Деловодна информация
02851
5785р-2286 23/01/2018 (дд/мм/гггг)
да
да
23/01/2018 (дд/мм/гггг)
02851-2018-0003 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Дирекция Управление на собствеността и социални дейности - Министерство на вътрешните работи 129010157
ул. Княз Борис I № 124
гр. София BG411 1301 България
Николета Йорданова +359 29823113
int.82@mvr.bg +359 29813010

Интернет адрес/и

https://www.mvr.bg/dussd

http://dussd.mvr.bg/Profil_kupuvach/Proceduri_ZOP/dostavka-policeiski-uniformi-svetlootrazitelni-jiletki


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://dussd.mvr.bg/Profil_kupuvach/Proceduri_ZOP/dostavka-policeiski-uniformi-svetlootrazitelni-jiletki
Горепосоченото/ите място/места за контакт
до следния адрес: (моля, посочете друг адрес)
НЕ  
Дирекция Управление на собствеността и социални дейности - Министерство на вътрешните работи 129010157
ул. Княз Борис I № 124
гр. София BG411 1301 България
Ивелина Колева +359 29824676
int.82@mvr.bg +359 29813010

Интернет адрес/и

https://www.mvr.bg/dussd

http://dussd.mvr.bg/Profil_kupuvach/Proceduri_ZOP/dostavka-policeiski-uniformi-svetlootrazitelni-jiletki

НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Министерство или всякакъв друг национален или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.5) Основна дейност 

Обществен ред и безопасност

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

,,Доставка на полицейски униформи - светлоотразителни жилетки''
35811200      
Доставки

,,Доставка на полицейски униформи - светлоотразителни жилетки'' в количества по артикули, както следва:
Артикул 1 – Светлоотразителни жилетки с надпис ПОЛИЦИЯ - 1 000 бр.;
Артикул 2 – Светлоотразителни жилетки с надпис ОХРАНИТЕЛНА ПОЛИЦИЯ - 5 000 бр.;
Артикул 3 – Светлоотразителни жилетки с надпис ПЪТНА ПОЛИЦИЯ - 4 200 бр.;
Артикул 4 – Светлоотразителни жилетки с надпис ГРАНИЧНА ПОЛИЦИЯ - 6 000 бр.;
Артикул 5 – Светлоотразителни жилетки с надпис ЖАНДАРМЕРИЯ - 3 000 бр.;
Артикул 6 – Светлоотразителни жилетки с надпис МИГРАЦИЯ - 1 200 бр.;
Артикул 7 – Светлоотразителни жилетки с надпис ПБЗН - 3 000 бр.;
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
1170000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
35811200      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

Гр. София, кв. ,,Захарна фабрика'', ул. ,,Кукуш'' № 1 (Централни вещеви складове - ДУССД - МВР).

,,Доставка на полицейски униформи - светлоотразителни жилетки'' в количества по артикули, както следва:
Артикул 1 – Светлоотразителни жилетки с надпис ПОЛИЦИЯ - 1 000 бр.;
Артикул 2 – Светлоотразителни жилетки с надпис ОХРАНИТЕЛНА ПОЛИЦИЯ - 5 000 бр.;
Артикул 3 – Светлоотразителни жилетки с надпис ПЪТНА ПОЛИЦИЯ - 4 200 бр.;
Артикул 4 – Светлоотразителни жилетки с надпис ГРАНИЧНА ПОЛИЦИЯ - 6 000 бр.;
Артикул 5 – Светлоотразителни жилетки с надпис ЖАНДАРМЕРИЯ - 3 000 бр.;
Артикул 6 – Светлоотразителни жилетки с надпис МИГРАЦИЯ - 1 200 бр.;
Артикул 7 – Светлоотразителни жилетки с надпис ПБЗН - 3 000 бр.;
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
1170000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
24

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

1.Рамковото споразумение (РС) се сключва за срок от 24 месеца. 2.Възложителят ще сключва договори въз основа на РС само при наличен финансов ресурс за обезпечаването им.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Не се изискват
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Не се изискват

Не се изискват
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участникът следва да е изпълнил през последните три години, считано от датата на подаване на офертата, доставки, които са с предмет и обем идентичен или сходен с предмета на обществената поръчка. Съответствието с този критерий се доказва със списък на доставките, които са идентични или сходни с предмета на обществената поръчка с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателства за извършените доставки. Доказателствата следва да съдържат информация за предмет, обем, стойност, начална и крайна дата на изпълнение и получател на извършената доставка.
2. Участникът следва да прилага система за управление на качеството с обхват производство/доставка на текстилни изделия в съответствие с EN ISO-9001:2008 и/или EN ISO-9001:2015 или еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки. Сертификатите по ISO следва да са издадени от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция „Българска служба за акредитация“ или от друг национален орган за акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието.
Информацията за съответствието с критериите за подбор по т. 1 и т. 2 се посочва в ЕЕДОП. Към офертата участниците представят попълнен ЕЕДОП по образец с информация относно критериите за подбор, а доказателствата за съответствие се представят от участниците в случаите по чл. 67, ал. 5 и 6 от ЗОП. Възложителят може да изисква от участниците по всяко време да представят всички или част от документите, чрез които се доказва информацията, посочена в ЕЕДОП, когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата. Преди сключването на договор за обществена поръчка възложителят изисква от участника, определен за изпълнител, да предостави актуални документи, удостоверяващи липсата на основанията за отстраняване от процедурата, както и съответствието с поставените критерии за подбор. Документите се представят и за подизпълнителите и третите лица, ако има такива.


1. Участникът следва да е изпълнил минимум 3 (три) доставки на изделия, които са идентични или сходни с предмета на обществената поръчка (доставка на текстилни изделия), в обем минимум 10 000 броя изделия, през последните 3 (три) години, считано от датата на подаване на офертата.
Идентична или сходна доставка с предмета на настоящата обществена поръчка се счита доставка на текстилни изделия.
2. Участникът да прилага система за управление на качеството с обхват на действие производство/доставка на текстилни изделия в съответствие с EN ISO-9001:2008 и/или EN ISO-9001:2015 или еквивалентно/и сертификати.
Информацията за съответствието с критериите за подбор по т. 1 и т. 2 се посочва в ЕЕДОП. Към офертата участниците представят попълнен ЕЕДОП по образец с информация относно критериите за подбор, а доказателствата за съответствие се представят от участниците в случаите по чл. 67, ал. 5 и 6 от ЗОП. Възложителят може да изисква от участниците по всяко време да представят всички или част от документите, чрез които се доказва информацията, посочена в ЕЕДОП, когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата. Преди сключването на договор за обществена поръчка възложителят изисква от участника, определен за изпълнител, да предостави актуални документи, удостоверяващи липсата на основанията за отстраняване от процедурата, както и съответствието с поставените критерии за подбор. Документите се представят и за подизпълнителите и третите лица, ако има такива.
Когато участникът е посочил, че ще използва капацитета на трети лица за доказване на съответствието с критериите за подбор или че ще използва подизпълнители, за всяко от тези лица се представя отделен ЕЕДОП, който съдържа информация по чл. 67, ал. 1 от ЗОП.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

ДА
  
Рамково споразумение с няколко оператора
  3
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

28/02/2018 (дд/мм/гггг)   17:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 3

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

02/03/2018 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

ДУССД - МВР, гр. София, ул. Княз Борис I, № 124

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците, техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване. В случай, че присъстват упълномощени представители на участниците, те следва да представят пълномощно (оригинал или копие), заверено ,,Вярно с оригинала'' от участника, даващо им възможност да представляват участника.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

1. Срокът на рамковото споразумение (РС) е 24 месеца. Индивидуалните договори, сключвани въз основа на рамковото споразумение, са със срок на изпълнение не по–дълъг от датата, на която изтича срокът на действие на рамковото споразумение, освен в случаите по чл. 113, ал. 3 от ЗОП и се сключват при осигурен финансов ресурс.
2. РС се сключва с 3-ма потенциални участници, които отговарят на разпоредбите на ЗОП и на изискванията на възложителя, класирани на 1-во, 2-ро и 3-то място при определяне на икономически най-изгодната оферта съгласно критерия за възлагане - ''най-ниска цена''. РС може да се сключи с по-малко от трима потенциални изпълнители на ОП, само ако не са налице достатъчен брой участници, които отговарят на критериите за подбор, или достатъчен брой оферти, които отговарят на предварително обявените условия на възложителя. Доставката се извършва със срок на изпълнение до 60 (шестдесет) дни, считано от подаване на заявката от възложителя за доставка на стоките.
3. В резултат на РС ще се сключат индивидуални договори съгласно чл. 82, ал. 2 и ал. 3 от ЗОП като икономически най-изгодната цена ще се определя въз основа на критерия "най-ниска цена". Рамковото споразумение се сключва съгласно разпоредбите на чл. 116, ал. 1, т. 1 от ЗОП, като при осигурени допълнителни финансови средства количествата ще бъдат завишени.
4. Предложената от участниците единична цена на артикулите, следва да гарантира закупуването минимум на количествата посочени в обявлението, в рамките на прогнозната стойност на поръчката.
5. При сключването на всеки конкретен договор възложителят изисква гаранция за изпълнение на договор за обществена поръчка в размер на 5% (пет на сто) от стойността му без ДДС. В случай, че участникът е специализирано предприятие или кооперация на хора с увреждания, гаранцията за изпълнение е 2 % (две на сто) от стойността на договора без ДДС. Условията и сроковете за задържане и освобождаване на гаранцията за изпълнение са уредени в договора.
6. Възложителят ще отстранява от участие в процедурата участник, за който е налице някое от обстоятелствата по чл. 54, както и по чл. 55, ал. 1, т. 1 и/или т. 4 и чл. 107 от ЗОП и по чл. 3, т. 8 и чл. 4 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици, както и участник който по какъвто и да е начин е включил някъде в офертата си извън плика „Предлагани ценови параметри” елементи, свързани с предлаганата цена и/или части от нея. Възложителят ще отстранява от участие в процедурата участник чието предложение за изпълнение на поръчката не изпълнява всички условия на техническата спецификация.
7. Възложителят ще отстранява от участие в процедурата участник, допуснал аритметична грешка/неточност в ценовото предложение и участник, чиeто ценово предложение не позволява закупуването минимум на количеството артикули посочени в обявлението.
8. Учасниците в процедурата представят документите в запечатана, непрозрачна и надписана опаковка съгласно изискванията на чл. 47, ал. 3 от ППЗОП, която съдържа документите по чл. 39, ал. 2 и ал. 3, т. 1 от ППЗОП, опис на представените документи и отделен, запечатан, непрозрачен плик с надпис "Предлагани ценови параметри", който съдържа ценовото предложение по чл. 39, ал. 3, т. 2 от ППЗОП.
9. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, се изисква копие от документа, от който да е видно правното основание за създаване на обединението, както и правата и задълженията на участниците в обединението; разпределението на отговорността между членовете на обединението; дейностите, които ще изпълнява всеки член на обединението във връзка с настоящата обществена поръчка.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Жалба може да се подава в 10-дневен срок от настъпване на обстоятелствата по чл. 197, ал. 1, т. 1 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2
Сектор Правно-нормативно обслужване - ДУССД - МВР
ул. Княз Борис I № 124
София 1301 България
int.82@mvr.bg +359 29822567
https://www.mvr.bg/dussd +359 29813010

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 23/01/2018 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва