Деловодна информация
00042
РД-14-1 02/01/2018 (дд/мм/гггг)
да
да
02/01/2018 (дд/мм/гггг)
00042-2018-0001 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Министерство на транспорта, информационните технологии и съобщенията 000695388
ул. Дякон Игнатий № 9
София BG411 1000 България
Даниела Пешева и Деница Дунчева, експерти в дирекция Информационни технологии +359 29492411/ +359 29492089
mail@mtitc.government.bg +359 29885094

Интернет адрес/и

https://www.mtitc.government.bg/

https://www.mtitc.government.bg/pk/


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
https://www.mtitc.government.bg/pk/procedure/821
Горепосоченото/ите място/места за контакт
до следния адрес: (моля, посочете друг адрес)
НЕ  
Министерство на транспорта, информационните технологии и съобщенията 000695388
ул. Дякон Игнатий № 9
София BG411 1000 България
Ангелина Василева +359 29409662
mail@mtitc.government.bg +359 29885094

Интернет адрес/и

https://www.mtitc.government.bg/

https://www.mtitc.government.bg/pk/

НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Министерство или всякакъв друг национален или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.5) Основна дейност 

транспорт, информационни технологии и съобщения

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Изграждане на ГИС базирана електронна платформа „Единна информационна точка“
72223000      
Услуги

Основната цел на поръчката е „Изграждане на ГИС базирана електронна платформа „Единна информационна точка“.
Специфичните цели на обществената поръчка са софтуерното и информационно осигуряване на създаването на Единна информационна точка.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
1518333.34      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
48610000      
48612000      
72212610      
72320000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

сградата на Министерството на транспорта, информационните технологии и съобщенията, дирекция „Информационни технологии”, находяща се в гр. София, ул. „Дякон Игнатий” № 9-11

В резултат на изпълнението на тази обществена поръчка се очаква осъществяването на следните дейности:
Дейност 1. Проучване на актуалното състояние на съществуващата и планираната физическа инфраструктура – проучване на актуалното състояние на съществуващата физическа инфраструктура и съществуващата информация за планирани строежи на мрежовите оператори, както и наличната информация, с която разполагат органите от обществения сектор и възможностите за нейната цифровизация; Проучване на съществуващите процедури и нормативни актове, регламентиращи разполагането, и поддържането на електронни съобщителни мрежи.
Дейност 2. Развитие на ГИС за мрежова инфраструктура - създадена геобаза данни съгласно събраната и систематизирана налична информация за мрежова инфраструктура, както и за текущи или планирани дейности по строителство, разполагане или монтаж, свързани с физическа инфраструктура.
Дейност 3. Разработване и внедряване на софтуерна платформа за обработка и графично представяне на данни по смисъла на Директива 2014/61/ЕС – платформата представлява информационен портал за електронни съобщителни мрежи и физическа инфраструктура, изграден на основата на отворен код, изцяло съобразен с OGC (Open Geospatial Consortium) стандартите, WEB-базиран начин на визуализация чрез QGIS, MapServer, GeoServer, pMapper, PostGIS, SpatiaLite или еквивалентен и възможност за предоставяне на данни (графични и атрибутни) от различни източници.
Дейност 4. Разработване и внедряване на 2 бр. публични онлайн-базирани регистъра.
Дейност 5. Разработване и внедряване на 5 бр. електронни административни услуги.
Дейност 6. Обучение за работа и администриране на Единна информационна точка – организация и провеждане на обучение за работа с разработената платформа.
Критериите по-долу
 
ДА Показател 1 - Професионална компетентност на персонала, със следните подпоказатели:    40
Подпоказател 1 - Професионална компетентност на Ръководител проект (ПКРП)    макс. бр. точки 100
Подпоказател 2 - Професионална компетентност на Ръководител ГИС екип (ПККЕ1)    макс. бр. точки 100
Подпоказател 3 - Професионална компетентност на Ръководител екип ЕАУ (ПККЕ2)    макс. бр. точки 100
Подпоказател 4 - Професионална компетентност на Ключов експерт „Бизнес анализ“ (ПККЕ3)    макс. бр. точки 100
Подпоказател 5 - Професионална компетентност на Ключов експерт „ГИС Програмист“ (ПККЕ4)    макс. бр. точки 100
Подпоказател 6 - Професионална компетентност на Ключов експерт „ГИС Програмист“ (ПККЕ5)    макс. бр. точки 100
Подпоказател 7 - Професионална компетентност на Ключов експерт система за управление на база данни (ПККЕ6)    макс. бр. точки 100
Подпоказател 8 - Професионална компетентност на Ключов експерт „Системен Архитект“ (ПККЕ7)    макс. бр. точки 100
Подпоказател 9 - Професионална компетентност на Ключов експерт „Юрист“ (ПККЕ8)    макс. бр. точки 100
Подпоказател 10 - Професионална компетентност на Ключов експерт „Юрист“ (ПККЕ9)    макс. бр. точки 100
Показател 2 - Качеството на предложената „Методология за управление на проекта“    20
Цена
40
II.2.6) Прогнозна стойност
1518333.34      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
8

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
по проект BG05SFOP001-1.002-0022-C01, „Изграждане на ГИС базирана електронна платформа „Единна информационна точка“ по ОПДУ, съфинансирана от Европейския съюз, чрез Европейския социален фонд“

Показател 1 - Професионална компетентност на персонала (ПК) - представлява сбор от присъдените точки по всеки подпоказател (максимум 100 т.). Изчислява се по формулата:
ПК=(ПКРП+ПККЕ1+ПККЕ2+ПККЕ3+ПККЕ4+ПККЕ5+ПККЕ6+ПККЕ7+ПККЕ8+ПККЕ9)/10
Професионална компетентност за всеки от експертите се определя по формулата ПК=Общ професионален опит (до 40 точки)+Специфичен професионален опит (до 60 точки)
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Възложителят няма изисквания
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Възложителят няма изисквания

III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участникът да прилага система за управление на качеството, съответстваща на стандарт – БДС EN ISO 9001 или еквивалентен за управление на качеството с обхват в областта на географските информационни системи.
Съгласно чл. 64, ал. 3-7 от ЗОП съответствието се доказва с валиден сертификат БДС EN ISO 9001 или еквивалент за управление на качеството в областта на географските информационни системи.
2. Участникът да прилага система за управление на информационната сигурност – БДС EN ISO 27001 или еквивалент с обхват в областта на географските информационни системи.
Съгласно чл. 64, ал. 3-7 от ЗОП съответствието се доказва с валиден сертификат БДС EN ISO 27001 или еквивалент за управление на сигурността на информацията в областта на географските информационни системи.
3. Участникът да прилага система за управление на ИТ услугите – БДС EN ISO 20000-1 или еквивалент с обхват в областта на географските информационни системи.
Съгласно чл. 64, ал. 3-7 от ЗОП съответствието се доказва с валиден сертификат БДС EN ISO 20000-1 или еквивалент за управление на ИТ услуги в областта на географските информационни системи.
Забележка: Информацията по т. 1, 2 и 3 се посочва в Част IV: Критерии за подбор, буква „Г“: Стандарти за осигуряване на качеството и стандарти за екологично управление от ЕЕДОП.
Сертификатите по т. 1, 2 и 3 трябва да са валидни, издадени от организация, акредитирана от Изпълнителна агенция „Българска служба за акредитация” или от друг национален орган за акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация за съответната област или еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки. Други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството се приемат в съответствие с чл. 64, ал. 7 от ЗОП, само ако участникът докаже еквивалентността на мерките.
Доказателствата се предоставят при условията на чл. 67, ал. 6 от ЗОП.
На основание чл. 67, ал. 5 от ЗОП, когато е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата, Възложителят може да изисква от участниците по всяко време да представят всички или част от документите, чрез които се доказва информацията, посочена в ЕЕДОП.
4. Участникът следва да е изпълнил успешно:
4.1. дейност с предмет идентичен или сходен с дейностите, от предмета на настоящата поръчка, през последните 3 (три) години от датата на подаване на офертата.
За идентична или сходна с дейностите, включени в обхвата на настоящата поръчка се приема: услуга, включваща разработка, внедряване и поддръжка на географска информационна система.
и
4.2. услуга за разработка, внедряване или поддръжка на информационна система за реализиране на електронни административни услуги по смисъла на ЗЕУ през последните 3 (три) години от датата на подаване на офертата.
Съответствието на участника с това изискване може да се изпълни с доказването на опит в предоставянето на услуги по един или няколко проекта/договора, които покриват съвкупно всички елементи, посочени в т. 4.1. и т.4.2.
Информацията за професионалната компетентност по т. 4 се посочва в Част IV: Критерии за подбор, буква „В“: Технически и професионални способности т. 1б) от ЕЕДОП.
Съгласно чл. 64, ал. 1, т. 2 от ЗОП изискването по т. 4 се доказва със списък на услугите, които са идентични или сходни с предмета на обществената поръчка, с посочване на стойностите, датите, получателите, задно с доказателство за извършената услуга.
Доказателствата се предоставят при условията на чл. 67, ал. 6 от ЗОП.
На основание чл. 67, ал. 5 от ЗОП, когато е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата, Възложителят може да изисква от участниците по всяко време да представят всички или част от документите, чрез които се доказва информацията, посочена в ЕЕДОП.


1. Участникът да прилага система за управление на качеството, съответстваща на стандарт – БДС EN ISO 9001 или еквивалентен за управление на качеството с обхват в областта на географските информационни системи.
2. Участникът да прилага система за управление на информационната сигурност – БДС EN ISO 27001 или еквивалент с обхват в областта на географските информационни системи.
3. Участникът да прилага система за управление на ИТ услугите – БДС EN ISO 20000-1 или еквивалент с обхват в областта на географските информационни системи.
4. Участникът следва да е изпълнил успешно:
4.1. най-малко 1 (една) дейност с предмет идентичен или сходен с дейностите, от предмета на настоящата поръчка, през последните 3 (три) години от датата на подаване на офертата.
и
4.2. най-малко една услуга за разработка, внедряване или поддръжка на информационна система за реализиране на електронни административни услуги по смисъла на ЗЕУ през последните 3 (три) години от датата на подаване на офертата.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


1. Участникът, определен за изпълнител, представя гаранция за изпълнение на договора в размер на 5% от стойността на договора без ДДС. Гаранцията се представя преди сключване на договора в една от посочените форми в чл.111, ал.5 от ЗОП по избор на изпълнителя.
2.Когато определеният за изпълнител е неперсонифицирано обединение на физически и/или юридически лица,преди сключване на договора следва да представи на възложителя заверено копие от удостоверение за данъчна регистрация и регистрация по БУЛСТАТ,или еквивалентни документи съгласно законодателството на държавата,в която е установено обединението.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

12/02/2018 (дд/мм/гггг)   17:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

13/02/2018 (дд/мм/гггг)   14:00 (чч:мм)

сградата на Министерство на транспорта, информационните технологии и съобщенията, гр. София, ул. „Дякон Игнатий” № 9

На публичните заседания, на които ще се отворят офертите за участие и ще се оповестят ценовите предложения, могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

1. Отностно личното състояние на участниците:
1.1. В откритата процедура може да участва участник, който отговаря на условията на чл. 10, ал. 1 от ЗОП и изискванията на Възложителя.
1.2. Възложителя отстранява от участие участник, за когото са налице условията по чл. 54, ал. 1 от ЗОП, чл. 55, ал. 1, т. 1 от ЗОП, узловията по чл. 107 от ЗОП, както и обстоятелствата по чл. 3, т. 8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружества, регистрирани с юрисдикции с преференциален режим, свързани с тях лица и техните действителни собственици.
2. Прогнозната стойност на поръчката, съвпада с максималния финансов ресурс на възложителя. Участник, който предложи цена за изпълнение, която надвишава горепосочената прогнозна стойност, ще бъде отстранен от участие в процедурата.
3. Участник, който след покана от Възложителя и в определения в нея срок не удължи срока на валидност на офертата си не стори това, ще бъде отстранен от процедурата.
4. Плащанията се извършват в срок до 30 дни, считано от приемане изпълнението на Услугите и представяне на приемо-предавателен протокол, както следва:
4.1. междинно плащане в размер на 20% от стойността на договора с ДДС – след приемане на работата по дейност 1;
4.2. междинно плащане в размер на 70% от стойността на договора с ДДС – след приемането на работата по дейности 2-5;
4.3. окончателно плащане в размер на 10% от стойността на договора с ДДС – след приемането на работата по дейност 6.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

чл. 197, ал. 1, т. 1 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 02/01/2018 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва