Деловодна информация
00254
5207 10/11/2017 (дд/мм/гггг)
не
00254-2017-0008 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Рудозем 000615075
бул. България № 15
Рудозем BG424 4960 България
Василена Серафимова - нач. отдел Планиране, разработване на проекти +359 306-99191
obrud@abv.bg +359 306-99141

Интернет адрес/и

http://www.rudozem.bg/bg

http://www.rudozem.bg/bg/auctions/asdas-3.html


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://www.rudozem.bg/bg/auctions/asdas-3/stroitelno-montajni-raboti-za-izgrajdane-na-vatreshno-kanalizacionna-i-vodoprovodna-mreja-s-el-201.html
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Вътрешна канализационна и водопроводна мрежа – с. Елховец“, подобект – Вътрешна водопроводна мрежа – с. Елховец, община Рудозем“
45232410      
Строителство

Предмет на поръчката е изпълнение на строително-монтажни работи за изграждане на „Вътрешна канализационна и водопроводна мрежа – с. Елховец“, подобект – Вътрешна водопроводна мрежа – с. Елховец, община Рудозем“.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
3004333.30      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45232410      
II.2.3) Място на изпълнение
BG424

Територията на Община Рудозем.

Работния проект предвижда вътрешната водопроводна мрежа на с.Елховец да бъде нова, тъй като съществуващата е с малки диаметри от етернитови, стоманени и поцинковани тръби, а само в центъра на селото има подменени водопроводи с полиетиленови тръби.
Цялата водопроводна мрежа ще се изпълни от ПЕВП тръби тип 1 за 10атм, като захранването на населеното място ще се извърши от съществуващите напорни водоеми. Новопроектираните Главен клон I, II и второстепенни клонове ще бъдат изпълнени от полиетиленови тръби ?180 мм, ?140 мм, ?110, ?90 мм. При полагането на новите водопроводи ще се подменят и прилежащите сградни водопроводни отклонения – 504 бр., от които СВО с тръби ф32 – 422 бр. и СВО с тръби Ф40 – 82 бр.
В началото на всеки водопроводен клон се предвижда да се монтират спирателни кранове от съответния диаметър, за управление на водните потоци за изпълнение на изискванията на чл.169 от Наредба № 1-з-1971/29.10.2009 г.
Котите на съществуващите водоеми са такива, че не се налага зониране на мрежата. Има някои високо разположени къщи, които не могат да се захранят от съществуващите напорни водоеми. Това налага да се предвиди повишаване на напора чрез помпено – хидрофорни системи, разположени в шахти за повишаване на налягането.
В тази връзка в проекта е предвидено на клон 65 и клон 82 да се изградят шахти с помпи за повишение на налягането. Конструкцията на шахтите е стоманобетонова с размери 2,50/2,50 светло. В шахтите ще се монтират помпа и хидрофорна уредба върху фундамент.
Критериите по-долу
 
ДА Техническа оценка на офертата - ТО    60 %
Подпоказател ТО1 - Измерител на качеството за изпълнение на поръчката    60 точки
Подпоказател ТО2 - Организация на работата    40 точки
Цена
40 %
II.2.6) Прогнозна стойност
3004333.30      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
360

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

1. Участниците в обществената поръчка трябва да са вписани в Централния професионален регистър на строителя (ЦПРС) към Камара на строителите в България (КСБ), а за чуждестранните лица - в аналогичен регистър съгласно законодателството на държава – членка на Европейския съюз, в която са установени или на друга държава – страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство.
Участникът трябва да има право да изпълнява строежи от категорията строеж, в която попада обекта на поръчката – четвърта група, втора категория.
Удостоверяване: Обстоятелството се удостоверява с посочване в ЕЕДОП, Част IV: Критерии за подбор, раздел А.Годност на данните за вписването в ЦПРС, респ. в аналогичен регистър посочваща уеб адрес, орган или служба, издаващи документа, точно позоваване на документа.
В случай, че избраният за изпълнител е чуждестранно лице, той трябва да представи документ, с който да докаже, че има право да изпълнява възлаганата дейност в Република България, за изпълнение на строежи от категорията строежи, в които попада обекта на поръчката по съответната обособена позиция, включително че е извършил съответната регистрация, когато е необходимо съгласно чл. 112, ал. 1, т. 4 от ЗОП.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

1. Участниците в обществената поръчка трябва да са реализирали минимален общ оборот, през последните 3 (три) приключили финансови години , в зависимост от датата, на която са създадени или са започнали дейността, в размер минимум на 6 000 000,00 (шест милиона) лева.
2. Участниците в обществената поръчка следва да имат застраховка „Професионална отговорност“ за „строител“ с минимална застрахователна сума на застрахователната полица, съответстващо на обема и характера на поръчката, произтичащо от нормативен акт (съгл. чл. 171 от ЗУТ). Обектът, предмет на поръчката е втора категория строежи.
За участник, установен/регистриран извън Република България застраховката за професионална отговорност следва да бъде еквивалентна на тази по чл. 171. ал. 1 от ЗУТ, съгласно законодателството на държавата, където е установен/регистриран участникът.


1. Удостоверяване: За удостоверяване на поставеното изискване участниците попълват данни за общия оборот за съответните финансови години съгласно годишните им финансови отчети в ЕЕДОП, Част IV: Критерии за подбор, раздел, Б.Икономическо и финансово състояние, т.1а.
2. Удостоверяване: За удостоверяване на поставеното изискване участниците попълват данни (застрахователна сума, уеб адрес, орган или служба, издаващи документа, точно позоваване на документа - №, дата на издаване, вида на застрахованата дейност и период на вализност) в ЕЕДОП, Част IV: Критерии за подбор, раздел, Б.Икономическо и финансово състояние, т.5.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участникът, през последните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на офертата следва да е изпълнил строителни дейности с предмет и обем, идентични или сходни с предмета на поръчката.
Забележка: За „строителни дейности с предмет и обем, идентични или сходни с предмета на поръчката“, следва да се разбират изпълнени строителни дейности (на един или няколко обекта), свързани с изграждане и/или доизграждане и/или реконструкция и/или рехабилитация на водопроводна мрежа с дължина минимум 11 000 л.м.
2. Участникът следва да разполага със следния минимален технически екип за изпълнение на поръчката:
- Ръководител екип;
- Технически ръководител
- Координатор по безопасност и здраве
- Специалист по контрол върху качеството (подробните изисквания, относно професионалната компетентност на лицата и специфичния опит, изискуем от възложителя, са обективирани в документацията за участие към настоящата обществена поръчка)


1. Удостоверяване: При подаване на офертата обстоятелството се декларира в съответната част от ЕЕДОП, Част IV: Критерии за подбор, раздел, В.Технически и професионални способности, т.1а) с посочване на стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема.
2. Удостоверяване: За удостоверяване на поставеното изискване участниците попълват данни в ЕЕДОП, Част IV: Критерии за подбор, раздел, В. Технически и професионални способности, т. 6 с посочване на професионалната компетентност на лицата и специфичния опит, изискуем от възложителя;
Участникът трябва да посочи отделни лица за позициите от техническия екип (един експерт не може да съвместява две позиции).
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Към датата на откриване на настоящата процедура все още не е сключено споразумение с МРРБ за осигуряване на финансови средства.
В тази връзка и на основание чл. 114 от ЗОП изпълнението на договора за обществена поръчка, в това число и неговото действие се отлага и се поставя в зависимост от сбъдването на следното условие – „наличие на сключено Споразумение между Община Рудозем и МРРБ за осигуряване на финансов ресурс за реализиране на инвестиционен проект: „Вътрешна канализационна и водопроводна мрежа – с. Елховец“, подобект – Вътрешна водопроводна мрежа – с. Елховец, община Рудозем“.
Гаранцията за обезпечаване изпълнението на договора е в размер 3 (три) на сто от стойността на договора без ДДС.
Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат в договора за обществена поръчка.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

11/12/2017 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

12/12/2017 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

Сградата на Община Рудозем, бул. България № 15, заседателна зала, ет. 2

Съгл. чл. 54, ал. 2 от ППЗОП
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Възложителят отстранява от участие в процедурата участник, за когото са налице обстоятелствата по чл. 55 ал. 1 т. 1, 3-5 от ЗОП.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгл. Част Шеста, Глава двадесет и седма, чл. 197 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 10/11/2017 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва