Деловодна информация
01874
4332 16/11/2017 (дд/мм/гггг)
не
01874-2017-0001 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

РАЙОНЕН СЪД АСЕНОВГРАД 000471785
ул.Цар Иван Асен II № 6
Асеновград BG421 4230 България
Магдалена Андонова +359 877494641
magi.andonova@rs-asenovgrad.bg +359 33163328

Интернет адрес/и

http://www.rs-asenovgrad.bg/

http://http://www.rs-asenovgrad.bg/%D0%9F%D0%A0%D0%9E%D0%A4%D0%98%D0%9B-%D0%9D%D0%90-%D0%9A%D0%A3%D0%9F%D0%A3%D0%92%D0%90%D0%A7%D0%90


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://http://www.rs-asenovgrad.bg/%D0%9F%D0%A0%D0%9E%D0%A4%D0%98%D0%9B-%D0%9D%D0%90-%D0%9A%D0%A3%D0%9F%D0%A3%D0%92%D0%90%D0%A7%D0%90
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Министерство или всякакъв друг национален или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.5) Основна дейност 

Правораздаване

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Основен ремонт и преустройство на част от сграда на пл. „Акад. Николай Хайтов” №8
45210000      
Строителство

Предвижда се изпълнение на строително-монтажни работи /СМР/ при ремонт и преустройство - в сградата с КИ № 00702.518.42.4 по КК на гр. Асеновград за обособяване на необходимите помещения за Районен съд Асеновград.
Основният ремонт и преустройството представлява:
o Основен ремонт на посочените самостоятелни обекти, съгласно одобреният проект.
o Преустройство на помещенията, в зависимост от новите им функции.
o Подмяна на дограми с всички съпътстващи дейности.
o Топлоизолация на сградата.
o Ремонт на ПХИ /покривната хидроизолация/
o Ремонт преустройство на всички основни и специализирани инсталации.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
833333.33      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45210000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG421

гр. Асеновград, бул. "Академик Николай Хайтов" № 8

Предмет на преустройство и ремонт са самостоятелно обособени обекти в административна, делова сграда с идентификатор 00702.518.42.4 по КККР на гр. Асеновград, а именно:
- Обект с идентификатор 00702.518.42.4.14 по КККР на гр. Асеновград с площ 376 кв.м., разположен на II етаж на сградата, включващ - фоайе със стълбищна част, помещение за охрана и санитарен възел;
- Обект с идентификатор 00702.518.42.4.15 по КККР на гр. Асеновград с площ 617,53 кв.м., разположен на III етаж на сградата, включващ фоайе, кабинети №№ 301, 302, 303, 304, 305, 306 и санитарен възел;
- Обект с идентификатор 00702.518.42.4.16 по КККР на гр. Асеновград с площ 419 кв.м., разположен на V етаж на сградата, включващ фоайе, зала-киносалон, работни помещения с №№ 501, 502, 503, 504 и 505, две сервизни помещения, санитарен възел и коридор;
- Обект с идентификатор 00702.518.42.4.18 по КККР на гр. Асеновград с площ 139,10 кв.м., разположен на VI етаж на сградата, включващ кабинети №№ 601, 602, 603, 604 и санитарен възел.
Обща площ на преустройваните помещения - 1551,63 кв.м.
Сградата е шестетажна с площ по кадастрална карта - 881 кв.м. Носещата конструкция е скелетна от стоманобетон.
Критериите по-долу
 
ДА Организация за изпълнение на поръчката    50
Цена
50
II.2.6) Прогнозна стойност
833333.33      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
180

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участникът трябва да е регистриран в Централния професионален регистър на строителя, съгласно Закона за камарата на строителите и да има издадено удостоверение от Камарата на строителите, за изпълнението на обекти – първа група, четвърта категория, а за участник чуждестранно лице – в аналогичен регистър съгласно законодателството на държавата, в която са установени.
Обстоятелството се удостоверява в Част ІV, раздел А, т. 1 на ЕЕДОП, като се посочва, информация относно вписването на участника в съответния професионален или търговски регистър в държавата членка, в която е установен като се посочва дали съответните документи са на разположение в електронен формат, както и уеб адрес, орган или служба, издаващи документа за регистрация и точно позоваване на документа.
В случаите на чл. 67, ал. 5 и ал. 6 от ЗОП се доказва с представяне на заверено копие от удостоверение за регистрация в ЦПРС или еквивалентен документ към датата на сключване на договора.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Участникът трябва да е реализирал минимален оборот в сферата попадаща в обхвата на поръчката за последните 3 (три) приключили финансови години (2014 г., 2015 г., 2016 г.) в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си.
Обстоятелствата се удостоверяват в Част IV, Раздел Б, т. 2а) от ЕЕДОП с посочване на информация за размера на оборота в сферата попадаща в обхвата на поръчката за последните три приключили финансови години (2014 г., 2015 г. и 2016 г.), в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си.
В случаите на чл. 67, ал. 5 и ал. 6 от ЗОП изискването се доказва с представяне на ГФО или неговите съставни му части, когато публикуването им се изисква и/или справка за оборот в сферата попадаща в обхвата на поръчката.
Когато по основателна причина участник не е в състояние да представи поисканите от възложителя документи, той може да докаже своето икономическо и финансово състояние с помощта на всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ.


Участникът трябва да е реализирал минимален оборот в сферата попадаща в обхвата на поръчката за последните 3 (три) приключили финансови години (2014 г., 2015 г., 2016 г.) в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си общо в размер на 1 000 000 лв.
Под „оборот в сферата попадаща в обхвата на поръчката“ се разбира: конкретният годишен оборот, реализиран от изпълнението на СМР свързани със ново строителство и/или реконструкция и/или основен ремонт на жилищни и/или административни и/или други обществени сгради.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участникът трябва да има изпълнено строителство с предмет и обем идентични с предмета на обществената поръчка през последните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на офертата.
Обстоятелството се удостоверява в Част IV, Раздел В, т. 1а) от ЕЕДОП с посочване на информация за строителството с предмет и обем, идентични или сходни с тези на поръчката, с посочване на стойностите, датите и получателите.
В случаите на чл. 67, ал. 5 и ал. 6 от ЗОП изискването се доказва със Списък на строителството, което е идентично или сходно с предмета на обществената поръчка, придружен с удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания.
2. Участникът трябва да да разполага с необходимия брой технически лица, включително такива, които отговарят за контрола на качеството, а при обществени поръчки за строителство – лицата, които ще изпълняват строителството.
Обстоятелството се удостоверява в Част ІV, раздел В, т. 2 на ЕЕДОП.
В случаите на чл. 67, ал. 5 и ал. 6 от ЗОП изискването се удостоверява с представяне на Списък на технически лица и/или организации, включително тези, които отговарят за контрола на качеството, а при обществени поръчки за строителство – лицата, които ще изпълняват строителството.
3. Участникът трябва да прилага системи за управление на качеството и опазване на околната среда.
Обстоятелството се удостоверява в част ІV, раздел Г на ЕЕДОП.
В случаите на чл. 67, ал. 5 и ал. 6 от ЗОП изискването се удостоверява със заверени копия на сертификати за управление на качеството и за опазване на околната среда.
Сертификатите трябва да са издадени от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция "Българска служба за акредитация" или от друг национален орган по акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието.
Възложителят приема еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки.
Възложителят приема и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството или за опазване на околната среда, когато участник не е имал достъп до такива сертификати или е нямал възможност да ги получи в съответните срокове по независещи от него причини.


1. Участникът следва да има изпълнено най-малко едно строителство идентично или сходно с предмета и обема на обществената поръчка през последните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на офертата.
Под „строителство, идентично или сходно“ с предмета и обема на поръчката следва да се разбира: СМР по реконструкция и/или основен ремонт и/или ново строителство на жилищна и/или административна и/или друга обществена сграда, с РЗП минимум 1000 кв.м.
2. Участникът трябва да разполага с инженерно-технически персонал за изпълнение на поръчката, както следва:
2.1. Ръководител на обекта: Образователна степен - магистър по ПГС/ССС, Архитектура, електроинженер, ВиК, ОВ или еквивалентна.
Професионален опит: като ръководител на обект при изпълнение на строителство на минимум един въведен в експлоатация строителен обект с обхват, сходен с предмета на поръчката.
2.2. Технически ръководител: Образователна степен: „Строителен инженер” или „архитект” или „строителен техник”, съгласно чл. 163а, ал. 2 и 3 от ЗУТ.
Професионален опит: като технически ръководител по смисъла на чл. 163а, ал. 4 от ЗУТ при изпълнение на строителство на минимум един въведен в експлоатация строителен обект с обхват, сходен с предмета на поръчката
2.3. Отговорник по контрола на качеството – Да притежава удостоверение за контрол върху качеството на изпълнение на строителството или еквивалентно.
Професионален опит: като отговорник по контрола на качеството при изпълнение на строителство на минимум един въведен в експлоатация строителен обект с обхват, сходен с предмета на поръчката;
2.4. Координатор по безопасност и здраве: Да притежава удостоверение за „Експерт за безопасност и здраве” съгласно Наредба № РД-07-2 от 16.12.2009 г. за условията и реда за провеждането на периодично обучение и инструктаж на работниците и служителите по правилата за осигуряване на здравословни и безопасни условия на труд или еквивалентно.
Професионален опит: като координатор по безопасност и здраве при изпълнение на строителство на минимум един въведен в експлоатация строителен обект с обхват, сходен с предмета на поръчката.
3. Участникът трябва да прилага:
а) система за управление на качеството, съответстваща на стандарт БДС ЕN ISO 9001:2008/2015 или еквивалентен (с обхват в областта на строителството), и
б) система за опазване на околната среда, съответстваща на стандарт ISO 14001:2004/2015 или еквивалентен (с обхват в областта на строителството).
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Гаранции:
1. Гаранция за изпълнение в размер на 5% (пет на сто) от стойността на договора.
2. Гаранция за обезпечаване на авансовото плащане в размер на авансово предоставената сума.
Гаранциите се представят в една от следните форми:
1. парична сума или,
2. банкова гаранция или,
3. застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие отговорността на изпълнителя.
Участникът сам избира формата на гаранциите.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
ДА
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

15/12/2017 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

18/12/2017 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

Сградата на Районен съд Асеновград, гр. Асеновград, ул.“Цар Иван Асен II“ № 6.

Участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

В процедурата може да участва всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, които отговарят на условията на чл. 10, ал. 1 от ЗОП и изискванията на Възложителя. За участника не трябва да са налице обстоятелствата по чл. 54, ал. 1, чл. 55, ал. 1, т.1, т. 3, т. 4 и т. 5 от ЗОП и чл. 3, т. 8 и чл. 4 от ЗИФОДРЮПДРКЛТДС и условията по чл. 107 от ЗОП.
Информация относно липсата или наличието на обстоятелства по чл. 54 и чл. 55 от ЗОП и чл. 3, т. 8 и чл. 4 от ЗИФОДРЮПДРСЛТДС се попълва в ЕЕДОП в Част III, Раздел А, Б, В и Г.
На основание чл. 112, ал. 1, т. 4 от ЗОП възложителят ще сключи с определения изпълнител договор за обществена поръчка, при условие че при подписване на договора определеният изпълнител представи Декларация по чл. 6, ал. 2 от Закона за мерките срещу изпирането на пари.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл. 197, ал. 1, т. 4 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 16/11/2017 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва