Деловодна информация
01601
РД 15-867 24/11/2017 (дд/мм/гггг)
да
да
24/11/2017 (дд/мм/гггг)
01601-2017-0006 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Институт по публична администрация 130403691
ул. Аксаков № 1
София BG411 1000 България
Камелия Гашевска +359 29402556
ipa@ipa.government.bg +359 29809747

Интернет адрес/и

www.ipa.government.bg

www.ipa.government.bg/bg/profilnakopuvacha


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://www.ipa.government.bg/bg/obshchestvena-porchka-predostavyane-na-konsultantski-uslugi-za-razrabotvane-i-vnedryavane-na
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Национална или федерална агенция/служба

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Предоставяне на консултантски услуги за разработване и внедряване на интерактивен Наръчник за внедряване на Общата рамка за оценка (CAF)“
72212610      
Услуги

Предмета на обществената поръчка „Предоставяне на консултантски услуги за разработване и внедряване на интерактивен Наръчник за внедряване на Общата рамка за оценка (CAF)“, включва изпълнението на следните дейности:
– Подготовка на текстовото съдържание на Наръчника;
– Разработване на техническо задание/спецификация за интерактивен Наръчник за въвеждане и управление на процеса за прилагане на CAF;
- Общ дизайн и дизайн на навигацинни функционалности;
– Въвеждане на функционалности и данни;
- Разработване на ръководства и обучение.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
90000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
72212610      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

гр. София, ул. "Аксаков" № 1

Предоставяне на консултантски услуги за разработване и внедряване на интерактивен Наръчник за внедряване на Общата рамка за оценка (CAF).
Наръчникът ще подкрепя цялостно процеса по въвеждане, функциониране, прилагане на модела, както и администриране на данни, съобразно спецификата на модела, неговата структура и правила за работа. Той има за цел да подпомогне ресурсния център по CAF на ИПА при развитието и управлението на процеса по прилагането на модела в администрациите
Процесът по внедряване на CAF в администрациите ще може да се подкрепя онлайн от Наръчника, който ще съдържа указания за провеждане на ключови стъпки, ще предоставя унифицирани образци и формуляри за попълване, от голям брой потребители едновременно? с функционални възможности за генериране на обобщени резултати по всеки отделен формуляр, както и общ резултат от обобщените резултати, с функционални възможности за генериране на планове с дейности за постигане на цели със съответни индикатори, аналитични данни, справки, графики за статистически цели и външна оценка.
Интерактивният продукт ще съдържа разработени по проекта национални правила и процедури за даване на обратна връзка? ще осигурява подкрепа при разработване на Плановете за самооценка, информация за добри национални и международни добри практики и др. Достъпът до Наръчника ще бъде свободен за всички чрез интернет страницата на ИПА, което ще осигури устойчивост на проекта и след неговото приключване.
Критериите по-долу
 
ДА Използвани хардеурни ресурси    30
Срок на гаранционна поддръжка    20
Цена
50
II.2.6) Прогнозна стойност
90000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
6

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Проект „Въвеждане на Общата рамка за оценка (CAF) в администрациите”, осъществяван с финансовата подкрепа на Оперативна програма „Добро управление“.

Гаранция за изпълнение
Определената от възложителя гаранцията за изпълнение е в размер на 3 % (три на сто) от стойността на договора за изпълнение на проъчката без ДДС.
Гаранцията се представя в една от следните форми:
1. парична сума;
2. банкова гаранция;
3. застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Не се изисква.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Не се изисква.

Не се изисква.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участниците следва да са изпълнили дейности с предмет и обем, идентични или сходни с тези на поръчката, за последните 3 (три) години, считано от датата на подаване на офертата.
Обстоятелството се удостоверява в Част IV, Раздел В, т. 1б) от ЕЕДОП с посочване на информация за дейностите с предмет и обем, идентични или сходни с тези на поръчката, с посочване на стойностите, обема, датите и получателите.
В случаите на чл. 67, ал. 5 и ал. 6 от ЗОП изискването се доказва със Списък на услугите, които са идентични или сходни с предмета на обществената поръчка, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателство за извършената услуга.
2. Участниците следва да разполагат с екип и персонал с определана професионална компетентност за изпълнение на поръчката.
Обстоятелството се удостоверява в Част ІV, раздел В, т. 6 на ЕЕДОП.
В случаите на чл. 67, ал. 5 и ал. 6 от ЗОП се доказва с представяне на списък на персонала, който ще изпълнява поръчката и/или на членовете на ръководния състав, които ще отговарят за изпълнението, в който е посочена професионална компетентност на лицата.


1. Участниците следва да са изпълнили през последните 3 (три) години, считано от датата на подаване на офертата, най-малко една дейност, която е идентична или сходна с предмета и обема на обществената поръчка.
Под „дейност, с предмет и обем, идентичен или сходен с този на поръчката” се разбира: консултиране, проектиране, разработка и внедряване на интерактивна, уеб базирана информационна система, с използване на система за управление на бази данни и изграждане на виртуална сървърна инфраструктура.
2. Участниците следва да разполагат с екип от персонал с определена професионална компетентност за изпълнение на поръчката.
Минималните изисквания към ключовите експерти са, както следва:
Експерт 1 – Ръководител на екип – бизнес аналитик
Образование: висше образование в област „Технически науки“ или „Природни науки, математика и информатика“ или еквивалент;
Професионален опит: да е бил ръководител и да е извършил анализ на бизнес процеси на най-малко 1 успешно приключила дейност с предмет, включващ разработка и внедряване на уеб базирана информационна система с използване на СУБД.
Експерт 2 – Изследване и/или внедряване на Системи за управление на качеството.
Образование: висше образование в област „Социални, стопански и правни науки“ или еквивалент;
Професионален опит: да е участвал в успешното разработване и внедряване на най-малко една система за управление на качеството.
Експерт 3 - Системен архитект/проектант.
Образование: висше образование в област „Технически науки“ или „Природни науки, математика и информатика“ или еквивалент;
Професионален опит: да е проектирал архитектурата на система в рамките на най-малко 1 успешно приключила дейност с предмет, включващ разработка и внедряване на уеб базирана информационна система с използване на СУБД.
Експерт 4 - Софтуерен инженер.
Образование: висше образование в област „Технически науки“ или „Природни науки, математика и информатика“ или еквивалент;
Професионален опит: да е участвал в разработването на програмния код в най-малко 1 успешно приключила дейност с предмет, включващ разработка и внедряване на уеб базирана информационна система с използване на СУБД, както и инсталация и поддръжка на системен софтуер
Експерт 5 - Графичен дизайнер.
Професионален опит: да е проектирал и разработил графичния потребителски интерфейс в най-малко 1 успешно приключила дейност с предмет, включващ разработка и внедряване на уеб базирана информационна система.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Лично състояние на участникът:
За участникът не трябва да са налице обстоятелствата по чл. 54, ал. 1 и чл. 55, ал. 1, т. 1 от ЗОП и обстоятелствата по чл. 3, т. 8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, контролираните от тях лица и техните действителни собственици. Участниците не трябва да са свързани лица. Липсата на горепосочените обстоятелства се декларира в част III на ЕЕДОП.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
ДА
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

05/01/2018 (дд/мм/гггг)   17:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

08/01/2018 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

Сградата на ИПА, гр. София ул. "Аксаков" № 1

На отварянето на офертите могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

На основание чл. 112, ал. 1, т. 4 от ЗОП възложителят ще сключи с определения изпълнител договор за обществена поръчка, при условие че при подписване на договора определеният изпълнител представи Декларация по чл. 6, ал. 2 от Закона за мерките срещу изпирането на пари.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл. 197, ал. 1, т. 1 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 24/11/2017 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва