|
|
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2 79713000
|
II.2.3) Място на изпълнение BG411
Място на изпълнение: гр. София ж.к. „Младост” 1, Ул. „Димитър Моллов” № 1. |
Предмет на обществената поръчка е осъществяване на денонощна въоръжена охрана на движимо и недвижимо имущество в сградата и дворните площи на УМБАЛ „Света Анна” – София АД. Обектите на денонощната въоръжена охрана са: 1. Недвижимият имот - земята, сградите и съоръженията, растенията и всички други подобрения в имота, трайно закрепени към земята; 2. Движимите вещи - дълготрайни и краткотрайни материални активи като парични средства (местна и чуждестранна валута), машини, инсталации и съоръжения, енергия, суровини и материали, консумативи и всяко друго движимо имущество, което се намира в границите на имота, независимо дали са собственост на Възложителя, на наетия от него персонал или на трети лица; 3.Съблюдаване за спазване на обществения и вътрешния ред в обектите на охрана (сграда, двор и прилежащи части). Определеният въз основа на процедурата изпълнител следва да осъществява дейности по контрол при пропускателния режим, обход по определени за територията на цялото лечебно заведение маршрути през променливи интервали и посоки в денонощния времеви пояс (24 часа) на рaбота на охраната, контрол при внасянето и/ или изнасянето на вещи и материали от външни и/ или вътрешни служители на Възложителя без изключение в почивни, празнични или официално неработни дни. Срокът за изпълнение на поръчката е 36 месеца, считано от влизането в сила на договора. Движимото и недвижимо имущество на УМБАЛ „Света Анна” – София АД, находящо се в ж.к. „Младост” 1, Ул. „Димитър Моллов” 1, включващо следните обекти: 1. Стационар – 10 етажа – база „Запад”; 2. Стационар – 4 етажа; 3. Операционен блок – 5 етажа; 4. Болнична аптека и административни кабинети – 2 етажа; 5. Консултативно-диагностичен блок – 5 етажа; 6. Родилни зали и Компютърен томограф – 2 етажа; 7. Патология – 1 етаж; 8. Кръвен център – 2 етажа; 9. Стационар – 12 етажа – база „Изток”; 10. Дирекция – 3 етажа; 11. Инфекциозно отделение – 2 етажа; 12. ТЕЛК; 13. Дървена сграда бивше ЯМР – 1 етаж; 14. Станция за медицински газове – 1 етаж; 15. Парова централа – 1 етаж; 16. Трафопост – 1 етаж; 17. Трафопост – 1 етаж; 18. Дизелагрегат – 1 етаж; 19. Диспечер и шофьори – 1 етаж; 20. Портал; 21.Паркова и тревна площ и прилежащите към тях пътища и алеи; 22.Служебни автомобили – 3бр.; 23.Линейка – 2 бр. Участниците подават само една оферта за комплексно изпълнение на поръчката, като не се допуска представяне на варианти. Плащането се извършва в левове, по банков път, на посочената от Изпълнителя банкова сметка, отложено, в срок, до 60 /шестдесет/ календарни дни след представяне на фактура и ежемесечен отчет за извършената охранителна дейност. |
|
НЕ |
|
|
|
|
|
II.2.6) Прогнозна стойност 233928 BGN (за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
|
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки 36
|
II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)
или  / 
|
II.2.10) Информация относно вариантите
|
II.2.11) Информация относно опциите
|
II.2.12) Информация относно електронни каталози НЕ
|
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
|
|