Деловодна информация
2676
 
да
да
22/11/2017 (дд/мм/гггг)
2676-2017-0001 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

ДГ Пролет 101005656
ул.Теменуга № 2
Сандански BG413 2800 България
Мария Стаматова Чинкова -Стаматова +359 898616102
cdg.prolet@mai.bg +359 898616102

Интернет адрес/и

www.prolet-bg.com

http://prolet-bg.com/?page_id=1564


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://prolet-bg.com/?page_id=1564
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

“Доставка на хранителни продукти за нуждите на ДГ Пролет по четери обособени позиции”
15800000      
Доставки

Предметът на настоящата обществена поръчка е “Доставка на хранителни продукти за нуждите на ДГ Пролет по четири обособени позиции”.
Обособена позиция 1 -Месо и месни продукти
Обособена позиция 2-„Плодове , зеленчуци и консерви ”
Обособена позиция 3- „Други хранителни продукти”
Обособена позиция 4-„Хляб и хлебни изделия”
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
337685      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
всички обособени позиции

II.2) Описание 1

Доставка на месо и месни продукти 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
15100000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG41

гр.Сандански,л.Теменуга № 2 Франко склада на ДГ Пролет

Доставка на месо и месни продукти по подробно описани количества в техническата спецификация неразделна част от документацията за участие
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
165800      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
24

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Доставка на „Плодове , зеленчуци и консерви ” 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
15300000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG413

гр.Сандански, ул.Теменуга № 2 сградата на ДГ Пролет

Доставка на „Плодове , зеленчуци и консерви ”по количества съгласно техническата спецификация неразделна част от документацята
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
65500      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
24

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Доставка на „Други хранителни продукти” 3
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
15800000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG413

гр.Сандански, ул.Теменуга №2, сградата на ДГ Пролет

Доставка на други хранителни продукти съгласно техническата спецификация неразделна част от документацията
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
83485      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
24

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Доставка на хляб и хлебни изделия 4
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
15811100      
II.2.3) Място на изпълнение
BG413

гр.Сандански, ул.Теменуга № 2- сградата на ДГ Пролет, Сандански

Доставка на хляб и хлебни изделия за нуждите на ДГ Пролет съгласно техническата спецификация неразделна част от документацията за участие
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
22900      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
24

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участникът трябва да има издадено на свое име Удостоверение за регистрация на обект за производство и/ или търговия с хранителни продукти, регистриран по чл. 12 от Закона за храните, за групите храни от съответната обособена позиция, за която се подава оферта, а за чуждестранни лица – в аналогични регистри съгласно законодателството на държавата членка, в която са установени. Изискването се отнася за всяка обособена позиция.
*При подаването на офертата, участникът декларира съответствието с критериите за подбор чрез попълване на част IV: Критерии за подбор, Раздел А на ЕЕДОП.
** В случаите на чл. 67, ал. 5 и ал. 6 обстоятелствата се доказват с: Заверено копие на Удостоверение за регистрация на обект по чл. 12 от Закона за храните, издадено от БАБХ, на името на участника.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Участниците трябва да са реализирали минимален оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката, през последните 3 (три) приключили финансови години (2014 г., 2015 г., 2016 г.), в зависимост от датата, на която са създадени или са започнали дейността си в размер на:
За обособена позиция №1 – 165 800лв. без вкл. ДДС.
За обособена позиция №2 – 65 500 лв.без вкл. ДДС.
За обособена позиция №3 – 83 485 лв.без вкл. ДДС.
За обособена позиция №4 – 22 900 лв.без вкл. ДДС.
Забележка:
Доставки в сферата, попадаща в обхвата на поръчката са доставки на хранителни продукти за нуждите на детска градина
Участниците декларират наличието на изискуемия оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката в ЕЕДОП.
Преди сключване на договор за обществена поръчка участникът доказва поставеното минимално изискване със справка за оборота в сферата, попадаща в обхвата на поръчката.


Участниците трябва да са реализирали минимален оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката, през последните 3 (три) приключили финансови години (2014 г., 2015 г., 2016 г.), в зависимост от датата, на която са създадени или са започнали дейността си в размер на:
За обособена позиция №1 – 165 800лв. без вкл. ДДС.
За обособена позиция №2 – 65 500 лв.без вкл. ДДС.
За обособена позиция №3 – 83 485 лв.без вкл. ДДС.
За обособена позиция №4 – 22 900 лв.без вкл. ДДС.
Забележка:
Доставки в сферата, попадаща в обхвата на поръчката са доставки на хранителни продукти за нуждите на детска градина
Участниците декларират наличието на изискуемия оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката в ЕЕДОП.
Преди сключване на договор за обществена поръчка участникът доказва поставеното минимално изискване със справка за оборота в сферата, попадаща в обхвата на поръчката.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участникът трябва да е изпълнил през последните 3 (три) години, считано от датата, посочена като крайна за получаване на офертите, успешно поне 1 (една) доставка с предмет и обем, идентични или сходни с тези на поръчката.
Под доставки сходни с предмета и обема на поръчката следва да се разбира доставки с предмет и обем идентичен или сходен на обособената позиция, за която участникът подава оферта, а именно:
Обособена позиция 1 Месо и месни продукти
Обособена позиция 2„Плодове , зеленчуци и консерви ”
Обособена позиция 3 „Други хранителни продукти”
Обособена позиция 4„Хляб и хлебни изделия”
За доказване изпълнението на това изискване участникът декларира обстоятелствата в ЕЕДОП част IV раздел В.
В случаите на чл. 67, ал. 5 и ал. 6 обстоятелствата се доказват със списък-декларация на доставките, които са идентични или сходни с предмета на обществената поръчка, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателство за извършената доставка;
2. Участниците- производители следва да са сертифицирани по EN ISO 22000:2005 – стандарт, определящ изискванията към управлението на безопасността на храните, имащ за цел изграждане на цялостна, интегрирана система за управление на безопасността на храните в повече от изискванията на законовите норми или еквивалентен сертификат, издаден от органи установени в други държави членки.Участникът попълва поле раздел Г: Стандарти за екологично управление в Част IV: Критерии за подбор от ЕЕДОП.
В случаите на чл. 67, ал. 5 и ал. 6 обстоятелствата се доказват с
Четливи, заверени копия на съответните сертификати или еквивалентни, или други доказателства за въведени еквивалентни мерки за осигуряване на качеството с област на приложение – продажба и доставка на хранителни продукти, придружени с декларации, че ще поддържат сертификацията през целия период на изпълнение на настоящата обществена поръчка.
3. Участникът следва да разполага със собствена или наета база. Същата трябва да съдържаща: складови помещения; хладилни съоръжения или хладилни помещения, поддържащи постоянна температура, необходима за разделно съхранение на хранителните продукти за целия срок на договора; За доказване изпълнението на това изискване участникът декларира обстоятелствата в ЕЕДОП част IV раздел В и В случаите на чл. 67, ал. 5 и ал. 6 обстоятелствата се доказват с четливи, заверени копия на документи за собственост. В случай, че съответните изброени не са собствени, се прилага копие на договор за наем, или договор за лизинг, в който да е удостоверено, че те ще са на разположение на кандидата за срока на договора.
4. Участникът трябва да има собствен или нает транспорт за целия срок на договора, удостоверен с разрешително за превоз на хранителни продукти. За доказване изпълнението на това изискване участникът декларира обстоятелствата в ЕЕДОП част IV раздел В В случаите на чл. 67, ал. 5 и ал. 6 обстоятелствата се доказват с Списък-декларация по Образец № 7, съдържащ описание на разполагаемата техника с посочено основание на което ще бъде ползвана и приложени документи, доказващи основанието за ползване /талон за регистрация, договор за наем, лизинг или друга приемлива форма на разположение/
Товарните автомобили трябва да имат издадено на името на участника „Удостоверение за регистрация” на транспортното средство от БАБХ за превоз на хранителни продукти от животински или неживотински произход.
Участник, който не отговаря на някое от горепосочените изисквания или ако не е в състояние при поискване от страна на Възложителя да представи необходимите доказателства за технически възможности, за изпълнение на поръчката, ще бъде отстраняван от участие в настоящата обществена поръчка.
Забележка: Възложителят може да изисква от участниците по всяко време да представят всички или част от документите, чрез които се доказва информацията, посочена в ЕЕДОП, когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата.


1. Участникът трябва да е изпълнил през последните 3 (три) години, считано от датата, посочена като крайна за получаване на офертите, успешно поне 1 (една) доставка с предмет и обем, идентични или сходни с тези на поръчката.
Под доставки сходни с предмета и обема на поръчката следва да се разбира доставки с предмет и обем идентичен или сходен на обособената позиция, за която участникът подава оферта, а именно:
Обособена позиция 1 Месо и месни продукти
Обособена позиция 2„Плодове , зеленчуци и консерви ”
Обособена позиция 3 „Други хранителни продукти”
Обособена позиция 4„Хляб и хлебни изделия”
За доказване изпълнението на това изискване участникът декларира обстоятелствата в ЕЕДОП част IV раздел В.
В случаите на чл. 67, ал. 5 и ал. 6 обстоятелствата се доказват със списък-декларация на доставките, които са идентични или сходни с предмета на обществената поръчка, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателство за извършената доставка;
2. Участниците- производители следва да са сертифицирани по EN ISO 22000:2005 – стандарт, определящ изискванията към управлението на безопасността на храните, имащ за цел изграждане на цялостна, интегрирана система за управление на безопасността на храните в повече от изискванията на законовите норми или еквивалентен сертификат, издаден от органи установени в други държави членки.Участникът попълва поле раздел Г: Стандарти за екологично управление в Част IV: Критерии за подбор от ЕЕДОП.
В случаите на чл. 67, ал. 5 и ал. 6 обстоятелствата се доказват с
Четливи, заверени копия на съответните сертификати или еквивалентни, или други доказателства за въведени еквивалентни мерки за осигуряване на качеството с област на приложение – продажба и доставка на хранителни продукти, придружени с декларации, че ще поддържат сертификацията през целия период на изпълнение на настоящата обществена поръчка.
3. Участникът следва да разполага със собствена или наета база. Същата трябва да съдържаща: складови помещения; хладилни съоръжения или хладилни помещения, поддържащи постоянна температура, необходима за разделно съхранение на хранителните продукти за целия срок на договора; За доказване изпълнението на това изискване участникът декларира обстоятелствата в ЕЕДОП част IV раздел В и В случаите на чл. 67, ал. 5 и ал. 6 обстоятелствата се доказват с четливи, заверени копия на документи за собственост. В случай, че съответните изброени не са собствени, се прилага копие на договор за наем, или договор за лизинг, в който да е удостоверено, че те ще са на разположение на кандидата за срока на договора.
4. Участникът трябва да има собствен или нает транспорт за целия срок на договора, удостоверен с разрешително за превоз на хранителни продукти. За доказване изпълнението на това изискване участникът декларира обстоятелствата в ЕЕДОП част IV раздел В В случаите на чл. 67, ал. 5 и ал. 6 обстоятелствата се доказват с Списък-декларация по Образец № 7, съдържащ описание на разполагаемата техника с посочено основание на което ще бъде ползвана и приложени документи, доказващи основанието за ползване /талон за регистрация, договор за наем, лизинг или друга приемлива форма на разположение/
Товарните автомобили трябва да имат издадено на името на участника „Удостоверение за регистрация” на транспортното средство от БАБХ за превоз на хранителни продукти от животински или неживотински произход.
Участник, който не отговаря на някое от горепосочените изисквания или ако не е в състояние при поискване от страна на Възложителя да представи необходимите доказателства за технически възможности, за изпълнение на поръчката, ще бъде отстраняван от участие в настоящата обществена поръчка.
Забележка: Възложителят може да изисква от участниците по всяко време да представят всички или част от документите, чрез които се доказва информацията, посочена в ЕЕДОП, когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Гаранция за изпълнение
Определената от възложителя гаранцията за изпълнение е в размер на 5 % (пет на сто) от стойността на договора за изпълнение на обществената поръчка без ДДС.
Гаранцията се представя в една от следните форми:
1. парична сума внесена по посочена сметка;
2. банкова гаранция;
3. застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя.
Когато гаранцията е представена под формата на парична сума или банкова гаранция, може да се предостави от името на изпълнителя за сметка на трето лице – гарант.
Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, всеки от участниците в обединението може да бъде наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията.
Участникът, определен за изпълнител на обществената поръчка, представя банковата гаранция или застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя или платежния документ за внесената по банков път гаранция
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

27/12/2017 (дд/мм/гггг)   16:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

28/12/2017 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

град Сандански, ул.Теменуга № 2, сградата на ДГ Пролет

представители на участниците и средствата за масово осведомяване
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Основания за отстраняване от участие в процедурата: 1.Участник по отношение, на когото са налице обстоятелствата по чл. 54, ал. 1 от ЗОП; 2.Участник, за който важат забраните по чл.3,т.8 от ЗИФОДРЮПДРКЛТДС,освен ако не са приложими изключенията по чл.4 от същия закон; 3.Участници, които са свързани лица, освен ако не участват по различни обособени позиции; 4.Участник, който не отговаря на поставените критерии за подбор или не изпълни друго условие, посочено в обявлението за обществената поръчка или в документацията за участие; 5 Участник, който е представил оферта която не отговаря на предварително обявените условия на поръчката; 6. Участник, който не е представил в срок обосновката по чл.72, ал.2 от ЗОП, или чиято оферта не е приета съгласно чл. 72, ал. 3-5 от ЗОП.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

съгласно чл.197, ал.1 от ЗОП
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 22/11/2017 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва