Деловодна информация
00692УМБАЛ "Света Анна" - София АД
04-47 04/01/2018 (дд/мм/гггг)
да
да
04/01/2018 (дд/мм/гггг)
00692-2018-0001 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

УМБАЛ Света Анна - София АД 130367715
ж.к.Младост 1, ул. Димитър Моллов № 1
София BG411 1750 България
Боян Авджийски / Диана Бенгарска +359 29759011
otdel@abv.bg +359 29759011

Интернет адрес/и

http://www.sveta-anna.eu/

http://www.sveta-anna.eu/OP.html


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://www.sveta-anna.eu/OP.html
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Публичноправна организация

I.5) Основна дейност 

Здравеопазване

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Осъществяване на денонощна въоръжена охрана на движимо и недвижимо имущество в сградата и дворните площи на УМБАЛ „Света Анна” – София АД
79713000      
Услуги

Предмет на обществената поръчка е осъществяване на денонощна въоръжена охрана на движимо и недвижимо имущество в сградата и дворните площи на УМБАЛ „Света Анна” – София АД. Определеният въз основа на процедурата изпълнител следва да осъществява дейности по контрол при пропускателния режим, обход по определени за територията на цялото лечебно заведение маршрути през променливи интервали и посоки в денонощния времеви пояс (24 часа) на рaбота на охраната, контрол при внасянето и/ или изнасянето на вещи и материали от външни и/ или вътрешни служители на Възложителя без изключение в почивни, празнични или официално неработни дни. Срокът за изпълнение на поръчката е 36 месеца, считано от влизането в сила на договора.Участниците подават само една оферта за комплексно изпълнение на поръчката, като не се допуска представяне на варианти.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
233928.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
79713000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

Място на изпълнение: гр. София ж.к. „Младост” 1, Ул. „Димитър Моллов” № 1.

Предмет на обществената поръчка е осъществяване на денонощна въоръжена охрана на движимо и недвижимо имущество в сградата и дворните площи на УМБАЛ „Света Анна” – София АД.
Обектите на денонощната въоръжена охрана са:
1. Недвижимият имот - земята, сградите и съоръженията, растенията и всички други подобрения в имота, трайно закрепени към земята;
2. Движимите вещи - дълготрайни и краткотрайни материални активи като парични средства (местна и чуждестранна валута), машини, инсталации и съоръжения, енергия, суровини и материали, консумативи и всяко друго движимо имущество, което се намира в границите на имота, независимо дали са собственост на Възложителя, на наетия от него персонал или на трети лица;
3.Съблюдаване за спазване на обществения и вътрешния ред в обектите на охрана (сграда, двор и прилежащи части).
Определеният въз основа на процедурата изпълнител следва да осъществява дейности по контрол при пропускателния режим, обход по определени за територията на цялото лечебно заведение маршрути през променливи интервали и посоки в денонощния времеви пояс (24 часа) на рaбота на охраната, контрол при внасянето и/ или изнасянето на вещи и материали от външни и/ или вътрешни служители на Възложителя без изключение в почивни, празнични или официално неработни дни.
Срокът за изпълнение на поръчката е 36 месеца, считано от влизането в сила на договора. Движимото и недвижимо имущество на УМБАЛ „Света Анна” – София АД, находящо се в ж.к. „Младост” 1, Ул. „Димитър Моллов” 1, включващо следните обекти:
1. Стационар – 10 етажа – база „Запад”;
2. Стационар – 4 етажа;
3. Операционен блок – 5 етажа;
4. Болнична аптека и административни кабинети – 2 етажа;
5. Консултативно-диагностичен блок – 5 етажа;
6. Родилни зали и Компютърен томограф – 2 етажа;
7. Патология – 1 етаж;
8. Кръвен център – 2 етажа;
9. Стационар – 12 етажа – база „Изток”;
10. Дирекция – 3 етажа;
11. Инфекциозно отделение – 2 етажа;
12. ТЕЛК;
13. Дървена сграда бивше ЯМР – 1 етаж;
14. Станция за медицински газове – 1 етаж;
15. Парова централа – 1 етаж;
16. Трафопост – 1 етаж;
17. Трафопост – 1 етаж;
18. Дизелагрегат – 1 етаж;
19. Диспечер и шофьори – 1 етаж;
20. Портал;
21.Паркова и тревна площ и прилежащите към тях пътища и алеи;
22.Служебни автомобили – 3бр.;
23.Линейка – 2 бр.
Участниците подават само една оферта за комплексно изпълнение на поръчката, като не се допуска представяне на варианти.
Плащането се извършва в левове, по банков път, на посочената от Изпълнителя банкова сметка, отложено, в срок, до 60 /шестдесет/ календарни дни след представяне на фактура и ежемесечен отчет за извършената охранителна дейност.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
233928      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
36

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Възложителят не поставя изисквания към икономическото и финансовото състояние на участниците в процедурата

Възложителят не поставя изисквания към икономическото и финансовото състояние на участниците в процедурата
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1.Участникът следва да е изпълнил услуги, идентични или сходни с предмета на обществената поръчка, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателство за извършената услуга. Под сходни услуги Възложителят ще приеме услуги, свързани с осъществяване на денонощна въоръжена охрана на движимо и недвижимо имущество
2.Участникът следва да притежава лиценз за извършване на частна охранителна дейност
3.Участникът следва да притежава удостоверение, издадено от Комисия за защита на личните данни, доказващо, че същият е вписан в регистъра на администраторите на лични данни
4.Участникът следва да притежава разрешение /лиценз/ от Комисия за регулиране на съобщенията за собствена радиочестота, покриваща територията на гр. София.
5.Участникът следва да притежава валидно разрешение за съхранение на собствено огнестрелно бойно оръжие
6.Участникът следва да разполага с назначени действащи охранители по трудов договор – не по-малко от 20 човека. Лицата от охранителния състав да притежават удостоверения за преминато обучение за охранители в лицензиран учебен център
7.Участникът следва да притежава валидна застраховка „Гражданска отговорност” със застрахователни лимити за едно събитие и в агрегат
8.Участникът следва да притежава валидна застраховка „Гражданска отговорност” при използване на огнестрелно оръжие.


III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


1.Място на изпълнение: гр. София ж.к. „Младост” 1, Ул. „Димитър Моллов” № 1.
2.Срокът за изпълнение на поръчката е 36 (тридесет и шест) месеца от нейното възлагане.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
ДА
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

12/02/2018 (дд/мм/гггг)   16:15 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 4

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

13/02/2018 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

УМБАЛ „Света Анна” – София АД, Ул. "Димитър Моллов" №1, Административно-стопански блок, етаж 2, отдел "Обществени поръчки"

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Решението за откриване на процедурата подлежи на обжалване пред Комисията за защита на конкуренцията в 10-дневен срок от изтичане на срока по чл.100, ал.3, във връзка с чл.197, ал.1 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 04/01/2018 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва