Деловодна информация
01152
9000002 02/01/2018 (дд/мм/гггг)
да
да
02/01/2018 (дд/мм/гггг)
01152-2018-0001 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Софийски районен съд 831462482
бул. Ген. М. Д. Скобелев № 23
София BG411 1463 България
Теменужка Джурина +359 28955702
Temenuzhka.Djurina@srs.justice.bg +359 28955610

Интернет адрес/и

http://www.srs.justice.bg/

http://www.srs.justice.bg/227


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://srs.justice.bg/srs/procurement-27
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Министерство или всякакъв друг национален или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.5) Основна дейност 

съдебна власт

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Доставка на канцеларски материали и консумативи за компютри, принтери и копирни машини за нуждите на Софийски районен съд”, по пет обособени позиции Решение № 1/02.01.2018 г.
30190000      
Доставки

Предмет на ОП е доставката на канц. материали и консумативи за компютри, принтери и копирни машини за нуждите на Софийски районен съд, като същите са обособени в 5 об.позиции: І-ва об.п. „Доставка на хартия“;ІІ-ра об.п. „Доставка на канц. материали”; ІІІ-та об.п. „Доставка на консумативи за офис техника“; ІV-та об.п. „Доставка на книги, картони и бланки по граждански и наказателни дела“, вкл. в списъка на стоките и услугите по чл. 12, ал. 1, т. 1 ЗОП“; V-та об.п. „Доставка на папки, хартиени артикули и канц. материали, вкл. в списъка на стоките и услугите по чл. 12, ал. 1, т. 1 ЗОП“. Видовете, количествата и характеристиките на канц.материали и консумативите са подробно описани в техн. спецификации по всяка об.п.- неразд.част от документацията. Срокът за изп. на ОП е 24 мес., считано от датата на подп. на договора за възлаг. на ОП по всяка об.п., но не по-рано от 10.03.2020г., или до достиг. на макс.допустимата прогн. стойност на съотв. об.п., в зав. от това, кое настъпи по-рано.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
952006.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
всички обособени позиции

II.2) Описание 1

„Доставка на хартия“; 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
30197630      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

Софийски районен съд, гр. София, сградата на бул. "Ген. М. Д. Скобелев" № 23 и сградата на бул. "Цар Борис III" № 54

Доставка на хартия - 3 броя артикули - с количества и характеристики, подробно описани в Техническата спецификация по обособена позиция № 1 към документацията за участие.
Специални изисквания към изпълнението: 1. Възложителят има правото да заявява канцеларски материали, консумативи за принтери и копирна хартия извън включените в Техническите спецификации по обособена позиция № 1, без да се превиши размера на прогнозната стойност на договора. 2. Участникът, определен за изпълнител съответно за обособена позиция № 1 следва да доставя нужната стока на по-благоприятната за Възложителя цена от двете - тази, посочена в предложената ценова листа или тази, посочена в актуалния он-лайн каталог, като и в двата случая цената се преизчислява с предоставената търговска отстъпка. 3. Участникът, определен за изпълнител за съответната обособена позиция, трябва да поддържа наличност на всички, включени в предложената ценова листа консумативи за офис техника или/и канцеларски материали.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
149726.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
24

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Съответствието на предлаганата копирна хартия с техническите спецификации и показатели по т. 1, т. 2 и т. 3 на техническта спецификация по І-ва обособена позиция Раздел II от документацията на Възложителя се удостоверява с представяне на протоколи от изпитване, проведено от акредитирана по ISO 17025 лаборатория за съответния тип хартия (заверено от участника копие).

II.2) Описание 1

„Доставка на канцеларски материали” 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
30199000      
30234000      
30190000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

Софийски районен съд, гр. София, сградата на бул. "Ген.М.Д.Скобелев" № 23 и сградата на бул. "Цар Борис III" № 54

Доставка на 43 броя артикули - канцеларски материали с количества и характеристики, подробно описани в Техническата спецификация по обособена позиция № 2 към документацията.
Специални изисквания към изпълнението: 1. Възложителят има правото да заявява канцеларски материали, консумативи за принтери и копирна хартия извън включените в Техническите спецификации по обособена позиция № 2, без да се превиши размера на прогнозната стойност на договора. 2. Участникът, определен за изпълнител съответно за обособена позиция № 2 следва да доставя нужната стока на по-благоприятната за Възложителя цена от двете - тази, посочена в предложената ценова листа или тази, посочена в актуалния он-лайн каталог, като и в двата случая цената се преизчислява с предоставената търговска отстъпка. 3. Участникът, определен за изпълнител за съответната обособена позиция, трябва да поддържа наличност на всички, включени в предложената ценова листа консумативи за офис техника или/и канцеларски материали.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
52499.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
24

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

„Доставка на консумативи за офис техника“ 3
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
30125000      
30124000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

Софийски районен съд, гр. София, сградата на бул. "Ген. М.Д. Скобелев" № 23 и сградата на бул. "Цар Борис III" № 54

Доставка на 7 броя артикули - консумативи за офис техника с количества и характеристики, подробно описани в Техническа спецификация по обособена позиция № 3 към документацията. В случаите, в които е посочен продуктов номер за конкретния вид консуматив, да се счита или „еквивалент“.
Специални изисквания към изпълнението: 1. Възложителят има правото да заявява канцеларски материали, консумативи за принтери и копирна хартия извън включените в Техническите спецификации по обособена позиция № 3, без да се превиши размера на прогнозната стойност на договора. 2. Участникът, определен за изпълнител съответно за обособена позиция № 3 следва да доставя нужната стока на по-благоприятната за Възложителя цена от двете - тази, посочена в предложената ценова листа или тази, посочена в актуалния он-лайн каталог, като и в двата случая цената се преизчислява с предоставената търговска отстъпка. 3. Участникът, определен за изпълнител за съответната обособена позиция, трябва да поддържа наличност на всички, включени в предложената ценова листа консумативи за офис техника или/и канцеларски материали.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
144492.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
24

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

„Доставка на книги, картони и бланки по граждански и наказателни дела“, включени в списъка на стоките и услугите по чл. 12, ал. 1, т. 1 от ЗОП“ 4
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
30199000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

Софийски районен съд, гр. София, сградата на бул. "Ген. М.Д. Скобелев" № 23 и сградата на бул. "Цар Борис III" № 54

Доставка на 21 броя артикули - книги, картони и бланки по граждански и наказателни дела с количества и характеристики, подробно описани в Техническата спецификация по обособена позиция № 4 в документацията.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
542042.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
24

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

На осн. чл.12,ал.3 вр. с ал.1,т.1 ЗОП поръчката по об.п. № 4 е предназн. за възлагане на спец. предприятия или кооперации на хора с увреждания.При възлагане на ОП по чл.12,ал.1 ЗОП могат да участват лица, при условие че най-малко 30% от списъчния им състав е от хора с увреждания или такива в неравн.положение. На осн. чл.12,ал.7 ЗОП, оферти за об.п № 4 могат да подават заявления и други заинт.лица.

II.2) Описание 1

Доставка на папки, хартиени артикули и канцеларски материали, включени в списъка на стоките и услугите по чл. 12, ал. 1, т. 1 от ЗОП“. 5
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
30199700      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

Софийски районен съд, гр. София, сградата на бул. "Ген. М.Д. Скобелев" № 23 и сградата на бул. "Цар Борис III" № 54

Доставка на 15 броя артикула - папки, хартиени артикули и канцеларски материали с количества и характеристики, подробно описани в Техническата спецификация по обособена позиция № 5 към докуменацията.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
63247.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
24

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

На осн. чл.12,ал.3 вр. с ал.1,т.1 ЗОП поръчката по об.п. № 5 е предназн. за възлагане на спец. предприятия или кооперации на хора с увреждания.При възлагане на ОП по чл.12,ал.1 ЗОП могат да участват лица, при условие че най-малко 30% от списъчния им състав е от хора с увреждания или такива в неравн.положение. На осн. чл.12,ал.7 ЗОП, оферти за об.п № 5 могат да подават заявления и други заинт.лица.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Няма
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Възложителят не поставя изисквания за икономическо и финансово състояние.

Възложителят не поставя изисквания за икономическо и финансово състояние.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участникът следва да е изпълнил доставки с предмет и обем, идентични или сходни за обособената позиция, за която участва, за последните три години от дата на подаване на офертата.(чл. 63, ал. 1, т. 1 ЗОП).
2. Да прилага системи за управление на качеството.


1. Участникът да е изпълнил минимум 3 (три) доставки през последните три години, чийто предмет е еднакъв или сходен с предмета на обществената поръчка, считано от датата на подаване на заявлението или офертата.
2. Участникът трябва да има внедрена и сертифицирана система за управление на качеството, съгласно стандарта EN ISO 9001:2008 или еквивалентен, или EN ISO 9001:2015 или еквивалентен, с обхват дейности в търговията с офис консумативи и/или консумативи за офис техника, съобразно обособената позиция/позиции, за която се подава оферта производство и/или доставка на стоки, включени в предмета на обществената поръчка.
Съответствието, с посочените от Възложителя критерии за подбор в Раздел ІII от настоящата документация, се декларира от участника в ЕЕДОП. Възложителят може да упражни правомощието си по чл. 67, ал. 5 ЗОП и да изисква от участниците по всяко време да представят всички или част от документите, чрез които се доказва информацията, посочена в ЕЕДОП, когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата. Документите, чрез които се доказва изпълнението на поставените критерии за подбор са посочени в раздел III на обявлението за поръчка и са както следва: по т.1 - Списък на доставките, които са идентични или сходни с предмета на обществената поръчка, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателство за извършената доставка (референции, публични регистри, удостоверения и др. по преценка на участниците); по т.2 - Заверено „вярно с оригинала“ копие на валиден към датата на подаване на офертите сертификат за съответствие на системата за управление на качеството на участника със стандарта ISO 9001:2008 или еквивалентен, с обхват производство и/или доставка на стоки, включени в предмета на настоящата поръчка или сходни на предмета на настоящата обществена поръчка дейности. Сертификатите трябва да са издадени от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция „Българска служба за акредитация“ или от друг национален орган по акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


На осн. чл.12,ал.3 вр. с ал.1,т.1 ЗОП поръчката по об.п. № 4 и № 5 е предназн. за възлагане на спец. предприятия или кооперации на хора с увреждания.При възлагане на ОП по чл.12,ал.1 ЗОП могат да участват лица, при условие че най-малко 30% от списъчния им състав е от хора с увреждания или такива в неравн.положение. На осн. чл.12,ал.7 ЗОП, оферти за об.п № 4 и № 5 могат да подават заявления и други заинт.лица. Определеният изпълнител представя гаранция, обезп. изпълн. на договора, при подписването му. Размерът й по об.п. №№ 1,2 и 3 е 5 % от стойността на договора без ДДС. Размерът й по об.п. №№ 4 и 5 е 2% -ако избраният изпълнител е спец.предприятие или кооперация на хора с увреждания и 5%, ако изпълнителят не е от посочените по-горе. Условията и срокът за освоб. на гаранцията са уредени в проекта на договор-неразделна част от документацията. Гаранцията може да бъде представена в една от три форми: 1.парична сума по б. с/ка на СРС; 2. банкова гаранция; 3.застраховка.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

06/02/2018 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата

05/06/2018 (дд/мм/гггг)
или

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

07/02/2018 (дд/мм/гггг)   10:30 (чч:мм)

Сградата на Софийски районен съд - бул. Цар Борис ІІІ № 54, ет. 5, стая 502

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

В откритата процедура може да участва участник, който отговаря на условията на чл.10, ал.1 ЗОП и изискванията на Възложителя. Възложителят отстранява от участие участник, за когото са налице основанията по чл. 54, ал. 1 и чл. 55, ал. 1, т. 1, 3, 4 и чл. 107 ЗОП, както и обстоятелствата по чл. 3, т. 8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици.
Прогнозният вид и брой консумативи и канцеларски материали е определен от Възложителя в техническото задание на всяка една обособена позиция към документацията. Възложителят си запазва правото да не заяви цялото посочено количество канцеларски материали и консумативи, по всяка от обособените позиции, по вид и/или по брой, без от това за него да произтичат каквито и да са неблагоприятни последици.
В случаите, в които е посочен продуктов номер за конкретен вид канцеларски материал и/ли консуматив, да се счита или „еквивалент“.
Всеки участник трябва да представи мостри на предлаганите хартия (по 1 пакет за всеки тип хартия), канцеларски материали, консумативи за установяване съответствието с посочените в документацията технически спецификации и изисквания. Мострите се подреждат в устойчив/и кашон/и с приложен вътре в кашоните опис на предоставените артикули. Мострите следва да бъдат опаковани по отделно за всяка обособена позиция, в непрозрачна опаковка и обозначени четливо с цифрата, посочена като „№ по ред” – колона №1 от Техническата спецификация на възложителя. Мострите подлежат на връщане на участниците, без да бъде нарушена тяхната цялост и търговски вид. Мострите по обособена позиция № 1 могат да бъдат с нарушена цялост, като отново подлежат на връщане на участниците.Мострите на участника, определен за изпълнител на поръчката, ще останат за сравнение при материално отговорното лице на Възложителя до изтичане срока на действие на договора.
Посочените в техническата спецификация количества са прогнозни за целия период на договора и могат да се коригират в хода на изпълнение на поръчката до размера на прогнозната стойност на поръчката по съответната обособена позиция. Конкретните количества и видове стоки, които следва да се доставят от Изпълнителя, се определят от Възложителя с писмена заявка при необходимост. Заплащат се само заявените и доставени количества след получаването им по реда, определен в договора. частникът, определен за изпълнител, е длъжен да доставя стоки, които отговарят на техническите спецификации на възложителя, определени в настоящата документация. Заявките ще се подават в електронен вид по електронна поща или на хартиен носител по поща или факс.
Представянето на оферта, съдържаща в Техническото предложение за изпълнение на поръчката или в друг документ на участника срок за доставка (изпълнение на заявка на Възложителя), който е по-дълъг от определения от Възложителя, а така също и оферирането на различни срокове за доставка на различни артикули от предмета на една обособена позиция, са основания за отстраняването на този участник от по-нататъшно участие в процедурата поради представяне на оферта, неотговаряща на предварително обявените от Възложителя условия.
Предложения, които надвишават прогнозната стойност по съответната обособена позиция, ще бъдат отхвърлени и участниците отстранени от участие в процедурата. Участник, чието ценово предложение не отговаря на изискванията по раздел VІ, т. 2.3 ще бъде отстранен от процедурата.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно срока по чл. 197, ал. 1, т. 1 и ал. 2 ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 02/01/2018 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва