Деловодна информация
00043
0772 23/01/2018 (дд/мм/гггг)
не
00043-2018-0001 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Дулово 000565416
ул. Васил Левски №18
Дулово BG325 7650 България
д-р Юксел Ахмед +359 86423000
dulovokmet@abv.bg +359 86423020

Интернет адрес/и

www.dulovo.bg

http://sop.bg/dulovo-145/


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://sop.bg/dulovo-145/
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Инженеринг - проектиране и изпълнение на СМР и авторски надзор на обект: „Проектиране и изграждане на целодневна детска градина с капацитет за четири групи в град Дулово”
45000000      
Строителство

В предмета на настоящата обществена поръчка са включени следните основни видове дейности:
1. Изработване на работен проект за обект: „Проектиране и изграждане на целодневна детска градина с капацитет за четири групи в град Дулово”.
2. Изпълнение на СМР за обект: „Проектиране и изграждане на целодневна детска градина с капацитет за четири групи в град Дулово”.
3. Авторски надзор по време на строителството на обект: „Проектиране и изграждане на целодневна детска градина с капацитет за четири групи в град Дулово”.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
2200000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG325

гр.Дулово

Инженеринг - проектиране и изпълнение на СМР и авторски надзор на обект: „Проектиране и изграждане на целодневна детска градина с капацитет за четири групи в град Дулово”
Критериите по-долу
 
ДА Срок за изготвяне на работен проект    30
Срок за изпълнение на СМР    20
Цена
50
II.2.6) Прогнозна стойност
2200000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
410

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участникът трябва да има регистрация в Централния професионален регистър на строителя на основание чл. 6 от Правилника за реда за вписване и водене на Централния професионален регистър на строителя. Регистрацията да отговаря на предмета на поръчката – I група, IІІ категория, а за чуждестранни лица – в аналогични регистри съгласно законодателството на държавата членка, в която са установени или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

1. Участникът следва да притежава валидна застраховка “Професионална отговорност в проектирането”.
2. Участникът следва да притежава валидна застраховка “Професионална отговорност в строителството”.


1. Участникът следва да притежава валидна застраховка “Професионална отговорност в проектирането” за лицата, които ще осъществяват проектирането, съгласно чл. 171, ал. 1 от ЗУТ с минимално застрахователно покритие съгласно разпоредбите на чл. 5, ал. 1, т. 3 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството или еквивалентна застраховка, съгласно законодателството на държавата, където е установен/регистриран участникът.
Изискуемата информация относно горепосоченото изискване за икономическо и финансово състояние, участникът попълва Част IV: Критерии за подбор, раздел Б: Икономическо и финансово състояние, т.5 от ЕЕДОП, съгласно описаното в нея .
В случаите по чл. 67, ал. 5 и 6 ЗОП за доказване на горепосоченото изискване участниците престават: Доказателство за наличието на валидна застраховка “Професионална отговорност в проектирането”, съгласно чл. 171, ал. 1 от ЗУТ, с минимално застрахователно покритие съгласно разпоредбите на чл. 5, ал. 1, т. 3 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството или еквивалента застраховка за професионална отговорност или гаранция в друга държава - членка на Европейския съюз, или в страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство.
2. Участникът следва да притежава валидна застраховка “Професионална отговорност в строителството”, съгласно чл. 171, ал. 1 от ЗУТ с минимално застрахователно покритие съгласно разпоредбите на чл. 5, ал. 2, т. 3 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството, или еквивалентна застраховка, съгласно законодателството на държавата, където е установен/регистриран участникът.
Изискуемата информация относно горепосоченото изискване за икономическо и финансово състояние, участникът попълва Част IV: Критерии за подбор, раздел Б: Икономическо и финансово състояние, т.5 от ЕЕДОП, съгласно описаното в нея .
В случаите по чл. 67, ал. 5 и 6 ЗОП за доказване на горепосоченото изискване участниците представят: Доказателство за наличието на валидна застраховка “Професионална отговорност в строителството”, съгласно чл. 171, ал. 1 от ЗУТ с минимално застрахователно покритие отговарящо на характера и обема на поръчката съгласно разпоредбите на чл. 5, ал. 2, т. 3 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството или еквивалента застраховка за професионална отговорност или гаранция в друга държава - членка на Европейския съюз, или в страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Професионален опит.
2. Технически персонал.
3. Техническо оборудване.
4. Система за управление на качеството


1. Участникът следва да е изпълнил идентично или сходно с предмета на поръчката строителство (минимум едно) през последните 5 години, считано от датата посочена като краен срок за получаване на оферти.
2. Участникът следва да разполага със следните технически лица:
2.1 За изпълнение на дейностите проектиране и авторски надзор:
1. Ръководител на екипа - Архитект или еквивалент, който да отговаря на следните минимални изисквания:
а) да притежава пълна проектантска правоспособност по ЗКАИИП;
2. Конструктор или еквивалент отговарящ на следните минимални изисквания:
а) да притежава пълна проектантска правоспособност по ЗКАИИП;
3. Проектант по част „В и К” - строителен инженер – „В и К” или еквивалентна, който да отговаря на следните минимални изисквания:
а) да притежава пълна проектантска правоспособност по ЗКАИИП;
4. Проектант по част „ЕНЕРГИЙНА ЕФЕКТИВНОСТ” - или еквивалент, притежаващ пълна проектантска правоспособност и лиценз за изпълнение на този вид дейност:
а) да притежава пълна проектантска правоспособност по ЗКАИИП;
5. Проектант по част „ОВК” – инженер ОВК или еквивалентна, който да отговаря на следните минимални изисквания:
а) да притежава пълна проектантска правоспособност по ЗКАИИП;
6. Проектант по част „Електрическа” – Електроинженер или еквивалент, който да отговаря на следните минимални изисквания:
а) да притежава пълна проектантска правоспособност по ЗКАИИП;
8. Проектант по част „Пожарна безопасност” – инженер, който да отговаря на следните минимални изисквания:
а) да притежава пълна проектантска правоспособност по ЗКАИИП;
9. Проектант по част „ПБЗ” и Проект за управление на отпадъците – инженер, който да отговаря на следните минимални изисквания:
а) да притежава пълна проектантска правоспособност по ЗКАИИП;
Чуждестранните лица проектанти следва да притежават аналогична регистрация съгласно законодателството на държавата в която са установени.
2.2. За изпълнение на строителството:
1. Технически ръководител – да има квалификация „строителен инженер” или „строителен техник” съгласно чл. 163а от ЗУТ или еквивалентна; да притежава минимум 3 години професионален опит като технически ръководител по смисъла на чл. 163а, ал. 4 от ЗУТ;
2. Експерт „Контрол по качеството” – висше образование с професионална квалификация „строителен инженер” или еквивалентна; да притежава правоспособност за контрол върху качеството, за съответствие на влаганите в строежите строителни продукти със съществените изисквания за безопасност или еквивалент, да притежава минимум 1 година опит на длъжност, свързана с контрол по качеството при изпълнение на СМР или еквивалентно;
3. Длъжностно лице по безопасност и здраве в строителството: притежаващ актуално удостоверение за „Длъжностно лице за безопасност и здраве” съгласно Наредба № РД-07-2 от 16.12.2009 г. за условията и реда за провеждането на периодично обучение и инструктаж на работниците и служителите по правилата за осигуряване на здравословни и безопасни условия на труд или еквивалентно;
3. Участникът следва да разполага с техническо оборудване, необходимо за изпълнение на поръчката минимум, както следва:
- Самосвали – 4 бр.;
- Багери – 2 бр.;
- Челни товарачи – 1 бр.;
4. Участникът следва да прилага система за управление на качеството EN ISO 9001:2015 и система за управление на околна среда EN ISO 14001:2015 или еквивалентни с предметен обхват в областта на строителството.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

21/02/2018 (дд/мм/гггг)   16:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

22/02/2018 (дд/мм/гггг)   13:00 (чч:мм)

гр.Дулово, ул."Васил Левски" №18, ст.13

Получените оферти се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват кандидатите или участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл.196 и сл. от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 23/01/2018 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва