Деловодна информация
05401ДКИС-МВР
5290оп-82 16/02/2018 (дд/мм/гггг)
да
да
16/02/2018 (дд/мм/гггг)
05401-2018-0002 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Дирекция Комуникационни и информационни системи - МВР 129010698
ул. Шести септември № 29
София BG411 1000 България
Емил Тодоров +359 29822776
etodorov.cis@mvr.bg +359 29885050

Интернет адрес/и

http://www.mvr.bg/dcis

http://www.mvr.bg/dcis/дирекцията/профил-на-купувача


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
https://www.mvr.bg/dcis/дирекцията/профил-на-купувача/процедури-по-зоп/oткрита-процедура/преглед/открита-процедура/оп20-18
Горепосоченото/ите място/места за контакт
до следния адрес: (моля, посочете друг адрес)
НЕ  
Дирекция Комуникационни и информационни системи - МВР 129010698
ул. Ген. Йосиф В. Гурко № 23
София BG411 1000 България
Татяна Латинова +359 29827789
dkis@mvr.bg +359 29885050

Интернет адрес/и

http://www.mvr.bg/dcis

http://www.mvr.bg/dcis/дирекцията/профил-на-купувача

НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Министерство или всякакъв друг национален или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.5) Основна дейност 

Обществен ред и безопасност

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Изграждане на система за ГДГП за идентифициране на лица в реално време по фотографии и видео потоци
48800000      
Доставки

Изграждане и тестване на система за ГДГП за идентифициране на лица в реално време по фотографии и видео потоци, включваща: доставка на приложен/ни сървър/и и специализиран софтуер, сървърни операционни системи, сървър/и за бази данни, система за управление на база данни (СУБД), работни станции, операционни системи за работни станции, крайни потребителски устройства и софтуерни лицензи
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
782320      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
48800000      
80511000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

Главна дирекция „Гранична полиция” - гр.София, бул. "Княгиня Мария Луиза" № 46

Изграждане и тестване на система за ГДГП за идентифициране на лица в реално време по фотографии и видео потоци, включваща: доставка и инсталация на 1 бр. Информационна система; доставка, монтаж и инсталация на 2 бр. Сървър за БД; доставка, монтаж и инсталация на 1 бр. Сървър за обработка на видеопоток в реално време; доставка, монтаж и инсталация на 2 бр. Сървър за обработка на изображения и видео файлове в офлайн режим; доставка, монтаж и инсталация на 2 бр. Гарантирано захранване UPS 3000 KVA rackmountable managed; доставка, монтаж и инсталация на 1 бр. Сървърен шкаф; доставка, монтаж и инсталация на 2 бр. 16 SFP port switches 1000Mb with 2 x FE 1Gb ports rackmountable managed L3 – комплект с всички необходими SFP модули и кабели; доставка, монтаж и инсталация на 1 бр. Хардуерна защитна стена 12 порта 2 x FE 1Gb ports; доставка, монтаж и инсталация на 2 бр. IP камера 5 МР с варио обектив, захранване PoE и интелигентни функции за външен монтаж с вградена или външна IR подсветка; доставка, монтаж и инсталация на 3 бр. Работни станции; доставка на 20 бр. Смарт устройства; доставка на 20 бр. SIM карти за 3 (три) годишен период; Обучение на 3 бр. администратори; Обучение на 20 бр. потребители.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
782320      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
 / 24/08/2018 (дд/мм/гггг)

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Споразумение за безвъзмездна финансова помощ HOME/2016/ISFB/AG/EMAS/0046 „Укрепване на капацитета свързан с миграционния натиск на външните граници на Р България“

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

не се изисква

III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участниците да са изпълнили дейности с предмет и обем, идентични или сходни с тези на поръчката, най-много за последните три години от датата на подаване на офертата.
2. Участниците да прилагат системи за управление на качеството, включително такива за достъп на хора с увреждания.


1. Участниците да са изпълнили минимум една дейност с предмет и обем, идентични или сходни с тези на поръчката, най-много за последните три години от датата на подаване на офертата.
Под дейности, сходни с предмета на обществената поръчка се разбира дейности по: Доставка, инсталация, конфигурация, интеграция и поддръжка на системи за идентифициране на лица в реално време по фотографии и видео потоци.
Под дейности със сходен обем се разбира изпълнени дейност със стойност, която покрива минимум половината от прогнозната стойност на настоящата поръчка.
За доказване на изискването участниците представят Списък на дейностите, които са идентични или сходни с предмета и обема на обществената поръчка, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателство за извършените дейности.
2. Участниците да са сертифицирани за управление на качеството ISO EN 9001:2008 или ISO EN 9001:2015 или еквивалент с обхват на дейност, идентичен или сходен с предмета на поръчката. Сертификатът трябва да е издаден от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция "Българска служба за акредитация" или от друг национален орган по акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл.5а, ал.2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието.
Възложителят ще приема еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки.
За доказване на изискването участниците представят сертификат, издаден от акредитирани лица, за контрол на качеството, който удостоверява съответствието им с посочения стандарт. Възложителят ще приеме и линк към същия, ако документа е на разположение в електронен формат.
За съответствие с посочените изисквания, участниците попълват/предоставят ЕЕДОП.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

27/03/2018 (дд/мм/гггг)   17:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 4

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

29/03/2018 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

гр. София, ул. "6-ти септември" № 29, сградата на МВР

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.В случай, че присъстват упълномощени представители на участниците, те следва да представят пълномощно /оригинал или копие, заверено "вярно с оригинала" от участника/.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

1. Възложителят ще отстранява от участие в процедурата участник, за който е налице някое от обстоятелствата по чл. 54, ал. 1, чл. 55, ал. 1, т. 1, 3, 4, 5 и чл. 107 от ЗОП и по чл. 3, т. 8 и чл. 4 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, контролираните от тях лица и техните действителни собственици, както и участник който не отговаря на поставените критерии за подбор или не изпълни друго условие, посочено в обявлението за обществена поръчка или в документацията, или който е представил оферта, която не отговаря на предварително обявените условия на поръчката и по какъвто и да е начин е включил някъде в офертата си извън плика „Предлагани ценови параметри” елементи, свързани с предлаганата цена и/или части от нея. Възложителят ще отстранява от участие в процедурата участник чието предложение за изпълнение на поръчката не изпълнява всички условия на техническата спецификация, не е представил в срок обосновката по чл. 72, ал. 1 от ЗОП или оферта му не е приета съгласно чл. 72, ал. 3 – 5 от ЗОП, както и когато в ценовото си предложение е посочил обща стойност без ДДС за изпълнение на поръчката, която надвишава общата прогнозна стойност, посочена в раздел II.1.5) на обявлението за поръчка и/или е допуснал аритметична грешка или грешка в закръглянето в ценовото предложение.
2. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, се изисква копие от документа, от който да е видно правното основание за създаване на обединението, както и правата и задълженията на участниците в обединението; разпределението на отговорността между членовете на обединението; дейностите, които ще изпълнява всеки член на обединението във връзка с настоящата обществена поръчка.
3.Гаранцията за изпълнение на договора за обществената поръчка е 5 % (пет на сто) от стойността му без ДДС. Възложителят определя 20% от гаранцията за изпълнение да служи за обезпечаване на гаранционното поддържане по предмета на поръчката.
4. За обезпечаване на авансово предоставените средства Изпълнителят предоставя на Възложителя гаранция в размер на 30 на сто от общата стойност на договора, която обезпечава нейния размер.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Жалба може да се подава в 10-дневен срок от изтичане на срока по чл. 100, ал. 3 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 16/02/2018 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва