Деловодна информация
00969
ОП-06-52(1) 21/12/2017 (дд/мм/гггг)
не
00969-2017-0009 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Каолиново 000931881
пл. Украйна № 4
Каолиново BG333 9960 България
инж. Румяна Тотева - директор дирекция СА +359 05361-2210
kaolinovo@abv.bg +359 05361-2110

Интернет адрес/и

www.kaolinovo.bg

http://www.kaolinovo.bg/bg/economic_develobment/porychki


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://pk.lakorda.com/pp.php?pagetype=user&profile=kaolinovo&pp=87
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Подобряване на уличните настилки на населените места в община Каолиново, област Шумен“ 000931881
45233200      
Строителство

В обхвата на поръчката попадат дейности по осъществяване на реконструкция на улични настилки в четири населени места в община Каолиново, същите са предвидени за изпълнение в четири обособени позиции по етапи/подобекти/, както следва:
Обособена позиция 1: Подобект 6.2 „Реконструкция на ул. „Мир“ в с. Средковец“; Подобект 6.3 „Реконструкция на ул. „Балкан“ в с. Средковец“ и Подобект 6.5 „Реконструкция на ул. „Марица“ в с. Средковец“
Обособена позиция 2: Подобект 15.2 „Реконструкция на ул. „Пролет“ в с. Загориче“ и Подобект 15.3 „Реконструкция на ул. „Дунав“ в с. Загориче“
Обособена позиция 3: Подобект 16.5 „Реконструкция на ул. „Калиакра“ в с. Тодор Икономово“
Обособена позиция 4: Подобект 17 „ Реконструкция на ул.„Мир“ в с. Тъкач“
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
437756.75      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
само една обособена позиция

II.2) Описание 1

Подобект 6.2 „Реконструкция на ул. „Мир“ в с. Средковец“; Подобект 6.3 „Реконструкция на ул. „Балкан“ в с. Средковец“ и Подобект 6.5 „Реконструкция на ул. „Марица“ в с. Средковец“ 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45233200      
II.2.3) Място на изпълнение
BG333

село Средковец, община Каолиново, област Шумен

Подобект 6.2 „Реконструкция на ул. „Мир“ в с. Средковец“
1. Съществуащо положение
Проекта предвижда ремонтни дейности по улица V клас от уличната мрежа на село Средковец, която има обслужваща функция-осигурява достъп до имотите по нея. Основна цел на проекта е да реши изграждането на улична настилка, както и повърхностното отводняване.
Разглеждания обект се явява улица от V клас улична мрежа с локално движение. П.т. 0 е приета за начало на обекта. За край е приета п.т.26. Улицата е с добре развити ситуационни характеристики и не се налага промяна в ситуационно отношение - запазва се съществуващото положение. Ситуационно улицата представлява три прави, една чупка и една крива.
Обща дължина 255.150 м.
Теренът е хълмист. Надлъжния наклон е между 2,78 –6,50%.
В разглеждания участък е извършен оглед на място и се забелязва следното състояние:
Улицата е с трошенокаменна настилка с дебелина 30 см и с ширина между 3.0 и 3.5 м. По дължина на участъка се наблюдават повърхностни деформации.
Подобект 6.3 „Реконструкция на ул. „Балкан“ в с. Средковец“
1. Съществуащо положение
Разглеждания обект се явява улица от V клас улична мрежа с локално движение. П.т.0 е приета за начало на обекта. За край е приета п.т.7 при кръстовище с ул.Чапаев. Улицата е с добре развити ситуационни характеристики и не се налага промяна в ситуационно отношение - запазва се съществуващото положение. Ситуационно улицата представлява две прави и една чупка.
Обща дължина 60.312 м.
Теренът е хълмист. Надлъжния наклон е между 2-7%.
В разглеждания участък е извършен оглед на място и се забелязва следното състояние:
Улицата е с трошенокаменна настилка с дебелина 30-35 см и ширина между 3.5 и 4 м. По дължина на участъка се наблюдават повърхностни деформации.
Подобект 6.5 „Реконструкция на ул. „Марица“ в с. Средковец“
1. Съществуащо положение
Разглеждания обект се явява улица от V клас улична мрежа с локално движение. П.т. 0 е приета за начало на обекта при кръстовище с улица Чапаев. За край е приета п.т.23. Улицата е с добре развити ситуационни характеристики и не се налага промяна в ситуационно отношение - запазва се съществуващото положение. Ситуационно улицата представлява три прави и две чупки.
Обща дължина 221.823 м.
Теренът е хълмист. Надлъжния наклон е между 4-7%.
В разглеждания участък е извършен оглед на място и се забелязва следното състояние:
Улицата е с трошенокаменна настилка с дебелина 30 см и с ширина между 3.5 и 4 м. По дължина на участъка се наблюдават повърхностни деформации.
Критериите по-долу
 
ДА Начин на изпълнение, като измерител на качеството    50
Цена
50
II.2.6) Прогнозна стойност
131789      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
60

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Подобект 15.2 „Реконструкция на ул. „Пролет“ в с. Загориче“ и Подобект 15.3 „Реконструкция на ул. „Дунав“ в с. Загориче“ 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45233200      
II.2.3) Място на изпълнение
BG333

село Загориче, община Каолиново, област Шумен

Подобект 15.2 „Реконструкция на ул. „Пролет“ в с. Загориче“
1. Съществуащо положение
Разглеждания обект се явява улица от V клас улична мрежа с локално движение. П.т. 0 преди кръстовище с ПЪТ 1-7 е приета за начало на обекта. За край е приета п.т.37 при кръстовище с улица Дунав. Улицата е с добре развити ситуационни характеристики и не се налага промяна в ситуационно отношение - запазва се съществуващото положение. Ситуационно улицата представлява четири прави и три чупки.
Обща дължина 368.596 м.
Теренът е равнинен. Надлъжния наклон е между 0,5-2%.
В разглеждания участък е извършен оглед на място и се забелязва следното състояние: Част от улицата е с компрометирана асфалтова настилка, а по-голямата част е с трошенокаменна настилка с дебелина средно 35 см и с ширина от 4,00 до 5,50 м. По дължина на участъка се наблюдават повърхностни деформации.
Подобект 15.3 „Реконструкция на ул. „Дунав“ в с. Загориче“
1. Съществуащо положение
Разглеждания обект се явява улица от V клас улична мрежа с локално движение. П.т. 0 при кръстовище с ул. Пролет е приета за начало на обекта. За край е приета п.т.12 при кръстовище с улица Вела Пискова. Улицата е с добре развити ситуационни характеристики и не се налага промяна в ситуационно отношение - запазва се съществуващото положение. Ситуационно улицата представлява две прави и една крива.
Обща дължина 115,235 м.
Теренът е равнинен. Надлъжния наклон е между 0,5-1,5%.
В разглеждания участък е извършен оглед на място и се забелязва следното състояние:
Улицата е с трошенокаменна настилка с дебелина 30 см и с ширина между 3 и 3,50 м. По дължина на участъка се наблюдават повърхностни деформации.
Критериите по-долу
 
ДА Начин на изпълнение, като измерител на качеството    50
Цена
50
II.2.6) Прогнозна стойност
129210.05      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
60

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Подобект 16.5 „Реконструкция на ул. „Калиакра“ в с. Тодор Икономово“ 3
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45233200      
II.2.3) Място на изпълнение
BG333

село Тодор Икономово, община Каолиново, област Шумен

Подобект 16.5 „Реконструкция на ул. „Калиакра“ в с. Тодор Икономово“
1. Съществуащо положение
Разглеждания обект се явява улица от V клас улична мрежа с локално движение. П.т. 0 при кръстовище с ул.Любен Каравелов е приета за начало на обекта. За край е приета п.т.23. Улицата е с добре развити ситуационни характеристики и не се налага промяна в ситуационно отношение - запазва се съществуващото положение и габарит. Ситуационно улицата представлява три прави и две чупки.
Обща дължина 221,390 м.
Теренът е хълмист. Надлъжния наклон е между 4-6%.
В разглеждания участък е извършен оглед на място и се забелязва следното състояние: Улицата е с трошенокаменна настилка с дебелина средно 35 см. Ширината е 7-7.2 м. По дължина на участъка се наблюдават повърхностни деформации.
Критериите по-долу
 
ДА Начин на изпълнение, като измерител на качеството    50
Цена
50
II.2.6) Прогнозна стойност
59142.20      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
60

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Подобект 17 „ Реконструкция на ул.„Мир“ в с. Тъкач“ 4
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45233200      
II.2.3) Място на изпълнение
BG333

село Тъкач, община Каолиново, област Шумен

Подобект 17 „ Реконструкция на ул.„Мир“ в с. Тъкач“
1. Съществуащо положение
Разглеждания обект се явява улица от V клас улична мрежа с локално движение. Разглеждания участък започва кръстовище с път за Сини вир, като п.т.0 е приета за начало. За край е приета п.т.47. Улицата е с добре развити ситуационни характеристики и не се налага промяна в ситуационно отношение - запазва се съществуващото положение. Ситуационно улицата представлява три прави и две чупки.
Обща дължина 462.56 м.
Теренът е равнинен. Надлъжния наклон е между 0.35 – 2.8 %.
В разглеждания участък е извършен оглед на място и се забелязва следното състояние:
Улицата е с трошенокаменна настилка с ширина от 4.00 до 4.50 м. По дължина на участъка се наблюдават повърхностни деформации. Няма бордюри и тротоари.
Има един съществуващ плочест водосток с отвор 1 м, който е в сравнително добро състояние. Няма крила. Нуждае се от почистване.
Критериите по-долу
 
ДА Начин на изпълнение, като измерител на качеството    50
Цена
50
II.2.6) Прогнозна стойност
117615.50      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
60

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участниците сле два да притежават регистрация в Централния професионален регистър на строителя (ЦПРС) към Камарата на строителите в Република България, съгласно чл. 3, ал. 2 от Закона за Камарата на строителите (ЗКС), което да им позволява извършване на строителни работи от предмет на настоящата поръчка - IІ-ра група: строежи от транспортната инфраструктура, строежи от ІV-та категория – строежи по чл. 137, ал.1, т.4, буква „а” от ЗУТ – частни пътища, улици от второстепенната улична мрежа V и IV клас и съоръженията към тях, а за чуждестранни лица - в аналогични регистри съгласно законодателството на държавата членка, в която са установени или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство.
При подаване на офертата участникът декларира съответствието с поставения критерии за подбор, като попълва раздел А: „Годност“ в Част IV: „Критерии за подбор“ от Единен европейски документи за обществени поръчки (ЕЕДОП) (Образец № 2).
Документ, с който се доказва:
Преди сключване на договор за обществена поръчка, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител да представи копие на Удостоверение за вписване в ЦПРС към Строителната камара за изпълнение на строежи от категорията строеж, в която попада обекта на поръчката. В случай, че участникът е чуждестранно лице той може да представи валиден еквивалентен документ или декларация или удостоверение, издадени от компетентен орган на държава - членка на Европейския съюз, или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, доказващи вписването на участника в съответен регистър на тази държава.
Документите за доказване на поставените изисквания се представят от участника и при поискване в хода на процедурата – в случаите на чл. 67, ал. 5 и 6 ЗОП.
При подаване на оферта участниците попълват само съответния раздел в ЕЕДОП.
Важи за всички обособени позиции.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Участниците, следва да имат и да поддържат за целия период на изпълнение на договора за обществена поръчка, валидна застраховка „Професионална отговорност в строителството ”, по смисъла на чл. 171 от ЗУТ, за вреди, причинени на други участници в строителството и/или на трети лица, вследствие на неправомерни действия или бездействия при или по повод изпълнение на задълженията им, съгласно изискванията на Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството (обн., ДВ, бр. 17 от 02.03.2004 г.), покриваща минималната застрахователна сума за строежи IV-та категория – строежи по чл. 137, ал.1, т.4, буква „б” от ЗУТ, определени с Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството.
За участник, установен/регистриран извън Република България, застраховката за професионална отговорност следва да бъде еквивалент на тази по чл. 171, ал. 1 от ЗУТ, но направена съгласно законодателството на държавата, където е установен/регистриран участникът.
При подаване на офертата участникът декларира съответствието с поставения критерии за подбор, като попълва поле 5 на раздел Б: Икономическо и финансово състояние в Част IV: „Критерии за подбор“ от Единен европейски документи за обществени поръчки (ЕЕДОП) (Образец № 2).
Документ, с който се доказва:
Преди сключване на договор за обществена поръчка, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител да представи документи по чл. 62, ал. 1, т. 2 от ЗОП – доказателства за наличие на застраховка „Професионална отговорност“, в случай, че същите не са достъпни чрез пряк и безплатен достъп до съответната национална база данни.
Когато по основателна причина участник не е в състояние да представи поисканите от възложителя документи, той може да докаже своето икономическо и финансово състояние с помощта на всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ.
Документите за доказване на поставените изисквания се представят от участника и при поискване в хода на процедурата – в случаите на чл. 67, ал. 5 и 6 ЗОП.
При подаване на оферта участниците попълват само съответния раздел в ЕЕДОП.
Важи за всички обособени позиции.


Участниците, следва да имат и да поддържат за целия период на изпълнение на договора за обществена поръчка, валидна застраховка „Професионална отговорност в строителството ”, по смисъла на чл. 171 от ЗУТ, за вреди, причинени на други участници в строителството и/или на трети лица, вследствие на неправомерни действия или бездействия при или по повод изпълнение на задълженията им, съгласно изискванията на Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството (обн., ДВ, бр. 17 от 02.03.2004 г.), покриваща минималната застрахователна сума за строежи IV-та категория – строежи по чл. 137, ал.1, т.4, буква „б” от ЗУТ, определени с Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството.
За участник, установен/регистриран извън Република България, застраховката за професионална отговорност следва да бъде еквивалент на тази по чл. 171, ал. 1 от ЗУТ, но направена съгласно законодателството на държавата, където е установен/регистриран участникът.
(Изискването се отнася за всички обособени позиции)
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

Участникът следва да е изпълнил строителство с предмет и обем, идентично или сходно с тези на поръчката, за последните 5 години считано от датата на подаване на офертата.
При подаване на офертата участникът декларира съответствието с поставения критерии за подбор, като попълва поле 1а) от раздел В: Технически и професионални способности в Част IV: „Критерии за подбор“ от Единен европейски документи за обществени поръчки (ЕЕДОП) (Образец № 2).
Документ, с който се доказва:
Преди сключване на договор за обществена поръчка, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител, да представи Списък на строителството, идентично или сходно с предмета на обществената поръчка, придружен с удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали то е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания.
Документите за доказване на поставените изисквания се представят от участника и при поискване в хода на процедурата – в случаите на чл. 67, ал. 5 и 6 ЗОП.
Участникът следва да разполага с персонал и ръководен състав с определена професионална компетентност за изпълнението на поръчката.
При подаване на офертата участникът декларира съответствието с поставения критерии за подбор, като попълва поле 6.б. от раздел В: Технически и професионални способности в Част IV: Критерии за подбор от Единен европейски документи за обществени поръчки (ЕЕДОП) (Образец № 2).
Документ, с който се доказва:
Преди сключване на договор за обществена поръчка, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител, да представи списък на персонала, който ще изпълнява поръчката, на членовете на ръководния състав, които ще отговарят за изпълнението, в който е посочена професионална компетентност на лицата.
Документите за доказване на поставените изисквания се представят от участника и при поискване в хода на процедурата – в случаите на чл. 67, ал. 5 и 6 ЗОП.
Важи за всички обособени позиции.
Участникът да има въведена сертифицирана система за управление на качеството съгласно стандарт EN ISO 9001:2008 или еквивалент, с обхват на сертификата в областта на строителството.
При подаване на офертата участникът декларира съответствието с поставения критерии за подбор, като попълва поле раздел Г: Стандарти за осигуряване на качеството и стандарти за екологично управление в Част IV: Критерии за подбор от Единен европейски документи за обществени поръчки (ЕЕДОП) (Образец № 2).
Документ, с който се доказва:
Преди сключване на договор за обществена поръчка, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител, да представи копие на сертификат, издаден от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция „Българска служба за акредитация" или от друг национален орган по акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието.
Възложителят ще приеме и еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки.
Възложителят ще приеме и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството, когато участник не е имал достъп до такива сертификати или е нямал възможност да ги получи в съответните срокове по независещи от него причини. В този случай или участникът трябва да е в състояние да докаже, че предлаганите мерки са еквивалентни на изискваните.
Документите за доказване на поставените изисквания се представят от участника и при поискване в хода на процедурата – в случаите на чл. 67, ал. 5 и 6 ЗОП.
При подаване на оферта участниците попълват само съответния раздел в ЕЕДОП.
Важи за всички обособени позиции.


Участникът следва да е изпълнил строителство с предмет и обем, идентично или сходно с тези на поръчката, за последните 5 години считано от датата на подаване на офертата.
Забележка:
За обособена позиция 1 - Под „сходно“ с тези на поръчката строителство следва да се разбира: изпълнение на СМР по основен ремонт/рехабилитация, и/или на текущ ремонт, и/или реконструкция, и/или изграждане на улична, и/или пътна мрежа, в обеми не по малко от 300 т. положен плътен асфалтобетон, тип А, за износващ пласт с дебелина след уплътняването 4 см.
За обособена позиция 2 - Под „сходно“ с тези на поръчката строителство следва да се разбира: изпълнение на СМР по основен ремонт/рехабилитация, и/или на текущ ремонт, и/или реконструкция, и/или изграждане на улична, и/или пътна мрежа, в обеми не по малко от 300 т. положен плътен асфалтобетон, тип А, за износващ пласт с дебелина след уплътняването 4 см.
За обособена позиция 3 - Под „сходно“ с тези на поръчката строителство следва да се разбира: изпълнение на СМР по основен ремонт/рехабилитация, и/или на текущ ремонт, и/или реконструкция, и/или изграждане на улична, и/или пътна мрежа, в обеми не по малко от 150 т. положен плътен асфалтобетон, тип А, за износващ пласт с дебелина след уплътняването 4 см.
За обособена позиция 4 - Под „сходно“ с тези на поръчката строителство следва да се разбира: изпълнение на СМР по основен ремонт/рехабилитация, и/или на текущ ремонт, и/или реконструкция, и/или изграждане на улична, и/или пътна мрежа, в обеми не по малко от 260 т. положен плътен асфалтобетон, тип А, за износващ пласт с дебелина след уплътняването 4 см.
Участникът следва да разполага с персонал и ръководен състав с определена професионална компетентност за изпълнението на поръчката, както следва:
- За Технически ръководител на обектите – изисква се да е назначен по трудов договор, съгласно чл. 163а, ал. 1 от ЗУТ, да има висше образование с квалификация „строителен инженер“, „инженер“ или „архитект“, или средно образование с четиригодишен курс на обучение и придобита професионална квалификация в областите „Архитектура и строителство“ и „Техника“ или еквивалентна; Да има опит на управленска/координираща позиция на минимум 2 (два) строителни обекта с предмет еднакъв или сходен с предмета на обществената поръчка.
- За Специалист – контрол на качеството – изисква се да е назначен по трудов договор, съгласно чл.15, ал.1, т.4, б.„б“ от ЗКС, притежаващ валидно удостоверение/сертификат за преминат курс за контрол върху качеството на изпълнение на строителството, за съответствие на влаганите в строежите строителни продукти със съществените изисквания за безопасност или еквивалентно. Да има опит при изпълнението на минимум 2 (два) строителни обекта, като изпълняващ длъжността, за която е предложен.
- За Специалист по ЗБУТ - изисква се да е назначен по трудов договор, съгласно чл.15, ал.1, т.4, б.„в“ от ЗКС, притежаващ валидно удостоверение за „Длъжностно лице за безопасност и здраве” съгласно Наредба №РД-07-2 от 16.12.2009 г. за условията и реда за провеждането на периодично обучение и инструктаж на работниците и служителите по правилата за осигуряване на здравословни и безопасни условия на труд или еквивалентно. Да има опит при изпълнението на минимум 2 (два) строителни обекта, като изпълняващ длъжността, за която е предложен.
При подаване на офертата участникът декларира съответствието с поставения критерии за подбор, като попълва поле 6.б. от раздел В: Технически и професионални способности в Част IV: Критерии за подбор от Единен европейски документи за обществени поръчки (ЕЕДОП) (Образец № 2).
Важи за всички обособени позиции.
Участникът да има въведена сертифицирана система за управление на качеството съгласно стандарт EN ISO 9001:2008 или еквивалент, с обхват на сертификата в областта на строителството.
Важи за всички обособени позиции.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


При изпълнението на договора за обществена поръчка изпълнителят и неговите подизпълнители са длъжни да спазват всички приложими правила и изисквания, свързани с опазване на околната среда, социалното и трудовото право, приложими колективни споразумения и/или разпоредби на международното екологично, социално и трудово право съгласно приложение № 10 от ЗОП.
Да опазва имуществото на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ, както и да не допуска разрушаване на инженерната инфраструктура, други повреди и разрушения, замърсяване на околната среда, улици, тротоари и т.н. за вреди, причинени на лица или публично или частно имущество при или по повод СМР, отговорността е изцяло на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ. Същият носи имуществена отговорност за причинени щети и пропуснати ползи от свои виновни действия или бездействия. ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ носи регресна отговорност спрямо ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ, ако последният заплати обезщетение за такива вреди.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

22/01/2018 (дд/мм/гггг)   16:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

23/01/2018 (дд/мм/гггг)   10:30 (чч:мм)

Ритуалната зала на община Каолиново

Получените оферти се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват кандидатите или участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Освен на основанията по чл. 54 и 55 възложителят отстранява от процедурата:
1. участник, който не отговаря на поставените критерии за подбор или не изпълни друго условие, посочено в обявлението за обществена поръчка или в документацията;
2. участник, който е представил оферта, която не отговаря на:
а) предварително обявените условия на поръчката;
б) правила и изисквания, свързани с опазване на околната среда, социалното и трудовото право, приложими колективни споразумения и/или разпоредби на международното екологично, социално и трудово право, които са изброени в приложение № 10 от ЗОП;
3. участник, който не е представил в срок обосновката по чл. 72, ал. 1 или чиято оферта не е приета съгласно чл. 72, ал. 3 – 5 от ЗОП;
4. участници, които са свързани лица.
5. за когото е установено, че:
а) е представил документ с невярно съдържание, свързан с удостоверяване липсата на основания за отстраняване или изпълнението на критериите за подбор;
б) не е предоставил изискваща се информация, свързана с удостоверяване липсата на основания за отстраняване или изпълнението на критериите за подбор;
6. за когото е налице конфликт на интереси, който не може да бъде отстранен.
Гаранцията за изпълнение на договора за обществена поръчка е в размер на 3 (три) % от стойността на договора без вкл. ДДС. Гаранцията за изпълнение на договора може да се представи под формата на:
- Банкова гаранция – (изготвя се по образец на банката, която я издава, при условие че в гаранцията са вписани условията на Възложителя);
- Парична сума преведена по сметка на Община Каолиново: БАНКА – „Търговска банка Д” АД; БАНКОВ КОД (BIC): DEMIBGSF; БАНКОВА СМЕТКА (IBAN): BG92DEMI92403300055108.
- Застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя.
Участникът сам избира формата на гаранцията за изпълнение на договора.
Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат в договора за възлагане на обществена поръчка.
На основание чл. 112, ал. 1, т. 4 от ЗОП възложителят ще сключи с определения изпълнител договор за обществена поръчка, при условие че при подписване на договора определеният изпълнител представи Декларация по чл. 6, ал. 2 от Закона за мерките срещу изпирането на пари.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл.197, ал.1, т.4 от ЗОП
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 21/12/2017 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва