Деловодна информация
00339
2801-18636 13/11/2017 (дд/мм/гггг)
да
да
13/11/2017 (дд/мм/гггг)
00339-2017-0010 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Ямбол 000970496
ул. Г. С. Раковски № 7
Ямбол BG343 8600 България
Мария Караиванова, Мария Паспалджиева +359 046681439/+359 046681410
m.karaivanova@yambol.bg +359 046662247

Интернет адрес/и

www.yambol.bg

http://yambol.bg/profile/item/192


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://yambol.bg/profile/item/192
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

местно самоуправление

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Доизграждане на Пречиствателна станция за отпадъчни води (ПСОВ) с довеждащи комуникации и реконструкция на Главен Колектор IX-гр.Ямбол”
45252127      
Строителство

Предметът на настоящата обществена поръчка е: Доизграждане на Пречиствателна станция за отпадъчни води (ПСОВ) с довеждащи комуникации и реконструкция на Главен Колектор IX-гр.Ямбол.
В изпълнение на Договора за строителство се предвижда Изпълнителят да извърши следните дейности:
-довършване на нова ГПСОВ (градска пречиствателна станция за отпадъчни води);
-довършване на довеждаща инфраструктура до ГПСОВ;
-довършване на реконструкцията на Колектор ІХ и съпътстващ водопровод по трасето му.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
24224099.43      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45332300      
II.2.3) Място на изпълнение
BG343

гр.Ямбол,УПИ I-981,кв. 35,м."Манаф Чаир"/ПСОВ и довеждаща инфраструктура,улици с индентификатори 87374.532.71, 87374.535.5,87374.535.64,87374.536.6,87374.535.159(реконструкция на колектор и водопровод

Изпълнението на настоящата обществена поръчка включва извършването на следните дейности:
1. Актуализация на разработения План за безопасност и здраве (ПБЗ) и разработване на Работен проект по организация и изпълнение на строителството (РПОИС);2. Обследване и документиране на актуалното състояние на строителството, изпълнено от предишния изпълнител и при необходимост предприемане на мерки за саниране на компроментирани елементи и части на строежите;3.Законосъобразно, качествено и срочно продължаване, изпълнение и завършване на строежи „Изграждане на пречиствателна станция за отпадъчни води - гр.Ямбол”, разположена в УПИ I - 981, кв. 35 по действащия план на гр.Ямбол, местност "Манаф Чаир", „Довеждаща инфраструктура до пречиствателна станция за отпадъчни води /ПСОВ/”, разположена в град Ямбол, местност „Манаф Чаир”, УПИ I - 981, кв. 35 по действащия план на гр. Ямбол и Реконструкция на главен колектор IX и попадащия в трасето водопровод, разположен в гр. Ямбол – улици с индентификатори 87374.532.71, 87374.535.5, 87374.535.64, 87374.536.6, 87374.535.159, представляващи етапи на „Интегриран проект за водния цикъл на гр.Ямбол – изграждане на ГПСОВ и довеждащ колектор, разширение и реконструкция на канализационната и водопроводна мрежа на гр.Ямбол – втора фаза“, включително доставка на строителни продукти, механизация, работна сила и всякакви услуги и дейности, необходими за изпълнение на строителството в съответствие с техническите спецификации и инвестиционните проекти, съгласно Закона за устройство на територията (ЗУТ) и подзаконовите нормативни актове по прилагането му, всички други действащи нормативни документи, Договора за изпълнението обществената поръчка и правилата на Оперативна програма "Околна среда 2014 – 2020 г.”;
4.Получаване на всички необходими становища и разрешения,необходими за извършване на неговата работа,съгл. бълг. законодателство;5.Доставка, монтаж и пуск на електро-механичното, технологичното и другото, различно от тях, оборудване;
6.Своевременно съставяне на актовете и протоколите по време на строителството в съответствие с изискванията на чл.163, ал.2, т.3 от ЗУТ;7. Съхраняване и предоставяне при поискване от останалите участници в строителството или от контролен орган на строителните книжа,заповедните книги на строежите по чл.170, ал.3 от ЗУТ,актовете и протоколите,съставени по време на строителството, и друга техническа документация по изпълнението на строежите;8. Изготвяне на екзекутивна документация съгл. чл. 175 от ЗУТ и кадастрални заснемания на строежите в необходимия обхват за изпълнение задълженията на Възложителя, произтичащи от чл. 54а, ал. 2 от Закона за кадастъра и имотния регистър;9.Изготвяне на инструкции за експлоатация и експлоатационна подръжка на ПСОВ;10.Обучение на персонала,който ще бъде ангажиран в периода на експлоатация на ПСОВ;
11. Доставка на експлоатационна механизация;12.Проби и изпитвания при завършване на строителните и монтажните работи, където е необходимо;
13.Съдействие при организирането и провеждането на необходимите 72-часовите проби при експлоатационни условия на монтираното оборудване, вкл. осигуряване на необходимите суровини за пробите;
14.Извършване на необходимите пусково–наладъчни работи и отстраняване на дефекти в периода на пробна експлоатация след получаване на Разрешение за ползване,до постигане на номинални параметри на оборудването при характеристики на експлоатационния товар,близки до номиналните;15.Отстраняване на всички констатирани дефекти в рамките на гаранционния срок;16.Гаранционно обслужване до изтичане на гаранц.срок.17. Изпълнение на административните изисквания съгласно приложимата нормативна уредба и правилата на Оперативна програма "Околна среда 2014 - 2020 г.".
Критериите по-долу
 
ДА Предложение за изпълнение на поръчката    60%
Цена
40%
II.2.6) Прогнозна стойност
24224099.43      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
650

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Оперативна програма „Околна среда 2014 – 2020 г.”, Приоритетна ос 1 „Води”, Договор № BG16М1OP002-1.005-0001-C01 за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ на Община Ямбол

Показател „Предложение за изпълнение на поръчката” е формиран от оценката на мин. съдържание на предложението/30 т./ и оценка на Качествени аспекти на предложението,свързани с предмета на поръчката /30 т./Участниците следва да извършат оглед на място на всеки от строежите,включен в обхвата на поръчката–в ден и час след предварително съгласуване с възложителя,за което се съставя Протокол.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

1. В съответствие с чл. 60 ал. 1 от ЗОП Възложителят изисква участникът да бъде вписан в Централния професионален регистър на строителя (ЦПРС) към Камарата на строителите в България (КСБ), съгласно чл. 3, ал. 2 от Закона за Камарата на строителите (ЗКС) и Правилника за реда за вписване и водене на ЦПРС, за изпълнение на строежи от „Четвърта група: „Строежи от благоустройствената инфраструктура, хидротехническото строителство и опазването на околната среда” - строежи от „Втора категория”, а за чуждестранни лица - в аналогични регистри съгласно законодателството на държавата, в която са установен.
Забележка: Участниците следва да имат предвид, че съгласно чл.25а, ал.1 от Закона за камарата на строителите в случаите на временно или еднократно предоставяне на строителни услуги лицата, които имат право да извършват такава дейност по законодателството на държава - членка на Европейския съюз, или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, или на Конфедерация Швейцария, уведомяват комисията по чл. 26 от закона за пълното и точно наименование на строежа съгласно издаденото разрешение за строеж на основание чл. 148 от Закона за устройство на територията или пълното и точно наименование на строителните и монтажните работи по сключения с главния изпълнител договор и следва да се снабдят с удостоверение за извършване на еднократна или временна строителна услуга за конкретен строеж на територията на Република България, което покрива необходимия обхват на вписване в Централния професионален регистър на строителите за изпълнение на този строеж.
При подаване на офертата, съответствието с изискването за годност (правоспособност) се декларира в ЕЕДОП, който се подава от всеки от участниците, членовете на обединения, подизпълнителите или третите лица, които ще изпълняват строителни дейности. Обстоятелството се удостоверява в ЕЕДОП, като се прави точно позоваване на документа в това число – номер, дата и обхват или се посочат публичните регистри, в които се съдържа информацията /попълва се част IV раздел А, т. 1 от ЕЕДОП/
Съгласно чл. 67, ал. 5 ЗОП, Възложителят може да изисква от участниците по всяко време да представят всички или част от документите, чрез които се доказва информацията, посочена в ЕЕДОП, когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата. За доказване на това изискване преди сключването на договора участникът, определен за изпълнител представя заверено копие на валидно удостоверение за вписване в ЦПРС за изпълнение на строежи от четвърта група, втора категория или удостоверение, издадено по реда на чл.25а от Закона за камарата на строителите.
В случай, че участникът в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, удостоверението за регистрация в ЦПРС/документа по чл.25а от Закона за камарата на строителте, се изисква от членове на обединението, който ще изпълняват строителни дейности.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

1. Участникът следва да притежава Застраховка за професионална отговорност на участниците в строителството по чл. 171 от ЗУТ.При подаване на офертата, на основание чл.67, ал.1 ЗОП, участникът декларира съответствието с посочения критерии за подбор чрез представяне на ЕЕДОП, попълнен в съответната част, а именно: част IV Критерии за подбор, раздел Б: Икономическо и финансово състояние, т.5.
За доказване на поставеното изискване участникът, избран за изпълнител следва да представи валидна застраховка по чл.171 от ЗУТ или еквивалентни документи за чуждестранните участници.
2. Участникът трябва да е постигнал положително съотношение между определени активи и пасиви.
При подаване на офертата, на основание чл.67, ал.1 ЗОП, участникът декларира съответствието с посочения критерии за подбор чрез представяне на ЕЕДОП, попълнен в съответната част, а именно: част IV Критерии за подбор, раздел Б: Икономическо и финансово състояние, т.4.
Преди сключване на договор за обществената поръчка възложителят изисква от участника, определен за изпълнител, да представи документи по чл. 62, ал. 1, т. 3 от ЗОП – годишния финансов отчет (ГФО) на предприятието на участника към 31 декември 2016 г. и счетоводния баланс към 31.12.2016 г., когато публикуването им се изисква. Когато по основателна причина участникът не е в състояние да представи поисканите от възложителя документи, той може да докаже своето икономическо и финансово състояние с помощта на всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ.


1.Участникът следва да притежава Застраховка за професионална отговорност на участниците в строителството по чл. 171 от ЗУТ, покриваща минималната застрахователна сума за вида строеж, предмет на обществената поръчка, или съответен валиден аналогичен документ, издаден от компетентен орган на държава – членка на Европейския съюз, или на друга държава – страна по споразумението за Европейското икономическо пространство.
2.2. Участникът трябва да е постигнал положително съотношение между определени активи и пасиви - участникът трябва да има Коефициент на обща ликвидност 1,5 за 2016 г. и Коефициент на бърза ликвидност 1,00 за 2016 г. Коефициентът на обща ликвидност се изчислява по следната формула:
К ол = Текущи активи (ТА)/Текущи задължения (ТЗ), където:
К ол е коефициентът на обща ликвидност на стойност 1,5;
ТА – сумата на текущите активи (краткотрайни/краткосрочни); всички активи, придобити с цел да бъдат използвани или реализирани в срок от една и над една година съобразно оперативния цикъл на предприятието
ТЗ – сумата на текущите задължения (текущи пасиви); всички задължения, които следва да бъдат погасени в срок до една година
ТА и ТЗ се определят съгласно Методика към чл. 61, ал. 1, т. 3 ЗОП за установяване на минимални допустими съотношения между определени активи и пасиви, Приложение № 2 към чл. 31, ал. 2 от ППЗОП.
Коефициентът на бърза ликвидност се изчислява по следната формула:
К бл = Вземания + Краткосрочни инвестиции + Парични средства/ Текущи задължения (ТЗ), където:
К бл е коефициентът на бърза ликвидност на стойност 1
Вземания; Краткосрочни инвестиции; Парични средства и Текущи задължения (ТЗ) се определят съгласно Методика по приложение № 2 към чл.31, ал.2 от ППЗОП, за установяване на минимални допустими съотношения между определени активи и пасиви.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участникът, самостоятелно или съвместно, трябва да е изпълнил през последните 5 години от датата на подаване на офертата, минимум едно строителство, с предмет и обем, идентичен или сходен с този на настоящата обществена поръчка. При подаване на офертата, на основание чл.67, ал.1 ЗОП, участникът декларира съответствието с посочения критерии за подбор чрез представяне на ЕЕДОП, попълнен в съответната част, а именно: част IV Критерии за подбор, раздел В – Технически и професионални способности, т. 1б);
За доказване на поставеното изискване участникът, избран за изпълнител следва да представи:
- Списък на строителството, идентично или сходно с предмета на поръчката, придружен с Удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания;
2.Участникът да разполага с ръководен състав, персонал и технически лица със следните квалификация и професионален опит.ВАЖНО: Не се допуска едно и също лице да съвместява повече от една позиция, т.е. участникът следва да предложи различни експерти със съответната професионална компетентност.При подаване на офертата, на основание чл.67, ал.1 ЗОП, участникът декларира съответствието с посочения критерии за подбор чрез представяне на ЕЕДОП, попълнен в съответната част, а именно: част IV Критерии за подбор, раздел В – Технически и професионални способности, т.2/6, като задължително посочва:
- експерт (трите имена и позиция (длъжност), която ще заема лицето при изпълнение на обществената поръчка);Образование (специалност/професионална квалификация, № на диплома/ № на издадения документ, учебно заведение);Опит.
За доказване на поставеното изискване участникът, избран за изпълнител следва да представи: Списък на техническите лица, включени или не в структурата на участника, включително тези, които ще отговарят за контрола на качеството и списък на персонала, който ще изпълнява поръчката, и на членовете на ръководния състав, които ще отговарят за изпълнението, в който е посочена професионална компетентност на лицата.
Предложените от участника ръководен състав, персонал и технически лица трябва да отговарят на подробно описаните изисквания.
Всяка промяна в техническите лица, персонала от експерти или в ръководителите се извършва при спазване на разпоредбите на договора за изпълнение на обществената поръчка. В тази връзка се поставят следните изисквания:
- Замяна на експерт или техническо лице, част от посочения от участника персонал, както и на ръководител, се допуска със съгласие на Възложителя;
- Оттегляне на експерт от персонала и/или ръководител и/или техническо лице или замяната му с друг се допуска само в случаите предвидени в договора за възлагане на обществена поръчка;
- Замяната на експерт от персонала и/или ръководител и/или техническо лице трябва винаги да е с лица, отговарящи на същите изисквания, като одобреният от възложителя персонал и ръководител.
ВАЖНО: По отношение експертите - чужденци се прилагат разпоредбите на ДИРЕКТИВА 2005/36/ЕО НА ЕВРОПЕЙСКИЯ ПАРЛАМЕНТ И НА СЪВЕТА от 7 септември 2005 година относно признаването на професионалните квалификации (Консолидирана версия), придобити в други държави членки и в трети държави, с цел достъп и упражняване на регулирани професии в Република България, Закона за признаване на професионалните квалификации и др. приложими актове, уреждащи условията и реда за признаване на професионални квалификации.
По време на изпълнение на строителните и монтажни работи на строителната площадка, в периода от възлагането им до подписване на Констативен акт образец 15, изпълнителят осигурява постоянно /ежедневно/ присъствие на всички експерти от своя екип като при поискване представя пред Възложителя доказателства за това на работните срещи, провеждани в присъствие на Възложителя.3. Участникът следва да прилага система за управление на качеството съответстваща на стандарт БДС EN ISO 9001:2015 или еквивалентен.


1.Участникът,самостоятелно или съвместно, трябва да е изпълнил през последните 5 г.от датата на подаване на офертата, мин. едно строителство, с предмет и обем, идентичен или сходен с този на настоящата обществена поръчка.Под строителство, с обем,идентичен или сходен,с тези на поръчката се разбира:строителство във връзка с реконструкция или изграждане на нова пречиствателна станция за питейни или за отпадъчни води,с капацитет над 10 000 е.ж.Изискването се доказва с един изпълнен от участника обект, който отговаря на поставените от Възложителя изисквания2.Участникът да разполага с ръководен състав, персонал и технически лица със следните квалификация и проф.опит:2.1.Ръководител екип-висше образование,образователна степен „магистър” в направление на висше образование „Архитектура,строителство и геодезия“ (шифър 5.7) или екв., ако образованието е придобито в чужбина, проф. квалификация „строителен инженер“ или еквивалентна /екв./; специф. опит като ръководител проект или ръководител строителен обект или екв. длъжност на мин. едно строителство във връзка с реконструкция или изграждане на нова пречиствателна станция за питейни води или за отпадъчни води, с капацитет над 10 000 е.ж.;2.2 Инженер „Пречистване на водите“-висше образование, степен „магистър” в направление на висше образование „Архитектура, строителство и геодезия“(шифър 5.7),специалност „Водоснабдяване и канализация“,специализация "Пречистване на водите" или екв.,ако образованието е придобито в чужбина; специф. опит като член на екип по управление и изпълнение на мин.едно строителство във връзка с реконструкция или изграждане на нова пречиствателна станция за питейни или за отпадъчни води, с капацитет над 10 000 е.ж.;2.3.Инженер „Електро и КИПиА“-висше образование, образователна степен „магистър” в направление на висше образование „Електротехника, електроника и автоматика“ (шифър 5.2) или екв.,ако образованието е придобито в чужбина; специф. опит като специалист по електро и/или КИПиА на мин.един строителен обект от техническата инфраструктура;2.4.Инженер Геодезист-висше образование в областта на геодезията, картографията и фотограметрията или екв.Експертът да притежава удостоверение от Агенция по геодезия, картография и кадастър за правоспособност за извършване на дейности по кадастъра съгл. Наредба 3/16.02.2001 г. за водене и съхраняване на регистъра на лицата, правоспособни да извършват дейности по кадастъра или екв. документ и проф. опит мин. 3 г.;2.5. Специалист „Контрол на качеството“-висше образование, образователна степен „магистър” в направление на висше образование „Архитектура, строителство и геодезия“ (шифър 5.7) или екв.,ако образованието е придобито в чужбина; проф. квалификация „строителен инженер“ или екв.; квалификации, удостоверени със сертификат за завършено обучение, в областта на контрола върху качеството на изпълнение в строителството и контрола на съответствието на строителните продукти със съществените изисквания по ЗУТ или екв.;специф. проф. опит като инженер по качеството–мин.3 г.;2.6.Специалист „Здравословни и безопасни условия на труд“-висше образование,образователна степен „магистър” в направление на висше образование „Архитектура, строителство и геодезия“ (шифър 5.7) или екв.,ако образованието е придобито в чужбина; проф. квалификация „строителен инженер“ или еквивалентна; завършен курс на обучение, за длъжностно лице по здраве и безопасност или еквивалентен, специфичен проф. опит като длъжностно лице по здраве и безопасност мин. 3 г. 3.Участникът следва да прилага система за управление на качеството съответстваща на стандарт БДС EN ISO 9001:2015 или екв.,с предметен обхват в областта на строителството.Предвид обстоятелството, че стандартът БДС EN ISO 9001:2008 е отменен от Българския институт за стандартизация на 25.09.2015г.,но Межд. организация за стандартизация (ISO)е определила преходен период за престандартизация по посочения стандарт или екв. на него до 15.09.2018 г.,се приема и БДС EN ISO9001:2008 със същия обхват
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
ДА
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

21/12/2017 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

22/12/2017 (дд/мм/гггг)   14:00 (чч:мм)

гр.Ямбол, сградата на община Ямбол, ул."Г. С. Раковски" № 7, ст.203

Получените оферти се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

1.Основания за отстраняване по чл. 55, ал. 1 от ЗОП.Възложителят ще отстрани от участие в процедурата за възлагане на обществена поръчка участник, за когото е налице и някое от следните обстоятелства,възникнали преди или по време на процедурата:а) обявен е в несъстоятелност или е в производство по несъстоятелност,или е в процедура по ликвидация или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от Търговския закон, или е преустановил дейността си, а в случай че е чужд. лице се намира в подобно положение, произтичащо от сходна процедура, съгласно законодателството на държавата, в която е установен;б)лишен е от правото да упражнява професия или дейност съгласно законодателството на държавата, в която е извършено деянието.Основание за отстраняване ще бъде лишаването от право да се изпълненява строителство, съгл. законодателството на държавата, в която е извършено деянието;в)сключил е споразумение с др. лица с цел нарушаване на конкуренцията, когато нарушението е установено с акт на компетентен орган;г) опитал е да:аа) повлияе на вземането на решение от страна на Възложителя, свързано с отстраняването, подбора или възлагането, включително чрез предоставяне на невярна или заблуждаваща информация, илибб) получи информация, която може да му даде неоснователно предимство в процедурата за възлагане на обществена поръчка. Основанията по т.1, б. “г” се отнасят за лицата по чл.40 от ППЗОП;2.Отстранява се и участник в процедурата-обединение от физически и/или юридически лица, когато за негов член е налице някое от посочените по т.1 основания.3. Др. основания за отстраняване:3.1.Участници, които са свързани лица по смисъла на § 1, т. 13 и 14 от ДР на Закона за публичното предлагане на ценни книжа.3.2. Участник, който няма право да участва в обществени поръчки на основание чл. 3, т. 8 във вр. с чл. 5, ал. 1, т. 3 от ЗИФОДРЮДРСЛТДС, освен при условията по чл. 4 от закона.3.3. Участник, който не отговаря на критерии за подбор или не изпълни др. условие в обявлението или документацията;3.4. Участник, който е представил оферта, която не отговаря на предварително обявените условия или правила и изисквания, свързани със социалното и трудовото право, приложими колективни споразумения и/или разпоредби на международното екол.,социално и трудово право, които са изброени в приложение № 10 от ЗОП.3.5.Участник, който не е представил в срок обосновката по чл. 72, ал.1 от ЗОП или не е приета съгл.чл. 72, ал. 3 – 5 от ЗОП.3.6. Участник, който след покана от Възложителя и в определения в нея срок не удължи срока на валидност на офертата;3.7.Участник,предложил цена за изпълнение на поръчката по-висока от прогнозната;Информация относно задълженията, свързани с данъци и осигуровки:Национална агенция по приходите:Инф.тел. на НАП:070018700;Интернет адрес: www.nap.bg;Информация относно задълженията, свързани със закрила на заетостта и условията на труд:Министерство на труда и социалната политика:Интернет адрес: http://www.mlsp.government.bg,София 1051, ул. Триадица № 2;Тел.:028119443.При сключване на договора се представя гаранция за изпълнение в размер на 3% от стойността му,предвидена е гаранция обезпечаваща авансово предоставени средства, представляващи 10% от стойността на договора.Изпълнителят по договора има право да представи и оригинален екземпляр на Банкова гаранция или застраховка за освобождаване на петдесет процента от Задържаната сума,представляваща 10 % (десет на сто) от стойността на действително изпълнените, приетите и подлежащи на заплащане строително – монтажни работи.Гаранциите се представят по формата на парична сума, банкова гаранция или застраховка.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл.197, ал.1, т.1 от ЗОП, в 10-дневен срок от изтичане на срока по чл.100, ал.3 от ЗОП
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 13/11/2017 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва