Деловодна информация
02711ТП ДЛС ЧЕРНИ ЛОМ гр.ПОПОВО
344 26/01/2018 (дд/мм/гггг)
не
02711-2018-0028 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Териториално поделение ДЛС Черни Лом гр.Попово към СИДП ДП гр.Шумен 2016174120095
бул.Михаил Маджаров №68
Попово BG334 7800 България
Ралица Тодорова +359 60842047
dls.cherni_lom@dpshumen.bg +359 60844105

Интернет адрес/и

http://dlschernilom.sidp.bg/

http://dlschernilom.sidp.bg/r/


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://dlschernilom.sidp.bg/
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Публичноправна организация

I.5) Основна дейност 

горско и ловно стопанство

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Доставка чрез покупка на семена за посев за нуждите на ТП ДЛС „Черни Лом” гр.Попово ”
03111000      
Доставки

„Доставка чрез покупка на семена за посев за нуждите на ТП ДЛС „Черни Лом” гр.Попово ”
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
15500      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
03111000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG334

Административната сграда на ТП ДЛС ”Черни Лом”гр.Попово, с адрес: гр.Попово, обл.Търговище, бул.”Михаил Маджаров” № 68

Доставка на семена, съгласно техническа спецификация за нуждите на ТП ДЛС „Черни Лом” гр.Попово и доставените семена да бъдат в опаковки, разфасовки и общи количества, "или еквивалентно/и" както следва:
1. Семена царевица - висок хибрид към група 420 по FAO да бъде в опаковка и разфасовка 50 000 бр. семена в 1 бр. торба , и общо количество за доставка от 56 бр./ торби със семена;
2. Семена царевица – простолинеен хибрид към група 500 по FAO да бъде общо количество за доставка от 400 кг семена;
3.Семена фуражен грах – общо количество за доставка от 600 кг;
4.Семена люцерна – общо количество за доставка от 150 кг;
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
15500      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
 / 31/12/2018 (дд/мм/гггг)

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Възложителят определя по отношение на участниците критерии за подбор, отнасящ се до: Годността(правоспособността) за упражняване на професионална дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионален регистър:
Участниците следва да докажат, чрез посочване в ЕЕДОП обстоятелството за вписването им в съответния професионален - публичен регистър на лицата, които извършват производство, заготовка и търговия на посевен и посадъчен материал с адрес : http://iasas.government.bg/bg/register.html и номер на валидно , вписано в регистъра удостоверение за производство, заготовка и търговия на посевен и посадъчен материал , издадено от изпълнителния директор на ИАСАС във връзка с предмета на поръчката, а за чуждестранните лица – в аналогични регистри и документи, съгласно законодателството на държавата членка, в която са установени .
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Възложителят не поставя такова изискване в настоящата процедура.

III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

Възложителят не поставя такова изискване в настоящата процедура.

III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Доставките ( поръчките) да се извършват след подадена изрична писмена заявка по електронна поща или факс от страна на Възложителя в срок до 3 (три) работни дни след получаване на същата от страна на Изпълнителя и съгласно условията на проекта на договора.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

16/02/2018 (дд/мм/гггг)   16:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

19/02/2018 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

Административна сграда на ТП ДЛД "Черни Лом" гр.Попово с адрес: гр.Попово, бул."Михаил Маджаров" № 68

Участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

да


10.12.2018г. - 20.02.2019г.

VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

1.От участие в процедурата се отстранява участник, за когото е налице някое от обстоятелствата по чл.54, ал.1 и чл.55, ал.1, т.1,3,4 и т.5 и чл. 107 от ЗОП.Възложителят ще отстрани от участие в процедурата и:
* участници - свързани лица по смисъла на пар.2, т.45 от ДР на ЗОП;
* участник, който не е посочил единична цена на някой от изброените в „ ТЕХНИЧЕСКА СПЕЦИФИКАЦИЯ” артикули към настоящата обществена поръчка ;
* участник, който е представил Техническо предложение за изпълнение на поръчката, което не отговаря на изискванията на Техническата спецификация и условията на поръчката;
* участник, за когото след изтичане на срока по пар.14 от ПЗР на Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, контролираните от тях лица и техните действителни собственици, са налице обстоятелствата по чл.3, т.8 във връзка с чл.5, ал.1, т.3 от този закон.
2.Съгласно чл.67, ал.1 от ЗОП при подаване на офертата участникът декларира липса на основания за отстраняване от процедурата и съответствието с критериите за подбор чрез представяне на ЕЕДОП.
Документите, чрез които се доказва информацията, посочена в ЕЕДОП, могат да бъдат изисквани допълнително при условията на чл.67, ал.5 и 6 от ЗОП.Съгласно чл.67, ал.6 от ЗОП преди сключването на договор за обществена поръчка участникът, определен за изпълнител, представя актуални документи, удостоверяващи липсата на основанията за отстраняване от процедурата, както и съответствието с критериите за подбор. Документите се представят и за подизпълнителите и третите лица, ако има такива.
3.Участниците могат да получат необходимата информация за задълженията, свързани с данъци и осигуровки, които са в сила в Република България и относими към доставките, предмет на поръчката, както следва:
а)относно задълженията, свързани с данъци и осигуровки:
Национална агенция по приходите:
Информационен телефон на НАП: 0700 18 700;
Интернет адрес: www.nap.bg

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл.196, ал.1 от ЗОП на обжалване подлежи всяко решение на възложителите по процедура за възлагане на обществена поръчка. Жалба може да се подава в 10-дневен срок от изтичането на срока по чл.179 от ЗОП срещу решението за откриване на процедурата, съгласно разпоредбата на чл.197, ал.1, т.4 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 26/01/2018 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва