Деловодна информация
56
ОХ-11-187 23/11/2017 (дд/мм/гггг)
не
56-2017-0011 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Харманли 000903939
пл. Възраждане № 1
Харманли BG422 6450 България
Гергана Стоилова и инж. Лидия Николова +359 373-82015
obshtina@harmanli.bg +359 373-82525

Интернет адрес/и

www.harmanli.bg

https://harmanli.nit.bg/proczeduri-po-zop-sled-15.04.2016-g/dneven-czentr-za-podkrepa-na-decza-s-uvrezhdaniya-i-texnite-semejstva-nadezhda/


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
https://harmanli.nit.bg/proczeduri-po-zop-sled-15.04.2016-g/dneven-czentr-za-podkrepa-na-decza-s-uvrezhdaniya-i-texnite-semejstva-nadezhda/
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Изпълнение на инженеринг (проектиране, авторски надзор и СМР) за обект: "Преустройство на сгради №77181.19.124.1 и № 777181.19.124.5 от детско заведение в УПИ I, кв. 103 по ПУП –ЗРП на град Харманли
45454000      
Строителство

Изпълнение на инженеринг (проектиране, авторски надзор и СМР) на сгради №77181.19.124.1 и № 777181.19.124.5 от детско заведение в "Дневен център за подкрепа на деца с увреждания и техните семейства ".
1. Разработване на инвестиционен проект: При разработването на проекта следва да се спазват изискванията на Наредба № 4 от 21 май 2001г. за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти, като ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ се съобрази с изискванията на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ, описани в Техническата спецификация, както и техническите правила и норми за проектиране, стандарти, технически указания, ЗУТ и др., на които следва да отговаря проектната документация;
2.Изпълнение на СМР: Изпълнението на СМР се извършва в съответствие с част трета "Строителство" от ЗУТ в съответствие с изискванията на българската нормативна уредба и техническите спецификации;
3. Авторски надзор: осъществява се от проектантите, участвали в изготвянето на работните проекти.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
291276.99      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45454000      
45000000      
71220000      
71240000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG422

гр. Харманли, ул. „Христо Смирненски” №23.

Изпълнение на инженеринг (проектиране, авторски надзор и СМР) на сграда с идентификатор 77181.19.124.1 и едноетажна сграда с идентификатор 77181.19.124.5
1. Разработване на инвестиционен проект: При разработването на проекта следва да се спазват изискванията на Наредба № 4 от 21 май 2001г. за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти, като участникът избран за ИЗПЪЛНИТЕЛ трябва да се съобрази с изискванията на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ, описани в Техническата спецификация, както и техническите правила и норми за проектиране, стандарти, технически указания, ЗУТ и др., на които следва да отговаря проектната документация;
2.Изпълнение на СМР: Изпълнението на СМР се извършва в съответствие с част трета "Строителство" от ЗУТ и започва след влизане в сила на разрешението за строеж и след подписване на Протокол за откриване на строителна площадка и определяне на строителна линия и ниво на строежа;
3.Авторски надзор: Осъществява се от проектантите, участвали в изготвянето на работните проекти.
Критериите по-долу
 
ДА Техническа оценка - Т    80
Цена
20
II.2.6) Прогнозна стойност
291276.99      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
180

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Финансирането на обекта на обществената поръчка ще се осигури по Оперативна програма „Региони в растеж" 2014-2020, приоритетна ос 5 „Регионална социална инфраструктура“.

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участникът, трябва да притежава регистрация в Централния професионален регистър на строителя към Строителната камара за изпълнение на строежи първа група - строежи, пета категория или регистрация в съответен регистър на държава - членка на Европейския съюз или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, като в този случай участникът представя еквивалентен документ, доказващ регистрация или членство в аналогична професионална организация на държавата, в която е установен и има силата на вписване в Централния професионален регистър на строителя за обхвата на дейностите, за които е издаден.
Доказване: Обстоятелството се удостоверява с посочване в ЕЕДОП, Част IV: Критерии за подбор, раздел А „Годност" на данните за вписването в ЦПРС, посочващи уеб адрес, орган или служба, издаващи документа, точно позоваване на документа или за чуждестранни лица съответен еквивалентен документ или декларация или удостоверение от компетентните органи съгласно националния им закон за вписването на лицето в съответен професионален регистър на държавата, в която е установено, допускащ съгласно законодателството на държавата, в която лицето е установено и осъществява дейността си извършване на строителните работи обект на настоящата обществена поръчка, придружен с превод на български език.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Участниците в обществената поръчка следва да имат застраховка „Професионална отговорност" в строителството и проектирането съгласно чл. 171 от ЗУТ или еквивалентен документ за чуждестранните лица, съобразно законодателството на държавата в която са установени, с покритие, съответстващо на обема и характера на поръчката, произтичащо от нормативен акт (обектът, предмет на поръчката е първа група, пета категория строежи ).

Доказване: За доказване на поставеното изискване участниците попълват данни (застрахователна сума, уеб адрес, орган или служба, издаващи документа, точно позоваване на документа) в ЕЕДОП, Част IV: Критерии за подбор, разделБ „Икономическо и финансово състояние", т.5, за наличие на Валидна застраховка за „Професионална отговорност " по чл.171, ал.1 от ЗУТ, при лимит на отговорността, съгласно чл. 5, ал. 1 и ал. 2 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството или еквивалентен документ /за чуждестранните лица/. Професионалната дейност от застрахователните полици трябва да отговаря на предмета на поръчката (обектът е първа група, пета категория строежи).
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

Участникът следва да разполага със следните технически лица за изпълнение на проектните дейности: 1.Проектант по част „Архитектура" ;2.Проектант по част „Интериори, обзавеждане и оборудване“;3.Проектант по част „Конструктивна" ;4.Проектант по част „ВиК“;5.Проектант по част „Електрическа" ;6.Проектант по част „Енергийна ефективност" с „Оценка на съответствие“;7.Проектант по част „ОВК" ;8.Проектант по част „Паркоустройство и Благоустрояване";9. Проектант по част „Геодезия: Трасировъчен план и вертикална планировка";10.Проектант по част „Пожарна безопасност";11.Проектант по част „ПБЗ";12.Проектант по част ПУСО /План за управление на строителни отпадъци/;13. Експерт по част „Проектно- сметна документация“.
За изпълнение на строителството: Технически ръководител, Експерт „Контрол по качеството" и Специалист по здравословни и безопасни условия на труд.


Всеки участник, през последните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на офертата трябва да е изпълнил инженеринг, идентичен или сходен с предмета и обема на поръчката.
Доказване: Поне една референция, придружена с удостоверение за добро изпълнение за изпълнен инженеринг през последните 5 /пет/години. Всички проектанти следва да притежават пълна проектантска правоспособност по Закона за камарите на архитектите и инженерите в инвестиционното проектиране.Проектанта по част „Геодезия” трябва да притежава удостоверение от Агенцията по геодезия, картография и кадастър за правоспособност за извършване на дейности по кадастъра.Проектанта по част ПУСО трябва да притежава Сертификат за завършен курс на обучение по прилагане на Наредба за управление на строителните отпадъци и за влагане на рециклирани строителни материали.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


За Дневния център са определени двуетажна Сграда с идентификатор 77181.19.124.1 със застроена площ от 422 м2 и едноетажна Сграда с идентификатор 77181.19.124.5 със застроена площ 14 м2. Двете сгради се намират в УПИ I, кв. 103 по ПУП – ЗРП на гр. Харманли, ПИ с идентификатор 77181.19.124 по КК на гр. Харманли. За имота има акт за частна общинска собственост №2110 от 06.02.2009г. Имотът е с площ от 4279,7 м2. Издадена е скица №242/06.06.2017г. с виза за проектиране от 12.07.2017г.
Предмет на проектирането са гореописаните две сгради, дворното място и оградата. Инвестиционния проект трябва да включва подходящо за бъдещата социална услуга оборудване и обзавеждане, съгласно заложената техн. спецификация. Капацитета на дневния център трябва да е от 30 места за дневна грижа и 60 места за консултативна грижа. Останалите сгради в имота не са обект на настоящото проектиране. Инвестиционния проект трябва да бъде изготвен във фаза – „Работен проект”.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

21/12/2017 (дд/мм/гггг)   18:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

22/12/2017 (дд/мм/гггг)   10:30 (чч:мм)

Сградата на общинска администрация, Конферентна зала, етаж 4

Получените оферти се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Участниците могат да получат необходимата информация за задълженията, свързани с данъци и осигуровки, опазване на околната среда, закрила на заетостта и условията на труд, които са в сила в Република България и относими към доставките, предмет на поръчката, както следва:
-Относно задълженията, свързани с данъци и осигуровки:
Национална агенция по приходите:
Информационен телефон на НАП - 0700 18 700; интернет адрес: www.nap.bg
- Относно задълженията, свързани с опазване на околната среда:
Министерство на околната среда и водите
Информационен център на МОСВ: работи за посетители всеки работен ден от 14 до 17 ч. 1000 София, ул. "У. Гладстон" № 67 Телефон: 02/ 940 6331 Интернет адрес: http://www3.moew.government.bg/
-Относно задълженията, за закрила на заетостта и условията на труд:
Министерство на труда и социалната политика: Интернет адрес: http://www.mlsp.government.bg София 1051, ул. Триадица №2 Телефон: 02/ 8119 443

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

10 дневен срок от публикуването в РОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 23/11/2017 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва