Деловодна информация
00752
12491оп.88 20/02/2018 (дд/мм/гггг)
да
да
20/02/2018 (дд/мм/гггг)
00752-2018-0011 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Министерство на вътрешните работи 000695235
ул. Шести септември № 29; за получаване на оферти: пл. Света Неделя № 6
София BG411 1000 България
Иван Илиев +359 29401511
dop@mvr.bg +359 29401608

Интернет адрес/и

http://www.mvr.bg

https://mvr.bg/dop/профил-на-купувача/


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
https://www.mvr.bg/aop/dynamicProvider58/e3f34308-2c34-4aa2-84a5-42efc19746a5/2018-dostavka-na-komplekti-spalno-belio
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Министерство или всякакъв друг национален или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.5) Основна дейност 

Обществен ред и безопасност

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Доставка на комплекти спално бельо – чаршафи (горен чаршаф - плик и долен чаршаф), калъфки за възглавници и одеяла”
39512200      AB33
Доставки

„Доставка на комплекти спално бельо – чаршафи (горен чаршаф - плик и долен чаршаф), калъфки за възглавници и одеяла” по обособени позиции, както следва:
Обособена позиция № 1 „Доставка на комплекти спално бельо (горен чаршаф - плик, долен чаршаф и калъфка за възглавница)”
Обособена позиция № 2 „Доставка на одеяла”.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
1548000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
максимален брой обособени позиции:
2

II.2) Описание 1

„Доставка на комплекти спално бельо (горен чаршаф - плик, долен чаршаф и калъфка за възглавница)” 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
39512000      
39512100      
39512300      
II.2.3) Място на изпълнение
BG421
BG423
BG411

Местата на доставка са складови бази на ГДПБЗН - МВР, находящи се в землището на с. Лозен и с. Локорско, област София; с. Бенковски и с. Войсил. Продължава в раздел II.2.14

Долен чаршаф - 12 000 бр.
- 100 % памук;
- размер – 150см./250 см. (+/- 2 см)*;
- плътност – не по-малко от 115 гр./м.кв.
- цвят: едноцветен – бял
Горен чаршаф - плик - 12 000 бр.
- 100% памук;
- размер- 150 см./220 см. (+/- 2 см)*;
- плътност – не по-малко от 115 гр./м.кв.
- цвят: едноцветен – бял
Калъфка за възглавница - 12 000 бр.
- 100% памук;
- размер – 50см./70 см. (+/- 2 см)*;
- плътност – не по-малко от 115 гр./м.кв.
- цвят: едноцветен – бял
Всеки комплект спално бельо да съдържа 1 бр. долен чаршаф, 1 бр. горен чаршаф – плик и 1 бр. калъфка за възглавница. Всеки комплект да бъде в самостоятелна прозрачна опаковка и да има етикет с информация, съгласно Наредба за изискванията за етикетиране на нехранителни стоки и Закона за защита на потребителите, а именно:
- Фирма производител/доставчик;
- Вид изделие;
- Състав;
- Изискване за съхранение и употреба;
- Срок на годност (гаранционен срок; дата на производство)
- Номер на договора за доставка.
- Доставените комплекти трябва да са нови, неупотребявани и да са произведени до 24 месеца преди датата на доставка.
- Да се постави на видимо място, на окомплектованите изделия, върху по-голямата опаковка (например на всеки кашон, чувал, стек), стикер, върху който се съдържа, информация, че продуктът е доставен с финансовата подкрепа на Фонд „Убежище, миграция и интеграция“, съфинансиран от ЕС, логото на ЕС, както и логото на НОМЕ/2016/AMIF/АG/ЕМАS/0044 „Укрепване на националния капацитет на Република България в областта на убежището и миграцията”. Логото да е съгласно приложения в документацията.
Предаването на доставката/ите и документите съпровождащи я от страна на Изпълнителя и приемането й от страна на Възложителя се осъществява, както следва:
1.Доставките ще се осъществяват поетапно чрез подаване на заявка/заявки от Възложителя или упълномощени от него лица. Количествата и мястото на доставката ще се уточняват във всяка конкретна заявка.
2.Изпълнителят уведомява писмено Възложителя за конкретната дата на доставката, предварително в срок от 5 (пет) работни дни.
3.Приемането ще се извърши на три етапа: 1. Приемане на отговорно пазене; 2. Проверка на комплектацията и съответствието с техническото предложение и 3. Окончателно приемане на доставката.
Позицията е запазена за участие на специализирани предприятия или кооп-и на хора с увреждания или за стопански субекти, чиято основна цел е социалното и професионалното интегриране на хора с увреждания или на хора в неравностойно положение. В процедурата могат да участват и др. заинтересовани лица, но офертите им се разглеждат само ако няма допуснати оферти на специализирани предприятия или хора с увреждания.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
648000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
120

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
"Убежище, миграция и интеграция 2014- 2020", проект HOME/AMIF/AG/EMAS/0044 "Укрепване на националния капацитет на Република България в областта на убежището и миграцията"

Прод-ие от раздел II.2.3. обл. Пловдив и с. Бошуля, обл. Пазарджик. Конкретното място за доставка ще бъде посочено във всяка отделна заявка.

II.2) Описание 1

"Доставка на одеяла" 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
19200000      AB30
II.2.3) Място на изпълнение
BG421
BG423
BG411

Местата на доставка са складови бази на ГДПБЗН - МВР, находящи се в землището на с. Лозен и с. Локорско, област София; с. Бенковски и с. Войсил. Продължава в раздел II.2.14.

Доставка на 18 000 бр. одеяла
- състав - 100% натурална вълна;
- тегло – минимално: 500 г./м2 ;
- размер – 150 см./ 220 см. (+/- 2 см.)*
- всяко одеяло да е обримчено или обкантено от всички страни;
- във вакуумирани опаковки.
Допустими отклонения от посочените размери в техническата спецификация на всяко едно одеяло се приемат в случай, че не са повече или по-малко от 2 см.
Доставените одеяла трябва да са нови, неупотребявани и да са произведени до 24 месеца преди датата на доставка.
Да се постави на видимо място, на окомплектованите изделия, върху по-голямата опаковка (например на всеки кашон, чувал, стек), стикер, върху който се съдържа, информация, че продуктът е доставен с финансовата подкрепа на Фонд „Убежище, миграция и интеграция“, съфинансиран от ЕС, логото на ЕС, както и логото на HOME/2016/AMIF/AG/EMAS/0044 „Укрепване на националния капацитет на Република България в областта на убежището и миграцията“. Логото да е съгласно приложения в документацията образец.
Предаването на доставката/ите и документите съпровождащи я от страна на Изпълнителя и приемането й от страна на Възложителя се осъществява, както следва:
1.Доставките ще се осъществяват поетапно чрез подаване на заявка/заявки от Възложителя или упълномощени от него лица. Количествата и мястото на доставката ще се уточняват във всяка конкретна заявка.
2.Изпълнителят уведомява писмено Възложителя за конкретната дата на доставката, предварително в срок от 5 (пет) работни дни.
3.Приемането ще се извърши на три етапа: 1. Приемане на отговорно пазене; 2. Проверка на комплектацията и съответствието с техническото предложение и 3. Окончателно приемане на доставката.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
900000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
120

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Поръчката е по фонд Убежище, миграция и интеграция 2014-2020", проект HOME/AMIF/AG/EMAS/0044 "Укрепване на националния капацитет на Република България в областта на убежището и миграцията"

Продължава от раздел II.2.3. област Пловдив и с. Бошуля, област Пазарджик. Конкретното място за доставка ще бъде посочено във всяка отделна заявка.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Не се изисква.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Не се изискват.

III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. За обособени позиции 1 и 2- Участникът следва да е изпълнил най-малко 1 (една) дейност с предмет и обем, идентични или сходни с тези на обществената поръчка, за последните три години от датата на подаване на офертата по настоящата процедура. Изискването се декларира с попълването на т. 1б от Част IV, Раздел В на ЕЕДОП.
2. Участникът следва да прилага система за управление на качеството в съответствие с БДС EN ISO 9001:2008 или по-актуална версия или еквивалентно, издаден на негово име, от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция „Българска служба за акредитация” или от друг национален орган по акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието. За доказване на изискването участникът попълва раздел Г, част IV от ЕЕДОП.


Документи за доказване - списък на доставките, които са идентични или сходни с предмета на обществената поръчка изпълнени през последните 3 (три) години, считано от датата на подаване на офертата, с посочване на стойностите, датите и получателите, ведно с доказателства за извършените доставки. Под „доставки, които са идентични или сходни с предмета на обществената поръчка“ да се разбира, както следва:
По Обособена позиция № 1 „Доставка на комплекти спално бельо (горен чаршаф - плик, долен чаршаф и калъфка за възглавница)” – производство и/или търговия/доставка на спално бельо (чаршафи, калъфки, пликове) и/или други текстилни изделия.
По Обособена позиция № 2 „Доставка на одеяла” - производство и/или търговия/доставка на спално бельо и/или одеяла, и/или други текстилни изделия.
Под „доставки, които са идентични или сходни с обема на обществената поръчка“ да се разбира количеството на доставената стока, както следва:
Обособена позиция № 1 „Доставка на комплекти спално бельо (горен чаршаф - плик, долен чаршаф и калъфка за възглавница)”- 1 000 комплекта.
Обособена позиция № 2 „Доставка на одеяла”- 1 000 броя.
По отношение на посоченото изискване Възложителят ще прилага чл. 67, ал. 5 и 6 от ЗОП. Участникът следва да прилага система за управление на качеството в съответствие с БДС EN ISO 9001:2008 или по-актуална версия или еквивалентно, издаден на негово име, от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция „Българска служба за акредитация”, или от друг национален орган по акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област, или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието. Възложителят приема еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки на ЕС. Възложителят приема и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството, когато участникът не е имал достъп до такива сертификати или е нямал възможност да ги получи в съответните срокове по независещи от него причини. Участникът трябва да е в състояние да докаже, че предлаганите мерки са еквивалентни на изискваните.
Под обхват съобразно предмета на поръчката да се има предвид:
За Обособена позиция № 1 „Доставка на комплекти спално бельо (горен чаршаф - плик, долен чаршаф и калъфка за възглавница)” – производство и/или търговия/доставка на спално бельо (чаршафи и калъфки и др.).
За Обособена позиция № 2 „Доставка на одеяла” - производство и/или търговия/доставка на одеяла.
За доказване на изискването участникът попълва раздел Г, част IV от ЕЕДОП. По отношение на посоченото изискване Възложителят ще прилага чл. 67, ал. 5 и 6 от ЗОП.
При участие на обединения, които не са юридически лица, съответствието с критериите за подбор се доказва от обединението участник, а не от всяко от лицата, включени в него, с изключение на съответна регистрация, представяне на сертификат или друго условие, необходимо за изпълнение на поръчката, съгласно изискванията на нормативен или административен акт и съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението. Към момента на подаване на офертата, участниците декларират горното обстоятелство в ЕЕДОП, Част IV, раздел В, технически и професионални способности, б. 1б, Документи за доказване на изискванията за технически и професионални възможности, подлежащи на представяне преди сключване на договора, от избрания за изпълнител участник (или в случаите по чл. 67, ал. 5 от ЗОП) : съгласно чл. 64, ал. 1, т. 2 ЗОП. Посочените критерии за подбор са еднакви за всички обособени позиции. Доказателствата и информацията за съответствието с тях, декларирана еднократно в ЕЕДОП се отнася за всички обособени позиции.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
ДА
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

27/03/2018 (дд/мм/гггг)   17:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 4

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

28/03/2018 (дд/мм/гггг)   14:00 (чч:мм)

гр. София, пл. Света Неделя № 6

Офертите се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват участници в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

1. Възложителят ще отстранява от участие в процедурата участник, при наличие на някое от обстоятелствата по:
- чл. 54, ал. 1 от ЗОП;
- чл. 55, ал. 1, т. 1, т. 3, т. 4 и т. 5 от ЗОП;
- чл. 101, ал. 11 и чл. 107 от ЗОП;
- чл. 3, т. 8 и чл. 4 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, контролираните от с тях лица и техните действителни собственици
- при наличие на елементи, свързани с предлаганата цена и/или части от нея, извън плика „Предлагани ценови параметри ”, както и при офериране на цена по-висока от прогнозната стойност.
- При наличие на калкулационни/аритметични грешки участникът се отстранява от участие в процедурата.
- при Техническо предложение, което не отговаря на всички условия на Техническата спецификация на Възложителя;
При подаване на офертата участниците декларират липсата на основания за отстраняване чрез ЕЕДОП, съгласно чл. 67, ал. 1 от ЗОП.
2. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, се изисква копие от документа, от който да е видно правното основание за създаване на обединението, както и правата и задълженията на участниците в обединението; разпределението на отговорността между членовете на обединението; дейностите, които ще изпълнява всеки член на обединението във връзка с настоящата обществена поръчка.
3. Изпълнителят предоставя гаранция за изпълнение на договора в размер на 5% от стойността му по позиция № 1 и №2; В случай, че обособена позиция № 1 „Доставка на комплекти спално бельо (горен чаршаф- плик, долен чаршаф и калъфка за възглавница)” се възложи на специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания, гаранцията за изпълнение на договора е 2 % стойността на договора.
Забележка: Изпълнителят сам избира формата на гаранцията измежду една от следните – парична сума внесена по банковата сметка на Възложителя; банкова гаранция; застраховка.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Жалба може да се подава в 10- дневен срок, съгласно разпоредбите на чл. 197, ал. 1, т. 1 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 20/02/2018 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва