Деловодна информация
00087
 
да
да
22/12/2017 (дд/мм/гггг)
00087-2017-0146 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Столична община 000696327
ул.Московска №33
София BG411 1000 България
Елена Анастасова +359 29377246
e.anastasova@sofia.bg +359 29377558

Интернет адрес/и

www.sofia.bg

https://www.sofia.bg/municipality-sofia-buyer-profile


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
https://platform.negometrix.com/PublishedTenders.aspx?tenderId=80603&companyId=20779
Горепосоченото/ите място/места за контакт
до следния адрес: (моля, посочете друг адрес)
НЕ  
Столична община 000696327
ул. Московска 33
София BG411 1000 България
фронт офис +359 29377506
e.anastasova@sofia.bg +359 29809866

Интернет адрес/и

www.sofia.bg

https://www.sofia.bg/municipality-sofia-buyer-profile

НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Цялостно електросъоръжаване, електрооборудване и технологично обзавеждане в административната сграда на Столична община, находяща се на ул.“Московска“ №33“
45310000      
Строителство

Предметът на настоящата поръчка е избор на изпълнител за изпълнение на СМР по проект за „Цялостно електро съоръжаване, електро оборудване и технологично обзавеждане в административната сграда на Столична община, находяща се на ул. „Московска“ № 33“.
Сградата се състои от два блока: източен и западен.
Работите ще бъдат реализирани на два етапа - през 2017 г. е планирано реализиране на работите в източния блок, през 2018 г. в западния блок.
Двата блока са самостоятелни. За всеки един са предвидени следните видове инсталации
? Главни ел.табла, разпределителни табла и захранващи линии НН в сградите;
? Осветление и осветителна инсталация;
? Инсталация контакти и технологична електро инсталация;
? Структурно окабеляване.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
406000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45310000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

гр. София, ул.“Московска“ №33.

Предметът на настоящата поръчка е избор на изпълнител за изпълнение на СМР по проект за „Цялостно електросъоръжаване, електрооборудване и технологично обзавеждане в административната сграда на Столична община, находяща се на ул. „Московска“ № 33“.
Сградата се състои от два блока: източен и западен.
Работите ще бъдат реализирани на два етапа - в източния блок и в западния блок.
Двата блока са самостоятелни. За всеки един са предвидени следните видове инсталации
? Главни ел.табла, разпределителни табла и захранващи линии НН в сградите;
? Осветление и осветителна инсталация;
? Инсталация контакти и технологична електро инсталация;
? Структурно окабеляване.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
406000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
140

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

1. Всеки участник трябва да е вписан в Централния професионален регистър на Камарата на строителите за строежи първа група, трета категория, а за чуждестранните лица - в аналогични регистри съгласно законодателството на държавата членка, в която са установени.
При подаване на оферта, съответствието с изискването участникът декларира в ЕЕДОП, като посочва в част IV, буква „А“, т.1 информация за групата и категория строежи, за които е вписан в Централния професионален регистър на Камарата на строителите, с посочване на номер на протокола, дата на издаване и срок на валидност на контролния талон.
В случаите на чл.67, ал.5 и 6 от ЗОП се представя:
По т.1. Копие на Удостоверение за вписване в ЦПРС към Строителната камара за изпълнение на строежи от първа група, трета категория. В случай, че участникът е чуждестранно лице той може да представи валиден еквивалентен документ или декларация или удостоверение, издадени от компетентен орган на държава - членка на Европейския съюз, или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, доказващи вписването на участника в съответен регистър на тази държава, в случай, че възложителят се възползва от визираната в чл. 67, ал. 5 възможност. Преди сключване на договор за обществена поръчка и в съответствие с чл. 112, ал.1, т.4 от ЗОП, чуждестранното лице следва да извърши регистрация и да представи документ за вписване в ЦПРС.
Забележка: В случай на участие на обединение, което не е юридическо лице спазването на изискването се доказва от тези членове на обединението, които съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението, са ангажирани с изпълнението на строителството.
Когато участникът предвижда участие на подизпълнители изискването се доказва за тези подизпълнители, които съобразно вида и дела от поръчката, които са им възложени, ще изпълняват строителство.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

1. Участниците трябва да са реализирали минимален оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката, изчислен на база годишните обороти, за последните три приключили финансови години в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си в размер на 400 000 (четиристотин хиляди) лева.

1. Участниците трябва да са реализирали минимален оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката, изчислен на база годишните обороти, за последните три приключили финансови години в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си в размер на 400 000 (четиристотин хиляди) лева.
Под „сферата, попадаща в обхвата на поръчката“ следва да се разбира изграждане на слаботокови и силнотокови инсталации.
2. Участниците декларират в Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП) в част IV, раздел „Б“, т.2а информация за обстоятелствата по т.12.1.
В случаите на чл.67, ал.5 и 6 от ЗОП се представя годишния финансов отчет (ГФО) или някоя от съставните му части, когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която участникът е установен и справка за оборота в сферата, попадаща в обхвата на поръчката. Когато по основателна причина участникът не е в състояние да представи поисканите от Възложителя документи, той може да докаже своето икономическо и финансово състояние с помощта на всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участниците трябва да имат опит за изпълнение на поръчката.
2. Участниците трябва да разполагат с технически ръководител с необходимата правоспособност, съгласно чл.163а, ал.4 от ЗУТ.
3. Участниците трябва да са внедрили система за управление на качеството ЕN ISO 9001:2008/2015 или еквивалентна.


1. Участниците трябва да имат опит за изпълнение на поръчката.
За последните 5 години, считано от датата на подаване на офертата да са изпълнили дейности с предмет и обем, идентичен или сходен с тези на поръчката.
*За сходни с предмета и обема на настоящата поръчка следва да се считат дейности по изграждане на слаботокова инсталация с обем дължина на кабелите минимум 11 000м, силнотокова инсталация с обем дължина на кабелите минимум 26 000м и автоматика, изпълнени в административна сграда с разгъната застроена площ не по-малка от 1 000м2.
При подаване на оферта, съответствието с изискването участникът декларира в ЕЕДОП, като посочва в част IV, буква „В“, т.1а информация за изпълнените дейности с предмет и обем идентичен или сходен с предмета на настоящата обществена поръчка, изпълнено през последните пет години, считано от датата на подаване на оферта, с посочване на обема им, стойностите, датите на изпълнение и получателите.
2. Участниците трябва да разполагат с технически ръководител с необходимата правоспособност, съгласно чл.163а, ал.4 от ЗУТ.
*Забележка - техническата правоспособност на чуждестранно лице може да бъде призната при условията на взаимност, установени за всеки конкретен случай, когато притежава диплома, легализирана по съответния ред, и когато отговаря на изискванията на ЗУТ.
При подаване на оферта, в съответствието с изискването участникът декларира в ЕЕДОП, като посочва в част IV, буква „В“, т.6 информация за име и фамилия на техническия ръководител и правоспособността му, съгласно чл.163а, ал.4 от ЗУТ.
3. Участниците трябва да са внедрили система за управление на качеството ЕN ISO 9001:2008/2015 или еквивалентна, с обхват на сертификация, включващ дейностите от предмета на поръчката.
*Забележка - дейностите включени в предмета на поръчката са изграждане на силнотокова и слаботокова инсталация.
При подаване на оферта, съответствието с изискването участникът декларира в ЕЕДОП, като посочва в част IV, буква „Г“, т.1 информация за внедрената система за управление на качеството, с която разполага, с посочване на номер, дата на издаване, срок на валидност и обхват на сертификата, както и сертификационния орган от който е издаден.
В случаите на чл.67, ал.5 и 6 от ЗОП се представя:
По т.1. списък на строителството изпълнено през последните пет години, считано от датата на подаване на офертата, което е идентично или сходно с предмета на поръчката, придружено с удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания;
По т.2. списък на лицата, които ще изпълняват строителството с посочване на името и фамилия на техническия ръководител и правоспособността му, съгласно чл.163а, ал.4 от ЗУТ.
По т.3. Копие на валиден сертификат за управление на качеството EN ISO 9001:2008/2015 или еквивалент, с обхват на сертификация, включващ дейностите от предмета на поръчката.
*Забележка: Преди сключването на договор за обществената поръчка възложителят изискава от участника, определен за изпълнител, да предостави актуални документи, удостоверяващи липсата на основанията за отстраняване от процедурата, както и съответствието с поставените критерии за подбор. Документите се представят и за подизпълнителите и третите лица, ако има такива.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 5% от стойността на договора за обществена поръчка без включен ДДС, в т.ч.:
• 5% от стойността на първи етап;
• 5% от стойността на втори етап;
2. Гаранциите се предоставят в една от следните форми:
2.1. парична сума;
2.2. банкова гаранция;
2.3. застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
ДА
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

31/01/2018 (дд/мм/гггг)   17:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

01/02/2018 (дд/мм/гггг)   11:30 (чч:мм)

гр.София, ул. „Париж” №3 , етаж 1, стая 109.

Получените оферти се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

1.За участниците в процедурата не трябва да са на лице основанията за отстраняване, посочени в чл.54, ал.1, т.1,т. 2, т.3, т. 4, т.5, т.6 и т.7 от ЗОП и чл.55, ал.1, т.1 и т.4 от ЗОП.
2.За участниците не трябва да важат забраните, посочени в чл. 3, т. 8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, контролираните от тях лица и техните действителни собственици, както и обстоятелства по чл.22 от ЗПУКИ.
3.Свързани лица по смисъла на §2, т.45 от Допълнителните разпоредби на ЗОП не могат да бъдат самостоятелни участници в една и съща процедура.
4.Работите ще бъдат реализирани на два етапа:
*Срокът за изпълнение на СМР на I-ви етап - източен блок е до 60 / шестдесет / работни дни от датата на откриване на строителната площадка;
*Срокът за изпълнение на СМР за II-ри етап - западен блок е до 80 / осемдесет / работни дни и започва да тече след подписване на допълнително споразумение за започване на строително-монтажни дейности за II-ри етап.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл.197, ал.1, т.1 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 22/12/2017 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва