Деловодна информация
00271
32 11/01/2018 (дд/мм/гггг)
не
00271-2018-0001 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Цар Калоян 000505981
пл. Демокрация № 1
Цар Калоян BG324 7280 България
Илия Неделчев Илиев - Гл. експерт СД +359 84242316
tsarkaloyan@abv.bg +359 84242388

Интернет адрес/и

http://www.tsarkaloyan.eu

https://tsarkaloyan.nit.bg/proczeduri-po-zop/2018-rekonstrukcziya-i-rexabilitacziya-uliczi/


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
https://tsarkaloyan.nit.bg/proczeduri-po-zop/2018-rekonstrukcziya-i-rexabilitacziya-uliczi/
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Основен ремонт, реконструкция и рехабилитация на улична мрежа в с. Езерче и гр. Цар Калоян“
45233200      
Строителство

Предметът на поръчката включва основен ремонт, реконструкция и рехабилитация на улична мрежа в с. Езерче и гр. Цар Калоян по следните улици:
- Гр. Цар Калоян:
ул."Петър Берон"; ул."Преслав"; ул."Климент Охридски"; ул."Сан Стефано"; ул."Плиска"; ул."Преспа";
- С. Езерче:
ул. "Царевец"; ул. "Ангел Кънчев"; ул. "Янтра"; ул. "Христо Смирненски"; ул. "Брегалница"; ул. "Юри Гагарин"; ул. "Искър";
ул. "Черно море"; ул. "Васил Друмев"; ул. "Хан Кубрат"; ул. "Александър Стамболийски"; ул. "Таньо войвода"; ул. "Тодор Каблешков"; ул. "Опълченска"; ул."Хан Аспарух"; ул."Ком"; ул."Етър"; ул."Странджа"; ул."Цар Иван Асен".
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
2164712.25      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45233200      
II.2.3) Място на изпълнение
BG324

гр. Цар Калоян и с. Езерче

За изпълнението на строително монтажните работи по уличната мрежа, включена в обхвата на поръчката е предвидено да се изпълнят следните видове строителни дейности:
1. Демонтаж бетонови бордюри 18/35/50, вкл. всички разходи;
2. Демонтаж бетонови пътни ивици 10/25/50, вкл. всички разходи;
3. Изкоп с багер на транспорт, вкл. натоварване, транспортиране на определено разстояние, разтоварване на депо и оформянето му;
4. Ръчен изкоп, натоварване и транспорт до депо, вкл. всички разходи;
5. Подготовка на основата за полагане на трошенокаменна настилка, вкл. всички разходи;
6. Доставка и полагане на трошенокаменна настилка;
7. Попълване с трошен камък зад бордюри, вкл. всички разходи;
8. Профилиране съществуващата трошенокаменна настилка със средна дебелина 15 см.;
9. Доставка и монтаж бетонови бордюри 18/35/50;
10. Доставка и монтаж пътни ивици 10/25/50;
11. Повдигане на ревизионни шахти, вкл. смяна на капак и гривна;
12. Повдигане на ревизионни шахти;
13. Повдигане на улични отоци, вкл. смяна на капак и гривна;
14. Повдигане на улични отоци;
15. Изграждане на ревизионни шахти с височина до 2,5м.;
16. Изграждане на едноставен уличен оток;
17. Кофраж за стени;
18. Кофраж за настилки;
19. Заготовка и монтаж армировка;
20. Доставка и полагане на бетон С20/25 за стени и настилки;
21. Направа необлицован окоп, вкл. всички разходи;
22. Фрезоване асфалтобетонова настилка, вкл. всички разходи;
23. Доставка и полагане на габиони 100/100/200, вкл. всички разходи;
24. Доставка и направа на суха каменна зидария за габиони, вкл. всички разходи;
25. Доставка и полагане на неплътен асфалтобетон, вкл. всички разходи;
26. Машинен кърпеж с неплътен асфалтобетон, вкл. всички разходи;
27. Ръчен кърпеж с неплътна асфалтова смес, вкл. всички разходи;
28. Ръчен кърпеж с плътна асфалтова смес, вкл. всички разходи;
29. Машинен кърпеж с плътна асфалтова смес, вкл. всички разходи;
30. Доставка и полагане на плътен асфалтобетон, вкл. всички разходи;
31. Направа на първи битумен разлив за връзка, вкл. всички разходи;
32. Направа на втори битумен разлив за връзка, вкл. всички разходи;
33. Доставка, монтаж, укрепване на стандартни, рефлектиращи пътни знаци, вкл. стойки и всички свързани с това разходи;
34. Доставка, монтаж, укрепване на нестандартни, рефлектиращи пътни знаци, вкл. стойки и всички свързани с това разходи;
35. Доставка и полагане на хоризонтална маркировка от боя с перли, вкл. всички разходи – машинно;
36. Доставка и полагане на хоризонтална маркировка от боя с перли, вкл. всички разходи – ръчно;
37. Временна организация на движението.
Критериите по-долу
 
ДА „Предложение за изпълнение” (ОИ)    60 т.
Цена
40 т.
II.2.6) Прогнозна стойност
2164712.25      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
36

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участникът трябва да притежава Удостоверение за вписване на строителя в Централния професионален регистър на строителя, съгласно Закона за камарата на строителите за изпълнение на строежи от II група, четвърта категория, която да му позволява извършването на строителните работи, предмет на настоящата поръчка или еквивалентен документ за вписване на чуждестранните участници в съответен регистър на държава-членка на ЕС или на друга държава – страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Участникът трябва да има валидна застраховка „Професионална отговорност в проектирането и строителството” съгласно чл. 171, ал. 1 от ЗУТ(или еквивалент) с минимална застрахователна сума, съгласно чл.5, ал. 2 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителство за категорията строителство, съобразно строежа – предмет на обществената поръчка (или еквивалентен документ за чуждестранните лица, съобразно законодателството в което е установен).

III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Е изпълнил дейности с предмет и обем, идентични или сходни с тези на поръчката за последните пет години от датата на подаване на офертата;
2. Разполага с персонал и/или с ръководен състав с определена професионална компетентност за изпълнението на поръчката:
3. Разполага със собствена и/или наета тежка и малогабаритна механизация и техническо оборудване, необходими при изпълнението на поръчката.
4. Прилага системи за управление на качеството;


1. Участникът да е извършил минимум 1 (един) обект, *идентичен или сходен с предмета на обществената поръчка, изпълнен през последните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на офертите в зависимост от датата, на която е учреден или е започнал дейността.
2. Участникът трябва да предложи екип, притежаващ необходимата професионална квалификация и опит, съответстващи на спецификата на поръчката, както следва:
- Ръководител обект – строителен инженер с образователна степен “Магистър” или еквивалентна, специалност “Транспортно” и/или “Пътно строителство” или еквивалент, с професионален опит минимум 3 години; с опит на управленска/координираща позиция на минимум 2 (два) строителни обекта с предмет еднакъв или сходен с предмета на обществената поръчка;
- Технически ръководител - строителен инженер", "инженер" или "архитект", както и лицата със средно образование с четиригодишен курс на обучение ( или еквивалентно) и придобита професионална квалификация в областите "Архитектура и строителство" ( или еквивалентно) и "Техника”(или еквивалентно), съгласно ЗУТ, с опит на управленска/координираща позиция на минимум 1 (един) строителен обект с предмет еднакъв или сходен с предмета на обществената поръчка;
- Специалист – контрол на качеството – с професионална квалификация, отговаряща на изискванията на чл. 163а, ал. 2 от ЗУТ или еквивалентна, притежаващ удостоверение/сертификат за контрол върху качеството на изпълнение на строителството и за съответствие на влаганите в строежите строителни продукти със съществените изисквания за безопасност или еквивалентно и с опит при изпълнението на минимум 1 (един) строителен обект, като изпълняващ длъжността, за която е предложен;
- Специалист по ЗБУТ – с професионална квалификация, отговаряща на изискванията на чл. 163а, ал. 2 от ЗУТ или еквивалентна, притежаващ удостоверение/ сертификат за завършен курс за координатор по здраве и безопасност или еквивалентно, с опит при изпълнението на минимум 1 (един) строителен обект, като изпълняващ длъжността, за която е предложен;
3. Участник трябва да разполага със следната собствена и/или наета тежка и малогабаритна механизация и техническо оборудване, необходими при изпълнението на поръчката.
- Асфалтополагач – 1 бр.
- Пневматичен валяк – 2 бр.
- Пневмоколесен валяк -1 бр.
- Авто грейдер 1 бр.
- Вибрационен валяк – 1 бр.
- Пътна фреза – 1 бр.
- Машина за напръскване с емулсия (автогудонатор) – 1 бр.
- Товарни камиони над 10 т. – 6 бр.
- Товарачна машина – 1 бр.
- Водоноска – 2 бр.
- Багер – 2 бр.
4. Участникът трябва да има внедрена система за управление на качество ISO 9001:2008/ISO 9001:2015/БДС EN ISO 9001:2008/ БДС EN ISO 9001:2015 с обхват строителство, или еквивалент.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

09/02/2018 (дд/мм/гггг)   16:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 3

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

12/02/2018 (дд/мм/гггг)   11:00 (чч:мм)

гр. Цар Калоян, пл. ,,Демокрация'' № 1, етаж. 2. Заседателна зала

Лица, които могат да присъстват при отваряне на офертите- участниците в настоящата обществена поръчка, или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Условия за допустимост на участниците
1.Възложителят отстранява от участие в процедура за възлагане на обществена поръчка кандидат или участник, когато:
1.1 е осъден с влязла в сила присъда, освен ако е реабилитиран, за престъпление по чл. 108а, чл. 159а - 159г, чл. 172, чл. 192а, чл. 194 - 217, чл. 219 - 252, чл. 253 - 260, чл. 301 - 307, чл. 321, 321а и чл. 352 - 353е от Наказателния кодекс;
1.2. е осъден с влязла в сила присъда, освен ако е реабилитиран, за престъпление, аналогично на тези по т. 1, в друга държава членка или трета страна;
1.3. има задължения за данъци и задължителни осигурителни вноски по смисъла на чл. 162, ал. 2, т. 1 от Данъчно-осигурителния процесуален кодекс и лихвите по тях, към държавата или към общината по седалището на възложителя и на кандидата или участника, или аналогични задължения, установени с акт на компетентен орган, съгласно законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен, освен ако е допуснато разсрочване, отсрочване или обезпечение на задълженията или задължението е по акт, който не е влязъл в сила;
1.4. е налице неравнопоставеност в случаите по чл. 44, ал. 5 от ЗОП;
1.5. е установено, че:
а) е представил документ с невярно съдържание, свързан с удостоверяване липсата на основания за отстраняване или изпълнението на критериите за подбор;
б) не е предоставил изискваща се информация, свързана с удостоверяване липсата на основания за отстраняване или изпълнението на критериите за подбор;
1.6. е установено с влязло в сила наказателно постановление, принудителна административна мярка по чл. 404 от Кодекса на труда или съдебно решение, нарушение на чл. 61, ал. 1, чл. 62, ал. 1 или 3, чл. 63, ал. 1 или 2, чл. 118, чл. 128, чл. 228, ал. 3, чл. 245 и чл. 301 - 305 от Кодекса на труда или аналогични задължения, установени с акт на компетентен орган, съгласно законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен;
1.7. е налице конфликт на интереси, който не може да бъде отстранен.
2. Основанията по т. 1.1, 1.2 и 1.7 се отнасят за лицата, които представляват участника или кандидата, членовете на управителни и надзорни органи и за други лица, които имат правомощия да упражняват контрол при вземането на решения от тези органи.
3. Не се отстранява от участие в процедура за възлагане на обществена поръчка кандидат или участник, за когото са налице обстоятелствата по т. 1.3, когато:
3.1. се налага да се защитят особено важни държавни или обществени интереси;
3.2. размерът на неплатените дължими данъци или социалноосигурителни вноски е не повече от 1 на сто от сумата на годишния общ оборот за последната приключена финансова година.
4. Отстранява се от участие в процедура за възлагане на обществена поръчка и кандидат или участник - обединение от физически и/или юридически лица за чийто член на обединението е налице някое от основанията за отстраняване по т.1.
5. Основанията за отстраняване се прилагат до изтичане на следните срокове:
5.1. пет години от влизането в сила на присъдата - по отношение на обстоятелства по т. 1.1, и т.1.2, освен ако в присъдата е посочен друг срок;
5.2. три години от датата на настъпване на обстоятелствата по т. 1.5, буква "а" и т.1. 6, освен ако в акта, с който е установено обстоятелството, е посочен друг срок.
6. Не могат да участват в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка участници, които са дружества, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим и свързаните с тях лица включително и чрез гражданско дружество/консорциум, в което участва дружество, регистрирано в юрисдикция с преференциален данъчен режим;

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл. 197 от ЗОП
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 11/01/2018 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва