Доставка на канцеларски материали и консумативи за компютри, принтери и копирни машини за нуждите на Софийски районен съд”, по пет обособени позиции |
Решение № 1/02.01.2018 г. |
30190000 |
|
Предмет на ОП е доставката на канц. материали и консумативи за компютри, принтери и копирни машини за нуждите на Софийски районен съд, като същите са обособени в 5 об.позиции: І-ва об.п. „Доставка на хартия“;ІІ-ра об.п. „Доставка на канц. материали”; ІІІ-та об.п. „Доставка на консумативи за офис техника“; ІV-та об.п. „Доставка на книги, картони и бланки по граждански и наказателни дела“, вкл. в списъка на стоките и услугите по чл. 12, ал. 1, т. 1 ЗОП“; V-та об.п. „Доставка на папки, хартиени артикули и канц. материали, вкл. в списъка на стоките и услугите по чл. 12, ал. 1, т. 1 ЗОП“. Видовете, количествата и характеристиките на канц.материали и консумативите са подробно описани в техн. спецификации по всяка об.п.- неразд.част от документацията. Срокът за изп. на ОП е 24 мес., считано от датата на подп. на договора за възлаг. на ОП по всяка об.п., но не по-рано от 10.03.2020г., или до достиг. на макс.допустимата прогн. стойност на съотв. об.п., в зав. от това, кое настъпи по-рано. |
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2 952006.00 BGN (за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки) |
II.1.6) Информация относно обособените позиции
|
|
|
|
|
II.2) Описание 1
„Доставка на хартия“; |
1 |
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2 30197630
|
II.2.3) Място на изпълнение BG411
Софийски районен съд, гр. София, сградата на бул. "Ген. М. Д. Скобелев" № 23 и сградата на бул. "Цар Борис III" № 54 | Доставка на хартия - 3 броя артикули - с количества и характеристики, подробно описани в Техническата спецификация по обособена позиция № 1 към документацията за участие. Специални изисквания към изпълнението: 1. Възложителят има правото да заявява канцеларски материали, консумативи за принтери и копирна хартия извън включените в Техническите спецификации по обособена позиция № 1, без да се превиши размера на прогнозната стойност на договора. 2. Участникът, определен за изпълнител съответно за обособена позиция № 1 следва да доставя нужната стока на по-благоприятната за Възложителя цена от двете - тази, посочена в предложената ценова листа или тази, посочена в актуалния он-лайн каталог, като и в двата случая цената се преизчислява с предоставената търговска отстъпка. 3. Участникът, определен за изпълнител за съответната обособена позиция, трябва да поддържа наличност на всички, включени в предложената ценова листа консумативи за офис техника или/и канцеларски материали. | |
НЕ |
|
|
|
|
|
II.2.6) Прогнозна стойност 149726.00 BGN (за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
|
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки 24
|
II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)
или  / 
|
II.2.10) Информация относно вариантите
|
II.2.11) Информация относно опциите
|
II.2.12) Информация относно електронни каталози НЕ
|
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
|
Съответствието на предлаганата копирна хартия с техническите спецификации и показатели по т. 1, т. 2 и т. 3 на техническта спецификация по І-ва обособена позиция Раздел II от документацията на Възложителя се удостоверява с представяне на протоколи от изпитване, проведено от акредитирана по ISO 17025 лаборатория за съответния тип хартия (заверено от участника копие).
|
|
II.2) Описание 1
„Доставка на канцеларски материали” |
2 |
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2 30199000 30234000 30190000
|
II.2.3) Място на изпълнение BG411
Софийски районен съд, гр. София, сградата на бул. "Ген.М.Д.Скобелев" № 23 и сградата на бул. "Цар Борис III" № 54 | Доставка на 43 броя артикули - канцеларски материали с количества и характеристики, подробно описани в Техническата спецификация по обособена позиция № 2 към документацията. Специални изисквания към изпълнението: 1. Възложителят има правото да заявява канцеларски материали, консумативи за принтери и копирна хартия извън включените в Техническите спецификации по обособена позиция № 2, без да се превиши размера на прогнозната стойност на договора. 2. Участникът, определен за изпълнител съответно за обособена позиция № 2 следва да доставя нужната стока на по-благоприятната за Възложителя цена от двете - тази, посочена в предложената ценова листа или тази, посочена в актуалния он-лайн каталог, като и в двата случая цената се преизчислява с предоставената търговска отстъпка. 3. Участникът, определен за изпълнител за съответната обособена позиция, трябва да поддържа наличност на всички, включени в предложената ценова листа консумативи за офис техника или/и канцеларски материали. | |
НЕ |
|
|
|
|
|
II.2.6) Прогнозна стойност 52499.00 BGN (за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
|
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки 24
|
II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)
или  / 
|
II.2.10) Информация относно вариантите
|
II.2.11) Информация относно опциите
|
II.2.12) Информация относно електронни каталози НЕ
|
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
|
|
|
II.2) Описание 1
„Доставка на консумативи за офис техника“ |
3 |
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2 30125000 30124000
|
II.2.3) Място на изпълнение BG411
Софийски районен съд, гр. София, сградата на бул. "Ген. М.Д. Скобелев" № 23 и сградата на бул. "Цар Борис III" № 54 | Доставка на 7 броя артикули - консумативи за офис техника с количества и характеристики, подробно описани в Техническа спецификация по обособена позиция № 3 към документацията. В случаите, в които е посочен продуктов номер за конкретния вид консуматив, да се счита или „еквивалент“. Специални изисквания към изпълнението: 1. Възложителят има правото да заявява канцеларски материали, консумативи за принтери и копирна хартия извън включените в Техническите спецификации по обособена позиция № 3, без да се превиши размера на прогнозната стойност на договора. 2. Участникът, определен за изпълнител съответно за обособена позиция № 3 следва да доставя нужната стока на по-благоприятната за Възложителя цена от двете - тази, посочена в предложената ценова листа или тази, посочена в актуалния он-лайн каталог, като и в двата случая цената се преизчислява с предоставената търговска отстъпка. 3. Участникът, определен за изпълнител за съответната обособена позиция, трябва да поддържа наличност на всички, включени в предложената ценова листа консумативи за офис техника или/и канцеларски материали. | |
НЕ |
|
|
|
|
|
II.2.6) Прогнозна стойност 144492.00 BGN (за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
|
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки 24
|
II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)
или  / 
|
II.2.10) Информация относно вариантите
|
II.2.11) Информация относно опциите
|
II.2.12) Информация относно електронни каталози НЕ
|
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
|
|
|
II.2) Описание 1
„Доставка на книги, картони и бланки по граждански и наказателни дела“, включени в списъка на стоките и услугите по чл. 12, ал. 1, т. 1 от ЗОП“ |
4 |
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2 30199000
|
II.2.3) Място на изпълнение BG411
Софийски районен съд, гр. София, сградата на бул. "Ген. М.Д. Скобелев" № 23 и сградата на бул. "Цар Борис III" № 54 | Доставка на 21 броя артикули - книги, картони и бланки по граждански и наказателни дела с количества и характеристики, подробно описани в Техническата спецификация по обособена позиция № 4 в документацията. | |
НЕ |
|
|
|
|
|
II.2.6) Прогнозна стойност 542042.00 BGN (за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
|
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки 24
|
II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)
или  / 
|
II.2.10) Информация относно вариантите
|
II.2.11) Информация относно опциите
|
II.2.12) Информация относно електронни каталози НЕ
|
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
|
На осн. чл.12,ал.3 вр. с ал.1,т.1 ЗОП поръчката по об.п. № 4 е предназн. за възлагане на спец. предприятия или кооперации на хора с увреждания.При възлагане на ОП по чл.12,ал.1 ЗОП могат да участват лица, при условие че най-малко 30% от списъчния им състав е от хора с увреждания или такива в неравн.положение. На осн. чл.12,ал.7 ЗОП, оферти за об.п № 4 могат да подават заявления и други заинт.лица.
|
|
II.2) Описание 1
Доставка на папки, хартиени артикули и канцеларски материали, включени в списъка на стоките и услугите по чл. 12, ал. 1, т. 1 от ЗОП“. |
5 |
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2 30199700
|
II.2.3) Място на изпълнение BG411
Софийски районен съд, гр. София, сградата на бул. "Ген. М.Д. Скобелев" № 23 и сградата на бул. "Цар Борис III" № 54 | Доставка на 15 броя артикула - папки, хартиени артикули и канцеларски материали с количества и характеристики, подробно описани в Техническата спецификация по обособена позиция № 5 към докуменацията. | |
НЕ |
|
|
|
|
|
II.2.6) Прогнозна стойност 63247.00 BGN (за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
|
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки 24
|
II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)
или  / 
|
II.2.10) Информация относно вариантите
|
II.2.11) Информация относно опциите
|
II.2.12) Информация относно електронни каталози НЕ
|
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
|
На осн. чл.12,ал.3 вр. с ал.1,т.1 ЗОП поръчката по об.п. № 5 е предназн. за възлагане на спец. предприятия или кооперации на хора с увреждания.При възлагане на ОП по чл.12,ал.1 ЗОП могат да участват лица, при условие че най-малко 30% от списъчния им състав е от хора с увреждания или такива в неравн.положение. На осн. чл.12,ал.7 ЗОП, оферти за об.п № 5 могат да подават заявления и други заинт.лица.
|
|