Деловодна информация
1265
РНД18-ДИ05-21 16/01/2018 (дд/мм/гггг)
да
да
16/01/2018 (дд/мм/гггг)
1265-2018-0001 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Столична община - район Надежда 0006963270598
ул.Кирил Дрангов 55
София BG411 1220 България
Анелия Георгиева - заместник-кмет на СО район Надежда +359 24951798
op@so-nadejda.com +000 00000000

Интернет адрес/и

http://so-nadejda.com/

http://so-nadejda.com/kontakti.html


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://so-nadejda.com/obschestveni-porchki.html
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Услуги по поддържане и озеляване на „Северен парк и парк „Надежда“
77311000      
Услуги

Целта на настоящата процедура за избор на изпълнител чрез провеждане на открита процедура е да бъде избран изпълнител, съответстващ на изискванията на възложителя, който да изпълни дейности по поддържане и озеленяване на обекти от зелената система на Столична община: парк „Надежда” и „Северен парк”, находящи се на територията на район “Надежда”.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
250000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
77311000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

Дейностите по изпълнение на поръчката ще се извършват на територията на Столична община - район „Надежда“, на обекти общинска собственост: „Северен парк” и парк "Надежда"

В предмета на поръчката е включено изпълнението на дейности по биологично и битово почистване и поддържане на "Северен парк" и парк „Надежда“, именно: косене на тревни площи и събиране на окосена трева; затревяване; грапане на тревни площи; резитба на храсти; резитба на жив плет, прекопаване на храсти; резитба на дървета; отсичане на дървета; изкореняване на дънери; раздробяване на клони с дробилна машина; събиране на шума; изнасяне на отсечени дървета, храсти, клони и др.
Критериите по-долу
 
ДА Технология за изпълнение на дейностите, включени в предмета на поръчката    50
Цена
50
II.2.6) Прогнозна стойност
250000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
 / 31/12/2018 (дд/мм/гггг)

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Изпълнителят трябва да притежава регистрационен документ за извършване на дейности по събиране и транспортиране на отпадъци съгласно чл.35, ал.3 от Закона за управление на отпадъците (ЗУО) по реда на глава пета, раздел II от ЗУО.
В Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП) участникът посочва информация за наличието на регистрационен документ за извършване на дейности по събиране и транспортиране на отпадъци, издаден съгласно чл.35, ал.3 от ЗУО по реда на глава пета, раздел II от ЗУО или декларира, че ако бъде определен за изпълнител, преди сключването на договора ще притежава и представи копие на валиден регистрационен документ за извършване на дейности по събиране и транспортиране на отпадъци съгласно чл.35, ал.3 от ЗУО по реда на глава пета, раздел II от ЗУО.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Минимален общ оборот

Всеки участник трябва да е реализирал минимален общ оборот, включително минимален оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката, изчислен на база годишните обороти, за последните три приключили финансови години в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си, в размер на 250 000,00 лв. без ДДС, от който 250 000,00 лв. без ДДС в сферата, попадаща в обхвата на поръчката.
Участникът предоставя (декларира) в Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП) информация за обстоятелствата, описани по-горе.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

Участникът трябва да е изпълнил за последните три години, считано от датата на подаване на офертата, в зависимост от датата на която участникът е създаден или е започнал дейността си, минимум две дейности с предмет, идентичен или сходен с този на поръчката.
*Под дейност, идентична или сходна с предмета на поръчката следва да се разбират дейности по поддържане на градини и зелени площи.
Участникът трябва да разполага с инженерно-технически персонал за изпълнение на поръчката, включващ най-малко:
- 1 (един) квалифициран специалист (инж. озеленител или ландшафтен архитект), притежаващ опит по специалността не по-малко от 3 (три) години.
3.3. Участникът трябва да разполага с техническо оборудване, което включва минимум:
-Косачки: мин. 5 бр.;
-Моторни резачки: мин. 3 бр.;
-Автовишка: мин. 1 бр.;
-Дробилна машина: мин. 1 бр.;
-Товарно МПС камион до 3,5т.: мин 2 бр.
Участникът следва да прилага:
Система за управление на качеството ISO 9001:2008 или еквивалентна с обхват, включващ дейности предмет на поръчката и/или еквивалентен документ.


Участникът предоставя (декларира) в Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП) информация за дейностите, изпълнени през последните три години, считано от датата на подаване на офертата, които са идентични или сходни с предмета на поръчката.
Участникът предоставя (декларира) в Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП) информация за инженерно-техническия персонал, в който посочва образователната и професионална квалификация, опит на лицето/лицата и когато е необходимо и данни за съответното удостоверение.
Участникът предоставя (декларира) в Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП) информация за разполагаемото техническо оборудване, което ще ползва за изпълнение на предмета на поръчката.
Участникът предоставя (декларира) в Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП) информация за притежаване на Сертификат за внедрена система за управление на качеството ISO 9001:2008 или еквивалент с обхват, включващ дейности предмет на поръчката и/или еквивалентен документ.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

20/02/2018 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

21/02/2018 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

Заседателната зала, находяща се в административната сграда на СО район "Надежда" , гр. София, ул. "Кирил Дрангов" 55

На публичното заседание по отваряне на постъпилите оферти могат да присъстват участниците, техните законни представители или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Жалбите се подават съгласно разпоредбите на чл.197 и сл. от ЗОП
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 16/01/2018 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва