Деловодна информация
00254
469 26/01/2018 (дд/мм/гггг)
не
00254-2018-0003 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

община Рудозем 000615075
бул. България 15
Рудозем BG424 4960 България
Василена Серафимова - нач. отдел Правно-нормативно обслужване и обществени поръчки +359 30699191
obrud@abv.bg +359 30699141

Интернет адрес/и

http://www.rudozem.bg

http://www.rudozem.bg/bg/auctions/asdas-3.html


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://www.rudozem.bg/bg/auctions/asdas-3/dostavka-na-hranitelni-produkti-za-nujdite-na-detskite-gradini-na-teritoriyata-na-obshtina-rudozem-206.html
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Доставка на хранителни продукти за нуждите на детските градини на територията на Община Рудозем“
15800000      
Доставки

Хранителните продукти, предмет на настоящата обществена поръчка, следва да бъдат доставяни на адресите на следните детски заведения на територията на Община Рудозем, обл. Смолян:
1. Гр. Рудозем, Община Рудозем, ул. „Стефан Стамболов” №10 - ДГ ”Снежанка”, Февзие Дерменджиева; Тел.0306/53137 и 0892232989;
2. с.Чепинци, Община Рудозем, ул. „Демокрация” № 30 - ДГ ”Елица”, Румяна Куцева; Тел. 03056/2027 и 0892215019;
3. с. Елховец, Община Рудозем - ДГ “Дъга” , Филиз Гаджалова; Тел.03055/2563 и 0879087791;
4. с. Пловдивци, Община Рудозем - ДГ „Мечо пух”; Сeлвие Топчиева; Тел.0899184301.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
118000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
15800000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG424

Община Рудозем, обл. Смолян

Предметът на обществената поръчка включва периодични доствки на различни хранителни продукти за нуждите на детските градини на територията на Община Рудозем. Възложителят запазва правото си да заявява доставка на по-голямо количество хранителни продукти или да не се доставя до размера на посоченото в Техническата спецификация към настоящата процедура.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
118000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
12

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Възложителят не поставя изисквания за годност (правоспособност) за упражняване на професионална дейност.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Възложителят не поставя изисквания за икономическо и финансово състояние.

III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

- Участникът следва да разполага със следното по вид и брой техническо оборудване, необходимо за изпълнение на поръчката: минимум два броя собствен или нает транспорт за превоз на хранителни продукти, удостоверени с разрешително за превоз на хранителни продукти.
- Участникът следва да разполага със собствено или наето складово помещение, хладилни съоръжения или хладилно помещение за изпълнение на предмета на обществената поръчка, поддържащи постоянна/контролирана температура, необходима за разделно съхранение на хранителните продукти, снабдени с валидни санитарни разрешителни за упражняване на съответната дейност, съгласно изискванията на БАБХ - „Удостоверение за регистрация” на обект - на свое име.


За доказване на техническите и професионални способности, участниците следва да:
- Декларират в Единния европейски документ за обществени поръчки, в раздел В: Технически и професионални способности, т. 9), че разполагат с конкретното техническо оборудване, което ще бъде използвано за изпълнението на дейностите, предмет на настоящата обществена поръчка, заедно с описание на вида на техническото оборудване, вкл. регистрационен номер, дали е собствено или наето, както и номер и дата на документи за собственост и/или документи, удостоверяващи основанието за ползване от участника. Преди сключване на договор за обществена поръчка, възложителят изисква от участника да представи списък с всички транспортни средства, както и декларация за техническото оборудване.
- Декларират в Единния европейски документ за обществени поръчки, в раздел В: Технически и професионални способности, т. 9), че разполага със съответното складово помещение, хладилни съоръжения или хладилно помещение за изпълнение на предмета на обществената поръчка, поддържащи постоянна/контролирана температура, необходима за разделно съхранение на хранителните продукти, снабдени с валидни санитарни разрешителни за упражняване на съответната дейност, съгласно изискванията на БАБХ - „Удостоверение за регистрация” на обект - на свое име, като посочат номер и дата на валидно „Удостоверение за регистрация” на обект - на свое име.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 1 % от стойността на договора за всяка обособена позиция, без включен ДДС. Гаранциите се предоставят в една от следните форми:
- парична сума;
- банкова гаранция;
- застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя.
Участникът, определен за изпълнител, избира сам формата на гаранцията за изпълнение.
Условията за задържане и освобождаване на гаранцията за изпълнение са указани в Договора за изпълнение на обществената поръчка.
7. При представяне на гаранцията във вид на платежно нареждане - паричната сума се внася по сметката на Възложителя (Община Рудозем):
Банка: ТБ "Инвестбанк" АД, клон Смолян, офис Рудозем
IBAN: BG67IORT80193378364303
BIC: IORTBGSF
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

19/02/2018 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

20/02/2018 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

Сградата на Община Рудозем, бул. България № 15, заседателна зала, ет. 2

Съгл. чл. 54, ал. 2 от ППЗОП.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

да


Месец януари 2019 г.

VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Възложителят отстранява от участие в процедурата за възлагане на обществената поръчка участник, за когото са налице обстоятелствата по чл. 55, ал. 1, т. 1 и т. 4 от ЗОП.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгл. чл. 197, ал. 1, т. 1 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 26/01/2018 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва