Деловодна информация
00145ТП на НОИ - Шумен
1029-27-3483 01/12/2017 (дд/мм/гггг)
не
00145-2017-0247 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

НАЦИОНАЛЕН ОСИГУРИТЕЛЕН ИНСТИТУТ чрез ТП на НОИ - Шумен 1210825210231
бул. Симеон Велики № 60
Шумен BG333 9700 България
Димитър Чакъров, Лалка Илиева и Юрий Йорданов +359 54855890/+359 54855815/+359 54855892
ObshtestveniPorachki@shumen.nssi.bg +359 54855840

Интернет адрес/и

www.noi.bg

https://tenders-public.nssi.bg/tp/shu


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
https://goo.gl/Lkgprq
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Публичноправна организация

I.5) Основна дейност 

управлява държавното обществено осигуряване

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Доставка на канцеларски материали по обособени позиции, необходими за административната дейност на ТП на НОИ – Шумен” 27-2017-1015-27-202
30192000      
Доставки

Доставка на канцеларски материали по обособени позиции, необходими за административната дейност на ТП на НОИ – Шумен”
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
7400      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
всички обособени позиции

II.2) Описание 1

„Доставка на канцеларски материали необходими за административната дейност на ТП на НОИ – Шумен” – съгласно приложение № 1 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
30192000      
30197600      
II.2.3) Място на изпълнение
BG333

Административна сграда на ТП на НОИ - Шумен, с адрес гр. Шумен, бул. “Симеон Велики” № 60

Предмет на настоящата обществена поръчка са периодични доставки на канцеларски материали необходими за административната дейност на ТП на НОИ – Шумен, индивидуализирани по видове и прогнозни количества в техническите спецификации. Kанцеларските материали следва да бъдат оригинални и фабрично нови.
Количествата посочени в техническите спецификации са прогнозни, без възложителят да се ангажира с тяхното усвояване. Възложителят може да заявява артикули извън номенклатурата посочена в техническите спецификации, по официален каталог/списък на участника актуален към момента на подадената заявка, съдържащ цялата гама на предлаганите артикули със съответните продажни цени без включен ДДС. В техническото предложение на всеки участник, следва да се посочи размер на търговската отстъпка (в %) от цените в представения с офертата официален каталог/списък.
Доставки по поръчката ще се извършват до изчерпване на сумата по договора или до изтичане срока му.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
2870.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
01/04/2018 (дд/мм/гггг) / 31/03/2019 (дд/мм/гггг)

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Определеният за изпълнител участник представя гаранция за изпълнение в размер на 5% от стойността на договора,под една от формите,посочени в чл. 111,ал.5 от ЗОП,по избор:Парична сума,банкова гаранция или застраховка която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя.

II.2) Описание 1

„Доставка на канцеларски материали необходими за административната дейност на ТП на НОИ – Шумен” – съгласно приложение № 4. 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
22852000      
22852100      
30197220      
30199500      
30145100      
22816100      
II.2.3) Място на изпълнение
BG333

Административна сграда на ТП на НОИ - Шумен, с адрес гр. Шумен, бул. “Симеон Велики” № 60

Предмет на настоящата обществена поръчка са периодични доставки на канцеларски материали необходими за административната дейност на ТП на НОИ – Шумен, индивидуализирани по видове и прогнозни количества в техническите спецификации. Kанцеларските материали следва да бъдат оригинални и фабрично нови.
Количествата посочени в техническите спецификации са прогнозни, без възложителят да се ангажира с тяхното усвояване. Възложителят може да заявява артикули извън номенклатурата посочена в техническите спецификации, по официален каталог/списък на участника актуален към момента на подадената заявка, съдържащ цялата гама на предлаганите артикули със съответните продажни цени без включен ДДС. В техническото предложение на всеки участник, следва да се посочи размер на търговската отстъпка (в %) от цените в представения с офертата официален каталог/списък.
Доставки по поръчката ще се извършват до изчерпване на сумата по договора или до изтичане срока му.
Настоящата поръчка е предназначена за възлагане на специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания в частта за обособенa позиция № 2, чиито предмет е включен в Списък на стоките и услугите по чл. 12, ал. 1, т. 1 от Закона за обществените поръчки, утвърден с РМС № 591/18.07.2016г.
Когато участниците са специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания, същите следва отговарят на условията посочени в чл. 12, ал. 5 и ал. 6 от Закона за обществените поръчки.
В процедура за възлагане на обществената поръчка по Обособена позиция № 2 могат да участват и други заинтересовани лица, но офертите им се разглеждат само ако няма допуснати оферти на участници специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
4530.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
01/04/2018 (дд/мм/гггг) / 31/03/2019 (дд/мм/гггг)

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Определеният за изпълнител участник представя гаранция за изпълнение в размер на 5% от стойността на договора,а за специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания в размер на 2% от стойността на договора,под една от формите,посочени в чл. 111,ал.5 от ЗОП,по избор:Парична сума,банкова гаранция или застраховка която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Не са поставени минимални изисквания, свързани с икономическото и финансово състояние на участниците.

III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

Не са поставени минимални изисквания, свързани с техническите възможности на участниците.

III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
ДА
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Преди сключване на договора, определеният за изпълнител представя гаранция за изпълнение в размер на 5 (пет) % от общата стойност на договора,а за специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания по обособена позиция №2 в размер на 2 (два) % от стойността на договора, под формата на парична сума, банкова гаранця или застрахователна полица за застраховка в полза на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ, сключена преди подписване на договора, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя за срока на договора.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

05/01/2018 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 4

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

08/01/2018 (дд/мм/гггг)   14:00 (чч:мм)

ТП на НОИ - Шумен, бул. “Симеон Велики” № 60, ет. 4, заседателната зала

Офертите се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват кандидатите или участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

да


31.12.2018г.

VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

1. Възложителят отстранява от участие в настоящата процедура за възлагане на обществена поръчка участник, който:
1.1. е осъден с влязла в сила присъда, освен ако е реабилитиран, за престъпление по чл. 108а, чл. 159а – 159г, чл. 172, чл. 192а, чл. 194 – 217, чл. 219 – 252, чл. 253 – 260, чл. 301 – 307, чл. 321, 321а и чл. 352 – 353е от Наказателния кодекс;
1.2. е осъден с влязла в сила присъда, освен ако е реабилитиран, за престъпление, аналогично на тези по т. 8.1., в друга държава членка или трета страна;
1.3. има задължения за данъци и задължителни осигурителни вноски по смисъла на чл. 162, ал. 2, т. 1 от Данъчно-осигурителния процесуален кодекс и лихвите по тях, към държавата или към общината по седалището на възложителя и на кандидата или участника, или аналогични задължения, установени с акт на компетентен орган, съгласно законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен, освен ако е допуснато разсрочване, отсрочване или обезпечение на задълженията или задължението е по акт, който не е влязъл в сила;
1.4. За когото е налице неравнопоставеност в случаите по чл. 44, ал. 5 от ЗОП;
1.5. За който е установено, че :
1.5.1. е представил документ с невярно съдържание, свързан с удостоверяване липсата на основания за отстраняване или изпълнението на критериите за подбор;
1.5.2. не е предоставил изискваща се информация, свързана с удостоверяване липсата на основания за отстраняване или изпълнението на критериите за подбор;
1.6. За когото е установено с влязло в сила наказателно постановление или съдебно решение, че при изпълнение на договор за обществена поръчка е нарушил чл. 118, чл. 128, чл. 245 и чл. 301 – 305 от Кодекса на труда или аналогични задължения, установени с акт на компетентен орган, съгласно законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен;
1.7. За когото е налице конфликт на интереси, който не може да бъде отстранен.
2. Възложителят отстранява от участие в настоящата процедура за възлагане на обществена поръчка участник, който е обявен в несъстоятелност или е в производство по несъстоятелност, или е в процедура по ликвидация, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от Търговския закон, или е преустановил дейността си, а в случай че кандидатът или участникът е чуждестранно лице – се намира в подобно положение, произтичащо от сходна процедура, съгласно законодателството на държавата, в която е установен;
Основанията по т. 1.1., 1.2. и 1.7. се отнасят за лицата, които представляват участника или кандидата, членовете на управителни и надзорни органи и за други лица, които имат правомощия да упражняват контрол при вземането на решения от тези органи, изчерпателно посочени в чл. 40 ППЗОП .
Забележка: Участник за когото е налице някое/някои от основанията за отстраняване по т. 1 и т. 2 има право да представи доказателства, че е предприел мерки, които гарантират неговата надеждност съгласно чл. 56 от ЗОП, въпреки наличието на съответното основание за отстраняване.
3.Възложителят отстранява от процедурата всеки участник, за когото е налице някое от обстоятелствата по чл. 107 от ЗОП.
4. Възложителят ще отстрани от участие участник за когото са налице обстоятелствата по чл. 3, т.8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, контролираните от тях лица и техните действителни собственици, както и ако не са декларирали обстоятелствата по чл. 6, ал.2 от Закона за мерките срещу изпирането на пари.
5. Възложителят отстранява от процедурата участник, който не отговаря на изискванията посочени в обявлението и документацията за участие в процедурата участник, който не изпълни друго условие, посочено в обявлението за обществена поръчка или в документацията.
Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пряк безплатен достъп на:
https://goo.gl/Lkgprq

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Жалба може да се подава в 10-дневен срок от изтичане на срока по чл. 197, ал.1, т. 4 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 01/12/2017 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва