Деловодна информация
00254
719 08/02/2018 (дд/мм/гггг)
да
да
08/02/2018 (дд/мм/гггг)
00254-2018-0004 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Рудозем 000615075
бул. България №15
Рудозем BG424 4960 България
Красимира Кубинска -Директор на дирекция ПНООПОКЗ и СД +359 30699191
obrud@abv.bg +359 30699141

Интернет адрес/и

http://www.rudozem.bg

http://www.rudozem.bg/bg/auctions/asdas-3.html


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://rudozem.bg/bg/auctions/asdas-3/smetosabirane-i-smetoizvozvane-na-tvardi-bitovi-otpadaci-obslujvane-na-obshtinskata-sistema-za-razde-207.html
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Сметосъбиране и сметоизвозване на твърди битови отпадъци, обслужване на общинската система за разделно събиране на отпадъци от опаковки и извозване на едрогабаритни, строитeлни и др. инертни отпадъци
90500000      
Услуги

Сметосъбиране и сметоизвозване на твърди битови отпадъци от 18 населени места на територията на община Рудозем до Регионално депо за битови отпадъци-с. Бърчево, община Рудозем, както и обслужване на общинската система за разделно събиране на отпадъци от опаковки и извозване на едрогабаритни, строителни и други инертни отпадъци.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
439800.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
90500000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG424

територията на община Рудозем

Предмет на настоящата процедура е с метосъбиране и сметоизвозване на твърди битови отпадъци от 18 населени места на територията на община Рудозем до Регионално депо за битови отпадъци-с. Бърчево, община Рудозем, както и обслужване на общинската система за разделно събиране на отпадъци от опаковки и извозване на едрогабаритни, строителни и други инертни отпадъци“. Поръчката включва извършване на дейностите по:
• сметосъбиране и сметоизвозване на твърди битови отпадъци от 18 населени места на територията на община Рудозем до Регионално депо за битови отпадъци-с. Бърчево, община Рудозем;
• обслужване на общинската система за разделно събиране на отпадъци от опаковки;
• извозване на едрогабаритни, строителни и други инертни отпадъци на територията на община Рудозем
във връзка с изпълнение изискванията на националното законодателство за управление на отпадъците се полагат усилия за гарантиране на нормални санитарно-хигиенни условия на живот на територията на общината, недопускане на замърсявания с битови и строителни отпадъци, както и образуване на нерегламентирани сметища.
Количество отпадъци:
•Прогнозното количество генерирани битови отпадъци на територията на община Рудозем е в рамките средно на 1 500 т/год.
•Прогнозното количество на разделно събраните отпадъци на територията на община Рудозем е в рамките средно на 4 130 м3 годишно.
•Прогнозното количество събиране и извозване на едрогабаритни, строителни и инертни отпадъци е в рамките средно на 300 м3 годишно.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
439800.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
48

да


декември 2021
II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
да


Общата прогнозна стойност на поръчката за срок от 48 месеца е 439 800.00 лв. без вкл. ДДС, от които 40 000,00 лв. без вкл. ДДС, предвидени за „опция за поставяне на допълнителни съдове за смет“ за нуждите на новооткрити точки или райони за сметосъбиране от Възложителя. ОПЦИЯ: Възложителят си запазва правото на „опция за поставяне на допълнителни съдове за смет“, в размер до 40 000,00 лв. без вкл. ДДС, от общата прогнозната стойност на поръчката, при обслужване на допълнително включени точки или райони, в срока на действие на договора за настоящата обществена поръчка, при условия подробно описани в проекта на договор. Наличие и условие за упражняване на опцията: Под „опция за поставяне на допълнителни съдове за смет“ следва да се разбира упражняване на едностранно право на възложителя (но не и задължение) да се поставят допълнителни съдове за смет в срока на действие на договора по настоящата обществена поръчка.
II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участниците следва да притежават регистрационен документ за извършване на дейностите по сметосъбиране и сметоизвозване на отпадъци , издаден по реда чл. 35, ал.3 от Закона за управление на отпадъците (ЗУО)или еквивалент. При участие на чуждестранни лица, същите следва да са вписани в аналогични регистри съгласно законодателството на държавата членка, в която са установени или на друга държава – страна по споразумението по ЕИП.
При подаване на офертата обстоятелството се удостоверява в Част IV, раздел А т. 2 от Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП), като се попълва информация за № и дата на издаване и обхвата. Ако съответните документи са на разположение в електронен формат, моля, посочете: уеб адрес, орган или служба, издаващи документа, точно позоваване на документа.
Документи за доказване: При сключване на договор за обществена поръчка, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител: Заверено копие от регистрационен документ, издаден от компетентния орган по реда на чл. 35, ал. 3 от Закона за управление на отпадъците (ЗУО), за изпълнение на дейности по събиране и транспортиране на отпадъци по смисъла на § 1, т. 41 и 43 от Допълнителните разпоредби на ЗУО, или друг еквивалентен документ, издаден от компетентен орган на държава – членка на Европейския Съюз или на друга държава – страна по споразумението по ЕИП. По отношение на чуждестранните участници, преди сключването на договора, участниците следва да извършат регистрация, съгласно чл. 112, ал.1, т. 4 от ЗОП – по смисъла на ЗУО. Документите за доказване се представят от участника, определен за изпълнител, или при поискване в хода на процедурата – в случаите на чл. 67, ал. 5 от ЗОП.
*При подаване на оферта се попълва само съответния раздел в ЕЕДОП.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Не са поставени критерии за подбор, свързани с икономическото и финансово състояние.

Не са поставени минимални изисквания, свързани с икономическото и финансово състояние.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участникът следва да е изпълнил дейност/и с предмет и обем, идентични или сходни с тези на поръчката за последните три години, считано от датата на подаване на офертата.
При подаване на офертата обстоятелството се удостоверява в Част IV, раздел В, т.1 б от Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП), като се попълва информация за извършените през референтния период дейности от посочения вид с посочване на стойностите, датите и получателите, независимо дали са публични или частни субекти.
2. Участникът следва да разполага с необходимите инструменти, съоръжения и техническо оборудване, необходими за изпълнение на поръчката.
При подаване на офертата обстоятелството се удостоверява в Част IV, раздел В, т. 9 от Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП), като се попълва информация за вида на съответните инструментите, съоръженията и техническо оборудване, брой, основание за ползване, характеристики-обем на автомобила и какви съдове за битови отпадъци може да обслужва, както и наличие на GPS система.
При подаване на оферта участниците декларират съответствието с този критерий за подбор само като попълват съответния раздел в Единен европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП).


По т. 1. Участникът трябва да е изпълнил през последните 3 /три/ години от датата на подаване на офертата дейност/и с предмет и обем, идентични или сходни с тези на поръчката.
*Дейност/и с предмет, идентичен или сходен с предмета на общестевната поръчка е дейност/и включващи сметосъбиране и сметоизвозване, събиране и транспортиране на отпадъци.
* Дейност/и с обем идентичен или сходен с предмета на общестевната поръчка е дейност/и включващи сметосъбиране и сметоизвозване, събиране и транспортиране минимум 1000 т/год. на отпадъци.Изискването може да се докаже с изпълнението на една или повече дейности.
По т. 2. Участникът трябва да разполага за период, не по-кратък от срока за изпълнение на поръчката с минимум следните инструменти, съоръжения и техническо оборудване за изпълнение на поръчката, както следва:
- сметоизвозващ автомобил с вариопреса или с ротопреса, с обем на надстройка между 7м3 и 10м3 за обслужване на съдове тип „Бобър” с обем 1100л., кофи с обем 110л. и 240л. – 1 брой;
- специализиран автомобил (самосвал) с обем на коша минимум 5 м3 за извозване на едрогабаритни, строителни и други инертни отпадъци - 1 брой
Сметоизвозващият автомобил следва да бъде оборудван с онлайн система за записване на маршрута с използване на GPS запис, информацията от който да бъде достъпна онлайн от Възложителя, като при сключване на договора трябва да се предостави парола за достъп до GPS системата.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Гаранция за изпълнение в размер на 2 % (две на сто) от ст-тта на договора за изпълнение без ДДС. Гаранцията се предоставя в една от следните форми:
а) парична сума;
б) банкова гаранция. Когато Изпълнителят представя банкова гаранция се представя оригиналът й, като тя е безусловна, неотменяема и непрехвърляема като покрива 100 % от ст-тта на гаранцията за изпълнението му със срок на валидност, срока на действие на Договора, плюс 30 дни.
в) застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя. Същата трябва да е със срок на валидност, срока на действие на договора, плюс 30 дни.
При представяне на гаранцията във вид на паричната сума, същата се внася по следната сметката :
Банка: ТБ "Инвестбанк" АД, клон Смолян, офис Рудозем IBAN: BG67IORT80193378364303, BIC: IORTBGSF
Условията, при които гаранцията за изпълнение се задържа или освобождава се уреждат с договора за изпълнение.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

16/03/2018 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

19/03/2018 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

Заседателната зала на община Рудозем, ет.2

Получените оферти се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

1. От участие в процедурата се отстранява участник, за когото е налице някое от обстоятелствата по чл. 54, ал. 1 и чл.55 ал.1 т.1 от ЗОП.
Възложителят ще отстрани от участие в процедурата и:
- участник, който не отговаря на поставените критерии за подбор или не изпълни друго условие, посочено в обявлението за обществена поръчка или в документацията;
- участник, който е представил оферта, която не отговаря на:
• предварително обявените условия на поръчката;
• правила и изисквания, свързани с опазване на околната среда, социалното и трудовото право, приложими колективни споразумения и/или разпоредби на международното екологично, социално и трудово право, които са изброени в приложение № 10 към чл. 115 ЗОП;
- участник, който не е представил в срок обосновката по чл. 72, ал. 1 ЗОП или чиято оферта не е приета съгласно чл. 72, ал. 3 – 5 ЗОП;
- участници, които са свързани лица по смисъла на пар. 2, т. 45 от ДР на ЗОП;
- участник, за когото след изтичане на срока по пар. 14 от ПЗР на Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, контролираните от тях лица и техните действителни собственици, са налице обстоятелствата по чл. 3, т. 8 във връзка с чл. 5, ал. 1, т. 3 от този закон;
- участник, който е предложил цена за изпълнение на поръчката, по-висока от определената от Възложителя прогнозна стойност на поръчката;
- Участник, който след покана от Възложителя и в определения в нея срок не удължи срока на валидност на офертата си;
2. Съгласно чл. 67, ал. 1 от ЗОП при подаване на оферта участникът декларира липса на основания за отстраняване от процедурата и съответствие с критериите за подбор чрез представяне на ЕЕДОП. Документите, чрез които се доказва информацията, посочена в ЕЕДОП, могат да бъдат изисквани допълнително при условията на чл. 67, ал. 5 и 6 от ЗОП. Съгласно чл. 67, ал. 6 от ЗОП преди сключването на договор за обществена поръчка участникът, определен за изпълнител, представя актуални документи, удостоверяващи липсата на основанията за отстраняване от процедурата, както и съответствието с критериите за подбор. Документите се представят и за подизпълнителите и третите лица, ако има такива.
3. Участниците могат да получат необходимата информация за задълженията, свързани с данъци и осигуровки, опазване на околната среда, закрила на заетостта и условията на труд, които са в сила в Република България и относими към услугите, предмет на поръчката, както следва:
а) относно задълженията, свързани с данъци и осигуровки:
Национална агенция по приходите:
Информационен телефон на НАП: 0700 18 700;
Интернет адрес: www.nap.bg
б) относно задълженията, свързани със закрила на заетостта и условията на труд:
Министерство на труда и социалната политика:
Интернет адрес: http://www.mlsp.government.bg
София 1051, ул. Триадица № 2
Телефон: 02 8119 443
в)Относно задълженията, свързани с опазване на околната среда:
Министерство на околната среда и водите:
Информационен център на МОСВ; работи за посетители всеки работен ден от 14 до 17 ч.;
Адрес: 1000 София, бул. „Мария Луиза” № 22, телефон 02/940 60 00
Интернет адрес: http://www.moew.government.bg/

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл. 197, ал.1, т.1 от ЗОП жалба може да се подава от всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок от изтичане на срока по чл. 100, ал.3 от ЗОП срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за одобряване на обявлението за изменение или допълнителна информация.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 08/02/2018 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва