Деловодна информация
00022
10.00.269 20/12/2017 (дд/мм/гггг)
не
00022-2017-0009 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Асеновград 000471059
пл. Акад. Николай Хайтов №9
Асеновград BG421 4230 България
инж. Атанас Тошев-директор на дирекция СБСКЕ +359 33120283
obstina@aassenovgrad.com +359 33165156

Интернет адрес/и

www.assenovgrad.com

http://op.assenovgrad.com/?q=page&idd=index


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://op.assenovgrad.com/?q=page&idd=index&porachkaid=20171220RwAK1067943
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„ОСНОВЕН РЕМОНТ НА УЛИЦИ НА ТЕРИТОРИЯТА НА ОБЩИНА АСЕНОВГРАД”
45000000      
Строителство

Предметът на настоящата обществена поръчка има за цел реализиране на дейности, свързани с подобряване инфраструктурата и благоустрояване на улиците на град Асеновград и населените места на територията на Община Асеновград. Дейностите включени в предмета на поръчката са строително-ремонти работи с цел подобряване на пътните настилки по улиците в град Асеновград и населените места на територията на Община Асеновград. Очаквани резулатати:
•подобряване на експлоатационните характеристики за удължаване на жизнения цикъл на пътните настилки;
•осигуряване на условия на жизнена среда в съответствие с критериите за устойчиво развитие.
Пълният обхват на дейностите, които трябва да се извършат, са посочени в Техническата спецификация и Количествените сметки – част от документацията за участие.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
673833.33      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
максимален брой обособени позиции:
4

II.2) Описание 1

Ремонт на улици в гр. Асеновград 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45233252      
II.2.3) Място на изпълнение
BG421

гр. Асеновград

1. ОР на ул. „Перелик“/ от кръстовището с ул. „Миньор“ до ул. „Дружба“/
Ремонтните дейности по улица „Перелик“ са в участъка от кръстовището с ул. „Миньор“ до ул. „Дружба“ и включват подмяна на бордюри, подмяна на тротоарна настилка с нови плочи 30/30/5 на пясъчна основа, почистване и измитане на пътното легло, грундиране и асфалтиране с плътна смес с деб. = 5 см. , повдигане или сваляне на ДШ и РШ, натоварване и извозване на строителни отпадъци до депо за ТБО Асеновград на 7 км.
2. Асфалтиране между бл. 1 до бл. 5, кв. Баделема, гр. Асеновград
Ремонтът включва разчистване на обект от дървета и храсти, почистване на регула от наноси, фрезуване асфалтова настилка, почистване и измитане пътно легло, заливане с битумна емулсия, запълване на единични деформации с неплътна асфалтова смес, доставка и полагане на плътна смес с деб. = 4 см. , повдигане или сваляне на РШ и ДШ, почистване на обект от строителни отпадъци.
3. ОР на ул. „Бачковска“ , гр.Асеновград
Настилката по ул. „Бачковска“ е калдъръм. Ремонтните работи включват трасиране обект, разкъртване калдъръмена настилка, изкопни работи, демонтаж стар водопровод, доставка и монтаж полипропилен тръби за водопровод, обратно засипване, демонтаж и монтаж бетонови бордюри 20/15, демонтаж и монтаж на тротоарни плочи на ВЦР, доставка и полагане на трошенокаменна настилка, валиране и уплътняване, повдигане или сваляне на РШ и ДШ, доставка и полагане на асфалтобетон с деб. = 5 см.
4. Ремонт на ул. „Атанас Маринов“,гр.Асеновград
Ремонтните работи по улица „Атанас Маринов“/ в района на гарата/ включват демонтаж и монтаж на бордюри 20/15 , демонтаж и монтаж на тротоарни плочи 30/30/5 см. на пясъчна основа, доставка и монтаж на градински бордюри за оформяне на зелени площи, повдигани или сваляне на ДШ и РШ, изваждане на дънери, фризова не, доставка и полагане на асфалтобетон с деб. = 4 см. натоварване и извозване на строителни отпадъци до депо за ТБО гр. Асеновград.
Критериите по-долу
 
ДА организация на персонала    45 %
Цена
55 %
II.2.6) Прогнозна стойност
112250.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
90

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Ремонт на улици в гр. Асеновград /кв. Долни Воден и кв. Горни Воден/ 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45233252      
II.2.3) Място на изпълнение
BG421

гр. Асеновград, кв. Горни Воден и кв. Долни Воден

1.ОР на ул.“Зорница“, кв. Г.Воден
Ремонтът на ул. „Зорница“ , кв. Г.Воден включва трасиране на улицата, машинен изкоп, транспорт на земни маси на 15 км., доставка и полагане на бетонови бордюри с размери 15/25/50, доставка и полагане на баластрена настилка, доставка и полагане на основа от пътни ивици и доставка и полагане на тротоарни плочи 230/30/5 на пясъчна основа.
2. ОР на ул. „Вихрен“, кв.Д.Воден
Ремонтните дейности са в участъка от параклис „Св. Георги“ до ул. „М.Сярова“ и включват доставка и полагане на тротоарна настилка 30/30/ 5 на пясъчна основа, доставка и полагане на трошенокаменна настилка с деб. = 15 см., доставка и полагане на асфалтобетон плътна смес с деб.= 5 см., направа на 8 осем броя ДШ.
3. Направа на канализация и благоустрояване на кръстовището на ул. „Бор“ с ул. „Хр.Атанасов“, кв.Д.Воден
Ремонтните дейности на кръстовището между ул.“Бор“ и ул.“Христо Анастасов“ в кв.Д.Воден включват направата на канализация с гофрирани тръби ф 315, СКО , ДШ и РШ, направа на подпорни стени със следните размери-L8/H2,5m, L10/H1,0m,L6/H1,5 m и благоустрояване на кръстовището в т.ч. машинен изкоп, доставка и полагане на баластрена настилка с деб. =20 см, доставка и полагане на трошенокаменна настилка с деб.=15 см., доставка и полагане на бетонови бордюри 15/25/50 , доставка и полагане на тротоарна настилка 30/30/5 на пясъчна основа и доставка и полагане на асфалтобетон плътна смес с деб. = 5 см.
4. Ремонт на ул. „Младен Митроколев“, кв.Г.Воден- първи етап
Ремонтните дейности включват грундиране на основа, доставка и полагане на неплътна смес, доставка и полагане на асфалтобетон плътна смес с деб. = 4 см, повдигане на РШ и направа на четири бр.ДШ. на част от ул. „Младен Митроколев“
/ от ул. „Напредък“ до ул. „Волга“ ,кв. Г.Воден/
5. Ремонт на ул. „Иглика“, кв.Д.Воден
Ремонтните дейности на ул.“Иглика“ ,кв.Д.Воден включват направата на канализация с гофрирани тръби ф 315, СКО, ДШ, РШ, включване на новата канализация, възстановяване на настилка от пътни ивици с налични такива и доставка и полагане на настилка от нови пътни ивици на пясъчна основа.
Критериите по-долу
 
ДА организация на персонала    45 %
Цена
55 %
II.2.6) Прогнозна стойност
226916.67      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
90

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Ремонт на улици по кметства на територията на община Асеновград /Тополово, Новаково, Леново/ 3
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45233252      
II.2.3) Място на изпълнение
BG421

с. Тополово, с. Новаково, с. Леново

1.Асфалтиране на ул. „Дърварска“, с.Тополово
Село Тополово се намира на 18 км. от Асеновград. На улица „Дърварска“ има положени бордюри и трошенокаменна настилка. С настоящата поръчка се предвижда доставка и полагане на асфалтова настилка с деб.= 4см. , и направа на линеен отводител на посочено от Възложителя място.
2. Изграждане на дъждоприемни шахти по дължината на ул. „Изток“, с. Тополово
Улица „Изток“ в с. Тополово е с наклон и поради водосборното положение е необходимо изграждането на линейни отводители по дължината на платното. Ремонтните дейности включват рязане на асфалтовата настилка, машинен изкоп, доставка и полагане на линеен отводител / на посочено от Възложителя / място, доставка и полагане на бетонова тръба ф 200 за канализация, доставка и полагане на асфалтова настилка плътна смес с деб. = 4 см ,повдигане или сваляне на ДШ и РШ.
3. Изграждане на тротоари и чакълиране на ул. „Заводска“ , в участъка между ул. „Изток“ и ул. „Прилеп“ с.Тополово
Ремонтните дейности на част от ул. „Заводска“ в с.Тополово включват трасиране на улицата, машинен изкоп за подравняване, доставка и полагане на бетонови бордюри 15/25/50, доставка и полагане на трошенокаменна настилка с деб. = 20 см., доставка и полагане на тротоарни плочи 30/30/5 на пясъчна основа.
4. ОР на ул. „Искра“, с.Леново
Село Леново се намира на 25 км. от Асеновград. Улица „Искра“ е разделена на два участъка –в първият ремонтните дейности включват демонтаж бордюри, демонтаж тротоарна настилка, натоварване и извозване на строителни отпадъци до депо за ТБО гр. Асеновград, доставка и полагане на бетонови бордюри 25/15/50 и тротоарни плочи 30/30/5 на пясъчна основа, подновяване конструкцията на пътното платно в т.ч. машинен изкоп, доставка и полагане на баластрена настилка с деб. = 25 см., доставка и полагане на трошенокаменна настилка с деб. =15 см., доставка и полагане на асфалтобетон с деб. = 4 см., направа на две дъждоприемни шахти. Във вторият участък от улицата е предвидено доставка и полагане на трошенокаменна настилка с деб. = 15 см. и доставка и полагане на асфалтобетон плътна смес с деб. =4 см.
5. Ремонт на ул. „Опълченска“, с.Новаково
Село Новаково се намира на 25 км. от Асеновград по посока Кърджали. Ремонтните работи включват машинен изкоп за подравняване, натоварване и извозване на земни маси и доставка и полагане на пътни ивици на пясъчна основа.
Критериите по-долу
 
ДА организация на персонала    45 %
Цена
55 %
II.2.6) Прогнозна стойност
167083.33      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
90

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Ремонт на улици по кметства на територията на община Асеновград 4
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45233252      
II.2.3) Място на изпълнение
BG421

с. Червен, с. Боянци, с. П. Евтимово, с. Нови Извор

1. Изграждане на тротоари в с. Червен
Село Червен се намира на 10 км. от гр.Асеновград по посока Кърджали. Ремонтните работи включват подмяна на тротоарна настилка с нови плочи с размери 30/30/5 на пясъчна основа на част от следните улици: ул.“Иван Вазов“, ул. „Тракия“, ул. „Васил Априлов“. На част от ул. „Снежанка“, ул. „Гергана“ и ул. „Г.Бенковски“ се демонтират бордюри и плочки и се доставят и полагат нови такива с размери 25/50/15 и 30/30/5 на пясъчна основа. На част от ул. „Марица се доставят и полагат нови бордюри с размери 15/25/50 , градински бордюри с размери 12/50/25 за оформяне на зелени площи и нови тротоарни плочи 30/30/5 на пясъчна основа. Участъците определени за ремонт се съгласуват с Възложителя.
2. Асфалтиране на ул. “Хан Аспарух“, с. Боянци
Ремонтните работи по ул. „Хан Аспарух“ ,с. Боянци включват трасиране на обекта, направа на пътно легло с вкл. превоз земни маси, изкоп за бордюри, доставка и полагане на бетонови бордюри и доставка и полагане на баластрена настилка.
3. Ремонт на тротоари и асфалтиране на част от ул.“Възраждане“, с.П.Евтимово
Село П.Евтимово се намира на 18 км. от Асеновград. Ремонтните работи включват демонтаж на бордюри, доставка и монтаж на нови, доставка и полагане на тротоарна настилка 30/30/5 на пясъчна основа, почистване и грундиране на основа за полагане на асфалтобетон – плътна смес с деб. = 4 см.
4. ОР на ул. „13-та“, с.Нови извор
Село Нови извор се намира на 18 км. от Асеновград. Ремонтът на улицата включва трасиране на обект, машинен изкоп с натоварване, ръчен изкоп за бордюри и подравняване на пътното легло, доставка и полагане на бетонови бордюри, доставка и полагане баластрена и трошенокаменна настилка с деб. = 20 см. , доставка и полагане на асфалтова настилка с деб. = 4 см.
Критериите по-долу
 
ДА организация на персонала    45 %
Цена
55 %
II.2.6) Прогнозна стойност
167583.33      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
90

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участникът трябва да е вписан в Централния регистър на Камарата на строителите за изпълнение на строежи от група и категория в която попада обекта на поръчката - II група IV категория.
За чуждестранни лица - в аналогични регистри съгласно законодателството на държавата членка, в която са установени или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, като в този случай участникът посочва еквивалентен документ, доказващ регистрация членство в аналогична професионална организация на държавата, в която е установен, и има силата на вписване в Централния професионален регистър на строителя за обхвата на дейностите, за които е издаден. За чуждестранно лице в ЕЕДОП се посочва еквивалентен документ, допускащ съгласно законодателството на държавата, в която лицето е установено и осъществява дейността си извършване на строителните работи обект на настоящата обществена поръчка.
Обстоятелството се удостоверява в Част ІV, раздел А, т. 1 на ЕЕДОП, като се посочва, информация относно вписването на участника в съответния професионален или търговски регистър в държавата членка, в която е установен като се посочва дали съответните документи са на разположение в електронен формат, както и уеб адрес, орган или служба, издаващи документа за регистрация и точно позоваване на документа.
В случаите на чл. 67, ал. 5 и ал. 6 от ЗОП се доказва с представяне на заверено копие от удостоверение за регистрация в ЦПРС или еквивалентен документ.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

1.Всеки участник следва да е реализирал през последните три приключили финансови години в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си, минимален оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката, а именно ремонт и/или изграждане на пътища и улици.
Обстоятелството се удостоверява в Част IV, Раздел Б, т. 2а) от ЕЕДОП с посочване на информация за размера на оборота в сферата попадаща в обхвата на поръчката за последните три приключили финансови години (2014 г., 2015 г. и 2016 г.), в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си.
В случаите на чл. 67, ал. 5 и ал. 6 от ЗОП изискването се доказва с представяне на ГФО или техни съставни части, когато публикуването им се изисква и/или справка за реализирания оборот в сферата попадаща в обхвата на поръчката.
2.Участникът, респективно член на обединение, който ще изпълнява СМР в процедурата трябва да притежава валидна застраховка “Професионална отговорност в строителството” по чл.171 от ЗУТ с покритие относимо към категорията на обектите, предмет на строителството на лицето/лицата, което/които ще осъществява строителството за вреди, причинени на други участници в строителството и/или на трети лица, вследствие на неправомерни действия или бездействия при или по повод изпълнение на задълженията им за целия срок на договора.
Когато участникът е обединение, застраховката се представя от всеки член от обединението, който ще извършва строителство, съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението. За чуждестранните лица изискването се прилага, съгласно чл. 171а от ЗУТ.
Важно!!! Настоящото изискване се отнася за всяка една от обособените позиции!!!
Обстоятелството се удостоверява в Част IV, Раздел Б, т. 5 от ЕЕДОП с посочване на информация за размера на застрахователната полица, нейният номер, срок на валидност и от кого е издадена.
В случаите на чл. 67, ал. 5 и ал. 6 от ЗОП изискването се доказва с представяне на заверено копие на застрахователна полица за „Професионална отговорност в проектирането и строителството“ или еквивалентна.


1.Всеки участник следва да е реализирал през последните три приключили финансови години в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си, минимален оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката, а именно ремонт и/или изграждане на пътища и улици, изчислен на база годишните обороти, както следва:
Обособена позиция 1: - 100 000 лева
Обособена позиция 2: - 220 000 лева.
Обособена позиция 3: - 160 000 лева.
Обособена позиция 4: - 160 000 лева.
Важно!!! При участие по повече от една обособена позиция минималното изискване ще се прилага чрез кумулиране!!!.
Под „сферата, попадаща в обхвата на поръчката” следва да се разбира оборот реализиран от извършване на СМР: за ремонт и/или изграждане на пътища и/или улици.
2.Участникът, респективно член на обединение, който ще изпълнява СМР в процедурата трябва да притежава валидна застраховка “Професионална отговорност в строителството” по чл.171 от ЗУТ с покритие относимо към категорията на обектите, предмет на строителството на лицето/лицата, което/които ще осъществява строителството за вреди, причинени на други участници в строителството и/или на трети лица, вследствие на неправомерни действия или бездействия при или по повод изпълнение на задълженията им за целия срок на договора.
Когато участникът е обединение, застраховката се представя от всеки член от обединението, който ще извършва строителство, съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението. За чуждестранните лица изискването се прилага, съгласно чл. 171а от ЗУТ.
Важно!!! Настоящото изискване се отнася за всяка една от обособените позиции!!!
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1.Участникът следва да е изпълнил строителство с предмет и обем, идентични или сходни с тези на поръчката за последните 5 /пет/ години от датата на подаване на офертата.
* Под дейност, сходна с предмета и обема на поръчката следва да се разбират СМР за ремонт и/или изграждане на пътища и/или улици.
Обстоятелството се удостоверява в Част IV, Раздел В, т. 1а) от ЕЕДОП с посочване на информация за строителството с предмет и обем, идентични или сходни с тези на поръчката, с посочване на стойностите, датите и получателите.
В случаите на чл. 67, ал. 5 и ал. 6 от ЗОП изискването се доказва със Списък на строителството, което е идентично или сходно с предмета на обществената поръчка, придружен с удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания.
2.Участникът трябва да прилага системи за управление на качеството и за опазване на околната среда.
Обхватът на внедрените системи трябва да е за строителни дейности в сферата, попадаща в обхвата на поръчката.
Важно!!! Настоящото изискване се прилага за всички обособени позиции!!!Обстоятелството се удостоверява в част ІV, раздел Г на ЕЕДОП.
В случаите на чл. 67, ал. 5 и ал. 6 от ЗОП изискването се удостоверява със заверени копия на сертификати за управление на качеството и за опазване на околната среда.
Сертификатите трябва да са издадени от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция "Българска служба за акредитация" или от друг национален орган по акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието.
3.Участникът трябва да разполага с необходимия брой технически лица, включително такива, които отговарят за контрола на качеството и лица, които ще изпълняват строителството.
Обстоятелството се удостоверява в Част ІV, раздел В, т. 2 на ЕЕДОП. Трябва да се посочат изчерпателни данни и информация с точно позоваване на документите свързани с придобиване от екипа на изискуемата професионална компетентност.
В случаите на чл. 67, ал. 5 и ал. 6 от ЗОП изискването се удостоверява с представяне на Списък на технически лица и/или организации, включени или не в структурата на участника, включително тези, които отговарят за контрола на качеството, а при обществени поръчки за строителство – лицата, които ще изпълняват строителството.


1.Участникът следва да е изпълнил строителство /минимум едно/ с предмет и обем, идентични или сходни с тези на поръчката за последните 5 /пет/ години от датата на подаване на офертата.
* Под дейност, сходна с предмета и обема на поръчката следва да се разбират СМР за ремонт и/или изграждане на пътища и/или улици.
2.Участникът трябва да има внедрени системи за управление на качеството, както следва:
- EN ISO 9001:2008 / EN ISO 9001:2015 „Системи за управление на качеството” или еквивалент,
- EN ISO 14001:2004 / EN ISO 14001:2015 „Системи за управление на околната среда” или еквивалент.
Обхватът на внедрените системи трябва да е за строителни дейности в сферата, попадаща в обхвата на поръчката.
Важно!!! Настоящото изискване се прилага за всички обособени позиции!!!
3.Участникът трябва да разполага с необходимия брой технически лица, включително такива, които отговарят за контрола на качеството и лица, които ще изпълняват строителството, както следва:
- Ръководител на обекта: Образователна степен - магистър „Транспортно строителство“ или еквивалентна. Професионален опит: като ръководител на обект при изпълнение на строителство на минимум един строителен обект с обхват, сходен с предмета на поръчката
- Технически ръководител: Образователна степен: „Строителен инженер“ или „строителен техник“, съгласно чл. 163а, ал. 2 и 3 от ЗУТ. Професионален опит: като технически ръководител по смисъла на чл. 163а, ал. 4 от ЗУТ при изпълнение на строителство на минимум един строителен обект с обхват, сходен с предмета на поръчката
- Отговорник по контрола на качеството – Да притежава удостоверение за контрол върху качеството на изпълнение на строителството или еквивалентно. Професионален опит: като отговорник по контрола на качеството при изпълнение на строителство на минимум строителен обект с обхват, сходен с предмета на поръчката;
- Координатор по безопасност и здраве: Да притежава удостоверение за „Експерт за безопасност и здраве” съгласно Наредба № РД-07-2 от 16.12.2009 г. за условията и реда за провеждането на периодично обучение и инструктаж на работниците и служителите по правилата за осигуряване на здравословни и безопасни условия на труд или еквивалентно. Професионален опит: като координатор по безопасност и здраве при изпълнение на строителство на минимум един строителен обект с обхват, сходен с предмета на поръчката.
* Под строителен обект с обхват, сходен с предмета и обема на поръчката следва да се разбират СМР за ремонт и/или изграждане на пътища и/или улици.
Важно!!! При участие по повече от една обособена позиция, техническите лица „Отговорник по контрола на качеството“ и „Координатор по безопасност и здраве” може да съвместяват повече от една позиция от изискания експертен състав!!!.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Условията, при които ще се реализира предмета на поръчката, са съгласно докумунтацията и в съответствие с приложимото законодателство. Финансовите средства по настоящата обществена поръчка ще бъдат осигурени от Община Асеновград.
При откриване на настоящата процедура не е осигурено финансиране за всички обекти предмет на поръчката. Възложителят ще сключи договор за изпълнение, съгласно чл.114 от ЗОП. В този случай всяка от страните може да поиска прекратяване на договора без предизвестие след изтичане на тримесечен срок от сключването му.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

22/01/2018 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

23/01/2018 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

Административната сграда на Община Асеновград, гр. Асеновград, пл. Акад. Николай Хайтов №9, зала 517

Отварянето на офертите ще се извърши на публично заседание, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

1.Гаранцията се представя в една от следните форми:Парична сума внесена по горепосочената сметка; Банкова гаранция; Застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя.
Когато гаранцията е представена под формата на парична сума или банкова гаранция, може да се предостави от името на изпълнителя за сметка на трето лице – гарант.
Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, всеки от участниците в обединението може да бъде наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията.
Участникът, определен за изпълнител на обществената поръчка, представя една от предвидените форми на гаранция за изпълнение на договора при неговото сключване.
Задържане и освобождаване на гаранцията за изпълнение
Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение, се уреждат с договора за възлагане на обществената поръчка между възложителя и изпълнителя.
Договорът за възлагане на обществената поръчка не се сключва преди спечелилият участник да представи гаранция за изпълнение.
2.Възложителят отстранява от участие в прицедурата/обособената позиция участник, за когото со налице основанията по чл.54, ал.1 и обстоятелствата по чл.55, ал.1,т.1 и т.2 от ЗОП възникнали преди или по време на процедурата.Участникът, за когото са налице някои от посочените обстоятелства, може да представи доказателства, че е предприел мерки, които гарантират неговата надеждност, съгласно чл. 56 от ЗОП.
3.Прогнозната стойност на обществената поръчка по настоящата процедура е в размер на 673833.33 лв. (сто седемдесет и три хиляди осемстотин тридесет и три лева и 33ст.) без включен ДДС. Същата се възлага като част от обществена поръчка с предмет: „ОСНОВЕН РЕМОНТ НА УЛИЦИ НА ТЕРИТОРИЯТА НА ОБЩИНА АСЕНОВГРАД”, включваща следните обособени позиции:
Обособена позиция 1: Ремонт на улици в гр. Асеновград.
Обособена позиция 2: Ремонт на улици в гр. Асеновград /кв. Долни Воден и кв. Горни Воден/.
Обособена позиция 3: Ремонт на улици по кметства на територията на община Асеновград /Тополово, Новаково, Леново/.
Обособена позиция 4: Ремонт на улици по кметства на територията на община Асеновград.
Обособена позиция 5: Ремонт на улици по кметства на територията на Община Асеновград
Общата стойност на обществената поръчка по петте обособени позиции е в размер общо на 835 500,00 лв. без начислен ДДС, разделена по обособени позиции, както следва:
1. Обособена позиция № 1: Ремонт на улици в гр. Асеновград с прогнозна стойност 112 250,00 лв. без ДДС.
2. Обособена позиция № 2: Ремонт на улици в гр. Асеновград /кв. Долни Воден и кв. Горни Воден/ - с прогнозна стойност 226 916,67 лв. без ДДС .
3. Обособена позиция № 3: Ремонт на улици по кметства на територията на община Асеновград /Тополово, Новаково, Леново/ - с прогнозна стойност 167 083,33 лв. без ДДС.
4. Обособена позиция № 4: Ремонт на улици по кметства на територията на община Асеновград - с прогнозна стойност 167 583,33 лв. без ДДС.
5. Обособена позиция № 5: Ремонт на улици в селата Червен, Боянци, Мулдава, Избеглии, Нови Извор - с прогнозна стойност 161 666,67 лв. без ДДС .
Прогнозната стойност на Обособена позиция № 5, представлява 19.35 % от общата стойност на поръчката.
Тъй като прогнозната стойност на обособена позиция № 5 е под 270 000 /двеста и седемдесет и хиляди/ лева, същата попада в приложното поле на чл. 20, ал. 3, т. 1 от ЗОП.
С оглед изложеното и и на основание чл. 21, ал. 6 от ЗОП, Обособена позиция № 5 се възложи по реда на чл. 20, ал. 3, т. 1 от ЗОП – чрез събиране на оферти с обява, с информациинформация за обява публикувана в РОП с ID 9069656/26.10.2017г.
В изпълнение на чл. 21, ал. 6 от ЗОП, остатъчната стойност (явяваща се прогнозната стойност за обособени позиция № 1, 2, 3 и 4), предвид нейния размер и общата стойност на поръчката, се възлага с настоящата обществена поръчка чрез провеждане на процедура по публично състезание.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл.197, ал.1, т.1 от ЗОП, жалбата срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за одобряване на обявлението за изменение или допълнителна информация, може да се подава в 10-дневен срок от изтичаве на срока по чл.100, ал.3 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 20/12/2017 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва