Деловодна информация
00752
 
да
да
28/12/2017 (дд/мм/гггг)
00752-2017-0093 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Министерство на вътрешните работи 000695235
ул. Шести септември N 29
София BG412 1000 България
Нели Николова +359 29401543/ +359 29401549
dop@mvr.bg +359 29401608

Интернет адрес/и

http://www.mvr.bg

https://www.mvr.bg/dop/профил-на-купувача/


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
https://www.mvr.bg/aop/dynamicProvider58/2c7a046a-c71f-4bcd-b8ca-00667cf37a14/remont-pomesteniq-GPU-Sredez
друг адрес: (моля, посочете друг адрес)
Министерство на вътрешните работи 000695235
пл. Света Неделя N 6
София BG412 1000 България
Нели Николова +359 29401543/ +359 29401549
dop@mvr.bg +359 29401608

Интернет адрес/и

http://www.mvr.bg

https://www.mvr.bg/dop/профил-на-купувача/

до следния адрес: (моля, посочете друг адрес)
НЕ  
Министерство на вътрешните работи 000695235
пл. Света Неделя N 6
София BG412 1000 България
Нели Николова +359 29401543/ +359 29401549
dop@mvr.bg +359 29401608

Интернет адрес/и

http://www.mvr.bg

https://www.mvr.bg/dop/профил-на-купувача/

НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Министерство или всякакъв друг национален или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.5) Основна дейност 

Обществен ред и безопасност

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

"Ремонт и модернизация на помещения на ГПУ Средец"
45000000      
Строителство

Обект на обществената поръчка е строителство - изпълнение на строително-монтажни работи (СМР) на обект „Ремонт и модернизация на помещения на ГПУ Средец”. Предвижда се изпълнение на СМР по части “Архитектура и строителство”, “Електро” и “ОВК” на обект „Ремонт и модернизация на помещения на ГПУ Средец”, в изпълнение на споразумение № HOME/2016/ISFB/AG/EMAS/0035 – Подкрепа на усилията на Република България за справяне с миграционния натиск по външните граници, Поддейност 6.Сградата представлява бивше училище, построена в урегулиран поземлен имот (УПИ) I в кв. 491 по регулационния план на гр. Средец, община Средец, област Бургас, с ЕКАТТЕ 17974, с площ 12,470 дка. Характеристиките на сградата са следните: - двуетажна със сутерен, със застроена площ 926 кв.м, построена през 1960 г., с две обособени крила под формата на буква “Г” с две стълбища;
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
341000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG341

Сградата представлява бивше училище, построена в урегулиран поземлен имот (УПИ) I в кв. 491 по регулационния план на гр. Средец, община Средец, област Бургас, с ЕКАТТЕ 17974, с площ 12,470 дка.

Изпълнение на строителство на обект „Ремонт и модернизация на помещения на ГПУ Средец”, съгласно приложени количествени сметки. Предмет на ремонтните работи са:
-покрив; -първи етаж – входно фоайе, помещение за охраната и стълбищно фоайе с приблизителна площ 100 кв.м; -втори етаж – основно крило и спортна зала с приблизителна площ 690 кв.м. За предвидените за изпълнение СМР са изготвени и приложени към настоящата информация подробни количествени сметки.
Основните видове СМР по отделните части са както следва:
1.1 архитектура и строителство:
– демонтажни работи;
- ремонт покрив;
- подмяна дограма;
- шпакловка с теракол по фасадни стени, вкл. мрежа и ръбоохранители;
- фасадно боядисване;
- монтаж окачен таван в работните помещения;
- шпакловка и боядисване на стени;
- доставка и монтаж подова настилка от ламиниран паркет в работните помещения и балатум в складовите помещения и спортна зала;
- обособяване на помещение за архив чрез изграждане на щендерна стена от гипсокартон;
1.2. електро:
– демонтаж осветителни тела, ключове и контакти;
- доставка и монтаж на осветителни тела, ключове и контакти;
- изграждане на допълнителни токови кръгове за захранване на климатици в работните помещения;
- оглед и замерване на съществуваща гръмозащитна инсталация и предприемане на действия за привеждането и привеждане на заземителната уредба в съответствие с нормите.
1.3. ОВК:
- доставка и монтаж на инверторни климатици, сплит система за стенен монтаж.
Критериите по-долу
 
ДА срок за изпълнение на СМР    25%
гаранционен срок    15%
Цена
60%
II.2.6) Прогнозна стойност
341000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
90

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Фонд "Вътрешна сигурност", проект HOME/2016/ISFB/AG/EMAS/0035 - "Подкрепа на усилията на Република България за справяне с миграционния натиск по външните граници" - поддейност 6.

Срок за изпълнение на поръчката: до 90 дни, считано от датата на подписване на протокол за предоставяне на достъп на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ до обекта, но не по-късно от крайния срок за изпълнение на споразумението за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ HOME/2016/ISFB/AG/EMAS/0035 – Подкрепа на усилията на Република България за справяне с миграционния натиск по външните граници
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участниците да притежават валидно удостоверение от Камарата на строителите в България за вписване в Централния професионален регистър на строителя в съответствие с изискванията на чл. 3, ал. 2 и ал. 3 от Закона за камарата на строителите или друг еквивалентен документ или регистрация, удостоверяващ правото да извършва такава дейност, издаден от компетентен орган на държава - членка на Европейския съюз, или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство за ПЪРВА ГРУПА, ЧЕТВЪРТА КАТЕГОРИЯ, минимум б. „Д“ или по-висока категория строежи или еквивалентна категория за чуждестранните участници от Правилника за реда за вписване и водене на централния професионален регистър на строителя (Обн. ДВ. Бр.101 от 22 Ноември 2013г.).
При участие на обединения съответствието с поставения критерий за подбор може да бъде удовлетворено от един или повече членове на обединението, съобразно вида дела и разпределението на дейностите на всеки от участниците в него.
Удостоверяване: Участниците следва да попълват информацията в Част IV: Критерии за подбор, буква А “Годност” на единен европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП). При участие на подизпълнители, същите следва да отговарят на горепосоченото изискване съобразно вида и дела от поръчката, който ще изпълняват.Посочва се, информация относно вписването на участника в съответния професионален или търговски регистър в държавата членка, в която е установен като се посочва дали съответните документи са на разположение в електронен формат, както и уеб адрес, орган или служба, издаващи документа за регистрация и точно позоваване на документа.
Доказателство за съответствието с този критерий за подбор е заверено копие на валидно удостоверение за вписване в Централен професионален регистър на строителя, съответстващо на категорията на обекта (съгласно чл. 161, ал. 4, т. 4 от ЗУТ), а за чуждестранни лица – на валиден документ за вписване в аналогични регистри съгласно законодателството на държавата членка, в която са установени. Доказателство се представя в случаите по чл. 67, ал. 5 и ал. 6 и чл 104, ал. 5 от ЗОП.
Доказване: При сключване на договора, участникът избран за изпълнител следва да представи документ за вписване в ЦПРС, валиден към датата на сключване на договора. Участник, чуждестранно лице, който бъде избран за изпълнител на поръчката, преди подписване на договора за изпълнение е необходимо да се впише в Централния професионален регистър на строителя, съответстващо на категорията на обекта (във връзка с чл. 161, ал. 4, т. 4 от ЗУТ).
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Участникът да има валидна застраховка „Професионална отговорност“ за вреди, причинени на други участници в строителството и/или на трети лица, вследствие на неправомерни действия или бездействия при или по повод изпълнение на задълженията им по смисъла на чл.171, ал.1 от ЗУТ и чл. 5, ал. 2, т. 4 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството. Застраховката трябва да покрива минималната застрахователна сума за строежи за четвърта категория.
При подаване на офертата участникът декларира съответствието с този критерий за подбор чрез попълване на съответното поле в Част IV, раздел Б, т. 5 от ЕЕДОП.
Доказателство за съответствието с този критерий за подбор – за наличие на застраховка „Професионална отговорност“ с изискуемото покритие – копие от валидна застрахователна полица или еквивалентно/и. (съгласно чл. 62, ал. 1, т. 2 от ЗОП). Доказателство се представя в случаите по чл. 67, ал. 5 и ал. 6 и чл 104, ал. 5 от ЗОП.
При сключване на договора, участникът избран за изпълнител следва да представи заверено копие от валидна застрахователна полица, съгласно изискването на чл. 171, ал. 1 от Закона за устройство на територията (ЗУТ) и чл. 5, ал. 2, т. 4 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството – обн. ДВ, бр. 17/02.03.2004 г.


Участникът да има валидна застраховка „Професионална отговорност“ за вреди, причинени на други участници в строителството и/или на трети лица, вследствие на неправомерни действия или бездействия при или по повод изпълнение на задълженията им по смисъла на чл.171, ал.1 от ЗУТ и чл. 5, ал. 2, т. 4 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството. Застраховката трябва да покрива минималната застрахователна сума за проектиране и строежи за четвърта категория.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1.Участникът да е изпълнил през последните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на офертата, дейности (най-малко една) с предмет и обем (по застроена площ), идентични или сходни с тези на поръчката.
Под „дейност, сходна с предмета и обема на поръчката” да се разбира обект който включва изпълнение на строителство (изграждане и/или основен ремонт и/или текущ ремонт) на административна и/или жилищна и/или производствена и/или смесена сграда и обем по застроена площ не по-малък от 40% от ЗП на сградата, обект на ремонт по настоящата обществена поръчка.
При подаване на офертата участникът декларира съответствието с този критерий за подбор чрез попълване на част IV - Критерии за подбор, буква В – Технически и професионални способности, т. 1а) от ЕЕДОП, с посочване стойността, датата на която е приключило строителството, мястото, вида и обема на изпълнените СМР по застроена площ.
Преди сключване на договор за обществената поръчка, Възложителят изисква от участника, определен за изпълнител, да представи списък на строителството, идентично или сходно с предмета на поръчката, придружен с удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания.
2. Участниците да прилагат Система за управление на качеството БДС EN ISO 9001:2008 или БДС EN ISO 9001:2015 или еквивалентно/и с обхват строителство и/или ремонт, и/или реконструкция на сгради.
При подаване на офертата участникът декларира съответствието с този критерий за подбор чрез попълване на съответното поле в Част IV, раздел Г от ЕЕДОП.
Доказателство за съответствието с този критерий за подбор е заверено копие от валиден сертификат за Система за управление на качеството БДС EN ISO 9001:2008 или БДС EN ISO 9001:2015 или еквивалентно/и с обхват строителство и/или ремонт, и/или реконструкция на сгради, издаден в съответствие с посоченото в чл. 64, ал. 5 или ал. 6 от ЗОП. Доказателство се представя в случаите по чл. 67, ал. 5 и ал. 6 и чл 104, ал. 5 от ЗОП.
Сертификата трябва да е издаден от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция „Българска служба за акредитация“ или от друг национален орган по акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал.2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието.


1.Участникът да е изпълнил през последните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на офертата, дейности (най-малко една) с предмет и обем (по застроена площ), идентични или сходни с тези на поръчката
2.Участниците да прилагат Система за управление на качеството БДС EN ISO 9001:2008 или БДС EN ISO 9001:2015 или еквивалентно/и с обхват строителство и/или ремонт, и/или реконструкция на сгради.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

02/02/2018 (дд/мм/гггг)   17:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 4

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

05/02/2018 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

гр. София, пл. Света Неделя N б

Офертите се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват участници в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

1. В публичното състезание може да участва участник, който отговаря на условията на чл. 10, aл. 1 от Закона за обществените поръчки и изискванията на Възnожителя. Възложителят отстранява от участие участник, за когото са налице основанията по чл. 54, aл. 1, чл. 55, aл. 1, т. 1, 3, 5 от ЗОП, условията по чл. 107 от ЗОП, включитеnно и обстоятелствата по чл. 3, т. 8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, контролираните от тях лица и техните действителни собственици. При подаване на офертата участниците декларират липсата на основанията за отстраняване чрез ЕЕДОП, съгnасно чл. 67, ал.1 от ЗОП.
2. Гаранции: Изпълнителят внася гаранция за изпълнение в размер на 5 % (пет процента) от стойността на договора без ДДС
Изпълнителят избира формата на гаранцията измежду една от следните форми: парична сума внесена по банковата сметка на Възnожителя; банкова гаранция; или застраховка. Условията за внасяне, задържане и освобождаване на гаранциите са разписани подробно в документацията и в проекта на договор.
3. Възложителят изисква в съответствие с изискванията на чл.47, ал.3 от ЗОП, участниците да декларират, че при изготвяне на офертата да са спазени задълженията, свързани с данъци и осигуровки, опазване на околната среда, закрила на заетостта и условията на труд; Участниците могат да получат необходимата информация за задълженията, свързани с данъци и осигуровки и закрила на заетостта и условията на труд, които са в сила в Република България и относими към услугите, предмет на поръчката, както следва: - Относно задълженията, свързани с данъци и осигуровки: НАП - 0700 18 700; интернет адрес: www.nap.bg
-Относно задълженията, закрила на заетостта и условията на труд: МТСП, интернет адрес: //www.mlsp.government.bg; София 1051, ул. Триадица №2, тел: 8119 443; Относно задълженията, опазване на околната среда: МОСВ, интернет адрес:http://www3.moew.government.bg/, 1000 София, ул. "У. Гладстон" № 67 тел: 02/ 940 6331, Информационен център на МОСВ: работи за посетители всеки работен ден от 14 до 17 ч.
4. Разглеждането и оценката на представените оферти съгласно избрания критерий за възлагане ще се извърши от комисията по реда на чл. 104, ал. 2 от ЗОП. В този случай оценката на техническите и ценовите предложения на участниците ще се извърши преди провеждане на предварителен подбор, като проверката за наличие на основания за отстраняване и съответствие с критериите за подбор ще се извърши от комисията по начин, който не се влияе от резултатите от оценката на техническите и ценовите предложения.
5. Възложителя посочва че прогнозната стойност се явява максимална стойност и участник, оферирал по-висока цена от прогнозната стойност, ще бъде отстранен от участие при възлагането на поръчката на основание чл. 107, т. 2, буква „а“ ЗОП.
6. В случаите на изпълнение на други видове СМР извън изброените в количествените сметки към проекта, ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ ги заплаща на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ по единични цени, формирани при следните показатели на ценообразуване:
1. Разход на труд по Уедрени сметни норми (УСН) със средна часова ставка - лв./ч.ч;
2. Разходи на материали и механизация по УСН, доказуеми с фактурни цени, като единичните цени на материалите и механизацията във фактурите се съгласуват предварително с ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ, като тяхната стойност не може да бъде по-висока от тази, посочена в “Справочник на цените в строителството” на фирма “Стройсксперт СЕК” - ООД, валидни към момента на закупуването им. Във фактурите се вписва обекта или № на договора, за който е закупен материалът.
3. Допълнителни разходи -% върху цената на труда.
4. Доставно-складови и транспортни разходи - % върху стойността на материалите.
5. Печалба - % върху стойността на изпълнените строителни и монтажни работи.
6. ДДС - %, съгласно Закона за данък добавена стойност.
7. Строителните и монтажните работи, изпълнявани в отклонение от нормите на ПИПСМР не се изплащат от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Жалба може да се подава в 10—дневен срок, съгласно разпоредбата на чл. 197, aл. 1, т. 1 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 28/12/2017 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва