Деловодна информация
5518
45 23/11/2017 (дд/мм/гггг)
не
5518-2017-0001 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Детска градина № 14 Карлсон 000674337
кв. Младост 2 ул. Васил Карагьозов № 8
София BG411 1000 България
Десислава Йорданова +359 99922377
odz14@abv.bg +359 99922377

Интернет адрес/и

http://odz14.eu/

https://sop.bg/odz14-sofia-196/


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
https://sop.bg/odz14-sofia-196/
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Публичноправна организация

I.5) Основна дейност 

Образование

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Доставка на хранителни продукти за нуждите на детска градина № 14 „Карлсон“ район „Младост“ – Столична община”
15000000      UA01
Доставки

Обществената поръчка включва: „Доставка на хранителни продукти за нуждите на детска градина № 14 „Карлсон“ район „Младост“ – Столична община“, обхващаща следните групи храни: групи „Месо, риба и месни продукти”, „Мляко и млечни продукти”, „Плодове и зеленчуци”,„Консерви – плодови и зеленчукови и други хранителни продукти“, „Основни хранителни продукти, пакетирани стоки и подправки“ и „Хляб и хлебни изделия“
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
90000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
15000000      UA01
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

Детска градина № 14 "Карлсон", гр. София, ж.к. "Младост" 2, ул. "Васил Карагьозов" № 8

Обществената поръчка включва: „Доставка на хранителни продукти за нуждите на детска градина № 14 „Карлсон“ район „Младост“ – Столична община“. ОПИСАНИЕ НА ДЕЙНОСТИТЕ И ИЗИСКВАНИЯ:
Количествата на посочените видове хранителни продукти в техническата спецификация, неразделна част от документацията за участие, са прогнозни, приблизително необходими за едногодишен период и са съобразени със заложените в бюджета на детското заведение средства. Възложителят си запазва правото да увеличава или намалява количествата, според необходимостта на детската градина, както и да не заяви целия асортимент, според конкретните (специфични) нужди, както и съгласно изискванията на наредбите. Всеки доставен продукт (сухи продукти и консерви) да бъде в срок на годност, от който да не са изтекли повече от 50% към датата на съответната доставка, а за месни, млечни, плодове/зеленчуци не повече от 75 % към датата на доставката. По отношение на хляба и хлебните изделия (с изкл. на кори за баница), същите следва да се доставят в деня на производството им. Доставяните хранителни продукти да бъдат придружавани при всяка доставка с търговски документ, сертификат за качество или друг аналогичен документ за хранителни продукти - съгласно изискванията на Закона за храните. Възложителят предвижда актуализации на цените, както следва: Стойностите на продуктите подлежат на актуализация, съобразно сезона и икономическата обстановка в страната и са обвързани с представянето от изпълнителя на официален бюлетин от САПИ (Система за Агропазарна Информация), актуална към датата на исканата актуализация. Актуализация на цените на продуктите, обект на обществената поръчка, може да бъде извършвана един път годишно, но не по-рано от 180 (сто и осемдесет) дни от сключване на договора. Занижаване цените на хранителните продукти се извършва съобразно сезона и икономическата обстановка в страната. Възложителят има право да поиска от Изпълнителя намаляване цените на хранителните продукти и напитки.
При отказ на доставка на заявени хранителни продукти от страна на изпълнителя към детското заведение, както и когато доставени хранителни продукти са с отклонение в качеството, не добър търговски вид или не етикетирани съгласно изискванията на БАБХ, се съставя протокол, който е предпоставка за прекратяване на договора с изпълнителя.
ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:Продуктите от следните групи „Месо, риба и месни продукти”, „Мляко и млечни продукти” и „Плодове и зеленчуци” да се зареждат в детското заведение минимум три пъти седмично . Артикули от следните групи: „Консерви – плодови и зеленчукови и други хранителни продукти“, „Основни хранителни продукти, пакетирани стоки и подправки“ и „Хляб и хлебни изделия“ се зареждат в максимален срок до един работен ден от получаване на заявката (по телефон, факс, e-mail и др.) до детското заведение. Артикули от група „Плодовете и зеленчуци“ се доставят съобразно сезона. Доставяните хранителните продукти в детското заведение трябва да отговарят на нормативните изискванията.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
90000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
12

да


Възложителят си запазва правото на опция за довъзлагане на остатъка от сумата в размер на 22 800.00 лв. без ДДС. Условията за упражняване на опцията са посочени в проекта на договор за възлагане на обществената поръчка, неразделна част от настоящата документация. Възложителят ще упражни правото си на опцията по реда на чл.116, ал.1, т.1 от ЗОП - чрез подписване на допълнително споразумение /ане
II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
да


- Прогнозната стойност за доставка на хранителни продукти в рамките на 1 година възлиза на 67 200.00 лв. /шестдесет и седем хиляди и двеста лв./ без ДДС. Възложителят си запазва правото на опция за довъзлагане на остатъка от сумата в размер на 22 800.00 лв. без ДДС. Условията за упражняване на опцията са посочени в проекта на договор за възлагане на обществената поръчка, неразделна част от настоящата документация. Възложителят ще упражни правото си на опцията по реда на чл.116, ал.1, т.1 от ЗОП - чрез подписване на допълнително споразумение /анекс/ към договора за възлагане на обществена поръчка.
II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Възложителят ще се възползва от предвидените опции в случай, че при последващо обяваване на обществена поръчка е налице забавяне с избора на изпълнител.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Участникът попълва поле 5 на раздел Б: Икономическо и финансово състояние в Част IV: „Критерии за подбор“ от ЕЕДОП.
Преди сключване на договор за обществена поръчка, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител, да представи документи по чл. 62, ал. 1, т. 4 от ЗОП – справка за общия оборот и/или за оборота в сферата, попадаща в обхвата на поръчката, в случай, че същите не са достъпни чрез пряк и безплатен достъп до съответната национална база данни. Когато по основателна причина участникът не е в състояние да представи поисканите от възложителя документи, той може да докаже своето икономическо и финансово състояние с помощта на всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ.
Забележка! На осн. чл. 62, ал. 3, ЗОП, данните за оборота, в сферата попадаща в обхвата на поръчката, обхващат последните три години, в зависимост от датата, на която участникът е създаден, или е започнал дейността си.
При подаване на оферта участниците попълват само съответния раздел в ЕЕДОП.


Участникът трябва да е реализирал минимален общ оборот от дейности, аналогични на предмета на настоящата поръчка, не по-малко от 60 000 лв. (шестдесет хиляди лева) без ДДС, общо за последните 3 (три) години.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

По т. 1 участникът попълва поле 1а) от раздел В: Технически и професионални способности в Част IV: „Критерии за подбор“ ЕЕДОП.
Преди сключване на договор за обществена поръчка, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител:
Списък на доставките, идентични или сходни с предмета на поръчката, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателство за извършената доставка.
2.Участникът попълва поле раздел Г: Стандарти за осигуряване на качеството и стандарти за екологично управление в Част IV: Критерии за подбор от ЕЕДОП.
Преди сключване на договор за обществена поръчка, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител, да представи копие на сертификат, издаден от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция „Българска служба за акредитация“ или от друг национален орган по акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието. Възложителят приема еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки. Възложителят приема и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството, когато участникът не е имал достъп до такива сертификати или е нямал възможност да ги получи в съответните срокове по независещи от него причини.
3. Преди сключване на договор за обществена поръчка, възложителят изисква от участника да представи четливо и заверено копие на валидно Удостоверение за регистрация на обект за производство и/или търговия с храни, обхващащ всички групи храни, съгласно разпоредбите на Закона за храните.
4. Преди сключване на договор за обществена поръчка, възложителят изисква от участника да представи списък с всички транспортни средства, с които ще изпълнява предмета на обществената поръчка.
Товарните автомобили трябва да имат издадено на името на участника „Удостоверение за регистрация” на транспортното средство от БАБХ за превоз на хранителни продукти от животински или неживотински произход.


1. Участниците трябва да имат опит в:
1.1. Минимум една доставка, идентична или сходна с предмета на настоящата обществена поръчка, изпълнени през последните 3 /три/ години, считано от датата на подаване на офертата.
Под доставки „сходни“ с предмета на поръчката следва да се разбира: Доставка на хранителни продукти.
2. Участникът трябва да е сертифициран по следните стандарти: EN ISO 9001:2008 Система за управление на качеството и EN ISO 22000:2005 - Система за управление на безопасността на храните или еквивалентен, за което да има издаден валиден сертификат с предмет, аналогичен на обхвата на предмета на поръчката.
3. Участникът трябва да притежава Удостоверение за регистрация на обект по чл.12 от Закона за храните от БАБХ за извършване на съответните дейности, предмет на обществената поръчка, както и обекта да отговаря на изискванията на законодателството и разпоредбите на БАБХ, относно специфичните хигиенни правила за храните.
4. Участникът трябва да има на разположение минимум 3 броя транспортни средства за целия срок на договора, удостоверени с разрешително за превоз на хранителни продукти.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Количествата на посочените видове хранителни продукти в техническата спецификация, неразделна част от документацията за участие, са прогнозни, приблизително необходими за едногодишен период и са съобразени със заложените в бюджета на детското заведение средства. Възложителят си запазва правото да увеличава или намалява количествата, според необходимостта на детската градина, както и да не заяви целия асортимент, според конкретните (специфични) нужди, както и съгласно изискванията на наредбите. Всеки доставен продукт (сухи продукти и консерви) да бъде в срок на годност, от който да не са изтекли повече от 50% към датата на съответната доставка, а за месни, млечни, плодове/зеленчуци не повече от 75 % към датата на доставката. По отношение на хляба и хлебните изделия (с изкл. на кори за баница), същите следва да се доставят в деня на производството им. Доставяните хранителни продукти да бъдат придружавани при всяка доставка с търговски документ, сертификат за качество.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

18/12/2017 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата

15/06/2018 (дд/мм/гггг)
или

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

19/12/2017 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

Сградата на Детска градина № 14 "Карлсон", гр. София, ж.к. Младост 2, ул. "Васил Карагьозов" № 8, музикален салон

На публичното заседание по отваряне на постъпилите оферти могат да присъстват представители на участниците, представители на средствата за масово осведомяване и всички заинтересовани лица.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

да


Прогнозна стойност, изчислена на годишна база - 60 000 лв. без ДДС

VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Изискванията за изпълнение на обществената поръчка, както и всички условия заложени от Възложителя са подробно описани в документацията за участие, публикувана на Профил на купувача. Възложителят осигурява на участниците неограничен и безплатен достъп до документацията за участие и приложените образци.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

съгласно чл.197 от ЗОП
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 23/11/2017 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва