Деловодна информация
00044ОПУ Перник
24-00-114 11/12/2017 (дд/мм/гггг)
да
да
11/12/2017 (дд/мм/гггг)
00044-2017-0100 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Агенция Пътна инфраструктура - Областно пътно управление Перник 000695089
гр. Перник ул. Софийско шосе № 31
Перник BG414 2307 България
Михаела Михайлова +359 76604433
opu_pernik@abv.bg +359 76600256

Интернет адрес/и

https://www.api.bg

http://www.api.bg/index.php/bg/obstestveni-porachki/profil-na-kupuvacha-sled-30-dekemvri-2014


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://www.api.bg/PROXY/index2.php?/public/index.jsp?proc=999
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Министерство или всякакъв друг национален или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.5) Основна дейност 

Изграждане, ремонт и поддръжка на РПМ

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Избор на изпълнител за осъществяване на физическа, невъоръжена охрана на имоти – държавна собственост, стопанисвани от АПИ – ОПУ Перник”, както следва:
79713000      
Услуги

Избор на изпълнител за осъществяване на физическа, невъоръжена охрана на имоти – държавна собственост, стопанисвани от АПИ – ОПУ Перник”, както следва:
Осъществяване на физическа невъоръжена денонощна охрана на:
РПС – Перник, с обща прогнозна стойност 138 960,00 лв. без вкл. ДДС за срок от 36 месеца, с 5 (пет) броя охранители;
РПС – Радомир, с обща прогнозна стойност 138 960,00 лв. без вкл. ДДС за срок от 36 месеца, с 5(пет) броя охранители.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
277920.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
79713000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG414

: Област Перник, РПС – Перник, находящо се в гр. Перни, кв. „Църква”, ул. „Владайско въстание” № 19 и РПС – Радомир, находящо се в гр. Радомир, ул. „Кюстендилска” № 7

1. регистрация, записване и идентификация на посетителите;
2. справки и информация;
3. Осигуряване охрана на винетен салон;
4. Проверка на придружителни документи
5. защита на собствеността;
6. поддържане достъпа до входовете и изходите;
7. охрана и патрулиране;
8. посещения и приемане;
11. разпознаване на опасности и рискове за безопасността;
12. безопасност на материали, суровини, машини и инструменти;
13. придружаване на външни посетители в и извън работно време.
14. Поддържане на свободен достъп до изходите за извънредни случаи и евакуация;
15. Контрол на пожароизвестителните системи;
16. Контрол на съществуващите технически съоръжения за охрана /пожароизвестяване и др./.
2.2. Други дейности за обект:
Охраната осъществява обходи в обекта с необходимата честота, прецизност и ефективност, по маршрути съгласно разработения от участника план за охрана, като следи за целостта и евентуални посегателства на охранявания обект и в случай на такива незабавно да уведомява Възложителя, а в зависимост от вида на посегателството и органите на МВР.
Участникът определен за изпълнител на обществената поръчка има право да осигури на физическата охрана за своя сметка паникбутон.
Участникът определен за Изпълнител на обществената поръчка се задължава да извършва дейностите предмет на поръчката и посочените по – гореизисквания с персонал предварително съгласуван от Възложителя като качеството на услугата отговаря на професионалните изисквания за този вид дейност.
Участникът се задължава да пазва изискванията за конфиденциалност, като не разпространява служебна и вътрешна информация за администрацията, станала му известна при и по повод извършване на дейността му, да не прави достояние на трети лица, каквито и да е факти и сведения свързани с конфигурацията на охранявамия обект, охраняваните от него стокови и матерални ценности , а също на обстоятелства и данни относно имущественото състояние на Възложителя.
Участникът следва да представя графици за работата на служителите от охраната, които предварително да бъдат съгласувани с Възложителя, като при евентуални отсъствия на титуляр се извършват необходимите действия за осигуряване на заместник.
Всяка персонална промяна в екипа , може да става единствено след съгласуване с Възложителя.
При изпълнение на дейностите предмет на поръчката, всеки охранител следва да
носи лична идентификационна карта със снимка, да бъде с униформено облекло и да има отличителен знак , както и да бъде оборудван със средства за осъществяване на незабавна комуникация с оперативния център на фирмата-изпълнител , Възложителя , МВР и други.
Да следят стриктно и да предприемат всички законови действия за опазване живота и здравето на лицата, пребиваващи в охраняваните обекти, както и за опазване имуществото, обект на настоящата поръчка.
Да извършват обходи в съответните обекти с необходима честота, прецизност и ефективност, по маршрути, съгласно разработените от кандидата План за охрана. Да следят за кризисни ситуации в обектите на ОПУ Перник като при възникване на такива да уведомят незабавно ръководителя на охранителната дейност и съответните компетентни органи и лица, като предприемат всички необходими мерки за предотвратяване и ограничаване на щетите.При изпълнението на поръчката с действията си и/или с поведението си да не възпрепятстват по никакъв начин работата на служителите на ОПУ Перник (както и на външните посетители) и следва да осигуряват тяхната спокойна работна обстановка.е длъжен да осигури за своя сметка комуникационна връзка с обектите.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
277920.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
36

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Обществената поръчка се възлага въз основа на „икономически най-изгодна оферта“. Икономически най-изгодната оферта се определя въз основа на критерий за възлагане „оптимално съотношение качество/цена“ по чл. 70, ал. 2, т. 3 от ЗОП, съгласно приложената към документацията методика за комплексна оценка и начин за определяне на оценката по всеки показател – Приложение № 3
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участникът трябва да притежава Лиценз за извършване на охрана на имуществото на физически или юридически лица съгласно ЗЧОД.
При подаване на оферта, съответствието с изискването по т. 3.1. се декларира в ЕЕДОП, който се подава от всеки от участниците, членовете на обединения, подизпълнителите или третите лица.
Съгласно чл. 67, ал. 5 ЗОП, Възложителят може да изисква от участниците и кандидатите по всяко време да представят всички или част от документите, чрез които се доказва информацията, посочена в ЕЕДОП, когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата.
- В тези случаи, изискването се доказва с представянето на: копие от лиценз за извършване на охрана на имуществото на физически или юридически лица или удостоверяване правото на лицата по чл.2, ал.2, т.2 от ЗЧОД .
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Изисква се участник в процедурата да е реализирал минимален общ оборот в размер не по-малко от 500 000.00 (петстотин хиляди) лева без ДДС, изчислен на база годишните обороти на участника, включително минимален оборот в размер на 400 000.00 (четиристотин хиляди ) лева без ДДС в сферата на охрана на недвижимо имущество на юридически лица. Изискуемите от Възложителя обороти, следва да са реализирани през последните три приключили финансови години в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си.
При подаване на оферта, съответствието с изискването по т. 3.2. се декларира в ЕЕДОП, който се подава от всеки от участниците, членовете на обединения, подизпълнителите или третите лица.
Съгласно чл. 67, ал. 5 ЗОП, Възложителят може да изисква от участниците и кандидатите по всяко време да представят всички или част от документите, чрез които се доказва информацията, посочена в ЕЕДОП, когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата. В тези случаи, изискването се доказва с представянето на:
1. удостоверения от банки ;
2. годишните финансови отчети или техни съставни части, когато публикуването им се изисква, както и
3. справка в свободен текст за общия оборот и за оборота в сферата, попадаща в обхвата на поръчката.
Когато по основателна причина участник не е в състояние да представи поисканите от Възложителя документи, той може да докаже своето икономическо и финансово състояние с помощта на всеки друг документ, който Възложителят приеме за подходящ.


минимален общ оборот в размер не по-малко от 500 000.00 (петстотин хиляди) лева без ДДС, изчислен на база годишните обороти на участника, включително минимален оборот в размер на 400 000.00 (четиристотин хиляди ) лева без ДДС в сферата на охрана на недвижимо имущество на юридически лица. Изискуемите от Възложителя обороти, следва да са реализирани през последните три приключили финансови години в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

. през последните 3 (три) години, считано от датата на подаване на офертата да е изпълнил поне 2 (две) услуги, които са еднакви или сходни с предмета и обема на настоящата поръчка (услуги, свързани с охрана на имущество на физически и/или юридически лица).
Като „услуга с предмет и обем, сходна с предмета на настоящата обществена поръчка“ ще се приемат изпълнени услуги за осъществяване на охрана на имущество на физически и/или юридически лица
При подаване на оферта, съответствието с изискването по т. 3.3.1 се декларира в ЕЕДОП, който се подава от всеки от участниците, членовете на обединения, подизпълнителите или третите лица.
Съгласно чл. 67, ал. 5 ЗОП, Възложителят може да изисква от участниците и кандидатите по всяко време да представят всички или част от документите, чрез които се доказва информацията, посочена в ЕЕДОП, когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата. В тези случаи, изискването се доказва с представянето на:
Списък на извършените услуги, които са идентични или сходни с предмета на обществената поръчка, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателство за извършената услуга. Представят се в оригинал или четливо заверено копие.
Ако Участникът е работил като подизпълнител или участник в обединение при изпълнението на някой от услугите то е необходимо да се посочи съответния дял от общия обем на услугата и освен документите, посочени в предходното изречение, да бъде добавен и договора/договорите за подизпълнител.
3.3.2. Да има внедрена система за управление на качеството, сертифицирана съгласно стандарт ISO 9001:2015 (или еквивалентeн сертификат), издаден от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция „Българска служба за акредитация“ или от друг национален орган за акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организция за акредитация (European Cooperation for Accreditation), за съответната област и да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал.2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съотвествието или други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството. Сертификатът следва да бъде с обхват: Охрана на имущество на физически и/или юридически лица, и/или охрана на мероприятия.
При подаване на оферта, информацията относно изискването се посочва от участника в ЕЕДОП, в съответствие с указанията за попълването му, приложени към настоящата документация.
Съгласно чл. 67, ал. 5 от ЗОП, Възложителят може да изисква от участниците по всяко време да представят всички или част от документите, чрез които се доказва информацията, посочена в ЕЕДОП, когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата.
В тези случаи, изискването се доказва с представянето на:
Сертификати, издадени от акредитирани лица, за контрол на качеството, удостоверяващи съответствието на стоките със съответните спецификации или стандарти.
3.3.3. Да разполага с персонал с определена професионална компетентност за изпълнението на поръчката, съгласно чл. 27 и чл. 28 от ЗЧОД, както следва:
1). Охранители – 10 (десет) бр. Общо - Охранителите следва да са преминали първоначално обучение в учебни заведения, които имат право да обучават лица за професия „охранител“ и да притежават правоспособност, съгласно чл. 28 от ЗЧОД или да притежават професионална квалификация „охранител“. Служителите/експертите от екипа следва да отговарят на чл. 27 и чл. 28 от ЗЧОД.
При подаване на оферта, информацията относно изискването се посочва от участника в ЕЕДОП, в съответствие с указанията за попълването му, приложени към настоящата документация. В тези случаи изискването се доказва с представянето на:
Списък на персонала, който ще изпълнява поръчката, и на членовете на ръководния състав, които ще отговарят за изпълнението.Да разполага с Радиостанции – 2 (два) броя;
б). Мобилни апарати – 2 (два) броя;
в). Леки автом


през последните 3 (три) години, считано от датата на подаване на офертата да е изпълнил поне 2 (две) услуги, които са еднакви или сходни с предмета и обема на настоящата поръчка (услуги, свързани с охрана на имущество на физически и/или юридически лица).
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Възл.може да отстрани участник за който са налице обстоятелствата по чл. 55, ал.1,3,4 и 5 от ЗОП, чиато липса се доказва с попълване на ЕЕДОП.В предвидените в ЗОП случаи Възложителя изисква представяне на Удостоверения от Агенцията по вписванията /по чл.55, ал.1, т. 1 от ЗОП/и лични декларации за останалите обстоятелства.Съгласно договора за обществена поръчка, изпълнителя представя гаранция за изпълнението на договора, в размер на 5/пет/ % от цената на договора без ДДС.Гаранцията се представя в съответствие с изискванията по чл.111, ал.4 от ЗОП и условията в документацията за участие, предвидени в нея.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
ДА
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

да

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

19/01/2018 (дд/мм/гггг)   16:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

22/01/2018 (дд/мм/гггг)   11:00 (чч:мм)

гр. Перник, ул. "Софийско шосе" № 31, ет.2, Заседателна зала

Получените оферти ще се отворят на публично заседание от комисия назначена по реда на чл.103, ал.1 от ЗОП, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители/представят писмено пълномощно/, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Възложителят сключва договор за възлагане на обществената поръчка с определения изпълнител, при условие че при подписване на договора определения изпълнител:
1.1. Изпълни задължението по чл.67, ал.6 от ЗОП;
1.2. Представи определената гаранция за изпълнение на договора;
1.3. Извърши съответна регистрация, представи документ или изпълни друго изискване, което е необходимо за изпълнение на поръчката съгласно изискванията на нормативен или административен акт и поставено от Възложителя в условията на обществената поръчка.
2. Възложителя не сключва договор, когато участникът класиран на първо място:
2.1. Откаже да сключи договор;
2.2. Не изпълни условията по чл.112, ал. 1 от ЗОП или
2.3. Не докаже, че не са налице основания за отстраняване от процедурата.
Възложителя сключва договор в едномесечен срок след влизане в сила на решението за определяне на изпълнител или на определението с което е допуснато предварително изпълнение на това решение но не преди изтичане на 14-дневен срок от уведомяването на заинтересованите участници за решението за определяне на изпълнител.
Възложителя може да сключи договор за обществена поръчка преди изтичането на 14-дневния срок от уведомяването на заинтересованите участници за решението за определяне на изпълнител в хипотезата на чл. 112, ал.7 от ЗОП.
Изпълнителят на обществената поръчка сключва договор за подизпълнение с подиспълнителите, посочени в офертата.
В срок до 3 дни от сключването на договора за подизпълнение или на допълнително споразумение за замяна на посочен в офертата подизпълнител, изпълнителя изпраща копие от договора или на допълнителното споразумение на Възложителя заедно с доказателства, че са изпълнение условията по чл.66, ал.2 и 11 от ЗОП.
Подизпълнителите нямат право да превъзлагат една или повече от дейностите, които са включени в предмета на договора за подизпълнение. Не е нарушение забраната доставката на стоки, материали, или оборудване необходимо за изпълнението на обществената поръчка, когато такава доставка не включва монтаж, както и сключването на договори за услуги, които не са част от договора за обществената поръчка, съответно от договора за подизпълнение.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Сроковете за подаване на жалби по настоящата процедута са съгласно чл. 197, ал.1, т.1 от ЗОП
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 11/12/2017 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва