Деловодна информация
00267Община Пловдив
18РОП.............. 29/01/2018 (дд/мм/гггг)
да
да
29/01/2018 (дд/мм/гггг)
00267-2018-0006 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Пловдив 000471504
пл. Стефан Стамболов №1
Пловдив BG421 4000 България
Елена Караманова - гл. юрисконсулт +359 32656800
todor_todorov@plovdiv.bg +359 32660571

Интернет адрес/и

www.plovdiv.bg

http://op.plovdiv.bg/?q=page&idd=index


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://op.plovdiv.bg/?q=page&idd=index&porachkaid=20180125DBiL5865840
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Доставка на резервни части и услуги по ремонт на МПС за нуждите на Община Пловдив и звената на общинска бюджетна издръжка
34300000      
Доставки

Доставка на резервни части и услуги по ремонт на МПС за нуждите на Община Пловдив и звената на общинска бюджетна издръжка по три обособени позиции:
Обособена позиция №1 „Бензинови лекотоварни МПС “
Обособена позиция №2 „Дизелови лекотоварни МПС“
Обособена позиция №3 „Тежкотоварни МПС“
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
1166666.67      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
само една обособена позиция

II.2) Описание 1

Бензинови лекотоварни МПС 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
34300000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG421

гр. Пловдив

Доставка на резервни части и услуги по ремонт на МПС за нуждите на Община Пловдив и звената на общинска бюджетна издръжка
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
208333.33      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
12

да


При решение на Възложителя, след изтичане на срока на договора от 12 месеца и при наличието на финансов ресурс за доставка на резервни части и услуги по ремонт на МПС за нуждите на Община Пловдив и звената на общинска бюджетна издръжка, Възложителят може да удължи срока на изпълнение на обществената поръчка с още 12 месеца.
II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

При решение на Възложителя, след изтичане на срока на договора от 12 месеца и при наличието на финансов ресурс за доставка на резервни части и услуги по ремонт на МПС за нуждите на Община Пловдив и звената на общинска бюджетна издръжка, Възложителят може да удължи срока на изпълнение на обществената поръчка с още 12 месеца.

II.2) Описание 1

Дизелови лекотоварни МПС 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
34300000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG421

гр. Пловдив

Доставка на резервни части и услуги по ремонт на МПС за нуждите на Община Пловдив и звената на общинска бюджетна издръжка
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
208333.34      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
12

да


При решение на Възложителя, след изтичане на срока на договора от 12 месеца и при наличието на финансов ресурс за доставка на резервни части и услуги по ремонт на МПС за нуждите на Община Пловдив и звената на общинска бюджетна издръжка, Възложителят може да удължи срока на изпълнение на обществената поръчка с още 12 месеца.
II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

При решение на Възложителя, след изтичане на срока на договора от 12 месеца и при наличието на финансов ресурс за доставка на резервни части и услуги по ремонт на МПС за нуждите на Община Пловдив и звената на общинска бюджетна издръжка, Възложителят може да удължи срока на изпълнение на обществената поръчка с още 12 месеца.

II.2) Описание 1

Тежкотоварни МПС 3
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
34300000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG421

гр. Пловдив

Доставка на резервни части и услуги по ремонт на МПС за нуждите на Община Пловдив и звената на общинска бюджетна издръжка
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
750000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
12

да


При решение на Възложителя, след изтичане на срока на договора от 12 месеца и при наличието на финансов ресурс за доставка на резервни части и услуги по ремонт на МПС за нуждите на Община Пловдив и звената на общинска бюджетна издръжка, Възложителят може да удължи срока на изпълнение на обществената поръчка с още 12 месеца.
II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

При решение на Възложителя, след изтичане на срока на договора от 12 месеца и при наличието на финансов ресурс за доставка на резервни части и услуги по ремонт на МПС за нуждите на Община Пловдив и звената на общинска бюджетна издръжка, Възложителят може да удължи срока на изпълнение на обществената поръчка с още 12 месеца.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Не се поставя такъв критерии.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Не се поставя такъв критерии.

III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

За Обособена позиция №1 „Бензинови лекотоварни МПС“ и Обособена позиция №2 „Дизелови лекотоварни МПС“
1.Участникът следва да притежава сертификат за внедрена система за управление на качеството по стандарт БДС EN ISO 9001:2015 или еквивалентен с обхват предмета на обществената поръчка.
2. Участникът да разполага със следния необходим брой технически лица за изпълнение на поръчката: минимум 3 /три/ автомонтьора със стаж по специалността минимум 3 години.
3.Участникът да разполага със сервизна база, намираща се в гр. Пловдив, разполагаща най-малко със следното оборудване:
-работни места – минимум 3 /три/ броя. Участникът трябва да разполага с работни места /клетки/, в които да може да се обслужват едновременно три броя МПС;
- компютърна диагностика – минимум едно работно място и да разполага с тестове за диагностика на всички видове автомобили, включени в съответната обособена позиция;
- стенд за регулиране на преден и заден мост – минимум 1 брой;
-стенд електро-хидравличен за визуална проверка на окачване – минимум 1 брой;
-стенд регулиране на фарове-1 брой;
-прибор за обслужване на климатична инсталация;
За Обособена позиция №3 „Тежкотоварни МПС“
1.Участникът следва да притежава сертификат за внедрена система за управление на качеството по стандарт БДС EN ISO 9001:2015 или еквивалентен с обхват предмета на обществената поръчка.
2. Участникът да разполага със следния необходим брой технически лица за изпълнение на поръчката: минимум 5 /пет/ автомонтьора със стаж по специалността минимум 3 години.
3.Участникът да разполага със сервизна база, намираща се в гр. Пловдив, разполагаща най-малко със следното оборудване:
--работни места – минимум 5 /пет/ броя. Участникът трябва да разполага с работни места /клетки/, в които да може да се обслужват едновременно пет броя МПС;
- компютърна диагностика – минимум едно работно място и да разполага с тестове за диагностика на всички видове автомобили, включени в съответната обособена позиция;
- стенд за регулиране на преден и заден мост – минимум 1 брой;
-стенд електро-хидравличен за визуална проверка на окачване – минимум 1 брой;
-стенд регулиране на фарове-1 брой;
-прибор за обслужване на климатична инсталация;
-брой работни места за ремонт на товарни и специализирани автомобили със собствено тегло до 24т. (канал или автоподемна техника) – минимум 5 /пет/ броя;
-стенд за регулиране и проверка въздушна и спирачна система – минимум 1 брой;
-стенд изпробване спирачна система – минимум 1 брой;


За Обособена позиция №1 „Бензинови лекотоварни МПС“ и Обособена позиция №2 „Дизелови лекотоварни МПС“
1.При подаване на офертата участникът следва да предостави изискуемата информация в Част ІV, Раздел Г от ЕЕДОП.
Доказване на посоченото изискване:
Документи за доказване на изискването: Доказателствата се представят при условията на чл. 67, ал. 5 и ал. 6 от ЗОП.
В случай на участие на обединение, спазването на изискването по т.1. може да бъде осигурено от един или повече от партньорите в обединението, съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението по отношение на дейностите, свързани предмета на поръчката.
Когато участникът предвижда участие на подизпълнители изискването по т.1. се доказва за тези подизпълнители, които съобразно вида и дела от поръчката, които са им възложени, ще изпълняват дейности, свързани с предмета на поръчката.
2.За доказване на изискването по т.2. участниците представят Списък на персонала, в който посочват лицата и тяхната професионална компетентност, който списък се попълва в част IV, раздел „В“, т.6 от ЕЕДОП.
3.За доказване на изискването по т. 3 участниците попълват част IV, раздел „В“, т. 9 от ЕЕДОП.
Документи за доказване на изискванията: Доказателствата се представят при условията на чл. 67, ал. 5 и ал. 6 от ЗОП.
Възложителят си запазва правото да провери декларираните в офертите на участниците обстоятелства чрез извършване на оглед на сервизните бази от компетентни технически лица.
За Обособена позиция №3 „Тежкотоварни МПС“
1.При подаване на офертата участникът следва да предостави изискуемата информация в Част ІV, Раздел Г от ЕЕДОП.
Доказване на посоченото изискване:
Документи за доказване на изискването: Доказателствата се представят при условията на чл. 67, ал. 5 и ал. 6 от ЗОП.
В случай на участие на обединение, спазването на изискването по т.1. може да бъде осигурено от един или повече от партньорите в обединението, съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението по отношение на дейностите, свързани предмета на поръчката.
Когато участникът предвижда участие на подизпълнители изискването по т.1. се доказва за тези подизпълнители, които съобразно вида и дела от поръчката, които са им възложени, ще изпълняват дейности, свързани с предмета на поръчката.
2.За доказване на изискването по т.2. участниците представят Списък на персонала, в който посочват лицата и тяхната професионална компетентност, който списък се попълва в част IV, раздел „В“, т.6 от ЕЕДОП.
3.За доказване на изискването по т. 3 участниците попълват част IV, раздел „В“, т. 9 от ЕЕДОП.
Документи за доказване на изискванията: Доказателствата се представят при условията на чл. 67, ал. 5 и ал. 6 от ЗОП.
Възложителят си запазва правото да провери декларираните в офертите на участниците обстоятелства чрез извършване на оглед на сервизните бази от компетентни технически лица.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Изпълнението на обществената поръчка трябва да се реализира в съответствие с техническите спецификации на възложителя, както и съгласно приложимото законодателство. Условията, при които ще се реализира предмета на настоящата поръчка, правата и задължнията на страните са подробно разписани в проекта на договора.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

06/03/2018 (дд/мм/гггг)   17:15 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата

30/09/2018 (дд/мм/гггг)
или

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

07/03/2018 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

гр. Пловдив, пл. Стефан Стамболов №1, ет. 3, зала №36

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участници в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

да


20.01.2020г.

VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Възложителят отстранява от участие в процедурата за възлагане на обществена поръчка всеки участник, за когото са налице основания за отстраняване, свързани с личното състояние на участниците по чл. 54, ал. 1 от ЗОП, възникнали преди или по време на процедурата. Когато участникът е обединение от физически и/или юридически лица, посочените основания за отстраняване се прилагат и за всеки член на обединението. Основанията за отстраняване се прилагат до изтичане на сроковете по чл. 57, ал. 3 от ЗОП.
Когато участникът предвижда използването на подизпълнители или се позовава на капацитета на трети лица по чл. 65, ал. 1 от ЗОП, основанията за отстраняване се прилагат и по отношение и на подизпълнителите и на третите лица.
Съгласно чл. 47, ал. 10 от ППЗОП по отделните обособени позиции се допуска представяне на едно заявление за участие.
При решение на изпълнителя, след изтичане на срока на договора от 12 месеца и при наличието на финансов ресурс за конкретната услуга, възложителят може да удължи срока на изпълнение на обществената поръчка с още 12 месеца.
Преди сключването на договора, участникът определен за изпълнител представя гаранция за изпълнение в размер на 2% от стойността на договора без включен ДДС.
Гаранцията за изпълнение може да се представи под формата на парична сума или банкова гаранция. Гаранцията може да се представи от името на изпълнителя за сметка на трето лице – гарант.
Когато избраният изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията.
Поради обстоятелството, че към момента Община Пловдив няма одобрен бюджет за 2018г., договор с избраният за Изпълнител участник ще бъде сключен при условията на чл. 114 от ЗОП.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл. 197, ал. 1, т. 1 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 29/01/2018 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва