III.1.2) Икономическо и финансово състояние
НЕ
Не се прилагат
Не се изисква Към ІІІ.1.3 Из. мин. ниво: или еквивалент, определящ изисквания по система за управление на качеството. Възложителят ще приеме екв. сертификати, изд. от органи, установени в др. държави членки и др. доказателства за екв. мерки за осигуряване на качеството. 6. декларира наличието на собств. серв. центрове в част ІV „Критерии за подбор“, б. В „Техн. и проф. способности“, т. 9 на ЕЕДОП, и представя списък, в който да е посочен броят им и територията, която обслужват. В случай, че участникът не разполага със собств. центрове, а използва капацитета на трети лица, той представя договори с др. икон.оператори и попълва част ІІ „ инф-ия за ик. оператор“, б. В „ инф-ия относно използването на капацитета на др. субекти“ в своя ЕЕДОП и представя отделен ЕЕДОП за тях. 7. декларира наличието на функционираща Help-desk система или еквивалент, осигуряваща регистрация и приоритизиране на всички възникнали серв. събития, в ІV „Критерии за подбор“, б. В „Техн. и проф. способности“, т. 9 на ЕЕДОП. За ОП 4: Участникът: 1. декларира изпълнените услуги със сх. предмет и обем за посл. три години, сч. от датата на подаване на офертата, с посочване на стойностите, датите и получателите, в част ІV „Критерии за подбор“, б. В „Техн. и проф. способности“, т. 1б) на ЕЕДОП. Възложителят може да изиска доказателство за извършената услуга. 2. представя Списък на серт. специалисти, които ще отговарят за извършване на дейностите по поддръжка на техниката с посочена проф. компетентност, в ІV „Критерии за подбор“, б. В „Техн. и проф. способности“, т. 6 на ЕЕДОП. 3. декларира, че е серв. партньор на поне 1 /един/ от производителите на посочената група техника в техн.спец-ии, в ІV „Критерии за подбор“, б. В „Техн. и проф. способности“, т. 9 на ЕЕДОП. Възложителят може да изиска представяне на заверено копие или оригинал на отор. писмо, договор или друг документ. 4. декларира наличието на валиден сертификат EN ISO 9001:2008 или еквивалент, определящ изисквания по система за управление на качеството, или др. мерки, и посочва публ. регистър, в който може да бъде намерено доказателство за сертификата, в част ІV „Критерии за подбор“, б. Г „Стандарти за осигуряване на качеството и стандарти за екологично управление“, т. 1 на ЕЕДОП. Възложителят може да изиска представяне на копие на валиден сертификат или еквивалент, определящ изисквания по система за управление на качеството. Възложителят ще приеме екв. сертификати, изд. от органи, установени в др. държави членки и др. доказателства за екв. мерки за осигуряване на качеството. 5. декларира наличието на собств. серв. центрове в част ІV „Критерии за подбор“, б. В „Техн. и проф. способности“, т. 9 на ЕЕДОП, и представя списък, в който да е посочен броят им и територията, която обслужват. В случай, че участникът не разполага със собств. центрове, а използва капацитета на трети лица, той представя договори с др. икон.оператори и попълва част ІІ „ инф-ия за ик. оператор“, б. В „ инф-ия относно използването на капацитета на др. субекти“ в своя ЕЕДОП и представя отделен ЕЕДОП за тях. 6. декларира наличието на функционираща Help-desk система или еквивалент, осигуряваща регистрация и приоритизиране на всички възникнали серв. събития, в ІV „Критерии за подбор“, б. В „Техн. и проф. способности“, т. 9 на ЕЕДОП. За всички позиции: Копия (заверени от участника) на документите, чието наличие се декларира в ЕЕДОП (сертификати, доказателства за извършена услуга), могат да бъдат искани от възложителя само при условията на чл. 67, ал. 5 от ЗОП. При участие на обединение, което не е юридическо лице, съответствието с критериите за подбор се доказва кумулативно за обединението като цяло, а проверката за съответствие на ISO сертификата или еквивалент - съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединение.
|
III.1.3) Технически и професионални възможности
НЕ
За ОП 1: Участникът: 1. да е изпълнил през посл. 3 /три/ години, сч. от крайния срок за подаване на офертите, услуги, сходни с предмета и обема на поръчката. Под „услуги, сходни с предмета на поръчката” се разбират – услуги по извънгар. поддръжка на техника: сървъри, дискови масиви и устройства за архивиране. Под „сх. обем“ се разбира ремонт и поддръжка на същото или по-голямо количество техника по ОП. 2. следва да разполага със серт. специалисти за извършване на дейностите по поддръжка на техниката, влизаща в обхвата на ОП; посочва екип от минимум три /3/ специалиста; 3. следва да е серв. партньор на поне 1 /един/ от производителите на посочената група техника в техн.спец-ии 4. следва да има въведена система за управление на качеството съгл. стандарт EN ISO 9001:2008 или еквивалент в областта на инф. технологии, сервиз и поддръжка на компютри, сървъри, периферия и офис техника. 5. да разполага със серв. центрове под негов адм. контрол, покриващи територията на РБългария, с оглед сроковете за реакция и отстраняване на повреди, заложени в техн.спец-ии. 6. да има функционираща Help-desk система или еквивалент, осигуряваща регистрация и приоритизиране на всички възникнали серв. събития. За ОП 2: Участникът: 1. да е изпълнил през посл. 3 /три/ години, сч. от крайния срок за подаване на офертите, услуги, сходни с предмета и обема на поръчката. Под „услуги, сходни с предмета на поръчката” се разбират – услуги по извънгар. поддръжка на техника: акт. и пас. мрежово оборудване. Под „сх. обем“ се разбира ремонт и поддръжка на същото или по-голямо количество техника по ОП. 2. следва да разполага със серт. специалисти за извършване на дейностите по поддръжка на техниката, влизаща в обхвата на ОП; следва да посочи екип от минимум /3/ три специалиста; 3. следва да е серв. партньор на поне 1 /един/ от производителите на посочената група техника в техн.спец-ии 4. следва да има въведена система за управление на качеството съгл. стандарт EN ISO 9001:2008 или еквивалент в областта на инф. технологии, сервиз и поддръжка на компютри, сървъри, периферия и офис техника. 5. следва да има въведена система за управление на инф. сигурност съгл. стандарт EN ISO 27001:2013 или еквивалент. 6. да разполага със серв. центрове под негов адм. контрол, покриващи територията на РБългария, с оглед сроковете за реакция и отстраняване на повреди, заложени в техн.спец-ии. 7. да има функционираща Help-desk система или еквивалент, осигуряваща регистрация и приоритизиране на всички възникнали серв. събития. За ОП 3: Участникът: 1. да е изпълнил през посл. 3 /три/ години, сч. от крайния срок за подаване на офертите, услуги, сходни с предмета и обема на поръчката. Под „услуги, сходни с предмета на поръчката” се разбират – услуги по извънгар. поддръжка на техника: настолни и преносими компютри, копирни машини, периферни устройства и непрекъсваеми захранвания. Под „сх. обем“ се разбира ремонт и поддръжка на същото или по-голямо количество техника по ОП. 2. следва да разполага със специалисти за извършване на дейностите по поддръжка на техниката, влизаща в обхвата на ОП; следва да посочи екип от минимум /3/ три специалиста; 3. следва да е серв. партньор на поне 1 /един/ от производителите на посочената група техника в техн.спец-ии 4. следва да има въведена система за управление на качеството съгл. стандарт EN ISO 9001:2008 или еквивалент в областта на инф. технологии, сервиз и поддръжка на компютри, сървъри, периферия и офис техника. 5. следва да има въведена система за управление на инф. сигурност съгл. стандарт EN ISO 27001:2013 или еквивалент. 6. да разполага със серв. центрове под негов адм. контрол, покриващи територията на РБългария, с оглед сроковете за реакция и отстраняване на повреди, заложени в техн.спец-ии. 7. да има функционираща Help-desk система или еквивалент, осигуряваща регистрация и приоритизиране на всички възникнали серв. събития. За ОП 4: Участникът: 1. да е изпълнил през посл. 3 /три/ години... (доп. инф-ия)За ОП 3: Участ
За ОП 1: Участникът: 1. декларира изпълнените услуги със сх. предмет и обем за посл. три години, сч. от датата на подаване на офертата, с посочване на стойностите, датите и получателите, в част ІV „Критерии за подбор“, б. В „Техн. и проф. способности“, т. 1б) на ЕЕДОП. Възложителят може да изиска доказателство за извършената услуга. 2. представя Списък на серт. специалисти, които ще отговарят за извършване на дейностите по поддръжка на техниката с посочена проф. компетентност, в ІV „Критерии за подбор“, б. В „Техн. и проф. способности“, т. 6 на ЕЕДОП. 3. декларира, че е серв. партньор на поне 1 /един/ от производителите на посочената група техника в техн.спец-ии, в ІV „Критерии за подбор“, б. В „Техн. и проф. способности“, т. 9 на ЕЕДОП. Възложителят може да изиска представяне на заверено копие или оригинал на отор. писмо, договор или друг документ. 4. декларира наличието на валиден сертификат EN ISO 9001:2008 или еквивалент, определящ изисквания по система за управление на качеството, или др. мерки, и посочва публ. регистър, в който може да бъде намерено доказателство за сертификата, в част ІV „Критерии за подбор“, б. Г „Стандарти за осигуряване на качеството и стандарти за екологично управление“, т. 1 на ЕЕДОП. Възложителят може да изиска представяне на копие на валиден сертификат EN ISO 9001:2008 или еквивалент, определящ изисквания по система за управление на качеството. Възложителят ще приеме екв. сертификати, изд. от органи, установени в др. държави членки и др. доказателства за екв. мерки за осигуряване на качеството. 5. декларира наличието на собств. серв. центрове в част ІV „Критерии за подбор“, б. В „Техн. и проф. способности“, т. 9 на ЕЕДОП, и представя списък, в който да е посочен броят им и територията, която обслужват. В случай, че участникът не разполага със собств. центрове, а използва капацитета на трети лица, той представя договори с др. икон.оператори и попълва част ІІ „ инф-ия за ик. оператор“, б. В „ инф-ия относно използването на капацитета на др. субекти“ в своя ЕЕДОП и представя отделен ЕЕДОП за тях. 6. декларира наличието на функционираща Help-desk система или еквивалент, осигуряваща регистрация и приоритизиране на всички възникнали серв. събития, в ІV „Критерии за подбор“, б. В „Техн. и проф. способности“, т. 9 на ЕЕДОП. За ОП 2: Участникът: 1. декларира изпълнените услуги със сх. предмет и обем за посл. три години, сч. от датата на подаване на офертата, с посочване на стойностите, датите и получателите, в част ІV „Критерии за подбор“, б. В „Техн. и проф. способности“, т. 1б) на ЕЕДОП. Възложителят може да изиска доказателство за извършената услуга. 2. представя Списък на серт. специалисти, които ще отговарят за извършване на дейностите по поддръжка на техниката с посочена проф. компетентност, в ІV „Критерии за подбор“, б. В „Техн. и проф. способности“, т. 6 на ЕЕДОП. 3. декларира, че е серв. партньор на поне 1 /един/ от производителите на посочената група техника в техн.спец-ии, в ІV „Критерии за подбор“, б. В „Техн. и проф. способности“, т. 9 на ЕЕДОП. Възложителят може да изиска представяне на заверено копие или оригинал на отор. писмо, договор или друг документ. 4. декларира наличието на валиден сертификат EN ISO 9001:2008 или еквивалент, определящ изисквания по система за управление на качеството, или др. мерки, и посочва публ. регистър, в който може да бъде намерено доказателство за сертификата, в част ІV „Критерии за подбор“, б. Г „Стандарти за осигуряване на качеството и стандарти за екологично управление“, т. 1 на ЕЕДОП. 5. декларира наличието на валиден сертификат EN ISO 27001:2013 или еквивалент, определящ изисквания по система за инф. сигурност, или др. мерки, и посочва публ. регистър, в който може да бъде намерено доказателство за сертификата, в част ІV „Критерии за подбор“, б. Г „Стандарти за осигуряване на качеството и стандарти за екологично управление“, т. 1 на ЕЕДОП. По т. 4 и 5.: Възложителят може да изиска представяне на копие на валиден сертификат или
|