Деловодна информация
00350
РД - 12 -363 15/01/2018 (дд/мм/гггг)
да
да
15/01/2018 (дд/мм/гггг)
00350-2018-0001 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Тутракан 000565626
ул.Трансмариска № 31
Тутракан BG325 7600 България
Елена Балтаджиева +359 86660621
tutrakan@b-trust.org +359 86660636

Интернет адрес/и

http://tutrakan.egov.bg/TUTRAKAN/home.nsf/pages/bg/home?OpenDocument

http://109.120.204.206/procurements.aspx?ProviderID=24786c60-6e8b-4093-af0a-0b14e6f77358


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://109.120.204.206/procurement.aspx?ProviderID=24786c60-6e8b-4093-af0a-0b14e6f77358&Guid=a86ee47a-c028-4d25-8387-df243b31b7cb
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Инженеринг - проектиране, СМР и авторски надзор на многофамилни жилищни сгради на ул. „Вела Пискова” №3А, ул. „Гео Милев”№35, бл. Чайка 1 и бл. Чайка 2 в гр.Тутракан по обособени позиции”
45000000      
Строителство

В предмета на обществената поръчка са включени следните основни видове дейности: Изработване на работен проект,изпълнение на СМР и авторски надзор по време на строителството и въвеждане в експлоатация за всяка една от четирите многофамилни жилищни сгради.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
1020363.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
всички обособени позиции

:  4

II.2) Описание 1

"Многофамилна жилищна сграда с адрес: град Тутракан, ул. „Вела Пискова“ № 3А" 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
71315000      
71321000      
45320000      
45321000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG325

град Тутракан, ул. „Вела Пискова" № 3А

В предмета на обществената поръчка са включени следните основни видове дейности:Изработване на работен проект,изпълнение на СМР и упражняване на авторски надзор по време на строителството и въвеждане в експлоатация на многофамилната жилищна сграда. Работният проект следва да се изработи с обхват и съдържание съгласно Наредба № 4 за обхват и съдържание на инв. проекти, Наредба № 7 за ЕЕ на сгради и изискванията на ОПРР 2014-2020, Приоритетна ос 2 ", процедура BG16RFOP001-2.001 със следните части "архитектурна","конструктивна","водоснабдяване и канализация","електрическа","отопление, вентилация и климатизация",енергийна ефективност", "пожарна безопасност","план за безопасност и здраве",
„план за управление на строителните отпадъци“,"сметна документация". В обхвата на поръчката са включени дейности предписани като задължителни съгласно доклада за резултатите от обследването, оценка на техническите характеристики на строежа, както и дейности, предписани като задължителни съгласно доклада от обследване за енергийна ефективност -ЕСМ В1 Топлинно изолиране на външни стени,ЕСМВ3: Топлинно изолиране на покриви,ЕСМВ5:Подмяна на прозорци и врати,ЕСМВ4:топлинно изолиране на под;ЕСМ С12:Енергоспестяващи мерки за оползотворяване на енергия от възобновяеми източници;ЕСМ С6 Енергоспестяващи мерки при генерирането на топлина. Отопление и вентилация. Предвидени са и съпътстващи СМР, свързани с изпълнението на мерките за енергийна ефективност и възстановяване на първоначалното състояние, нарушено в резултат на обновяването,подобряване достъпа за лица с увреждания до сградата и СМР, които обхващат ремонт и реконструкция на различни части на сградата (покрив, стени, стълбищни клетки и площадки, коридори и др.).В предмета на поръчката се включва и задължението на проектанта да изпълнява задълженията си като проектант, осъществяващ авторски надзор по време на строителството и въвеждането в експлоатация на обекта, в съответствие с действащото българско законодателство.
Критериите по-долу
 
ДА Срок за изработването на работния проект – Срп    25%
Срок за изпълнение на СМР - Ссмр    25%
Цена
Ц-50 %
II.2.6) Прогнозна стойност
155130.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
160

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
проект „Енергийна ефективност в многофамилни жилищни сгради в гр.Тутракан” по ДБФП № BG16RFOP001-2.001-0153-C02/14.10.2016г.”

II.2) Описание 1

"Многофамилна жилищна сграда с адрес: град Тутракан, ул. „Гео Милев“ № 35 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
45300000      
45320000      
45321000      
71321000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG325

град Тутракан, ул. „Гео Милев” № 35

В предмета на обществената поръчка са включени следните основни видове дейности:Изработване на Работен проект изпълнение на СМР и авторски надзор по време на строителството на многофамилната жилищна сграда. Работният проект следва да се изработи с обхват и съдържание съгласно Наредба № 4 за обхват и съдържание на инв. проекти, Наредба № 7 за ЕЕ на сгради и изискванията на ОПРР 2014-2020, Приоритетна ос 2 ", процедура BG16RFOP001-2.001 със следните части:"архитектурна","конструктивна","водоснабдяване и канализация","електрическа","отопление, вентилация и климатизация",енергийна ефективност", "пожарна безопасност","план за безопасност и здраве",
„план за управление на строителните отпадъци“,"сметна документация". В обхвата на поръчката са включени дейности предписани като задължителни съгласно доклада за резултатите от обследването, оценка на техническите характеристики на строежа, както и дейности, предписани като задължителни съгласно доклада от обследване за енергийна ефективност -ЕСМ В1 Топлинно изолиране на външни стени,ЕСМ В3: Топлинно изолиране на покриви,ЕСМ В5: Подмяна на прозорци и врати,ЕСМ В4 топлинно изолиране на под,ЕСМ С12: Енергоспестяващи мерки за оползотворяване на енергия от възобновяеми източници.Предвидени са и съпътстващи СМР, свързани с изпълнението на мерките за енергийна ефективност и възстановяване на първоначалното състояние, нарушено в резултат на обновяването,подобряване достъпа за лица с увреждания до сградата и СМР, които обхващат ремонт и реконструкция на различни части на сградата (покрив, стени, стълбищни клетки и площадки, коридори и др.),могат да бъдат финансирани само ако с предложените мерки по проекта по ОПРР 2014-2020 сградата постигне най-малко клас на енергопотребление „С“ и повече от 60% енергийни спестявания. Изискването за повече от 60% енергийни спестявания следва задължително да се спазва, когато описаните СМР не са пряко свързани с изпълнението на задължителните мерки за енергийна ефективност, но тези СМР са предписани в техническото обследване.В предмета на поръчката се включва и задължението на проектанта да изпълнява задълженията си като проектант, осъществяващ авторски надзор по време на строителството и въвеждането в експлоатация на обектите, в съответствие с действащото българско законодателство.
Критериите по-долу
 
ДА Срок за изработване на работния проект - Срп    25%
Срок за изпълнение на СМР - С смр    25%
Цена
Ц -50%
II.2.6) Прогнозна стойност
199427.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
160

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
проект „Енергийна ефективност в многофамилни жилищни сгради в гр.Тутракан” по Договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ № BG16RFOP001-2.001-0153-C02/14.10.2016г.”,

II.2) Описание 1

„Многофамилна жилищна сграда бл. „Чайка 1“ с адрес: град Тутракан, ул. „Крайбрежна“ № 34”. 3
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
45300000      
45320000      
45321000      
71320000      
71321000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG325

град Тутракан, ул. „Крайбрежна” № 34

В предмета на обществената поръчка са включени следните основни видове дейности:Изработване на работен проект,изпълнение на СМР и авторски надзор по време на строителството на многофамилната жилищна сграда. Работният проект следва да се изработи с обхват и съдържание съгласно Наредба № 4 за обхват и съдържание на инв. проекти, Наредба № 7 за ЕЕ на сгради и изискванията на ОПРР 2014-2020, Приоритетна ос 2 ", процедура BG16RFOP001-2.001 със следните части: "архитектурна","конструктивна","водоснабдяване и канализация","електрическа","отопление, вентилация и климатизация",енергийна ефективност", "пожарна безопасност","план за безопасност и здраве",
„план за управление на строителните отпадъци“,"сметна документация". В обхвата на поръчката са включени дейности предписани като задължителни съгласно доклада за резултатите от обследването, оценка на техническите характеристики на строежа, както и дейности, предписани като задължителни съгласно доклада от обследване за енергийна ефективност -ЕСМ В1 Топлинно изолиране на външни стени,ЕСМ2: Топлинно изолиране на покриви,ЕСМ 3: Подмяна на външни дограми,ЕСМ 4: Топлинно изолиране на подове,EСМ 5: Оптимизиране на осветлението в общите части.Предвидени са и съпътстващи СМР, свързани с изпълнението на мерките за енергийна ефективност и възстановяване на първоначалното състояние, нарушено в резултат на обновяването,подобряване достъпа за лица с увреждания до сградата и СМР, които обхващат ремонт и реконструкция на различни части на сградата (покрив, стени, стълбищни клетки и площадки, коридори, асансьори и др.),могат да бъдат финансирани само ако с предложените мерки по проекта по ОПРР 2014-2020 сградата постигне най-малко клас на енергопотребление „С“ и повече от 60%енергийни спестявания. Изискването за повече от 60% енергийни спестявания следва задължително да се спазва, когато описаните СМР не са пряко свързани с изпълнението на задължителните мерки за енергийна ефективност, но тези СМР са предписани в техническото обследване.В предмета на поръчката се включва и задължението на проектанта да изпълнява задълженията си като проектант, осъществяващ авторски надзор по време на строителството и въвеждането в експлоатация на обектите, в съответствие с действащото българско законодателство.
Критериите по-долу
 
ДА Срок за изработване на работния проект - Срп    25%
Срок за изпълнение на СМР - Ссмр    25%
Цена
Ц-50%
II.2.6) Прогнозна стойност
325553.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
160

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Проект „Енергийна ефективност в многофамилни жилищни сгради в гр.Тутракан” по Договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ № BG16RFOP001-2.001-0153-C02/14.10.2016г.

II.2) Описание 1

"Многофамилна жилищна сграда бл. „Чайка 2“ с адрес: град Тутракан, ул. „Ал.Стамболийски“ № 50" 4
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
45300000      
45320000      
45321000      
71315000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG325

град Тутракан, ул. "Александър Стамболийски" №50

В предмета на обществената поръчка са включени следните основни видове дейности:Изработване на работен проект,изпълнение на СМР и упражняване на авторски надзор по време на строителството на многофамилната жилищна сграда. Работният проект следва да се изработи с обхват и съдържание съгласно Наредба № 4 за обхват и съдържание на инв. проекти, Наредба № 7 за ЕЕ на сгради и изискванията на ОПРР 2014-2020, Приоритетна ос 2 ", процедура BG16RFOP001-2.001 със следните части "архитектурна","конструктивна","водоснабдяване и канализация","електрическа","отопление, вентилация и климатизация",енергийна ефективност", "пожарна безопасност","план за безопасност и здраве",
„план за управление на строителните отпадъци“,"сметна документация". В обхвата на поръчката са включени дейности предписани като задължителни съгласно доклада за резултатите от обследването, оценка на техническите характеристики на строежа, както и дейности, предписани като задължителни съгласно доклада от обследване за енергийна ефективност -ЕСМ 1 Топлинно изолиране на външни стени,ЕСМ 2: Топлинно изолиране на покриви,ЕСМ 3:Подмяна на външна дограма,ЕСМ 4:Топлинно изолиране на подове;EСМ 5: Оптимизиране на стълбищно осветление. Предвидени са и съпътстващи СМР, свързани с изпълнението на мерките за енергийна ефективност и възстановяване на първоначалното състояние, нарушено в резултат на обновяването,подобряване достъпа за лица с увреждания до сградата и СМР, които обхващат ремонт и реконструкция на различни части на сградата (покрив, стени, стълбищни клетки и площадки, коридори и др.)могат да бъдат финансирани само ако с предложените мерки по проекта по ОПРР 2014-2020 сградата постигне най-малко клас на енергопотребление „С“ и повече от 60% енергийни спестявания. Изискването за повече от 60% енергийни спестявания следва задължително да се спазва, когато описаните СМР не са пряко свързани с изпълнението на задължителните мерки за енергийна ефективност, но тези СМР са предписани в техническото обследване.В предмета на поръчката се включва и задължението на проектанта да изпълнява задълженията си като проектант, осъществяващ авторски надзор по време на строителството и въвеждането в експлоатация на обектите, в съответствие с действащото българско законодателство.
Критериите по-долу
 
ДА Срок за изработването на работния проект – Срп    25%
Срок за изпълнение на СМР - Ссмр    25%
Цена
Ц -50%
II.2.6) Прогнозна стойност
340253.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
160

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Проект „Енергийна ефективност в многофамилни жилищни сгради в гр.Тутракан” по Договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ № BG16RFOP001-2.001-0153-C02/14.10.2016г.”

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участникът следва да бъде вписан в Централния професионален регистър на строителя, съгласно Закона за Камарата на строителите за изпълнение на строежи, която да му позволява извършването на строителните работи, предмет на настоящата поръчка, а именно: -строежи от Първа група, Пета категория или по-висока, съгласно Правилника за реда за вписване и водене на централния професионален регистър на строителя (ПРВВЦПРС), приложимо за обособени позиции №1 и №2; -строежи от Първа група, Четвърта категория или по-висока, съгласно Правилника за реда за вписване и водене на централния професионален регистър на строителя (ПРВВЦПРС), приложимо за обособени позиции №3 и №4;Чуждестранните лица следва да са вписани в аналогични регистри съгласно законодателството на държавата членка, в която са установени или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство.Съответствието си с поставения критерий за подбор, участниците декларират както следва:При подаване на оферта участниците декларират съответствието с минималното изискване, само чрез попълване на Част IV: Критерии за подбор, раздел А: Годност т. 1 от Единен европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП) (Образец №1). В случаите на чл. 67, ал. 5 и ал. 6 от ЗОП, документ за доказване на съответствието с поставения критерий за подбор: Копие на Удостоверение за вписване в ЦПРС към Строителната камара за изпълнение на строежи от категорията строеж, в която попада обекта на поръчката. В случай, че участникът е чуждестранно лице той може да представи валиден еквивалентен документ или декларация или удостоверение, издадени от компетентен орган на държава - членка на Европейския съюз, или на друга държава страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство.Подизпълнители, които ще изпълняват дейност по строителство, както и онези съдружници в обединение което не е ЮЛ, но съгласно договора за обединение ще изпълняват дейност по строителство, също следва да са вписани в ЦПР на строителя, за изпълнение на съответната група и категория строеж.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

За обособени позиции №1 и №2:Участникът трябва да притежава валидна застраховка „Професионална отговорност в строителството и в проектирането" за лицето/ лицата, които ще извършват проектирането и строителството и да обхващат категория строеж съобразно предмета на поръчката – първа група, пета или по-висока категория строежи,а за обособени позиции №3 и № 4-първа група, четвърта или по-висока категория строежи.За участник, установен/регистриран в Република България, застраховката за професионална отговорност следва да бъде съгласно чл.171, ал. 1 от Закона за устройство на територията (ЗУТ). За участник, установен/регистриран извън Република България застраховката за професионална отговорност следва да бъде еквивалентна на тази по чл.171, ал. 1 от ЗУТ, съгласно законодателството на държавата, където е установен/регистриран участникът. В случай на участие на обединение/консорциум, който не е регистриран като самостоятелно юридическо лице, както и в случаите, когато се ползва подизпълнител, застраховката се представя за всеки един от членовете на обединението/консорциума които ще изпълняват дейности свързани с проектирането и/или строителството, както и за подизпълнителите, като за последните: съобразно вида и дела от поръчката, който ще изпълняват.

За обособени позиции №1 и №2 - Застрахователното покритие за проектирането следва да е не по-малко от минимума за строежи първа група, пета категория съгласно чл. 137, ал. 1, т. 5 от ЗУТ – 35 000 лв., съгласно чл.5, ал. 1, т.5 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството, а за строителството - следва да е не-по-малко от минимума за строежи първа група, пета категория чл. 137, ал. 1, т. 5 от ЗУТ - 70 000 лв. съгласно чл.5, ал.2, т.5 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството.За обособени позиции №3 и №4 Застрахователното покритие за проектирането следва да е не по-малко от минимума за строежи четвърта категория съгласно чл. 137, ал. 1, т. 4 ЗУТ - 50 000 лв., съгласно чл.5, ал. 1, т.4 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството, а за строителството - следва да е не-по-малко от минимума за строежи четвърта категория чл. 137, ал. 1, т. 4 ЗУТ - 100 000 лв. съгласно чл.5, ал. 2, т.4 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството.
Застраховката на чуждестранните лица следва да осигурява минимум посоченото застрахователно покритие.В случай на участие на обединение/консорциум, който не е регистриран като самостоятелно юридическо лице, както и в случаите, когато се ползва подизпълнител, застраховката се представя за всеки един от членовете на обединението/консорциума, както и за подизпълнителите, които ще изпълняват дейности свързани с проектирането и/или строителството. При подаване на офертата лицето или лицата попълват Част IV. „Критерий за подбор”, буква „Б”, „Икономическо и финансово състояние”, т. 5) от ЕЕДОП. Ако съдружник в обединение-участник, което не е ЮЛ, няма да извършва проектиране и/или строителство, то тогава по силата на текста на законовата норма той не може да застрахова отговорността си на основание на специална клауза, която като императивна, не подлежи на разширително тълкуване и приложение.Определеният за изпълнител, съдружници в обединението-изпълнител, както и подизпълнители, които ще извършват съответна дейност при изпълнението на договора за обществената поръчка, са длъжни в срок не по-късно от датата на сключване на договора да представят копие на застраховка по чл. 171 ЗУТ „Професионална отговорност в проектирането и строителството”. За участник установен/ регистриран извън Република България застраховката за професионална отговорност следва да бъде еквивалента на тази по чл.171, ал.1 от ЗУТ, но направена съгласно законодателството на държавата, където е установен / регистриран.В настоящата процедура възложителят поставя изискване за предвиждане на солидарна отговорност за изпълнение на поръчката между участника и третото лице, в случаите, когато участникът използва капацитета на трето лице за доказване съответствието с изискването за финансово и икономическо състояние.В случаите на чл. 67, ал. 5 и ал. 6 от ЗОП, документ за доказване на съответствието с поставения критерий за подбор:
Участникът следва да представи доказателство за наличие на валидна Застраховка за професионална отговорност на участниците в строителството и проектирането по чл. 171 от ЗУТ, с клауза „Проектант” и клауза „Строител”, покриваща минималната застрахователна сума за посочените по – горе видове строежи, в случай, че същите не са достъпни чрез пряк и безплатен достъп до съответната национална база данни. За участник, установен/регистриран извън РБългария, същят представят копие на документ за наличие на еквивалентна застраховка по чл. 171 от ЗУТ с лимит, покриващ минимално изискуемата застрахователна сума, направена съгласно законодателството на държавата, където е установен/регистриран участникът.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

за четирите обособени позиции: Участникът през последните 3 (три) години, считано от датата на подаване на офертите следва да е изпълнил дейности свързани с услуга, идентична или сходна с предмета на поръчката по съответната обособена позиция. Забележка!: За „услуга, сходна с предмета на поръчката по съответната обос.позиция“, отнасящо се до всички обособени позиции следва да се разбира изготвяне на инвестиционен проект за изграждане и/или реконструкция, и/или основен ремонт, и/или текущ ремонт на сграда.Съответствието си с поставения критерий за подбор, участн. декларират както следва:При подаване на оферта участн. декларират съответствието с миним. изискване, само чрез попълване на Част IV: Критерии за подбор, раздел В: Технически и професионални способности, т. 1б) от ЕЕДОП. В случаите на чл. 67, ал. 5 и ал. 6 от ЗОП, документ за доказване на съответствието с поставения критерий за подбор: Списък на услугите, които са идентични или сходни с предмета на обособената позиция с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателство за извършената услуга.Чуждестр. участници представят еквивал. на посочените документи. съгл. тяхното зак. Участ. през последните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на офертата следва да е изпълнил дейности свързани със строит., идентично или сходно с предмета на поръчката по съответната обособена позиция. Забележка!: Под „строителство, сходно с предмета на поръчката по съответната обособена позиция“, отнасящо се до всички обособени позиции, следва да се разбира изграждане и/или реконструкция, и/или основен ремонт, и/или текущ ремонт на сграда.Обемът не е от значение. Изискването се прилага за всяка една от обособените позиции.Съответствието си с поставения критерий за подбор, участниците декларират както следва:При подаване на оферта участниците декларират съответствието с минималното изискване, само чрез попълване на Част IV: Критерии за подбор, раздел В: Технически и професионални способности, т. 1а) от ЕЕДОП. В случаите на чл. 67, ал. 5 и ал. 6 от ЗОП, документ за доказване на съответствието с поставения критерий за подбор: Списък на строителството, идентично или сходно с предмета на поръчката, придружен с удост. за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания.Чуждестр. участници представят еквивал. на посочените документи съобразно законодателството си. При подаване на оферта за повече от една обособена позиция, участникът следва да докаже, че има опит в извършването на дейности идентични или сходни за строит. и проект. с предмета за всяка обос. позиция поотделно. 3.Участникът следва да разполага с персонал за изп. на проектирането и авт. надзор като един проектант може да съвместява две или повече позиции.При участие за четирите обособени позиции е допустимо да се посочи един и същ екип от експерти.4.Участ. следва да разполага с персонал за изпълнение на строителството като един експерт не може да съвместява две позиции от изискуемия експертен екип.При участие за четирите обособени позиции е допустимо да се посочи един и същ екип от персонал за изпълнение на СМР.Съответствието си с поставения критерий за подбор, участниците декларират както следва:При подаване на оферта участниците декларират съответствието с миним. изискване, само чрез попълване на Част IV: Критерии за подбор, раздел В: Технически и професионални способности, в т.2 за екипа СМР и в т. 6) -проектантите от ЕЕДОП.В случаите на чл. 67, ал. 5 и ал. 6 от ЗОП, документ за доказване на съответствието с поставения критерий за подбор: за СМР: Списък на технически лица, включени или не в структурата на участника, включително тези, които отговарят за контрола на качеството, а за проектантите - Списък на персонала, който ще изпълнява поръчката, и/или на членовете на ръководния състав, които ще отговарят за изпълнението, в който е посочена професионалната компетентност на лицата.

а)Участникът, през последните 5 г., считано от датата на подаване на офертата, следва да е изпълнил минимум 2 дейности свързани със строит. идент. или сходно с предмета на общ.поръчка по съотв.обос.позиц. б)Участникът през последните 3 г., считано от датата на подаване на офертите следва да е изпълнил минимум 2 дейност свързани с услуга, идентична или сходна с предмета на обособената позиция. в)Технически ръководител на обекта, който има квалификация „строителен инженер” ” или „строителен техник”, съгласно чл. 163а от ЗУТ или еквивалент за лица придобили квалификация извън страната съгласно законодателството на държава – членка на Европейския съюз, или на друга държава – страна по споразумението за Европейското икономическо пространство. Експерт по Контрол на качеството, който притежава валидно удостоверение/сертификат за преминат курс за контрол на качеството на изпълнение на строителството, за съответствие на влаганите в строежите строителни продукти със съществените изисквания за безопасност или еквивалентен документ за лица придобили квалификация извън страната.Специалист по безопасност и охрана на труда - координатор по безопасност и здраве, който притежава валидно Удостоверение по чл.5, ал.2 от Наредба № 2 от 2004 г. за минимални изисквания за здравословни и безопасни условия на труд при извършване на строителни и монтажни работи или еквивалентен документ за лица придобили квалификация извън страната.Посочените от участника експерти технически лица не могат да съчетават повече от една експертна позиция в предложения екип за изпълнение на строителството. При участие по повече от една обособена позиция, участникът може да предложи един и същ технически състав за всяка една от позициите. Проектанти за ОП№1,2,3 и 4:Ръководител на екипа – проектант по част „Архитектурна”, по части „Конструктивна”, „ВиК“,„Енергийна ефективност”, „Електро” „ОВК”, „Пожарна безопасност”, „ПБЗ”и „План за Управление на строителните отпадъци”. За ОП№1,2 да притежават ограничена или ППП, а за ОП №3 и 4 – ППП, по ЗКАИИП респ. призната проф. квал. по реда на ЗППК или еквивалент за лица придобили квалификация извън страната съгласно законодателството на държава – членка на Европейския съюз, или на друга държава – страна по споразумението за Европейското икономическо пространство. За проектант „ПБ” ППП по ЗКАИИП придружено от Удостоверение за завършен курс по пожарна безопасност съгласно Наредба Iз 1971 от 29.10.2009 г. за Строително техническите Правила и норми за осигуряване на безопасност при пожар или да притежава Удостоверение за пълна проектантска правоспособност (за ОП1 и 2) по интердисциплинарна част пожарна безопасност или ограничена за ОП 3 и 4 или еквивалент на посочените удостоверения за лица придобили квалификация извън страната съгласно законодателството на държава – членка на Европейския съюз, или на друга държава – страна по споразумението за Европейското икономическо пространство. За проектант по част «ПУСО» и Сертификат за завършен курс на обучение по Наредба за управление на строителните отпадъци и за влагане на рециклирани строителни материали или еквивалент за лица придобили квалификация извън страната, съгласно законодателството на държава – членка на Европейския съюз, или на друга държава страна по споразумението за Европейското икономическо пространство.Един експерт може да съвместява две или повече позиции от изискуемия експертен екип по проектирането, ако отговаря на поставените от Възлож. мин. изисквания за съответната позиция и притежава съответните удост., изискващите се за съответната част от инв. проект или еквивалент. При участие по повече от една обособена позиция, участникът може да предложи един и същ проектантски състав.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

23/02/2018 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

26/02/2018 (дд/мм/гггг)   14:00 (чч:мм)

гр.Тутракан, ул.Трансмариска №31, заседателна зала, ет.2 в административната сграда на Община Тутракан

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представителите на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Основания за отстраняване: От участие в процедурата се отстранява участник за когото е на лице някое от основанията по чл.54, ал.1, т.1, т. 2, т.3, т. 4, т.5, т.6 и т.7 от ЗОП.Възложителят ще отстрани от участие в процедурата и:
• участници - свързани лица по смисъла на §2, т.45 от ДР на ЗОП (прилага се отделно за всяка от обособените позиции);
• участник, за когото важат забраните по чл.3, т.8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциаленн данъчен режим, контролираните от тях лица и техните действителни собственици
(ЗИФОДРЮПДРКЛТДС), освен ако за него не са приложими изключенията по чл.4 от същия закон.Гаранцията за изпълнение на договора валидна и за четирите обособени позиции се представя от участника, определен за изпълнител, при подписване на договора, в размер 5% от стойността на договора по съответната обособена позиция без ДДС.Гаранциите се предоставят в една от следните форми:а)парична сума;б)банкова гаранция;в)застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя.Условията,при които гаранцията за изпълнение се задържа или освобождава се уреждат с договора за възлагане изпълнението на обществената поръчка за всяка една от обособените позиции между Възложителя и Изпълнителя. Договорът за възлагане на обществената поръчка не се сключва преди спечелилият участник да представи гаранция за изпълнение. 5. Начин на плащане и за четирите обособени позиции: Заплащане -работен проект:Авансово плащане - 50 % от стойността за изработване на РП в срок до 30 дни след представяне на фактура за размера на авансовото плащане.Окончателно плащане – 50% от за изработване на РП в срок до 30 дни след представяне на фактура и влязло в сила Разрешение за строеж.Заплащане -СМР:.Авансово плащане – 10% от стойността на СМР в срок до 30 дни след подписване на Протокол (обр. 2) и представяне на фактура.Авансовото плащане се приспада от първото междинно плащане.Текущи межд плащания – до 80% от стойността на СМР в срок до 30 дни след представяне на протокол за приемане на изпълнение СМР/бивш акт обр.19/, подписан от страните по договора, стр. надзор и представяне на фактура.Окончателно плащане – в размер до остатъка от стойността на СМР в срок до 30 дни след издаване на Удостоверение за въвеждане в експлоатация и представяне на фактура.Заплащане на авторски надзор : Текущи межд плащания – до 90% от стойността на авт надзор в срок до 30 дни след реално упражнен авторски надзор, доказан с документи /доклади за положен труд, акт образец №1/ приложения към техническата спецификация и представяне на фактура.Окончателно плащане – до 10% от стойността за авт надзор в срок до 30 дни след издаване на Удостоверение за въвеждане в експлоатация и представяне на фактура.Критерият за възлагане за всички обос.позиции е „оптимално съотношение качество/цена“ при показателите, описани по-долу.1. Срок за изработване на работен проект (Срп)-25т.;2. Срок за изпълнение на СМР (Ссмр)- 25т; 3.Предложена обща цена за изп.на поръчката(Ц)-50т.Методиката за оценяване на офертите е следната: Комплексната оценка на офертите се получава по формулата: КО = Срп +Ссмр+Ц,където КО - Комплексна оценка с максимален брой точки - 100т. Оценката на показателите се извършва по следния начин: - „СРОК ЗА ИЗРАБОТВАНЕ НА РАБОТНИЯ ПРОЕКТ”Срп = (Пmin / Пi) х 25, където Пmin-най-краткия предложен от участник срок за изработването на работния проект; Пi-предложения от участника срок, чиято оферта се оценява."СРОК ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА СМР"Ссмр= (Сmin / Сi) х 25, където Сmin- най-краткия предложен от участник срок на изпълнение на СМР;Сi- предложения от участника срок, чиято оферта се оценява. „Предложена обща цена за изпълнение на поръчката“ Ц = (Цmin / Цi) х 50, където Цmin- най-ниската предложена от участник обща цена;
Цi- предложената от участника обща цена, чиято оферта се оценява.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Жалбите се подават съгласно чл.197, ал.1, т.1 от ЗОП, в десетдневен срок след изтичане на срока по чл.100, ал.3 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 15/01/2018 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва