Деловодна информация
00575
26-1549-6 05/02/2018 (дд/мм/гггг)
да
да
05/02/2018 (дд/мм/гггг)
00575-2018-0002 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

ОБЩИНА РАКОВСКИ 000471543
пл. България № 1
Раковски BG421 4150 България
Лилияна Шопова - Гл. експерт Екология в Община Раковски и Мариета Димитрова - Гл. юрисконсулт на Община Раковски +359 31514930/+359 31512369
oa@rakovski.bg +359 31512361

Интернет адрес/и

www.rakovski.bg

http://rakovski.bg/profile/index.php


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://rakovski.bg/profile/pages/detailed_page.php?id=017
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

“Организирано събиране и транспортиране на битови отпадъци и биоразградими отпадъци,генерирани от жилищните и нежилищни имоти на територията на Община Раковски; машинно метене и машинно миене...
90511200      
Услуги

Организирано събиране и транспортиране на битови отпадъци и биоразградими отпадъци, генерирани от жилищните и нежилищни имоти на територията на Община Раковски; машинно метене и машинно миене на благоустроените улици и територии за обществено ползване в Община Раковски. Чрез настоящата обществена поръчка Възложителят цели да обезпечи организираното събиране и транспортиране на битови отпадъци и биоразградими отпадъци, генерирани от жилищните и нежилищни имоти на територията на Община Раковски; почистване и транспортиране на ЕГО и строителни отпадъци; измиването и дезинфекцията на съдове за отпадъци; машинното метене и машинното миене на благоустроените улици и територии за обществено ползване в Община Раковски.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
3000000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
90511400      
90511200      
90513000      
90610000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG421

Мястото на изпълнение на поръчката: гр. Раковски, с. Стряма, с. Шишманци, с. Белозем, с. Чалъкови, с. Болярино, с. Момино село.

Обществената поръчка цели да обезпечи организираното събиране и транспортиране на битови отпадъци и биоразградими отпадъци, генерирани от жилищните и нежилищни имоти на територията на Община Раковски; почистване и транспортиране на ЕГО и строителни отпадъци; измиването и дезинфекцията на съдове за отпадъци; машинното метене и машинното миене на благоустроените улици и територии за обществено ползване в Община Раковски. Участникът следва да е изпълнил дейности с предмет и обем, идентични или сходни с този на поръчката, за последните три години от датата на подаване на офертата /чл. 63, ал. 1, т. 1, б.”б” от ЗОП/. Минимално изискване: Участникът да е изпълнил минимум една дейност през последните три години, считано от датата на подаване на офертата, с предмет и обем, идентични или сходни с тези на настоящата обществена поръчка. Забележка: Под дейност с предмет и обем, сходни с тези на настоящата обществена поръчка, се има предвид извършването на услуги по събиране и транспортиране на битови отпадъци и машинно метене и миене на улици, извършвани от участника в населено място/община/район с население не по-малко от 25 000 жители. Годишното количество битов отпадък за 2016г., който се генерира от жизнената, търговска, производствена и друга дейност, както и от жителите и обитателите на Община Раковски, възлиза на около 8047 т/год. (Към момента на обявяване на поръчката не са официално известни данните за 2017г., затова са подадени тези за предходната 2016г.) Посочената стойност не е константна. Изпълнителят трябва да достави за своя сметка в срок от 14 /четиринадесет/ дни от влизане в сила на договора за възлагане на поръчката: 450 бр. метални, горещопоцинковани съдове тип Бобър с обем 1100л., 4500 бр. PVC съдове с обем 240л. и 4700 бр. съдове PVC с обем 120л., като съдовете може да са собствени, под наем или на лизинг. Транспортирането на отпадъците следва да се извършва със специални транспортни средства за събиране и извозване на битови отпадъци от съдове за отпадъци.
Териториалният обхват на поръчката включва гр. Раковски и кметства (села): Шишманци, Момино село, Болярино, Стряма, Белозем, Чалъкови.
Не се считат за дейност/и със сходен предмет такива по разделно събиране и транспортиране на разделно събрани отпадъци от опаковки.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
3000000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
48

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Спецификите на поръчката са надлежно описани в документацията. Пълен достъп до цялата документация е осигурен на сайта на Възложителя в профила на купувача към съответното електронно досие, съобразно изискванията на ЗОП.
Гаранцията за изпълнение на договора е 1 % (едно на сто) от стойността на договора без ДДС.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

1.3.1.1. Участниците следва да притежават валидна регистрация за изпълнение на дейности по събиране и транспортиране на отпадъци, издадена съгласно чл. 35, ал. 3 от ЗУО по реда на Глава пета, Раздел II от ЗУО, или еквивалентен документ, съгласно законодателството на държавата, в която участникът е установен. Съответствието си със заложения критерий за подбор, участниците декларират, както следва: Участникът декларира в Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП) в част IV, раздел А „Годност”, т. 2 информация за обстоятелствата по т.1.3.1.1. с описване на номер на съответния документ, дата и издател на документа или номер в аналогичен регистър в държавата, в която чуждестранния участък е установен или посочва номер, дата, орган-издател на съответното разрешение или членство в определена организация, когато за извършване на дейността се изисква разрешение или членство в определена организация, като възложителят може по всяко време да изисква доказателства за доказване съответствието на участника с този критерий. При сключване на договор, избраният за изпълнител следва да представи документ, с който да докаже, че има право да изпълнява възлаганата дейност в Република България, вкл. че е извършил съответната регистрация, когато е необходимо /вж. чл. 112, ал. 1, точка 4 от ЗОП/.
В случаите на чл. 67, ал. 5 и ал. 6 от ЗОП - Документ, с който се доказва съответствието с поставения критерий за подбор: заверено от участника копие от валиден документ за изпълнение на дейности по събиране и транспортиране на отпадъци, издаден съгласно чл. 35, ал. 3 от ЗУО по реда на Глава пета, Раздел II от ЗУО, или участникът да притежава еквивалентен документ, съгласно законодателството на държавата, в която е установен.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Възложителят не поставя такива изисквания.

III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1.3.3.1. Участникът следва да е изпълнил дейности с предмет и обем, идентични или сходни с този на поръчката, за последните три години от датата на подаване на офертата /чл. 63, ал. 1, т. 1, б.”б” от ЗОП/.
Минимално изискване: Участникът да е изпълнил минимум една дейност през последните три години, считано от датата на подаване на офертата, с предмет и обем, идентични или сходни с тези на настоящата обществена поръчка.
Забележка: Под дейност с предмет и обем, сходни с тези на настоящата обществена поръчка, се има предвид извършването на услуги по събиране и транспортиране на битови отпадъци и машинно метене и миене на улици, извършвани от участника в населено място/община/район с население не по-малко от 25 000 жители.
Не се считат за дейност/и със сходен предмет такива по разделно събиране и транспортиране на разделно събрани отпадъци от опаковки. Съответствието си с поставения критерий за подбор, участниците декларират, както следва: При подаване на офертата участниците декларират съответствието с минималното изискване чрез посочване на дейностите, които са идентични или сходни с предмета на обществената поръчка, с посочване на описание на дейностите, стойностите, датите и получателите, брой на население в съответното населено място/община/район. Данните се представят чрез попълване на информацията в Част IV „Критерии за подбор”, раздел „В” – Технически и професионални способности, т.1б от Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП). В случаите на чл. 67, ал. 5 и ал. 6 от ЗОП, документ за доказване на съответствието с постановения критерий за подбор: Поставеното изискване се доказва с документи по чл. 64, ал. 1, т. 2 от ЗОП – списък на услугите, които са идентични или сходни с предмета на обществената поръчка с посочване на стойностите, датите и получателите, брой на население в съответното населено място/община/район, в което е извършвана дейността, заедно с доказателство за извършената услуга.


Минимално изискване: Участникът да е изпълнил минимум една дейност през последните три години, считано от датата на подаване на офертата, с предмет и обем, идентични или сходни с тези на настоящата обществена поръчка.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

16/03/2018 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 12

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

19/03/2018 (дд/мм/гггг)   10:30 (чч:мм)

гр. Раковски, Община Раковски - Заседателна зала - етаж ІІ, стая № 3

Правно основание: чл. 54, ал. 2 от ППЗОП
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Продължение от поле ІІІ.1.3)
1.3.3.2. Участникът следва да разполага минимум със следните съоръжения и техническо оборудване, необходими за изпълнение на поръчката, а именно:
Автомобили:
- 3 (три) броя специални автомобили за събиране и извозване на битови отпадъци, тип ротопреса, с обем на надстройката от 16 до 24 куб.м., със стандарт за екологичност най-малко ЕВРО 4 или еквивалент, за обслужване на съдове тип Бобър с обем 1100л., на PVC съдове с обем 240л. и на PVC съдове с обем 120л.;
- Специален автомобил за събиране и извозване на биоразградими отпадъци /хранителни и кухненски/с височина на разтоварващ борд минимум 1,2 м./1200мм/; за обслужване на PVC съдове с обем 240л. и на PVC съдове с обем 120л; със стандарт за екологичност най-малко ЕВРО 4 или еквивалент – 1 (един) брой;
- Автомобил за събиране и извозване на биоразградими отпадъци /зелени отпадъци/ - контейнеровоз, за обслужване на съд с обем мин. 4 куб.м., със стандарт за екологичност най-малко ЕВРО 4 или еквивалент – 1 (един) брой;
- 1 (един) брой мултифункционален специален автомобил за автоматична дезинфекция и измиване на съдове за отпадъци, оборудван с пароструйка, с възможност за събиране и извозване на битови отпадъци, тип ротопреса, със стандарт за екологичност най-малко ЕВРО 4 или еквивалент;
- 1 (един) брой автометачка за дейност машинно метене, със стандарт за екологичност най-малко ЕВРО 4 или еквивалент;
- Автоцистерна или специален мултифункционален автомобил за дейност машинно миене, с обем на цистерната мин. 8000л., със стандарт за екологичност най-малко ЕВРО 4 или еквивалент – 1 (един) брой;
- Специален автомобил – самосвал /или мултифункционален автомобил/, със стандарт за екологичност най-малко ЕВРО 4 или еквивалент – 1 (един) брой;
При закупуване на нови и при подмяна на автомобили в хода на изпълнение на обществената поръчка, същите следва да са с показатели не по-малки от предложените.
Техника:
- Челен товарач – 1бр.
Съдове:
- Съдове тип "Бобър" с обем 1100л. - 450 бр. - метални, горещо поцинковани;
-PVC съдове с обем 240 л.- 4500 бр.;
-PVC съдове с обем 120 л.- 4700 бр.
Съответствието си с поставения критерий за подбор, участниците декларират, както следва: Участникът попълва поле 9) на раздел В: Технически и професионални способности в Част IV: „Критерии за подбор“ от ЕЕДОП, с посочване на технически параметри на разполагаемите инструменти, съоръжения и техническо оборудване, регистрационен номер и номер на шаси, стандарт за екологичност /за специализираните автомобили/, брой и видове съдове за ТБО, както и правното основание, по силата на което участникът разполага с инструменти, съоръжения и техническо оборудване, необходими за изпълнение на поръчката.
Забележка: Съоръженията и техническото оборудване могат да бъдат собствени, наети или на друго основание за ползване.
В случаите на чл. 67, ал. 5 и ал. 6 от ЗОП, документ за доказване на съответствието с постановения критерий за подбор: Декларация за инструментите, съоръженията и техническото оборудване, които ще бъдат използвани за изпълнение на поръчката, с посочване на технически параметри (напр.: марка, модел, рег. номер, номер на шаси, стандарт за екологичност), документ, удостоверяващ правото на ползване и др., брой и вид съдове и документ, удостоверяващ правото на ползванeто им.
1.3.3.3. Участникът следва да притежава внедрена система за управление на качеството EN ISO 9001:2008, или EN ISO 9001:2015, или еквивалент, с обхват на сертификация съобразно предмета на поръчката. Заверено копие на валиден сертификат EN ISO 9001:2008, или EN ISO 9001:2015, или еквивалент. Не се приемат като обхват: извършване на услуги по разделно събиране и транспортиране на разделно събрани отпадъци от опаковки. Съответствието си с поставения критерий за подбор, участниците декларират, както следва: Участникът декларира в Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП) като посочва съответната информация с оглед изискванията.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

чл. 197, ал. 1, точка 1 от ЗОП
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 05/02/2018 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва