Деловодна информация
00116Община Лом
53-00-1328 24/11/2017 (дд/мм/гггг)
да
да
24/11/2017 (дд/мм/гггг)
00116-2017-0030 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Лом 000320840
ул. Дунавска 12
Лом BG312 3600 България
Анна Йорданова, Мария Преславова, Цветелина Миронова +359 971-69138
lom.municipality@lom.egov.bg +359 971-66026

Интернет адрес/и

www.lom.bg

http://oalom.acstre.com/section-19-profil_na_kupuvacha.html


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://e-obp.eu/bp/Document/77823cc0-808c-440f-ae08-41dd412347c4
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

ИНЖЕНЕРИНГ (ПРОЕКТИРАНЕ, СТРОИТЕЛСТВО И ОСЪЩЕСТВЯВАНЕ НА АВТОРСКИ НАДЗОР) НА СГРАДИ ОТ ОБРАЗОВАТЕЛНАТА ИНФРАСТРУКТУРА НА ОБЩИНА ЛОМ ПО 6 (ШЕСТ) ОБОСОБЕНИ ПОЗИЦИИ
45200000      
Строителство

„Инженеринг (проектиране, строителство и осъществяване на авторски надзор) на сгради от образователната инфраструктура на община Лом по 6 (шест) обособени позиции”
Обособена позиция №1: ПГ „Найден Геров”;
Обособена позиция №2: СОУ „Д.Маринов” (малка сграда);
Обособена позиция №3: I ОУ „Н. Първанов”;
Обособена позиция №4: ЦДГ 7 „Калинка” в т.ч. детска ясла 1;
Обособена позиция №5: II ОУ „К. Фотинов”;
Обособена позиция №6: III СОУ „Отец Паисий”.
Обхвата на обществената поръчка включва следните дейности: (отнася се за всички обособени позции):
Дейност I - Разработване на инвестиционен проект във фаза „работен проект“;
Дейност II - Изпълнение на СМР по реализиране на строителството на обектите, съгласно изготвените от Изпълнителя и съгласувани и одобрени по съответния ред инвестиционен проект;
Дейност III - Дейности, свързани с Упражняване на авторски надзор по време на изпълнение на СМР;
Дейност IV - Гаранционна отговорност.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
7620963.20      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
само една обособена позиция

II.2) Описание 1

ПГ „Найден Геров” 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45200000      
71000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG312

ул. „Дунавска“ №67, гр. Лом. Някои от дейностите могат да се извършват в офиса и/или друго място на Изпълнителя и/или трети лица, ако е целесъобразно или се налага от спецификата на изпълнение.

Сградата е с РЗП от 4 688 кв.м, първа група, III (трета) категория строежи и притежава статут на архитектурно-строителена недвижима културна ценност без определена категория.
Предвид извършените обследвания на сградата и наличното й фактическото състояние, Изпълнителя следва да извърши:
- Топлинно изолиране на покрив;
- Възстановяване целостта на всички стенни и тавански покрития и цялостно боядисване на помещенията;
- Подмяна и/или възстановяване на подовите покрития;
- Подмяна на врати, в т.ч. пожароустойчиви врати съгласно нормативната уредба;
- Ремонт на стълбищните клетки, целящ възстановяване на повредените мазилки и настилки, пребоядисване, обезопасяване на стълбищни парапет;
- Подмяна фаянсовата облицовка и санитарните прибори в санитарни помещения и лаборатории;
- Осигуряване на достъпна архитектурна среда за хора с увреждания;
- Обособяване на санитарни помещения за хора с увреждания;
- Изпълнение на мерки за осигуряване на Пожарна безопасност;
- Изграждане на система за битово горещо водоснабдяване (БГВ);
- Подмяна на вътрешна водопроводна мрежа и канализационна инсталация;
- Ремонт/подмяна на външна водопроводна мрежа и канализациона инсталация;
- Ремонт/подмяна на електроинсталациите (вкл. слаботоковите) – електрическите табла, осветителни тела, електрически ключове и контакти и заземителната инсталация;
- Мълниезащитна инсталация;
- Внедряване на възобновяем енергиен източник за отопление на сградата – термопомпен агрегат с въздушно охлаждане. Съществуващата котелна инсталация се запазва за върхов източник на топлина. За да работят двете системи едновременно да се предвиди подмяна на цялата вътрешна отоплителна инсталация като отоплителните тела в помещенията се заменят с вентилаторни конвектори;
- Изграждане на система за мониторинг и управление на отоплителната система с осигурен дистанционен достъп;
- Подобряване на дренажа и вертикалната планировка около сградата, оформяне на настилки около сградата с наклон навън от сградата;
- Изграждане на подпорна стена;
- Възстановяване на оградите;
- Обособяване на обезопасени спортни зони (предпазни мрежи, настилки, доставка и монтаж на спортни съоръжения и фитнес уреди на открито, вкл. осветление и др.);
- Обособяване на зона за отдих (пейки, кошчета, вкл. осветление);
- Ландшафтно оформление на прилежащото дворно пространство;
- Осигуряване на система – за вътрешно и външно видеонаблюдение.
Критериите по-долу
 
ДА Срок за изготвяне на инвестиционен проект    20
Срокът за изпълнение на СМР    20
Цена
60
II.2.6) Прогнозна стойност
1040839.81      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
240

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
проект BG16RFOP001-1.034-0001 „Модернизирана образователна инфраструктура град Лом”

Финансирането на обособената позция е осигурено по проект BG16RFOP001-1.034-0001 „Модернизирана образователна инфраструктура в град Лом“, по Административен договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ № в ИСУН - BG16RFOP001-1.034-0001-C01 от 05.10.2017 г. по Оперативна програма “Региони в растеж” 2014-2020.

II.2) Описание 1

СОУ „Д.Маринов” (малка сграда) 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45200000      
71000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG312

адрес ул. „Дунавска“ №67, гр. Лом. Някои от дейностите могат да се извършват в офиса и/или друго място на Изпълнителя и/или трети лица, ако е целесъобразно или се налага от спецификата на изпълнение.

Сградата е с РЗП от 2 288 кв.м, първа група, IV (четвърта) категория строежи. Предвид извършените обследвания на сградата и наличното й фактическото състояние, Изпълнителя следва да извърши:
- Изграждане на нова пристройка към сградата – котелно;
- Подмяна на дървена покривна конструкция на скатен покрив, топлинно и хидроизолиране на покриви, подмяна на улуци и водостоци на сградата;
- Изграждане на дренаж и нова вертикална планировка, оформяне на настилки около сградата с наклон извън основите;
- Премахване на дървената подова конструкция между партера и сутерена и изграждане на нова стоманобетонна плоча;
- Цялостен ремонт на фасадите на сградата в това число: инжектиране на пукнатините по фасадата с високоякостни разтвори на циментова основа, така че да се възстанови непрекъснатостта на зида; възстановяване основата на мазилката; възстановяване на цокъла по фасадите на сградата; топлинно изолиране на външни стени; шпакловка и боядисване;
- Възстановяване целостта на всички стенни и тавански покрития и цялостно боядисване на помещенията;
- Подмяна/възстановяване на подовите покрития;
- Подмяна на прозорци и врати в т.ч. пожароустойчиви врати;
- Подмяна фаянсовата облицовка и санитарните прибори в санитарните помещения;
- Осигуряване на достъпна архитектурна среда за хора с увреждания;
- Обособяване на санитарни помещения за хора с увреждания;
- Изпълнение на мерки за осигуряване на Пожарна безопасност;
- Изграждане на система за битово горещо водоснабдяване (БГВ);
- Ремонт/подмяна на вътрешна водопроводна мрежа и канализациона инсталация;
- Ремонт/подмяна на външна водопроводна мрежа и канализациона инсталация;
- Ремонт/подмяна на електроинсталациите вкл. слаботокова, електрическите табла, осветителни тела, електрически ключове и контакти и заземителната инсталация;
- Мълниезащитна инсталация;
- Внедряване на възобновяем енергиен източник за отопление на сградата – термопомпен агрегат с въздушно охлаждане. Изграждане на нова котелна инсталация за върхов източник на топлина. За да работят двете системи едновременно, да се предвиди подмяна на цялата вътрешна отоплителна инсталация, като отоплителните тела в помещенията се заменят с вентилаторни конвектори и оборудване на котелното;
- Изграждане на система за мониторинг и управление на отоплителната система с осигурен дистанционен достъп;
- Възстановяване/ново изграждане на огради и боядисване;
- Обособяване на обезопасени спортни зони (предпазни мрежи, настилки, доставка и монтаж на спортни съоръжения и фитнес уреди на открито, вкл. осветление и др.);
- Обособяване на зона за отдих (пейки, кошчета, вкл. осветление);
- Ландшафтно оформление на прилежащото дворно пространство;
- Осигуряване на система – за вътрешно и външно видеонаблюдение.
Критериите по-долу
 
ДА Срок за изготвяне на инвестиционен проект    20
Срокът за изпълнение на СМР    20
Цена
60
II.2.6) Прогнозна стойност
767631.35      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
240

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
проект BG16RFOP001-1.034-0001 „Модернизирана образователна инфраструктура град Лом”

Финансирането на обособената позция е осигурено по проект BG16RFOP001-1.034-0001 „Модернизирана образователна инфраструктура в град Лом“, по Административен договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ № в ИСУН - BG16RFOP001-1.034-0001-C01 от 05.10.2017 г. по Оперативна програма “Региони в растеж” 2014-2020.

II.2) Описание 1

I ОУ „Н. Първанов” 3
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45200000      
71000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG312

ул. „Филип Тотю“ №14, гр. Лом. Някои от дейностите могат да се извършват в офиса и/или друго място на Изпълнителя и/или трети лица, ако е целесъобразно или се налага от спецификата на изпълнение.

сградата е с РЗП от 9 495 кв.м, първа група, III (трета) категория строежи. Предвид изпълнените през годините мерки за енергийна ефективност, извършените нови обследвания на сградата и наличното й фактическото състояние, Изпълнителя следва да извърши:
За обект – част от сграда на I ОУ „Н. Първанов“, първи етаж на блок 7 и блок 8, предоставени за ползване от Домашен социален патронаж:
- изолация на плосък покрив;
- изолиране на цокъл;
- подмяна на съществуващи метални прозорци на сутерена.
За обект – част от сграда на I ОУ „Н. Първанов“ блокове от 1 до 6 и втори етаж на блок 7:
- Ремонт на плоски покриви с предвидена система за снеготопене;
- Топлинно изолиране на покрив;
- Ремонт и обезопасяване на стълбищните клетки;
- Топлоизолация по цокъл и стени;
- Възстановяване целостта на всички стенни и тавански покрития и цялостно боядисване на помещенията;
- Подмяна и/или възстановяване на подовите покрития;
- Подмяна на врати, прозорци и витрини;
- Осигуряване на достъпна архитектурна среда за хора с увреждания;
- Обособяване на санитарни помещения за хора с увреждания;
- Изграждане на система за битово горещо водоснабдяване (БГВ);
- Подмяна фаянсовата облицовка и санитарните прибори в санитарните помещения, съблекални и лаборатории;
- Изпълнение на мерки за осигуряване на Пожарна безопасност;
- Ремонт/подмяна на вътрешна водопроводна мрежа и канализациона инсталация;
- Ремонт/подмяна на външна водопроводна мрежа и канализациона инсталация;
- Ремонт/подмяна на електроинсталациите (вкл. слаботоковите) – електрическите табла, осветителни тела, електрически ключове и контакти, и заземителната инсталация
- Мълниезащитна инсталация;
- Внедряване на възобновяем енергиен източник за отопление на сградата – термопомпен агрегат с въздушно охлаждане. Съществуващата котелна инсталация се запазва за върхов източник на топлина. За да работят двете системи едновременно се предвижда подмяна на цялата вътрешна отоплителна инсталация като отоплителните тела в помещенията се заменят с вентилаторни конвектори;
- Изграждане на система за мониторинг и управление на отоплителната система и слънчевата система с осигурен дистанционен достъп;
- Подобряване на дренажа и вертикалната планировка около сградата, оформяне на настилки около сградата с наклон навън от сградата;
- Възстановяване на ограда;
- Ремонт на зона „Амфитеатър“ в двора;
- Обособяване на обезопасени спортни зони (предпазни мрежи, настилки, доставка и монтаж на спортни съоръжения и фитнес уреди на открито, вкл. осветление и др..);
- Обособяване на зона за отдих (пейки, кошчета, вкл. осветление);
- Ландшафтно оформление на прилежащото дворно пространство;
- Осигуряване на система – за вътрешно и външно видеонаблюдение;
- Ремонт на басейна и прилежащите му помещения (съблекални, коридори, бани и др.), в т.ч.: Подмяна на дограма на басейна; Топлоизолация на покрив; Топлоизолация на коритото; Хидроизолация на под и стени на басейна; Изграждане на ВиК инсталации и инсталации за отпадните води в т.ч. и пречиствателна инсталация; Изграждане на отоплителна инсталация за топла вода и слънчева инсталация (слънчеви колектори); Изграждане на вентилация и монтиране на рекуператор; Монтиране на енергоспестяващи осветителни тела и други.
Забележа: С оглед обстоятелството, че част от сградата (първи етаж на блок 7 и блок 8) е предоставен за безвъзмездно ползване на Домашен социален патронаж – гр. Лом и се ползва за цели извън общинска образователна инфраструктура, Община Лом поема ангажимент за внедряване на мерки за енергийна ефективност на цялата сграда, като частта, ползвана от Домашен социален патронаж – гр. Лом, ще се финансира със средства извън БФП.
Критериите по-долу
 
ДА Срок за изготвяне на инвестиционен проект    20
Срокът за изпълнение на СМР    20
Цена
60
II.2.6) Прогнозна стойност
2094731.50      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
240

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
проект BG16RFOP001-1.034-0001 „Модернизирана образователна инфраструктура град Лом”

Финансирането е осигурено, както следва: 1. За частта от сграда на I ОУ „Н. Първанов”, предвидена за финансиране от ОП „Региони в растеж” 2014-2020г - 1 999 231,50 лева без ДДС. 2. За частта от сграда на I ОУ „Н. Първанов, блок 8 и първи етаж от блок 7 (предоставени за ползване от Домашен социален патронаж – гр. Лом) предвидена за финансиране от бюджета на община Лом - 95 500,00 без ДДС.

II.2) Описание 1

ЦДГ 7 „Калинка” в т.ч. детска ясла 1 4
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45200000      
71000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG312

ул. „Филип Тотю“ №14А, гр. Лом. Някои от дейностите могат да се извършват в офиса и/или друго място на Изпълнителя и/или трети лица, ако е целесъобразно или се налага от спецификата на изпълнение.

Сградата е с РЗП от 1 998 кв.м, първа група, IV (четвърта) категория строежи. Предвид извършените обследвания на сградата и наличното й фактическото състояние, Изпълнителя следва да извърши:
- Цялостен ремонт на покривна конструкция, в т. ч. подмяна покривните панели на стоманените конструкции, с предвидена система за снеготопене, топлинно и хидро изолиране, подмяна на воронки и водостоци;
- Преустройство на вътрешно помещение;
- Ремонт и обезопасяване на стълбищните клетки;
- Цялостен ремонт на фасадите на сградата в това число: инжектиране на пукнатините по фасадата с високоякостни разтвори на циментова основа, така че да се възстанови непрекъснатостта на зида; възстановяване основата на мазилката; възстановяване на цокъла по фасадите на сградата; топлинно изолиране на външни стени; шпакловка и боядисване;
- Възстановяване целостта на всички стенни и тавански покрития и цялостно боядисване на помещенията;
- Подмяна/възстановяване на подовите покрития;
- Подмяна на дограми и врати;
- Осигуряване на достъпна архитектурна среда за хора с увреждания;
- Ремонт/подмяна на вътрешна водопроводна мрежа и канализациона инсталация;
- Ремонт/подмяна на външна водопроводна мрежа и канализациона инсталация;
- Изграждане на система за битово горещо водоснабдяване (БГВ) в т.ч. предвиждане на слънчеви колектори;
- Подмяна фаянсовата облицовка и санитарните прибори в санитарните помещения, кухни, помощни помещения и лекарски кабинет;
- Изпълнение на мерки за осигуряване на Пожарна безопасност, в т.ч. пожароизвестяване;
- Ремонт/подмяна на електроинсталациите (вкл. слаботоковите), електрическите табла, осветителни тела, електрически ключове и контакти, и заземителната инсталация;
- Мълниезащитна инсталация;
- Внедряване на възобновяем енергиен източник за отопление на сградата – термопомпен агрегат с въздушно охлаждане. Съществуващата котелна инсталация се запазва за върхов източник на топлина. За да работят двете системи едновременно се предвижда подмяна на цялата вътрешна отоплителна инсталация като отоплителните тела в помещенията се заменят с вентилаторни конвектори;
- Изграждане на система за мониторинг и управление на отоплителната система и слънчевата система с осигурен дистанционен достъп;
- Подобряване на дренажа и вертикалната планировка около сградата: оформяне на настилки около сградата с наклон навън от сградата;
- Възстановяване на огради;
- Обособяване на кътове за игра и отдих, доставка и монтаж на детски съоръжения, вкл. осветление и др.;
- Ландшафтно оформление на прилежащото дворно пространство;
- Осигуряване на система – за вътрешно и външно видеонаблюдение
Критериите по-долу
 
ДА Срок за изготвяне на инвестиционен проект    20
Срокът за изпълнение на СМР    20
Цена
60
II.2.6) Прогнозна стойност
820307.18      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
240

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
проект BG16RFOP001-1.034-0001 „Модернизирана образователна инфраструктура град Лом” по Оперативна програма “Региони в растеж” 2014-2020

Финансирането на обособената позция е осигурено по проект BG16RFOP001-1.034-0001 „Модернизирана образователна инфраструктура в град Лом“, по Административен договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ № в ИСУН - BG16RFOP001-1.034-0001-C01 от 05.10.2017 г. по Оперативна програма “Региони в растеж” 2014-2020.

II.2) Описание 1

II ОУ „К. Фотинов” 5
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45200000      
71300000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG312

ул. „Хаджи Димитър“ №28, гр. Лом. Някои от дейностите могат да се извършват в офиса и/или друго място на Изпълнителя и/или трети лица, ако е целесъобразно или се налага от спецификата на изпълнение.

Сградата е с РЗП от 6 580 кв.м, първа група, III (трета) категория строежи. Предвид извършените обследвания на сградата и наличното й фактическото състояние, Изпълнителя следва да извърши:
- Цялостен ремонт на покривни конструкции на сградите, в т. ч топлинно и хидро изолиране, улуци и водостоци;
- Изготвяне на геоложки доклад и проект по всички части за ново строителство на надстройка над физкултурния салон, която ще се използва за втори нов физкултурен салон – изпълнение на самостоятелна носеща конструкция, която да премости покрива на физкултурния салон, за да се избегне допълнително натоварване върху стоманобетоновите покривни ферми;
- Ремонт и обезопасяване на стълбищни клетки;
- Демонтаж на дървена ламперия по стени, възстановяване целостта на всички стенни и таванни покрития и цялостно боядисване на помещенията в сградите;
- Подмяна и/или възстановяване на подовите покрития;
- Подмяна на вътрешна дограма врати и витрини;
- Осигуряване на достъпна архитектурна среда за хора с увреждания;
- Обособяване на санитарни помещения за хора с увреждания;
- Ремонт/подмяна на вътрешна водопроводна мрежа и канализациона инсталация;
- Ремонт/подмяна на външна водопроводна мрежа и канализациона инсталация;
- Изграждане на система за битово горещо водоснабдяване (БГВ);
- Подмяна фаянсовата облицовка и санитарните прибори в санитарните помещения, лаборатории и съблекални;
- Изпълнение на мерки за осигуряване на Пожарна безопасност;
- Ремонт/подмяна на електроинсталациите (вкл. слаботоковите), електрическите табла, осветителни тела, електрически ключове и контакти и заземителната инсталация;
- Мълниезащитна инсталация;
- Внедряване на възобновяем енергиен източник за отопление на сградата – термопомпен агрегат с въздушно охлаждане. Съществуващата котелна инсталация се запазва за върхов източник на топлина. За да работят двете системи едновременно се предвижда подмяна на цялата вътрешна отоплителна инсталация като отоплителните тела в помещенията се заменят с вентилаторни конвектори;
- Изграждане на система за мониторинг и управление на отоплителната система с осигурен дистанционен достъп;
- Подобряване на дренажа и вертикалната планировка около сградата, оформяне на настилки около сградата с наклон навън от сградата;
- Възстановяване на ограда;
- Обособяване на обезопасени спортни зони (предпазни мрежи, настилки, доставка и монтаж на спортни съоръжения, и фитнес уреди на открито, вкл. осветление и др.);
- Обособяване на зона за отдих (пейки, кошчета, вкл. осветление);
- Ландшафтно оформление на прилежащото дворно пространство;
- Осигуряване на система – за вътрешно и външно видеонаблюдение
Критериите по-долу
 
ДА Срок за изготвяне на инвестиционен проект    20
Срокът за изпълнение на СМР    20
Цена
60
II.2.6) Прогнозна стойност
1131743.18      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
240

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
проект BG16RFOP001-1.034-0001 „Модернизирана образователна инфраструктура град Лом” по Оперативна програма “Региони в растеж” 2014-2020

Финансирането на обособената позция е осигурено по проект BG16RFOP001-1.034-0001 „Модернизирана образователна инфраструктура в град Лом“, по Административен договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ № в ИСУН - BG16RFOP001-1.034-0001-C01 от 05.10.2017 г. по Оперативна програма “Региони в растеж” 2014-2020

II.2) Описание 1

III СОУ „Отец Паисий” 6
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45200000      
71000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG312

ул. „Даме Груев“ №1, гр. Лом. Някои от дейностите могат да се извършват в офиса и/или друго място на Изпълнителя и/или трети лица, ако е целесъобразно или се налага от спецификата на изпълнение.

Сградата е с РЗП от 5 090 кв.м, първа група, III (трета) категория строежи. Предвид извършените обследвания на сградата и наличното й фактическото състояние, Изпълнителя следва да извърши:
- Цялостен ремонт на покривни конструкции на сградите, в т. ч топлинно и хидро изолиране, подмяна на воронки, обшивки, улуци и водостоци, с предвидена система за снеготопене;
- Изготвяне на геоложки доклад и проект за укрепване и усилване на Блок Б и на физкултурния салон – блок Д;
- Укрепване на Блок Б и Блок Д след изготвяне на проектната документация;
- Изолиране на дилатациионната фуга с подходящи за целта материали;
- Саниране на фасади;
- Подмяна на фасадни дограми и елементи, цялостно боядисване;
- Подмяна на вътрешна дограма (врати и витрини);
- Ремонт и обезопасяване на стълбищните клетки;
- Възстановяване целостта на всички стенни и тавански покрития и цялостно боядисване на помещенията в сградите;
- Подмяна/възстановяване на подовите покрития;
- Осигуряване на достъпна архитектурна среда за хора с увреждания;
- Обособяване на санитарни помещения за хора с увреждания;
- Ремонт/подмяна на вътрешна водопроводна мрежа и канализациона инсталация;
- Ремонт/подмяна на външна водопроводна мрежа и канализациона инсталация;
- Изграждане на система за битово горещо водоснабдяване (БГВ);
- Подмяна фаянсовата облицовка и санитарните прибори в санитарните помещения, лаборатории и съблекални;
- Изпълнение на мерки за осигуряване на Пожарна безопасност;
- Ремонт/подмяна на електроинсталациите вкл. слаботокови, електрическите табла, осветителни тела, електрически ключове и контакти и заземителната инсталация;
- Мълниезащитна инсталация;
- Внедряване на възобновяем енергиен източник за отопление на сградата – термопомпен агрегат с въздушно охлаждане. Съществуващата котелна инсталация се запазва за върхов източник на топлина. За да работят двете системи едновременно се предвижда подмяна на цялата вътрешна отоплителна инсталация като отоплителните тела в помещенията се заменят с вентилаторни конвектори;
- Изграждане на система за мониторинг и управление на отоплителната система с осигурен дистанционен достъп;
- Подобряване на дренажа и вертикалната планировка около сградата, оформяне на настилки около сградата с наклон навън от сградата;
- Възстановяване на ограда;
- Обособяване на обезопасени спортни зони (предпазни мрежи, настилки, доставка и монтаж на спортни съоръжения и фитнес уреди на открито вкл. осветление и др.);
- Обособяване на зона за отдих (пейки, кошчета, вкл. осветление и др.);
- Ландшафтно оформление на прилежащото дворно пространство;Осигуряване на система – за вътрешно и външно видеонаблюдение
Критериите по-долу
 
ДА Срок за изготвяне на инвестиционен проект    20
Срокът за изпълнение на СМР    20
Цена
20
II.2.6) Прогнозна стойност
1765710.18      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
240

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
проект BG16RFOP001-1.034-0001 „Модернизирана образователна инфраструктура град Лом” по Оперативна програма “Региони в растеж” 2014-2020

Финансирането на обособената позция е осигурено по проект BG16RFOP001-1.034-0001 „Модернизирана образователна инфраструктура в град Лом“, по Административен договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ № в ИСУН - BG16RFOP001-1.034-0001-C01 от 05.10.2017 г. по Оперативна програма “Региони в растеж” 2014-2020
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участникът трябва да е вписан в Централния професионален регистър на строителя, за изпълнение на строежи от групата и категорията на обектите, включени в предмета на обособената позциия за която участва, съгласно Правилника за реда за вписване и водене на Централния професионален регистър на строителя,както следва:
- първа група, III (трета) категория за обособени позции №1, №3, №5 и №6;
- първа група, IV (четвърта) категория за обособени позции №2 и №4.
Ако участника е чуждестранно физическо или юридическо лице, същото трябва да има право (съгласно националното му законодателство и при условията на взаимно признаване) да изпълни предмета на поръчката.
ДОКАЗВАНЕ: При подаване на офертата участникът декларира съответствие с изискването, като посочва в Част IV, раздел А, т. 1) от ЕЕДОП групата и категорията на строителните обекти, за които е вписан в Централния професионален регистър на строителя, както и номера на Удостоверението за вписване и дата на валидност.
При условията на чл. 67, ал. 5 от ЗОП възложителят може да изиска документи, чрез които се доказва декларираната в ЕЕДОП информация - копие на валидно удостоверение за вписване в Централния професионален регистър на строителя или еквивалентен документ за чуждестранните участници, удостоверяващ правото на съответното лице (съгласно националното му законодателство) да изпълни предмета на поръчката.
Забележка: На основание чл. 67, ал. 6 от ЗОП, преди сключването на договор за обществена поръчка възложителят изисква от участника, определен за изпълнител, да предостави актуални документи доказващи декларираната в ЕЕДОП информация относно съответствието с поставените критерии за подбор към годността (правоспособността) за упражняване на професионална дейност, цитирани по-горе (ако не са били представени по реда на чл. 67, ал. 5 от ЗОП). Документите се представят и за подизпълнителите и третите лица, ако има такива.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

1. При подаване на офертата участникът декларира съответствие с поставеното изискване по т. 1, като попълва част IV, раздел Б, т.2a) от ЕЕДОП. При условията на чл. 67, ал. 5 от ЗОП възложителят може да изиска документи, чрез които се доказва декларираната в ЕЕДОП информация:
- Справка за оборота от строително-монтажни работи, за последните 3 (три) приключили финансови години, в зависимост от датата на която участникът е учреден или е започнал дейността си.
Или - Копия на годишните отчет за последните 3 (три) приключили финансови години, когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която участникът е установен.
2. При подаване на офертата участникът декларира съответствие с поставеното изискване по т. 2, като попълва в част IV, раздел Б, т.5) от ЕЕДОП, като посочи застрахователната сума на съответната сключената застраховка „Професионална отговорност“, както и номер и валидност на същата. При условията на чл. 67, ал. 5 от ЗОП възложителят може да изиска документи, чрез които се доказва декларираната в ЕЕДОП информация - копие на документи доказващ наличие на застраховка „Професионална отговорност в проектирането” и застраховка „Професионална отговорност в строителството”.
Забележка: Когато по основателна причина участник не е в състояние да представи поисканите от възложителя документи, той може да докаже своето икономическо и финансово състояние с помощта на всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ.
Забележка: На основание чл. 67, ал. 6 от ЗОП, преди сключването на договор за обществена поръчка възложителят изисква от участника, определен за изпълнител, да предостави актуални документи доказващи декларираната в ЕЕДОП информация относно съответствието с поставените критерии за подбор към финансовото и икономическото състояние, цитирани по-горе (ако не са били представени по реда на чл. 67, ал. 5 от ЗОП). Документите се представят и за подизпълнителите и третите лица, ако има такива.


1. Участникът трябва да е реализирал оборот от строително-монтажни работи, през последните 3 (три) приключили финансови години в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си, в размер не по-малък от общата прогнозна стойност на обособената позиция за която участва. За участник – чуждестранно лице оборотът се изчислява по официалния курс на БНБ за съответната валута в лева към датата на подаване на офертата.
2. Участникът трябва да притежава валидни застраховка „Професионална отговорност в проектирането” и застраховка „Професионална отговорност в строителството” съгласно чл. 171, ал. 1 от ЗУТ, покриващи минималната застрахователна сума, съгласно чл. 5, ал.1 и 2 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителство за категорията строителство, съобразно строежа – предмет на обществената поръчка или съответен валиден еквивалентен документ, издаден от компетентен орган на държава – членка на Европейския съюз, или на друга държава – страна по споразумението за Европейското икономическо пространство.
В случай че в екипа за проектиране са включени лица, който са агажирани на граждански договори, всяко едно от тези лица трябва да притежава застраховка „Професионална отговорност в проектирането”.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. При подаване на офертата участникът декларира съответствие с поставеното изискване по т.1, чрез попълване на Част IV, раздел В, т. 1а) от ЕЕДОП като предостави и инфо. за стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема на строителството, вкл. мерките за ЕЕ, РЗП на сградите, в които са изпълнени СМР, тяхната група и категория и номер и дата на издаденото Разрешение за ползване (акт 16)/ Удостоверение за въвеждане в експолоатация на сградите. При условията на чл. 67, ал. 5 от ЗОП възложителят може да изиска документи, чрез които се доказва декларираната в ЕЕДОП инфо. - Списък на строителството, сходно с предмета на поръчката, изпълнено през последните 5 години, считано от датата на подаване на офертите с приложени към него копия на удостоверения за добро изпълнение на посоченото строителство, които да съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания.
2. При подаване на офертата уч. декларира съотв. с поставеното изискване по т.2, чрез попълване на Част IV, раздел В, т. 1б) от ЕЕДОП, като предостави и инфо. за стойностите датите и получателите на услугите идентични или сходни с предмета на поръчката, включително групата и категорията на строителството на обекта на проектиране. При условията на чл. 67, ал. 5 от ЗОП възложителят може да изиска документи, чрез които се доказва декларираната в ЕЕДОП инфо. - Списък на проектирането, сходно с предмета на поръчката, изпълнено през последните 3 год., считано от датата на подаване на офертите с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателства за извършената услуга.
3. При подаване на офертата уч. Декл. съответствие с поставеното изискване по т. 3, чрез представяне на ЕЕДОП, като посочи специалистите, които ще изпълняват поръчката в това число: - Специалист/експерт (трите имена и позиция (длъжност), която ще заема лицето при изпълнение на обществената поръчка); - Образование (специалност, професионална квалификация, година на дипломиране, № на диплома, учебно заведение); - Допълнителна квалификация (направление, година на придобиване, № на издадения документ, издател); - Професионален опит (месторабота, период, длъжност, основни функции, изпълнени обекти).
Информацията се попълва в Част IV, раздел буква В, т. 6) от ЕЕДОП. При условията на чл. 67, ал. 5 от ЗОП възложителят може да изиска документи, чрез които се доказва декларираната в ЕЕДОП информация - Списък на специалистите, които ще изпълняват обществената поръчка, в който е посочена професионалната компетентност на лицата.
4. При подаване на офертата уч. декл. съответствие с изискването по т.4, чрез попълване на Част IV, раздел Г от ЕЕДОП като посочи вида, номера, датата на валидност и обхвата на съответните сертификати. При условията на чл. 67, ал. 5 от ЗОП възложителят може да изиска документи, чрез които се доказва декларираната в ЕЕДОП инфо. - копия на валидни серт. за система за упр. на качеството съгласно стандарта БДС EN ISO 9001:2015 или екв. и система за упр. на ок.среда съгласно стандарта БДС EN ISO 14001:2015 или екв. с обхват вкл. СМР.
Забележка: На основание чл. 67, ал. 6 от ЗОП, преди сключването на договор за обществена поръчка възложителят изисква от участника, определен за изпълнител, да предостави актуални документи доказващи декларираната в ЕЕДОП информация относно съответствието с поставените критерии за подбор към техническите и професионални възможности, цитирани по-горе (ако не са били представени по реда на чл. 67, ал. 5 от ЗОП). Документите се представят и за подизпълнителите и третите лица, ако има такива.


1. През последните 5 г., считано от датата на подаване на оф., уч. трябва да има изпълнени СМР, сходни с предмета на обществената поръчка /ОП/. Под „СМР, сходни с предмета на поръчката“ следва да се разбира изпълнение на строителство и/или инженеринг, свързано с извършване на ново строителство и/или преустройство/реконструкция/основен ремонт на съществуващи сгради III кат. за позиции №1, №3, №5 и №6 и съответно IV кат. за позиции №2 и №4, вкл. и изпълнение на мерки за ЕЕ. Общата РЗП на сградите, в които са изпълнени СМР, сходни с предмета на оп, трябва да бъде в размер не по-малък от РЗП на обекта на позицията за която участва. Изп. обекти трябва да са с издадено Разрешение за ползване (акт 16)/ Удостоверение за въвеждане в експ.
2. През последните 3 г., считано от датата на подаване на оф., уч. трябва да има изп. проектиране, сходно с предмета на оп. Под „проектиране, сходно с предмета на поръчката“ следва да се разбира изготвяне на технически/работни инвестиционни проекти за извършване на ново строителство и/или преустройство/реконструкция/основен ремонт на съществуващи сгради III кат. за позиции №1, №3, №5 и №6 и съответно IV кат. за позиции №2 и №4, вкл. и изп. на мерки за ЕЕ.
3. Уч.т трябва да докаже, че за изпълнение на поръчката разполага с екип със следните спец.: 3.1.Екип за проектирането: 1.Ръководител на проектантския екип - образователно-квалиф. степен „магистър“. Да притежава ППП, съгласно чл. 230 от ЗУТ за съответната год. или екв. за чужд. уч., мин 5г. проф. опит и да е участвал в изп. на мин 1 проектиране, сходно с предмета на ОП; 2.Проектант по част „Архитектура” – със ППП по съотв. част, съгласно чл. 230 от ЗУТ за съотв. год. или екв. за чужд. уч. и да е участвал в изп. на мин 1 проектиране, сходно с предмета на ОП; 3.Проектант по част „Конструктивна” – със ППП по съотв. част, съгласно чл. 230 от ЗУТ за съответната год. или екв. за чужд. уч. и да е участвал в изп. на мин 1 проектиране, сходно с предмета на настоящата ОП; 4.Проектант по част „Електрическа” – със ППП по съотв. част, съгласно чл. 230 от ЗУТ за съотв. год. или екв. за чужд. уч. и да е участвал в изп. на мин 1 проектиране, сходно с предмета на ОП; 5.Проектант по част „ВиК” – със ППП по съотв. част, съгласно чл. 230 от ЗУТ за съотв. год. или екв. за чужд. уч. и да е участвал в изп. на мин 1 проектиране, сходно с предмета на настоящата ОП; 6.Проектант по част „ОВК” – със ППП по съотв. част, съгласно чл. 230 от ЗУТ за съотв. год. или екв. за чужд. уч. и да е участвал в изп. на мин 1 проектиране, сходно с предмета на ОП; 7.Проектант по част „Пожарна безопасност” - със ППП по съотв. част, съгласно чл. 230 от ЗУТ за съотв. год. или екв. за чужд. уч. и да е участвал в изп. на мин 1 проектиране, сходно с предмета на ОП. 8.Проектант по част „План за безопасност и здраве” - със ППП, съгласно чл. 230 от ЗУТ за съотв. год. и съответното удостоверение, изискващо се за тази част от инв. Проект или екв. за чужд. уч. и да е участвал в изп. на мин 1 проектиране, сходно с предмета на ОП; 9. Проектант по част „План за управление на строителните отпадъци” – със ППП, съгласно чл. 230 от ЗУТ за съотв. год. и съответното удостоверение, изискващо се за тази част от инв. проект или екв. за чужд. уч. и да е участвал в изп. на минимум 1 проектиране, сходно с предмета на ОП. 10.Проектант по част „Енергийна ефективност” – със ППП, съгласно чл. 230 от ЗУТ за съотв. год. или и съответното удостоверение, изискващо се за тази част от инв. проект или екв. за чужд. уч. и да е участвал в изп. на мин 1 проектиране, сходно с предмета на ОП. 11.Проектант по част „Геодезия” – със ППП по съотв. част, съгласно чл. 230 от ЗУТ за съотв. год. или екв. за чужд. уч. и да е участвал в изп. на мин. 1 проектиране, сходно с предмета на ОП; 12.Проектант по част „Ландшафтна архитектура” – със ППП по съотв. част, съгласно чл. 230 от ЗУТ за съотв. год. или екв. за чужд. уч. и да е участвал в изп. на мин 1 проектиране, сходно с предмета на ОП; ... продължава в раздел VI.3) Допълнителна информация
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


1.При подписване на договора избрания изпълнител представя документ за внесена гаранция за изпълнение под формата на парична сума, оригинал на неотменяема банкова гаранция или валидна застрахователна полица в размер на 3 % от прогнозната стойност на договора без ДДС. Сума представляваща 35 % от Гаранцията за изпълнение, е предназначена за обезпечаване на гаранционната отговорност, предвидена в Договора.
2.Изпълнителят има право да получи авансово плащане в размер на 35 % от стойността договора, ако е представил гаранция за авансово предоставени средства под формата на парична сума, оригинал на неотменяема банкова гаранция или валидна застрахователна полица.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

03/01/2018 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

04/01/2018 (дд/мм/гггг)   11:00 (чч:мм)

Общинска администрация гр. Лом, ул. Дунавска № 12, Заседателна зала III етаж

Получените оферти се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

1. Възложителят отстранява от уч. в процедурата, уч. за когото са налице или са възникнали преди или по вр. на процедурата осн. за отстраняване по чл. 54, ал. 1, т. 1-7 и чл. 55, ал. 1, т. 1 и т.5 от ЗОП, усл по чл.107 от ЗОП,както и обстоятелствата по чл. 3,т. 8 от ЗИФОДРЮПДРС. 2. Основанията по чл. 54, ал. 1, т. 1, 2 и 7 се отнасят за лицата, които представляват уч, членовете на управителни и надзорни органи и за др. лица, които имат правомощия да упражняват контрол при вземането на решения от тези органи. 3. В случай че участникът е обединение от физически и/или юридически лица основанията за отстраняване по чл. 54, ал. 1, т. 1-7 и чл. 55, ал. 1, т. 1 и т.5 от ЗОП се прилагат за всеки член на обединението. Когато уча. предвижда уч. на подизп. или ще използва ресурсите на трети лица, осно. се прилагат и за тях.
... продължава от раздел III.1.3) Технически и професионални възможности: Изисквано минимално/ни ниво/а:
13. Проектант по част „Геология“ – със ППП по съотв. част, съгласно чл. 230 от ЗУТ за съотв. год. или екв. за чужд. уч. и да е участвал в изп. на мин 1 проектиране, сходно с предмета на ОП. Прил. само за оп №5 и №6; 14.Лице, вписано в регистъра по чл. 165 от ЗКН - със ППП, съгласно чл. 230 от ЗУТ за съотв. год., да е вписан в регистъра по чл. 165 от ЗКН или екв. за чужд. уч. и да е участвал в изп. на мин. 1 проектиране, сходно с предмета на ОП. Прил. само за оп №1.
Едно лице може да съвместява макс две длъжности от изискуемия експертен екип за проектиране. В тези случаи лицето трябва да покрива изискванията за всяка една от длъжностите, за които е предложено. Под проектиране, сходно с предмета на ОП следва да се разбира изготвяне на тех./раб. Инвест. проекти за извършване на ново строителство и/или преустройство/реконструкция/основен ремонт на съществуващи сгради, вкл. и изп. на мерки за ЕЕ.
3.2.Екип за изпълнение на СМР: 1.Ръководител на обекта (1 бр.) – строителен инж., „магистър“, спец. „ПГС/ССС“ или екв., мин. 5 г. проф. опит и уч., като „Р-л или Зам. Р-л на обект или „Групов технически р-л“ в изп. на строителство, сходно с предмета на ОП; 2.Технически ръководител (3 бр.) – лице, отговарящо на изискванията на чл. 163а от ЗУТ, да притежава проф. опит от мин. 3 г. и уч., като „Тех. р-л“ в изп. на строителство, сходно с предмета на ОП; 3.Експерт по контрол на качеството (1 бр.)–да притежава валидно удостоверение/сертификат за контрол на качеството или екв. и уч. като „Експерт по контрол на кач.” в изп. на строителство, сходно с предмета на ОП; 4.Длъжностно лице по безопасност и здраве (1 бр.) – да притежава валидно удостоверение за Дл. лице по безопасност и здраве, съгласно Закона за ЗБУТ и Нар. № РД-07-2/16.12.2009г. за усл. и реда за пров. на период. обучение и инструктаж на работниците и сл. по правилата за осигуряване на ЗБУТ или екв. док. и уч. като „Длъжностно лице по безопасност и здраве” в изп. на строителство, сходно с предмета на поръчката. 5. Лице, вписано в регистъра по чл. 165 от ЗКН - да е вписан в регистъра по чл. 165 от ЗКН или екв. за чужд. уч.и и да е уч. в изп. на на строителство, сходно с предмета на ОП. Прил. само за оп №1.
Участникът трябва да предложи различни лица за всяка една длъжност от Екипа за изпълнение на СМР. Под строителство, сходно с предмета на поръчката следва да се разбира изпълнение на СМР, свързани с извършване на ново строителство и/или преустройство/реконструкция/основен ремонт на съществуващи сгради, вкл. и изпълнение на мерки за ЕЕ.
4. Уч. да има внедрени: - система за упр. на качеството съгласно стандарта БДС EN ISO 9001:2015 или екв. с обхват вкл. СМР; - система за упр. на ок. среда съгласно стандарта БДС EN ISO 14001:2015 или екв. с обхват вкл. СМР.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл.197,ал.1, т.1 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 24/11/2017 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва