
Таня Станкова +359 373-82015
obshtina@harmanli.bg +359 373-82525

Интернет адрес/и

www.harmanli.bg

https://harmanli.nit.bg/proczeduri-po-zop-sled-15.04.2016-g/dostavka-na-xranitelni-produkti-za-dg/


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
https://harmanli.nit.bg/proczeduri-po-zop-sled-15.04.2016-g/dostavka-na-xranitelni-produkti-za-dg/
Горепосоченото/ите място/места за контакт
до следния адрес: (моля, посочете друг адрес)
НЕ  
Община Харманли 000903939
ул.Петко Каравелов 4
Харманли BG422 6450 България
Снежа Йорданова +359 373-83383
obshtina@harmanli.bg +359 373-82525

Интернет адрес/и

www.harmanli.bg

https://harmanli.nit.bg/proczeduri-po-zop-sled-15.04.2016-g/dostavka-na-xranitelni-produkti-za-dg/

НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

“Периодични доставки на хранителни продукти до кухня майка кетъринг при ДГ "Пролет",за хранене на деца в Детски градини на територията на община Харманли”
15000000      
Доставки

Настоящата поръчка е за избор на изпълнител за „“Периодични доставки на хранителни продукти до кухня майка кетъринг при ДГ "Пролет",за хранене на деца в детски градини на територията на община Харманли”,включваща
хранителни продукти подробно описани със съответните количества в Документацията и Техническата спецификация
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
520127      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
15000000      
15100000      
15200000      
15300000      
15400000      
15500000      
15600000      
15800000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG422

Кухня майка кетъринг при ДГ "Пролет" с адрес гр.Харманли,ул. ”Сакар планина” № 11

Периодичната доставка на хранителни продукти до кухня майка кетъринг при ДГ "Пролет", за хранене на деца в Детски градини на територията на Община Харманли е за следните групи хранителни продукти:
І: хляб, хлебни и тестени изделия, брашно и др.-48 740 кг./бр./л.
ІІ: закуски, тестени изделия и др.-21 140 кг./бр./л.
ІІІ: мляко, млечни произведения и др.-90 070 кг./бр./л.
ІV: месо, месни произведения и др.-62 875 кг./бр./л.
V: захар, захарни изделия и сладкарски изделия и др.-45 080 кг./бр./л.
VІ: олио, оцет, варива, подправки и др.-15 150 кг./бр./л.
VІІ:плодове и зеленчуци-пресни и консервирани и др.-98 620 кг./бр./л.
Посочените количества са ориентировъчни/прогнозни, според нуждите на Възложителя и не са предмет на договора.Възложителят си запазва правото да ги променя според нуждите на детските заведения.
Изискванията към доставяните хранителни продукти са подробно описани в документацията и техническата спецификация.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
520127      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
24

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Възложителя не поставя изисквания

III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

Участникът да има успешно изпълнена минимум 1 (една) доставка, еднаква или сходна с предмета на обществената поръчка през последните 3 (три) години, считано от датата на подаване на офертата.
ВАЖНО!!!
Под „успешно изпълнени доставки” се разбира такива, които независимо от датата на сключването им, са приключили в последните три години.Доказва се с представяне на Удостоверение за добро изпълнение.
Под „последните три години” следва да се разбира времето до датата на подаване на офертата за участие в процедурата.
Под „доставка с еднакъв или сходен предмет“ следва да се разбира: доставка на хранителни продукти за нуждите на детски и/или образователни и/или социални заведения.
Доказване: Участникът предоставя (декларира) в Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП) информация за предходните обстоятелствата (списък на доставките, идентични или сходни с предмета на поръчката, изпълнени през последните 3 години, считано от датата на подаване на офертите с посочване на стойностите, датите и получателите);
Участникът трябва да разполага минимум с 1 (един) собствен или нает обект за търговия на храни, който се ползва по предназначение, същият трябва да е оборудван със: складови помещения, хладилни съоръжения или хладилни помещения, поддържащи постоянна температура, необходима за разделно съхранение на хранителните продукти за целия срок на договора и да е регистриран по чл. 12 от Закона за храните.
-За обекта следва да има издадено удостоверение за регистрация от ОДБХ(Областна дирекция по безопасност на храните) на съответната област.с обхват – търговия с група храни, обхващащо групата храни, посочени в техническата спецификация.
-За обекта следва да има издадено удостоверение от Общината по седалището му, че обекта се ползва по предназначение, а именно-като помещение/склад за съхранение на хранителни продукти от животински и неживотински произход.Удостоверението трябва да бъде издадено към месеца на подаване на офертата.
Доказване: Участникът предоставя (декларира) в Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП) информация за предходните обстоятелствата (списък на обектите с които участникът разполага, за търговия на хранителните продукти с посочване на номер, дата и орган който е издал удостоверението);
ЗАБЕЛЕЖКА :Преди сключването на договора за обществена поръчка Възложителят изисква от участника, определен за изпълнител, да предостави актуални документи в съответствие с гореизброените критерии за подбор и изисквания. Документите се представят и за подизпълнителите и третите лица, ако има такива.
Участникът да разполага с минимум 2 (два) броя автомобили /1 бр. за продукти от животински произход и 1 бр. за продукти от неживотински произход/ собствен или нает транспорт,регистрирано в ОДБХ на съответната област ,за превоз на хранителни продукти, съобразно предмета на поръчката за които има издадено съответното разрешение и регистрация за превоз на хранителни продукти.
Доказване: Участникът предоставя (декларира) в Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП) информация за предходните обстоятелствата (списък на специализираните транспортни средства за превоз, които ще ползва. Участникът следва да посочи вид, марка, модел на транспортното средство, неговия регистрационен номер, собствен или нает, номер, дата и орган, който е издал разрешението и регистрацията).
ЗАБЕЛЕЖКА: Преди сключването на договора за обществена поръчка Възложителят изисква от участника, определен за изпълнител, да предостави актуални документи, удостоверяващи липсата на основанията за отстраняване от процедурата, както и съответствието с поставените критерии за подбор. Документите се представят и за подизпълнителите и третите лица, ако има такива.
Участникът следва да притежава Сертификат за внедрена система за управление на качеството по EN ISO 9001:2008 или еквивалент с област на приложение обхващаща предмета на поръчката, валиден към датата на представяне на офертата.


Участникът да има успешно изпълнена минимум 1 (една) доставка, еднаква или сходна с предмета на обществената поръчка през последните 3 (три) години, считано от датата на подаване на офертата.
Под „успешно изпълнени доставки” се разбира такива, които независимо от датата на сключването им, са приключили в последните три години.Доказва се с представяне на Удостоверение за добро изпълнение.
Под „последните три години” следва да се разбира времето до датата на подаване на офертата за участие в процедурата.
Под „доставка с еднакъв или сходен предмет“ следва да се разбира: доставка на хранителни продукти за нуждите на детски и/или образователни и/или социални заведения.
Участникът трябва да разполага минимум с 1 (един) собствен или нает обект за търговия на храни, който се ползва по предназначение, същият трябва да е оборудван със: складови помещения, хладилни съоръжения или хладилни помещения, поддържащи постоянна температура, необходима за разделно съхранение на хранителните продукти за целия срок на договора и да е регистриран по чл. 12 от Закона за храните.
Участникът да разполага с минимум 2 (два) броя автомобили /1 бр. за продукти от животински произход и 1 бр. за продукти от неживотински произход/ собствен или нает транспорт,регистрирано в ОДБХ на съответната област ,за превоз на хранителни продукти, съобразно предмета на поръчката за които има издадено съответното разрешение и регистрация за превоз на хранителни продукти.
Участникът следва да притежава Сертификат за внедрена система за управление на качеството по EN ISO 9001:2008 или еквивалент с област на приложение обхващаща предмета на поръчката, валиден към датата на представяне на офертата.
Участникът следва да притежава Разработена и внедрена НАССР система за управление безопастността на храните или еквивалент за внедрена система за управление на безапастността на храните, с област на приложение, обхващаща предмета на поръчката.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

30/03/2018 (дд/мм/гггг)   18:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

02/04/2018 (дд/мм/гггг)   11:00 (чч:мм)

Конферентната зала на Община Харманли на адрес пл.Възраждане №1

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители,както и представители на средствата за масово осведомяване
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

При подаване на оферта участникът декларира липсата на основанията за отстраняване и съответствие с критериите за подбор чрез представяне на единен европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП). В него се предоставя съответната информация, изисквана от възложителя, и се посочват националните бази данни, в които се съдържат декларираните обстоятелства, или компетентните органи, които съгласно законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен, са длъжни да предоставят информация.
Когато кандидатът или участникът е посочил, че ще използва капацитета на трети лица за доказване на съответствието с критериите за подбор или че ще използва подизпълнители, за всяко от тези лица се представя отделен ЕЕДОП, който съдържа информацията по горе
Участниците могат да използват ЕЕДОП, който вече е бил използван при предходна процедура за обществена поръчка, при условие че потвърдят, че съдържащата се в него информация все още е актуална.
Възложителят може да изисква от участниците по всяко време да представят всички или част от документите, чрез които се доказва информацията, посочена в ЕЕДОП, когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата.
Преди сключването на договор за обществена поръчка, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител, да предостави актуални документи, удостоверяващи липсата на основанията за отстраняване от процедурата, както и съответствието с поставените критерии за подбор. Документите се представят и за подизпълнителите и третите лица, ако има такива.
Възложителят отстранява от участие участник, за когото са налице основанията по чл. 54, ал. 1 ЗОП, условията по чл. 107 ЗОП, както и обстоятелствата по чл. 3, т. 8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици.
-Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 3% от стойността на договора за обществена поръчка без включен ДДС.
Гаранциите се предоставят в една от следните форми:
- парична сума;
- банкова гаранция;
-застраховка,която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

чл.196-199 от ЗОП
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 23/02/2018 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва