Деловодна информация
00181
РД-07-269 10/11/2017 (дд/мм/гггг)
не
00181-2017-0001 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

ЦЕНТЪР ЗА СПЕШНА МЕДИЦИНСКА ПОМОЩ - БУРГАС 812000140
гр. Бургас, ул. Успенска №1, ет.2
Бургас BG341 8000 България
Стоян Михалев - ръководител група Транспорт при ЦСМП – Бургас, телефон за връзка: 056 871935 +359 56-871927
csmp_burgas@abv.bg +359 56-811000

Интернет адрес/и

www.csmpbourgas.org

http://csmpbourgas.org/%D1%82%D0%B5%D0%BA%D1%83%D1%89%D0%B8-%D0%BF%D1%80%D0%BE%D1%86%D0%B5%D0%B4%D1%83%D1%80%D0%B8-%D0%BF%D0%BE-%D0%B7%D0%BE%D0%BF/


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://csmpbourgas.org/%D1%82%D0%B5%D0%BA%D1%83%D1%89%D0%B8-%D0%BF%D1%80%D0%BE%D1%86%D0%B5%D0%B4%D1%83%D1%80%D0%B8-%D0%BF%D0%BE-%D0%B7%D0%BE%D0%BF/
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Публичноправна организация

I.5) Основна дейност 

Здравеопазване

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Извършване на услуги по обслужване, поддръжка и ремонт на извънгаранционни автомобили, ползвани от Център за спешна медицинска помощ – Бургас”
50100000      
Услуги

Обществената поръчка е за възлагане извършването на услуги по ремонт на ползваните от ЦСМП–Бургас извънгаранционни автомобили, услуги по извършване на периодично техническо обслужване, небходимите за поддръжката и ремонта на автомобилите заваръчни услуги, услуги по извършване на годишен технически преглед на автомобилите, извършване на необходимите доставки на части за автомобилите. Видовете услуги и доставки, прогнозни количества, са посочени в техническата спецификация–част от документацията за поръчката. Услугите и доставките следва да се извършват в съответствие с посочените в документацията за поръчката срокове, условия, изисквания.Подробна информация и описание, предмет и обхват на поръчката, количество/обем, място, срок за изпълнение, условия, изисквания, указания, в т.ч. относно съдържанието, подготовката и подаването на офертите и изпълнението на поръчката, техническа спецификация с приложения, проект на договор, образци, се съдържат в документацията за поръчката.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
130000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
50100000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG341

в сервизната база на изпълнителя в гр. Бургас

Обществената поръчка е за възлагане извършването на: услуги по ремонт на ползваните от Център за спешна медицинска помощ – Бургас извънгаранционни автомобили, услуги по извършване на периодично техническо обслужване, небходимите за поддръжката и ремонта на автомобилите заваръчни услуги, услуги по извършване на годишен технически преглед на автомобилите, извършване на необходимите доставки на части за автомобилите.
Видовете услуги и доставки и прогнозните количества са посочени в техническата спецификация – част от документацията за обществената поръчка.
Услугите и доставките ще се извършват периодично, според конкретните реални актуални нужди на възложителя.
Услугите и доставките следва да се извършват в гр. Бургас, в сервизната база на изпълнителя.
Услугите и доставките следва да се извършват в съответствие с посочените в документацията за поръчката срокове, условия, изисквания.
Подробна информация и описание – съгласно техническата спецификация, част от документацията за обществената поръчка.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
130000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
12

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Показатели за оценка: П1-обща количествена стойност, тежест-0,70; П2-часова ставка, тежест-0,20; П3-процент надценка, тежест-0,10. Комплексната оценка на всяко предложение и класирането на участниците в конкурсната процедура се извършва по следната формула: К =П1хТ1 + П2хТ2 + П3хТ3
Подробна информация се съдържа в документацията за поръчката.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участникът трябва да отговаря на всички нормативни изисквания за извършване на периодични прегледи за проверка на техническата изправност на автомобилите на възложителя, съгласно Закона за движение по пътищата и Наредба №Н-32 от 16.12.2011 г. за периодичните прегледи за проверка на техническата изправност на пътните превозни средства, издадена от министъра на транспорта, информационните технологии и съобщенията. Участниците трябва да притежават разрешение за извършване на периодични прегледи за проверка на техническата изправност на пътни превозни средства, издадено от Министъра на транспорта, информационните технологии и съобщенията или оправомощено от него лице и в съответствие с условията и реда, определени в цитираната наредба.
За доказване съответствие с поставените изсквания, се представя валидно разрешение за извършване на периодични прегледи за проверка на техническата изправност на пътни превозни средства, ведно с приложенията към същото, в т.ч. и приложението със списъка на техническите специалисти. С разрешението за извършване на периодични прегледи за проверка на техническата изправност на ППС, трябва да разполага участникът, разрешението да е издадено в негова полза. Участникът /а не трето лице/ трябва да притежава правото за извършване на периодични прегледи за проверка на техническата изправност на ППС. Разрешението трябва да издадено на това лице и да се притежава от това лице, което ще извършва съответната дейност – периодочи прегледи за проверка на техническата изправност на ППС. Тези изисквания не могат да се изпълняват, респ. тези права не могат да се доказват, с възможностите на трети лица – чрез използване ресурсите на трети лица, защото за да се ползват такива, те трябва да бъдат прехвърлими, а в конкретния случай се касае за непрехвърлими права.
Независимо от това дали в офертата се прилага или не се прилага копие на посоченото разрешение, задължително в ЕЕДОП /в част ІV, буква „А” от ЕЕДОП/, участникът следва да посочи наличието на такова разрешение /че разполага с надлежно издадено разрешение за извършване на периодични прегледи за проверка на техническата изправност на ППС/, да го посочи конкретно с наименованието на съответния документ, номер и дата на издаване, органът, който го е издал, в чия полза е издадено, срок на валидност, за извършването на каква дейност е издаден съответния документ, какви права се предоставят със същия, т.е. подробна информация и данни за издаденото разрешение, както и за приложенията към него, така че да е видно, да стане ясно, че участникът има валидно право за извършване на периодични прегледи за проверка на техническата изправност на ППС и подробна информация във връзка с това, посочена в разрешението и приложенията към него, в т.ч. относно техническите специалисти, вписани в съответното приложение към разрешението. Задължително обаче, разрешението за извършване на периодични прегледи за проверка на техническата изправност на ППС, ведно с приложенията към същото, в т.ч. и приложението със списъка на техническите специалисти, се представя от участника, определен за изпълнител, преди сключване на договора за обществена поръчка, с оглед неговото сключване. Участникът, определен за изпълнител, преди подписване на договора за възлагане на обществената поръчка, с оглед неговото сключване, следва да представи на възложителя копия на съответните документи, удостоверяващи правото на съответното лице да извършва годишни технически прегледи на автомобили, в т.ч.: Валидно разрешение за извършване на периодични прегледи за проверка на техническата изправност на пътни превозни средства /разрешение по чл.20 от цитираната Наредба, ведно с приложенията към него, т.ч. и приложението със списъка на техническите специалисти/ и др.Договор няма да бъде сключен с участник, който не представи документи, удостоверяващи съответствието с изискванията на възложителя. Информацията относно годност/правоспособност/ за упражняване на професионална дейност се посочва в част ІV, б.„А” от ЕЕДОП.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

няма изисквания за икономическо и финансово състояние

III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1.Участникът трябва да притежава валиден сертификат за съответствие със стандарти за системи за управление на качеството EN ISO 9001:2008 за сервизиране на автомобили или еквивалент.2.Участникът трябва да е изпълнил през последните 3г.,считано от датата на подаване на офертата,дейности с предмет и обем,идентични или сходни с поръчката.За „услуги с предмет,сходен с предмета на поръчката”,възложителят ще приема:услуги по обслужване и/или поддържане и/или ремонт на автомобили.*За „услуги с обем, сходен с обема на поръчката”, възложителят ще приема:услуги по обслужване и/или поддържане и/или ремонт на автомобили за над 84000 лв. с ДДС.3.Участникът трябва да разполага с необходимите за изпълнение на поръчката инструменти, съоръжения, техническо оборудване-минималните изисквания на възложителя са посочени в документацията за поръчката-раздел V, т.3.2.3; 4.Участникът трябва да разполагат с необходимия за изпълнение на поръчката персонал–като брой, образование, квалификация и опит.Участникът трябва да осигури необходимия като брой и професионална компетентност персонал за изпълнение на поръчката срочно и качествено-екипът да включва минимум 10 лица,минималните изисквания на възложителя относно персонала са посочени в документацията-раздел V, т.3.2.4.За доказване съответствието с изискванията за технически и професионални способности, се представят:1.Валиден сертификат, удостоверяващ съответствието на участника със стандарти за системи за управление на качеството EN ISO 9001:2008 за сервизиране на автомобили или еквивалент.Представят се всички документи,доказващи еквивалентността.2.Списък на изпълнените от тях през последните 3 г.,считано от датата на подаване на офертата,дейности с предмет и обем,идентични или сходни с поръчката,ведно с доказателства.3.Декларация за инструментите, съоръженията и техническото оборудване, които ще бъдат използвани за изпълнение на поръчката,ведно с доказателства.4.Списък на персонала, който ще изпълнява поръчката и членовете на ръководния състав, които ще отговарят за изпълнението, в който е посочена професионалната компетентност на лицата,ведно с доказателства.Информацията относно технически и професионални способности се посочва в Част ІV, Раздели „В” и „Г” от ЕЕДОП.Представянето на образците с №№ 6, 7 и 8, ведно със съответните доказателства, с офертата, не е задължително.
Задължително е цялата указана информация и дани /както е посочено в съответния образец/,да са предоставени, декларирани,да са посочени на съответните места в Част ІV в ЕЕДОП.Съответните списъци и декларация, ведно с доказателствата към тях, задължително се представят в случаите по чл.67, ал.5 и ал.6 ЗОП. Списъците и декларацията /по образец №6, 7 и 8/, ведно със съответните приложения към тях, задължително се представят преди подписването на договора, с оглед неговото сключване /ако не са били представени вече/.Подробна информация и изисквания - в документацията за поръчката, които трябва да бъдат съблюдавани стриктно.Относно технически способности и професионална компетентност /в т.ч. изисквания за сервизна база, техническа обезпеченост и персонал/, участниците могат да се позовават на капацитета на трети лица, както и могат да посочват подизпълнители, съгласно документацията на поръчката.
За изпълнението на изискванията за годност /правоспособност/ за упражняване на професионална дейност и за технически и професионални способности и доказване на съответствието с изискванията на възложителя, с критериите за подбор, участниците следва да съобразяват изискванията и образците, съдържащи се в документацията за поръчката, в т.ч. и в „забележки”.
Неизпълнението на което и да е от посочените изисквания, както и на което и да е изискване, условие, посочено в документацията на поръчката или закона, е основание за отстраняване от процедурата.


III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Дейностите от предмета на поръчката ще се извършват в базата/ите на изпълнителя, в гр. Бургас. Изпълнителят трябва да разполага със сервизна база за извършване на услугите и доставките, предмет на поръчката, на територията на гр. Бургас, която да отговаря на изискванията и условията на възложителя, посочени в документацията за поръчката. Трябва да се поддържа необходимото работно време, необходимото техническо обезпечение в сервизната база, както и необходимия /като брой и професионална компетентност/ персонал, за срочно и качествено изпълнение на услугите, предмет на поръчата, както е посочено в документацията. Относно технически способности и професионална компетентност /в т.ч. изисквания за сервизна база, техническа обезпеченост и персонал/, могат да се ползват ресурсите на трети лица и/или подизпълнители, съгласно документацията на поръчката. Подробна информация, условия, изисквания и срокове във връзка с изпълнението на поръчката, се съдържат в документацията на поръчката.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
ДА
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

12/12/2017 (дд/мм/гггг)   16:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 3

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

14/12/2017 (дд/мм/гггг)   13:00 (чч:мм)

гр. Бургас, ул. Успенска №1, ет.2, стая №201

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване. Представителят на участника удостоверява самоличността си и представя съответните пълномощни.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Основания за отстраняване - чл.54, ал.1 и чл.55, ал.1, т.1 ЗОП. Тези обстоятелства се декларират в съответните раздели на Част ІІІ от ЕЕДОП.Свързани лица не могат да бъдат самостоятелни участници в една и съща процедура. Наличието на свързаност е основание за отстраняване от процедурата. Обстоятелствата по чл.101, ал.11 ЗОП се декларират в Част ІІІ, Раздел "Г" от ЕЕДОП.Наличието на някое от обстоятелствата по чл.3, т.8 ЗИФОДРЮПДРКЛДС води до отстраняване от процедурата.За тези обстоятелства се попълва Част ІІІ, Раздел „Г” от ЕЕДОП;Офертата трябва да е за пълния обхват и обем на поръчката, за всички видове и количества доставки, съгласно документацията на поръчката.Ако участник представи оферта, предложение, които не съответстват на изискванията, условията, образците на поръчката, на действащото законодателство, както и ако офертата не е за пълния обем на поръчката,същият ще бъде отстранен от участие в процедурата. Подробна информация относно изискванията, критерии за подбор и доказване на съответствието с тях, се съдържа в документацията за поръчката. Поръчката ще бъде възложена въз основа на икономически най-изгодната оферта, въз основа на критерий за възлагане по чл.70, ал.2, т.1 ЗОП-„най-ниска цена”. Оценката се извършва на база ценовите предложения на участниците–по посочените в документацията показатели, тежести и методика за оценка.За изпълнител на поръчката се определя участникът, получил най-висока комплексна оценка, определена по посочения в документацията начин, класиран на І-во м. На основание чл. 111 от ЗОП, в процедурата се изисква гаранция за изпълнение.Размерът - 1300 лв. /хиляда и триста лева/, равняващи се на 1% /един процент/ от стойността на договора за възлагане на обществената поръчка /в лева, без ДДС/. Тъй като предметът на поръчката включва гаранционно поддържане, част от гаранцията за изпълнение /част от гаранцията на обща стойност 1300 лв./ е предназначена за обезпечаване на гаранционното поддържане по договора за обществената поръчка. Тази част /предназначената за обезпечаване на гаранционното поддържане/ е на стойност /в размер/ 700 лв.Гаранцията за изпълнение се предоставя в една от следните форми: парична сума, банкова гаранция, или застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя. Участникът, определен за изпълнител, избира сам формата на гаранцията за изпълнение. Подробна информация, указания, изисквания се съдържат в документацията за поръчката.
Подробна информация, указания, изисквания, условия, относно участниците, относно личното състояние, основанията за отстраняване, критерии за подбор, доказване липсата на основания за отстраняване и съответствието с критериите за подбор, изисквания относно подготовката и подаването на оферти, процедурата,критерий за възлагане, гаранцията за изпълнение,място и срок за изпълнение на поръчката,условия и начин на плащане, и др., в т.ч. и техническа спецификация,проект на договор,образци на документи и др.,се съдържат в документацията за поръчката на профила на купувача на възложителя. Възложителят предоставя неограничен,пълен,безплатен и пряк достъп до документацията за обществената поръчка в профила на купувача на интернет адрес:http://csmpbourgas.org/%D1%82%D0%B5%D0%BA%D1%83%D1%89%D0%B8-%D0%BF%D1%80%D0%BE%D1%86%D0%B5%D0%B4%D1%83%D1%80%D0%B8-%D0%BF%D0%BE-%D0%B7%D0%BE%D0%BF/
Участниците трябва да съобразяват своите оферти с решението за откриване на процедурата, обявлението и документацията за обществената поръчката,с приложените в същата образци,с изискванията,условията и указанията,съдържащи се в посочените документи,както и със закона, с приложимото право,в т.ч. ЗОП и ППЗОП, които трябва да се спазват стриктно.При изготвяне на офертата всеки участник трябва да се придържа точно към обявените от възложителя условия и изисквания, образци на документи и указания.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Срок за подаване на жалба - съгласно чл. 197, ал. 1, т. 4 от Закона за обществените поръчки.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 10/11/2017 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва